- Vodafone mobilszolgáltatások
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Kínai androidos okosórák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Yettel topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz TheProb #9999 üzenetére
Mondjuk itt a lengyel árlista, ezen már rajta van az arany meg az új piros és nem csak a Q-ra. Szóval ki tudja...
-
mg36
tag
Sziasztok!
Életem első autóját tervezem megvenni idén tavasszal. Sokat olvastam az utóbbi hónapokban a kiszemelt típusokról, és ültem is bennük álló helyzetben, kereskedésben. Mindegyik valamiért szimpatikus volt, ezért sokkal előrébb nem jutottam Szeretnék viszont olyan valakitől véleményt hallani, akinek van tapasztalata ezekkel a típusokkal kapcsolatban.
Elsősorban Alfa Romeo GT-ben és Lancia Deltában gondolkozom.
Tudom, hogy eléggé eltérő kategória a kettő, a választás fő elve a dizájn volt
A szívem a GT felé húz, mivel két személy használná nagyrészt, és sportos, kétajtós, de valamennyire praktikus kupét szeretnék alapvetően (de a lehetőségét szeretném megtartani annak, hogy időnként egy harmadik ember is utazzon rövidebb távon, ezért nem jöhet szóba pl. a Brera).
A Deltában ülve amit pozitívumként érzékeltem az az volt, hogy újabb, korszerűbb az egész (és nagyon tágas, kényelmes), motorja is már Euro 5 és nem 4.GT esetében az 1.9 JTD (a benzinest senki nem ajánlja), a Delta esetében a 2.0 Multijet (esetleg T-Jet?) a legszimpatikusabb (felhasználása heti 400 kilométernyi ingázás lenne az év nagyobbik felében, azon kívül kevés város, ezért jött a dízel mint ötlet).
Leginkább a fenntartási költségek, az esetleges állandó szervizbe járás aggaszt. Mennyire vészes ez a két autó esetében? (Visszaolvasva a korábbi hozzászólásokat, azt érzékeltem, hogy ezek a járművek nem Swiftek vagy Astrák karbantartás terén )
A vezethetőség is érdekelne, nem volt lehetőségem vezetni egyiket sem.Ami az árakat illeti, úgy látom, ahol az Alfa kínálat teteje van, ott van a 2.0 Mjet Lancia alja (Tjet még feljebb). Ez az összeg az autóvásárlási keretem (ez a GT mellett szól, mivel akkor abból a legjobbat lehetne választani a piacról).
(egyébként ha nem olasz, akkor a Hyundai Coupe (2005 körüli), illetve a Toyota Celica (utolsó) merült még fel mint típus)
Előre is köszönöm a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
-
dudu5130
őstag
Hát a Deltából inkább 1,5 felett vannak a jobbak. Itt ott van 1,4-1,3 környékén pár szebb darab de az Argento felszereltség általában. Ami Oro, Platino de még a Silver is bőven 1,8-nál kezdődnek. Én Delta terén 4 hónapja zongoráztam végig a piac alját és rengeteg szemét van. Nekem speciel sose jött be a GT. Ha sikerül egy karbantartott Multijet Deltát kiszúrnod akkor azért sűrűn nem kell szervizelni. A fütőműve olcsóbb a Deltának de nem feltétlen rosszabb. GT-t nem vezettem, de a Delta előtt egy 156-om volt. Azért az 1.6 Multijetet se vesd el mert az is elég jó kis motor, egy kis program aztán máris 150 lovacska környékén van
-
Integrale
veterán
Az oke, hogy az a GT kinalat teteje, de arra ugyanugy kolteni kell majd, futomu osszetettebb, dragabb. Es ahogy erzed, a Delta modernebb, ami merevseget, biztonsagot figyelembe veve elony, belso anyagokat tekintve hatrany, a Delta egyertelmuen gagyibb belul, mint egy GT.
Cserebe a GT a Tipo platformra epul, az nem a torzios merevsegrol volt hires.De, en a Deltat valasztanam, 2010 utanit, 1.4 T-Jet motorral, 120 lovas varians is eleg, a 150-es csak fent erosebb, nyomateka minimalisan, de alacsony fordulaton pedug kisebb. Leomlo repedes elofordulhat, bajuszkapcsolo kontakthibaja, stb
"Bad reklám is reklám too"
-
gipsztigris
addikt
válasz dudu5130 #10008 üzenetére
"Multijetet se vesd el mert az is elég jó kis motor, egy kis program aztán máris 150 lovacska környékén van"
Pontosan! Nekem is 1.6 Mjet Delta van, és nagyon megy mióta kiszereltem egy csomó nem odavaló dolgot belőle és kapott egy új programot. Rossz hír, hogy nem bírom megállni, hogy ne toljam neki és ez a fogyasztáson erősen meglátszik! De xarok rá, legalább úgy megy ahogy szeretném."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
dudu5130
őstag
válasz gipsztigris #10010 üzenetére
És a piacon abból van a legtöbb.
-
Triathlete
senior tag
[ Szerkesztve ]
KovacsK85 / Kovács Krisztián
-
jjohn
aktív tag
Sziasztok!
Írtam a ring autóháznak cod kártya ügyben egy nap és válaszoltak 8000 ruppo és intézik. Korrektek leírták mi kell és ennyi. A másik hely még most sem válaszolt.
Köszi az infót. -
válasz Triathlete #9960 üzenetére
fő és vezértengely jeladó valamelyike.
cserélni lenne érdemes, mert hamarosan oda jutsz, hogy egyáltalán nem fog indulni.
izzítógyertya sokat nem számít, dukeszomban évek óta nem működik, -15ben is pöccröff indul pedig 1m+ km van benne.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
Triathlete
senior tag
Vez'tengely jeladó lett, igen!
Azóta minden sima, -10°C-ban is simán indul. Csak a telet nem szereti. Eltört a jobb oldali napellenző, azt cseréltem, elkezdett valami zörögni a középkonzolon a befúvók mögött, illetve a kesztyűtartó felől jön valami hang, ami mintha valami nagyon vékony fémet leejtenék, de teljesen mindegy mekkora kátyúba, úthibába megyek nem függvénye, viszont macskakő után gyakrabban csinálja. De menet közben a futóműt meg nagyon jónak érzem, nem lóg, nem kopog. Majd viszem villamosságishoz mert menet közben, vagy csak járó motornál a belső világítás pulzál, ahogy a műszarfal világítása és a ködlámpa és helyzetjelző is. A tompított csak azért nem mert az LED-es. Generátor felújítása sanszos szerintem.
Úh, de szép az a Lancia!KovacsK85 / Kovács Krisztián
-
Directors
senior tag
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok. Jelenleg Fiat Grande puntókat 1.4T-jet és Fiat Bravo 1.4 T-jet nézegetek. Inkább a puntó felé hajlik a szívem de majd meglátjuk.
Az lenne a kérdésem hogy mire figyeljek átvizsgáláskor ? Gyakori hibák mik lehetnek ?
Plusz ami újdonság lesz számomra hogy ez már turbós. Nem nagyon figyeltem eddig a turbós autókat, a családban sincs. Honnan tudom hogy a végét járja már a turbó, vagy valami nem az igazi ?Bármilyen ötletet tanácsot szívesen fogadok.
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
dudu5130
őstag
Valaki esetleg tud egy videót küldeni amiben Deltából szerelik ki az első lámpákat?
-
Directors
senior tag
válasz Directors #10026 üzenetére
Üdv !
Érdeklődnék azoktól is hogy akiknek 1.4 T-jet 120LE motorral szerelt kocsijuk van hogy mennyire gyakori a turbó és a leömlő repedése ?
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
TheProb
veterán
Júlia csomiját aki már látta élőben, mik a tapasztalatai? Én azt hallottam, hogy elvileg elég kicsi és szarul pakolható. Illetve jól tudom, hogy az üléseket is csak a veloce-től felfelé lehet lehajtani?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Directors
senior tag
Rossz helyre írtram...
[ Szerkesztve ]
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
veterán
Sziasztok!
Alaphelyzet: Nekem megvan az új kocsim, kéne egy automata az asszonynak faluban és környező városokban rohangálni.
Tegnap végignéztünk pár típust hahun és ahogy meglátta a Lancia Deltát vajbőr belsővel beleszerelmesedett.
Gondolom egy kézi váltó 1.4T-Jet motor jó is lenne, igen ám, csakhogy automata kell és abból nincsen csak valami 1.8 Di-T (Turbojet) motoros. 200ló (semmi szükség rá). Másrészt nincs választék, hahun 2 benzines automata (az egyiket lekérdeztem, egyszer tolatott 15 ezret de olyan keveset meg minek), mobile-n 5, ebből csak 3 németben.
Másrészt nem tudom milyen az automata váltója. Ez hagyományos, vagy DSG-s? A dízelekbe ha jól látom robotizált került.
Ha ez nem jó, van még valami autó ami ilyen vagyány csajos kívül belül mint a Delta? Giuliettárá ránéztem de azok még tól újak, baromi drága.
Mikor csajos autó kerül szóba mindenki a pici autókat emlegeti kívül csinos formával, de ezek belül fapad 1 literes kéziváltós autók, ilyen nem kell. Kis ékszerdoboz kell, akár vörösre fényezett belső felületekkel, meg ilyenek.
Jók ezek a Delták?https://tinyurl.com/rasoapro
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz rasotamas #10033 üzenetére
Beleszerelmesedni a Delta belsejébe? 1:1-ben átemelték a műszerfalat a Bravóból, totál műanyag az egész - mondjuk a bőr ülések tényleg szépek, de talán egy Delta tulaj sem fog megkövezni, ha kijelentem, az bizony nem a Lancia belsők csúcsa.
Ypsilonból volt automata, mind robotváltós - annyi hibája van néhány példánynál, hogy hegynek felfelé furcsán felkapcsol, de ez ritka, meg felül is tudod bírálni, talán szoftverfrissítés is létezik hozzá. Platinum felszereltségtől alcantara belsős, az tényleg luxusautós. Kicsi valóban, de a falu-környező város (jellemzően rövid utak) környezetbe nem lehet jó szívvel ajánlani mondjuk egy 2 literes autót, mire odaér még hideg lesz az olaj, abba megy tönkre. Az 1.75 TBi egy klassz motor, de az sem tolerálja a rövid utakat, turbó- és motorolaj problémákhoz vezethet (felhígul benzinnel). -
Integrale
veterán
válasz Feketelaszlo #10034 üzenetére
Minôségre szerintem is elég kérdéses a Delta belseje, forma remek (fôleg fekete betétekkel, bôr mûszerfallal).
"Bad reklám is reklám too"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Directors #10025 üzenetére
Adott típusok facebook csoportjait ajánlom, lesz infó bőséggel Lendkerék pl 55k, szerintem nem vészes, benzinesben úgyis sokat bírnak. Kormány szervó elektromos és szeret elromlani az autó pályafutása alatt egyszer biztosan, ezt illetően minél hidegebb időben érdemes megtekinteni, és indítást követően szinte azonnal (amint megtalálta az alapjáratot) érdemes megrángatni minél gyorsabban ide-oda, nehogy hibajelzést dobjon fel, javítás 60-70k körül rémlik. Turbó/leömlő dolog szerintem valid, némi pénz tartalék nem árt, de szerencsére akad hozzájuk bontott alkatrész is adott esetben. Váltó emlékeim szerint nem az erősségük, 6-os esetén csapágy probléma gyakori, 5 fokozatú sem hibátlan, de talán kevesebb a baj velük (--> olajcsere mindenképp ajánlott, akár pár decivel jobban feltöltve). Féltengely gond is lehet, nem árt alulról ellenőrizni, és autópálya tempón kipróbálni. Futóműben toronycsapágy szokott elromlani, ami drágább, emellett itt-ott gömbfej és szilent csere benéz, lengéscsillapító és rugó törés előfordulhat, de mindenek előtt a stabilizátor pálcákat eszik.
-
veterán
válasz Feketelaszlo #10034 üzenetére
Tényleg ugyan az a műanyag de azért a Deltán van bőr is, de ha azt mondjátok úgymond gagyi akkor el lehet engedni mert ez volt a nagy vonzerő, 200 ló nem kell, 100 is elég.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
veterán
válasz gipsztigris #10038 üzenetére
És meg szabad venni erre a felhasználásra? Van egy 1,6-1,7 közt hahun, a feleségem ránézett és azt mondta neki az kell.
Tudom, van sok biztosabbb vétel, Honda Jazz, Prius, stb, nem is kell 200 ló de akkor is.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz gipsztigris #10040 üzenetére
Robotváltó ami a Mitóban van nem jön a házhoz az fix.
Most egy 105 lovas 20 éves Honda HRV-je van CVT-vel.
A CVT jó, a DSG jó. A hagyományos automata jó.
Ezek a korcs baromságok hogy robotváltó meg kuplung nélküli kézi váltó köszönöm de nem.
Fogyasztás teljességgel lényegtelen mert évi 5000 kilométert sem megy. V8 is lehet nyugodtan mert havi 3000 forint nem számít.
Csak gáz hogy rakétája lesz a 170 lovas dízel Passatomhoz képest
A kérdés ne maz erőre és a fogyasztásra vonatkozott.
Milyen gondok vannak azzal az 1.75 motorral és azzal az automata váltóval?
Mennyire jó a kasztni, Nem hajlamos rozsdásodásra?
Milyen típushibák vannak?
Még egy a Mito ellen: mindketten 100 kiló fölött vagyunk, széltébe nem férünk el egy ilyen autóban kényelmesen egymás mellett.
Vagy tudsz még ilyen belül gyönyörű autót amiból van automata? Nem feltétlen fiatalfalanciahttps://tinyurl.com/rasoapro
-
gipsztigris
addikt
válasz rasotamas #10041 üzenetére
Facebookon , vagy itt keresd meg Herczku Jánost. Lancia és Bravo2 csoportokban is jelen van. Neki ilyen kocsija volt, pár hete adta el, ráadásul jó szakember is. Tőle mindent megtudhatsz a 200 lovas Deltáról.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #10038 üzenetére
Ajtókárpit bevonatán kívül megegyezik minden anyag minősége a Bravoéval, Deltából is van nem bőrös, és Bravoból is van bőr belsős.
"Bad reklám is reklám too"
-
Directors
senior tag
válasz molnarpeter #10036 üzenetére
Köszönöm szépen az infókat. Megyek majd megnézek most egyet. Kíváncsi vagyok. Begurítom egy átvizsgálásra is egy független helyre. Nézzék meg alaposan. Hideg az most lesz dögivel.
Nekem kettes puntom van most, de ezeknek is nyűgje a kormány szervó. Mondjuk nekem szerencsére még nem volt. Meg ez relés. Azt pikk pakk megcsinálom. Plusz van még ami hiba szokott lenni az a nyomatékszenzor a kormányban. Szerintem itt is ilyen dolgok lehetnek. Műszerész létemre ha nem nehéz a szervót megtudom oldani.
5-ös váltóval nézem. Igen, ha megköttetik az üzlet akkor egyből csinálom is rajta az olajcserét a motorba meg a váltóba is. Szűrőkkel együtt. Viszont a vezérlés cserét szakemberre bízom. A jelenlegivel is egyből így tettem.A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Directors #10044 üzenetére
Itt a szenzor szokott lenni a gond, 30-40k alkatrész meg kb ugyanennyi a munkadíj is, diag mindenképp kell kalibrálni. Ha már itt tartunk, vannak villamos dolgok, de akkor azokat megoldod olcsóbb típus, sok a spórolás, de így legalább kevés az alkatrész költség is. Pl. hátsó lámpa test itt is jellemző, fűtő venti és előtét ellenállás csatlakozó is kontaktos lehet. Bizti tábla beázhat... Akad pár ilyesmi, de GTK-tól messze van
[ Szerkesztve ]
-
Directors
senior tag
válasz molnarpeter #10045 üzenetére
Megvásároltam a kiolvasáshoz való "multiecuscan" progit is. Adott hozzá kábel készlet is. Ezzel szoktam a mostanit is olvasni ha bármi hiba felmerül. Vagy csak kíváncsi vagyok hogy minden rendben-e vele.
Szerencsére visz mindent. Szervó,ABS,Légzsák,motorvezérlő..... Ezzel nem lesz gond.
Legutóbb biztonság kedvéért futómű felújítás és futómű állítás után kalibráltam gyorsan a szervót is.
Az úgy tényleg nem húzós a 40 ezer a szenzorra.
Jajj, a jó öreg testhiba a lámpánál. Megszenvedtem a mostanival is, de sikerült.
Tavalyi nagy melóm a fűtéskapcsoló cseréje volt meg a hozzá menő vezetékeké. Hát nem örültem neki,de készen lett.Összességében akkor nagyon komoly hiba elektronikusan nincs. Meg mechanikusan sem horror. Persze a sok kicsi összeadódik ha úgy van.
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
mekker
őstag
válasz rasotamas #10041 üzenetére
Nem érte el hozzá, de más modelleknél az 1.75TBi-s variánsok sokszor akár másfélszeres szorzóval is vannak hirdetve. Nem tudom, hogy az 1,6-1,7m mennyire reális ár érte. Nézelődj külföldi oldalakon, hogy mennyiért vannak a jobbak csak úgy viszonyítási alapnak.
[ Szerkesztve ]
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
pellesmartin
tag
Sziasztok! Adott egy Alfa 147 2002-es. Napokban kiszedtem a vezető oldali ablakemelő kapcsolót,ami ugye egybe van a komfortelektronikával. Megcsináltam a gombját,lefestettem,visszarakás után nem működnek az ablakok. Ha nyomom a gombokat csak pityog a kocsi,tükrök jók,anyós oldali kapcsoló se megy. Kilométerórám nem villog. Akksi sarut vettem már le egy órára hátha..de nem javult meg. Tippek? :S
-
nesa
veterán
válasz pellesmartin #10049 üzenetére
Mielőtt kikaptad a modult levetted az aksi sarut?
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Filmvilág
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Xbox tulajok OFF topicja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik
- Vivaldi (böngésző)
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.