- DIGI Mobil
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Netfone
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Friss traileren a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
ma Sokat kellett várni az első OLED képernyős Apple táblagépre, állítólag megérte.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Integrale #6450 üzenetére
Wow, ez az info honnan van, hogy jövőre FL? Meg Patrick-tól is kérdezem, hogy ő honnan tudja, hogy egyelőre csak minősítést kapott a kocsi? (gondolom dpf csak akkor lesz, ha tovább szigorodik, ha már anélkül is teljesíti a 6D-t, akkor felelslegesen nem pakolnak bele később DPF-et)
Ezek nagyon hasznos infók és bárhol kérdeztem, nem nagyon tudtak válaszolni. Ezért kíváncsi lettem, hogy ebben az aránylag kis létszámú topikban hogyhogy ilyen jó infókat lehet szerezni? -
Integrale
veterán
válasz HussarF #6451 üzenetére
És még egy pár olasz oldal. Arról nem is beszélve, hogy 2020-ban már 5 éves lesz a Giulia, illene már frissíteni, főleg a csingilingi dolgokat, amiket már két fiókkal lejjebb már egy 500X is tud.
A Ghibli és a Quattroporte is megkapott egy csomó friss elektronikai kütyüt, a LED lámpákat a Magneti Marelli gyártja (ahogy egyébként a Mercikbe is), szóval házon belül megvan minden.Plusz tavaly, májusban, amikor a szokásos nagy FCA bejelentések szoktak lenni, akkor már elhintették, hogy 2019-ben jön az FL, 20-ban pedig Stelvio.
"Bad reklám is reklám too"
-
retesz147
addikt
válasz Integrale #6452 üzenetére
Jelenlegi helyzetemben, majd az FL-ből tudok venni egy 3-4 éves példányt....5 éves terv...jah, nem, inkább 10...Attól tartok, addig a 147 nem fogja húzni.
De fix, hogy vagy Gulia, vagy Stelvio lesz a kövi autónk. Én is és asszony is bele vagyunk habarodva. Nekem Gulia jobban bejön, de racionális döntés, családdal a Stelvio lesz
Kikacsingattam 159 felé is, de amíg jó a 147, addig azt már nem adjuk el, 2 kocsira meg nincs szükségünk BP a panel elé, úgy, hogy néha 147 is 2 hétig meg se mozdul.Engedjetek meg egy kis kitekintést, amiben azért van olasz is.
Családba (szülők) most vettek egy új XC60-at (Stelvio, X3,GLC, XC60 közül az XC60 lett a befutó).
Nagyon bitang, ma kapott rendszámot. Hát....desigben az sem utolsó. Első Volvo. Meglátjuk mit hoz a jövő.
A kényelem, nyugodtság, design billent a Volvo felé, pedig Alfa is nagyon tetszett nekik (csak az sokkal sportosabb. Nekik az már nem kell, de én tesztvezetéseken vigyorogtam bőszen, mikor kiszálltam a Stelvióból), és anno Ővék volt a 147 is, szóval volt érzelmi hullámvasút, hogy melyik is legyen.Tapasztalat:
Stelvio: kemény, sportos, bitang jó vezetni, hang, futómű, erő, közvetlenség ami jellemzi. Viszont nekem szolgáltatásokban butuska volt, elmaradott technikának éreztem (kijelző, tolatókamera). Belső anyagok ....hmmm...Sajnos volt különbség a másik 3-hoz képest és sajnos lefele. Igaz, árban érezhető is volt. Ő a legolcsóbb.X3: kemény, steril, 0 vezetési élmény, nyomod a gázt, fékezel, ennyi. Viszont nagyon össze van rakva, nagyon prémium, ergónómia kigondolt.Belső rendszer közepes. Van hova fejlődni, de már nem rossz. Drága.
GLC: kívül 0 design, belül bazári majom. Belső technikában vicc, kijelző, rendszer . Ez is steril vezetési élményt ad. Viszont nagyon prémium anyagok vannak benne érzetre, össze van rakva.Őt elvetettük hamar, hál'isten....
XC60: Kívül ütős, belül fehér belsővel méginkább. Szolgáltatásai, belső rendszere szerintem egyik legmodernebb. Nyugalom van benne, nem késztet semmiféle hirtelen, gyors dologra. Vezetéstámogató rendszerei nagyon ott vannak a szeren. Kicsit gyengus (diesel 190le), de bőven elég. Anyagok elsőre minőségiek, prémium. Időtállóságra kiderül. Ő lett a befutó. Kiderül, jól döntöttünk-e.
Nagy érzelmi hullámvasút a Stelvio és az XC60. Csapatásra, fiatalon, vezetési élményre Stelvio. Idősebb korban, A-B pont között talán XC60, bár a sok kütyüjét csak a fiatalok látják át, tudják kezelni.
Mindegyiket tesztvezettem 5-10km-en keresztül (szinte semmi ahhoz, hogy kitapasztalj bármit is az új autók sterilségén kívül), XC60-at megkaptuk egy hétvégére cca 800km-re. Az alapján én nem bántam meg, hogy az lett nekik.Amúgy meg, egyikre se cserélném le a jó kis 147 eco-t minden nyűgjével bajával . itt még van némi vezetési élmény (csak az erő hiányzik). Kuplung, visszavált stb...Ezeknél az új automatáknál....Hát nem tudom, egyik se kellene. Nyomni kell a gázt, mint "süket a csengőt", azt annyi.....Ez nem vezetés kérem. De való igaz, nagyon-nagyon kényelmes, főleg városban, dugóban.
Bocs a hosszúért!
Xiaomi 13 eu dev...
-
Patrick
addikt
Amúgy nem vagyok suv párti, mindig is sedanos voltam.
Tény, hogy jól el lehet benne férni, már mint a Stelvio-ban, és tetszik is, nem kicsit, ha suv-ot vennék, Stelvio-t vennék. De a Giulia, áhh... nem is ragozom.Mivel egy 2001-es évjáratú 136 LE-s autóból ülnék át, nem nagyon fognak hiányozni a nagyon nagy marketinges és egyéb kényelmi funkciók... így is szeretek vezetni, hát még egy olyan autóban, ami AMORE!!!
Jó, a tolatóradar tök jó, ez a fékasszisztens megint jó, meg figyelmeztető sávtartásra, tempomat stb, ezek még oké kategória... nem tudom mit hagytam ki? Kijelző a középkonzolon, az enyémben is van, két szint tud és kiír pár infót, ahhoz képest a Júlia? Mérföldkő.
Eleve a vezetési élmény és a külső fogott meg és ott már el is dőlt minden. + hátsó kerekes, 50-50%-os súlyelosztás, 0,23-as légellenállási együttható, sok minden alumíniumból van, nem csak a motorblokk, mind az európai, mind az amerikai törésteszten kiemelkedően vizsgázott, az egyik legjobb lett. Az egész koncepció tetszik.
Lassan 2,5 éve kint van, megbízható autó egyenlőre.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
rover45
senior tag
válasz Integrale #6413 üzenetére
A külső/belső levegőkeringetés gombja szerintem hibátlan, illetve ha már üzem meleg minden akkor azért elég meleg levegő jön be, így gondolom a fűtésszabályzó is rendben van.
Azonban azt vettem tegnap észre, mivel a képeken látható módon most le van véve a burkolat a láb mellett, hogy menet közben erősen befúj a menetszél. 70-80km-h sebességnél ha odateszem a kezem a radiátor köré akkor nagyon is jelentős légmozgás van a középkonzol mögött. Konkrétan erősen befúj a menetszél.
Létezhet, hogy a tűzfal áttörésnél nincs meg valami szigetelésem?Az este még mentem az autóval és kicsit tovább vizsgálva azt vettem észre, hogy ez a légmozgás érződik a váltózsák és a váltógomb találkozásánál, valamint a kézifékkar burkolatánál. Gondolom a kardánbox elvezeti...
Ezeken a helyeken (lábtér, váltó, kézifék) még üzem meleg motor esetén is hideg levegő áramlik az utastérbeIlyennel találkozott már valaki?
-
CharlieDrop
veterán
válasz Patrick #6454 üzenetére
Kellett volna reggel egy képet lőjek
A lámpánál egy ilyen kis Stelvio Q2 állt előttem
És éppen a Fiattal voltam, tiszta olasz minitaliAmúgy a Stelvió nagyon tetszik, de a BMW X2-je is jól el lett találva... ha már SUV, bár én is sedan párti vagyok
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-
Integrale
veterán
válasz CharlieDrop #6458 üzenetére
Kb 5 evvel le van maradva szolgaltatasok teren a Levante.
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz CharlieDrop #6458 üzenetére
Ezt a Vályi Pista cikket olvastam róla:
[link] -
-
Patrick
addikt
Tegnap is láttam egy Stelviot, setétben kiszúrtam a lámpáját, há mondom ez Stelvi.
Meg most értem haza és ma is jött velem szembe egy fekete osztrák rendszámmal, villogtam neki, hogy szép az autód, szerintem nem egy nyelvet spráholtunk...A suvot úgy értettem, ha nem lenne sedan csak suv a világon, akkor Stelvio...
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Integrale
veterán
válasz Patrick #6466 üzenetére
Én nem tudnék dönteni, hogy XC60 vagy Stelvio. Mind a kettő tetszik, most pénz nélkül úgy gondolom, hogy Stelvio, hiszen olasz kell. De ha ott állnék kezemben a milliókkal, akkor már előjönne egy csomó szempont, amiknek így vagy úgy, de meg kell felelnie.
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz Patrick #6468 üzenetére
Giu Veloce-vel az a bajom, hogy összkerekes. Nekem nem kell összkerekes autó. Hátul kaparjon. Csak a 200 ló kicsit sovány. Ezért kell majd okosítani. Pedig örülnék, ha nem utólag kéne erőt mókolni bele, hanem gyárilag olyan lenne. Nem értem, hogy Veloce-ből miért nem lehet RWD-t kapni. Vagy lehet, hogy az FL ilyen téren is tartogat majd meglepetéseket?
-
Patrick
addikt
válasz HussarF #6469 üzenetére
A Veloce 280 le. Csak a Giulia és a Giulia Super a 200 lovas, benzines.
Én inkább úgy mondanám, hogy alapból hátul hajt, amikor szükséges, akkor tolja csak előre a hajtás 50-60%-át és akkor működik az összkerék-hajtás, különben nem. Ez lehet pl. D-ben padlógázás kigyorsítás, vagy ha esős időben túltolod, esetleg havon mész, vagy ha a jobb első, vagy hátsót leteszed a fűre városon kívül, esetleg, ha kanyargós szerpentinen mész, mint Fittipaldi. Tehát nem állandó az összkerék.
Nálunk már lehet kapni a TI-s verziót is, szintén összekerekes.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
mekker
őstag
Tipoba jönnek már a firefly motorok?
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
mcfing
csendes tag
Sziasztok!
Fűtés problémával kapcsolatba írok.
Van egy 2004 -es 1.2 8v digitklímás (2 zónás) Puntom.
A probléma a következő: jobb oldalon (anyós) nincs fűtés
Minden más működik, klíma nyáron ugyan ugy hideget fújt, az hogy hova szeretném a levegőt fújni (lába, ablak...) működik, tehát a levegőt megfelelően terelgeti, belső keringtetés működik (ilyenkkor kicsit felmelegszik a másik oldal is) ha kikapcsolo hallom ahogy a lamellák bezáródnak és nincs is levegő áralmás.Tehát úgy tűnik minden működik, de a meleg levegő nem akar jönni, a vezető oldalon szépen fúj meleg.
Mondatk már nekem olyanokat, fűtésbox rossz, vagy a motorok, bár furcsálom hogy minden működik és csak az egyik oldal hideg.
Tud valaki valami okosat mondani mi lehet a baj?Ja igen és ilyen 50-100e Ft ktg jósoltak nyilván nem az 50 hez lenne közelebb (oké ha szakszervízbe elviszem akkor a rezsi óradíj sok és nem két perc szészedni a belsőt, de akkor is ireálisnak tartom az árat, főleg hogy egy vezérlést mindennel együtt 42e Ft megoldottam + 3000Ft a termosztát csere )
[ Szerkesztve ]
-
Arni9010
aktív tag
Stilonál és új bravónál is az szokott lenni a gond, hogy az állító motorban tönkremegy a potméter, és eltöri a fogaskereket a motor.
Gondolom itt is hasonló a helyzet, ki kell cserélni a motort (vagy rakni bele új potmétert), és keresni hozzá fűtésbox fogaskerék javító szettet, ha eltört. Direkt ki van könnyítve, hogy ne a fűtésboxon belül törjön el -
Olaszos összejövetel a Progetto Manfredi-ben. Sajnos nem kaptunk kedvezményt arra, hogy mind olasz vassal jöttünk
Viszont egy 156 berlina az étel kiszállítós kocsijuk -
Integrale
veterán
Nem! Ilyet mint ez. (nem pont ezt, csak szemléltetés érdekében linkelem)
Denso - Made in Italy
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Sziasztok! Szerintetek ez miért ilyen olcsó, mi lehet ebben a buktató
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Integrale
veterán
válasz Luck Dragon #6485 üzenetére
Szerintem nem feltunoen olcso, 11 eves Fiat, abbol is Albea, kb helyen van az ara. Ennel tobb lenne, akkor csak hirdetve lenne, eladva nem.
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz Integrale #6486 üzenetére
Azért kérdem ,mert ebben az ársávban csak a "csík" lámpás kapható, Az FL verziók pedig 800-1M között mocorognak kisebb felszereltséggel. De ezek szerint akár lehet hogy reális az ára
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
426os
őstag
Ti milyen üzemanyagot használtok az olasz traktorokba? Én eleinte úgy voltam, hogy OMV, lehetőleg MaxxMotion, de azt tapasztalom, hogy a MOL lötyivel jobban fogyaszt (mindegy, hogy sima, vagy Evo plus). Más különbséget nem tapasztalok. Jtdm 16v.
.
-
426os
őstag
Alfa Romeo 147 2.4 jtd 20v 175hp
147-ben nem látom sok értelmét, de a hang miatt egy GT-ben nagyon adná. Nem is értem, hogy gyárilag miért nem szerelték 2.4-el, szerintem illene hozzá..
-
retesz147
addikt
Én aprópénz tartónak használom. Szerintem az is...
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13 eu dev...
-
Integrale
veterán
[link] Alfa reklámok Amerikából.
"Bad reklám is reklám too"
-
sanzi89
addikt
Tud esetleg valaki olyan FIAT ePER online katalógust, amiben benne van a 2016-os FIAT TIPO?
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
j.bravo
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Milyen egeret válasszak?
- DIGI Mobil
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Synology NAS
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Építő/felújító topik
- Xbox Series X|S
- Gurulunk, WAZE?!
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...