Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
jáááááj instálom instálom
de szep 2.4 20v Stilo-t talaltam 106k km-l
es MANUALIS valtos is gyarilagha nem lenne délebbre digoisztanban meg Nápoly-tol is, mar mennek erte
több drón kell ;P
-
426os
őstag
válasz hobizoli #6202 üzenetére
gépész vagyok én is, de tapasztalatom nincs ezekkel a váltókkal és a tribológiát sem szerettem soha. A felkavart darabkákat elfogadom, ezért is hezitálok kicsit, de megfordult az is a fejemben, hogy átmosási jelleggel pár 100km után újra csere. Aztán persze lehet túlkomplikálom.
Csak nem akarok váltót is felújíttatni.
Úgy néz ki mégis kell porlasztókat is cserélnem a szar chip miatt, ami rajta van, ennek annyira nem örülök. Utána első utam Mankyhoz vezet majd, hogy ledobjuk ezt a szart róla. Eddig halogattam a távolság miatt, de most magasabb prioritást kapott a dolog.
Relatíve új szívósornál (műanyag verzió) érdemes foglalkozni az örvénylapátokkal?.
-
molnarpeter
nagyúr
Automata váltó olajcsere szokott ilyen problémás lenni, de szvsz ott inkább az okoz gondot, hogy többféle olaj keveredik - gravitációs elven a nagyja olaj benne marad, powerflush kell teljes töltet cseréhez. Kézi váltó egyszerűbb szerkezet, jó olajjal nem nagyon van baj.
Nem akarok nagyon belevau, de kezdésnek egy gyári szoftot megeresztenék, mielőtt porlasztó kuka van.
-
426os
őstag
válasz molnarpeter #6206 üzenetére
Nagyon nagyok a korrekcios ertekek, hidegen picit ingadozik az alapjarat is (ez akar egr is lehetne), illetve magasabb fordulaton van fust is. Elso korben fel lesznek cserelve, hogy ugy mit mutatnak (atkodolassal persze), abbol valoszinuleg kiderul tenyleg rosszak-e (nem egyforman rosszak, szoval latszani fog elvileg melyik melyik).
Szamoltam ezzel vetelkor, utana direkt kertem legyen megnezve mi a fust oka, de valahogy ez megiscsak kimaradt a diagnosztikabol... Meg szerencse, hogy most mar teljesen tudok magamnak is diagolni.
Gyari szoftot nem tudom Mankyn kivul ki tud felrakni, oda meg nem feltetlenul mennek ketszer..
-
Stylewars_kp
senior tag
Ez örök vitákat szít. Felér egy dízelest vagy benzinest vegyé vitával.
Én 150 ezernél kicseréltem az olajat a 6 éves Punto 2/b-ben. Csere után ugyan úgy váltott aztán 2-3 hét és pár 100 km után finomabban váltott. Lehet placebo nem tudom.
Örök élet, gondozásmentes a váltó olaja, endless life. Én nem hiszek benne, hogy egy olaj képes megtartani a kenő képességét éveken keresztül. Ártani szerintem biztos nem árt! -
Integrale
veterán
válasz Stylewars_kp #6209 üzenetére
60 ezrenkent cserelem a valtoolajat. Par ezer forint 2-3 evente.
"Bad reklám is reklám too"
-
426os
őstag
-
426os
őstag
válasz .:Kristian:. #6213 üzenetére
Nekem dízel 147 van. Mikor autókat néztem, volt lpg-s t-jet Bravo is a listán és annál a kocsinál volt valami a vezérműtengely házzal, illetve egyik lpg szerviz is azt mondta nekem, hogy valamiért az lpg tönkrevágja ezeket. Jellemző hibatünet az esetenkénti torpanás nagy gázra, ami benzinnel nem jelentkezik. Volt akinél nem volt gond vele, nem is tudok pontos részleteket. Csak kíváncsiságból kérdezem.
.
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #6217 üzenetére
mindenki igy kezdi
en Grande Puntoba tennem be, sulyara kb ugyan annyi, de tobb hely van mindenhez, elol is, meg az utasterben is
de torsen kene a valtoba, mert a diffi nem komalja sokat azt, ha lediferal az egyik kerek, aztán meg hirtelen visszatapad
több drón kell ;P
-
Integrale
veterán
-
hobizoli
nagyúr
válasz CharlieDrop #6219 üzenetére
595 Competizione-ban is za a baj, hogy nincs benne rendes mechanikus sper, es ha nem egyenesen all a kerek akkor elektromos ASR elbutitja az autót
azert egy 9-10millios(!!!) kis szaros autoba ferjen mar bele ez, vagy csak tegyek oda kerheto opciokent legalabb
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hobizoli #6223 üzenetére
Szia. Hogy működik az olasz vasakban az olajnyomás érzékelő? Faternak az 1.6 stilo random jelez alacsony olajnyomást. Megmértem, hidegen 3bar alapjáraton, 100 fokos olajnál 1,2bar. A gáz pöccintésére ugrik a nyomás. Melegen 5,5bar 4000-es fordulaton. Szerintem az olajnyomás jó, olajgomba át volt szakadva, cseréltem, de így is jelzett. Elvileg testet kapcsol a gomba, ha olyan, mint a VAG-nál. Ami érdekes, ha kihúzom a gombáról a csatit, nem jelez semmit, se alacsony nyomást, se szenzor hibát. Behalt az óracsoport, szar az új szenzor is vagy mi a lekvár van vele? A gomba elvileg 0,5 bar alatt kapcsol, akkor jelez alacsony nyomást.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz CharlieDrop #6225 üzenetére
Majd kiderül. A stilo nem javítható csak ráolvasással.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
olajnyomaskapcsolo a hengerfej alatt kene legyen a blokk elejen es testet kapcsol
lehet kontaktos a csati is vagy a kabele serultha megmered alapjaraton mennyi az olajnyomas, amikor bejelez, akkor mennyi az annyi?
egy T elemet betekerve a kapcsolo helyre, egyszerre nezheted a manométert is, meg a szenzor is mukodhettöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
nyogo83
senior tag
Ennyit talaltam az eLearn-ben, nincs kulon specifikusan 1.6-ra, hanem az osszes modellhez van. A kulonbsegek meg vannak jelolve, pl a dizeleknel van hogy olajnyomas es olajhomersekelt is van, illetve olajszint szenzor is.
Viszont az oracsoport kiosztasban nem talaltam mast.Szolj, ha nehezen olvashato, akkor atkuldom az eredeti screenshotot (remelem a PH nem butitja le nagyon a minoseget).
-
kalmanchris
tag
Sziasztok!
Uno 92-es, 1.4i mennyire betegágy motor szempontjából? -
hobizoli
nagyúr
válasz kalmanchris #6235 üzenetére
a Turbo i.e.-ben az a motor jar fujva 118lojjon
a vezermutengely hezagolasa legyen jo, azt neha ellenorizni kell, mert nem hirdotokes
több drón kell ;P
-
Integrale
veterán
-
rover45
senior tag
Sziasztok, hadd kérdezzem meg.
Feleségem 2005-ös, 1,3Mjet Grande Puntoját nem lehet rükvercbe rakni.
A hátramenetet kapcsoló váltó bowden, motortérben lévő vége folyamatosan leugrik a váltóról.
Létezik ehhez bármiféle javítószett, javítókészlet?
A szerelő szerint valami gumi szétment a végén, látszólag piti hiba, kézzel 1-1 alkalomra vissza lehet tenni, de azt mondták 60-80e! Ft a javítása.
Unix webshopjában néztem, ha okosan veszem akkor 10-11ezer az olcsóbb, 19-20e a gyári, viszont állítólag 2db kell belőle.Valamint megkérdezem hátha: létezhet olyan szerelő a Siófok-Kaposvár-Keszthely háromszögben, aki látott már Grandét?
-
siti
senior tag
Sziasztok!
nézegetem a fiat 500-ast (jön a kapuzárási pánik és ferrárira nem tellik), de szeretnék üveg tetőt. Ezzel kapcsolatban van valakinek mellette-ellen érve? (felesleges, nagyon jó tavasszal, szét fog sülni a fejem) nem kell nyitható, jobb ha 10 év múlva nem a beázás miatt írok ide.
másrészt, akárhogy nézem, a lounge felszereltségben ez széria. Viszont hahun úgy kell ezeket vadászni, mert lounge van vagy 120, üveg tetős meg vagy 10. Vagy ez normális, hogy járni jár, csak nekünk nem jutott?[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
hobizoli
nagyúr
-
hoby36
senior tag
Üdv!Szerintetek a 99-es évjáratú gépnek ugyan olyan a benzintankja mint egy 2003-ban gyártotté?1.1 benzin.
A logikában semmi sem véletlen!
-
hobizoli
nagyúr
vki 147/156 2.0TS motor ECU-t tudja hogy lehet-e irni OBD-n?
ja, meg mivel
több drón kell ;P
-
Ma volt a KUL18, a Kaposújlaki Alfás repteres szabad gyorsulgatás. Beülhettem Tomi mellé a Giulia QV-jébe. Hatalmas élmény volt.
Készült róla videó. Ugyanígy jobb egyben ültem, de ezt nem én készítettem, én egy körrel ez előtt mentem. Sajnos egy videóval a gyorsulást nem lehet annyira visszaadni. Nem mutatja meg, milyen brutálisan szorít az ülésbe. A nagy nyílt terep, a viszonyítási pont hiánya miatt a sebesség sem érződik igazán, pedig az is nagy volt.
De a hangok tökéletesen visszaadják az érzést. 0:52 és 1:10 között (különösen Jani barátom arca 1:01-től ) hallani, hogy felnőtt férfiak gyerekké változnak, vihognak mint a kislányok. Én is ugyanilyen gyerek módjára nevettem, nem lehetett levakarni a vigyort az arcomról. Mintha a menny felé repülne az ember. 2:11-től ugyanez. Megérkezés a mennyországba.... Hatalmas!
[vid]Barátnőmmel, miután hátbarúgott az 510 ló és levakarhatatlan a vigyorom:
Véletlenül a Gumi, felni topikba tettem ezt a posztot elsőre, bocs attól, aki már ott látta
-
válasz hobizoli #6249 üzenetére
Nincs mérés. De nagyon gyors volt. Mellé is beültem egy körre. Csak félelmetes abban a kocsiban ülni. Gyári fékek vannak rajta és amikor mész kb 180-al és azt látod, hogy iszonyú gyorsan közeledik a pálya vége, eszedbe jut, hogy ez a kis bádogdoboz valószínűleg nem kapna 5 csillagot a Euro NCAP-nél. Volt még valami épített 155-ös, ami durván jól ment. A többiek csak amatőrök voltak (mint én)