Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Nyúltáp

    senior tag

    válasz #72042496 #857 üzenetére

    naizé..szóval
    Balika:
    1 - összeattacholod a modelleket
    2 - element subobject módban(5ös gyors bill.) kijelölöd az azonos színűnek szánt objecteket (plö zöldnek akarod inget, meg kesztyűt, akkor azt a kettőt).
    3 - A jobb oldali panelen a polygon properties alatt állítsd át a material ID-jüket 1-re.
    4 - Ezt végig csinálod az összes egy színűnek szánt objectel (értelem szerűen a material ID-jüket mindig növeld 1el, tehát 1es ID-hez tartoznak a zöld tárgyak, ketteshez mondjuk a pirosak stb.)
    4 - Létrehozol egy multi/subobject anyagot anyagszerkesztőben.
    A set number-re kattintva állíthatod be, hogy hány féle anyagot akarsz használni a modellen (plö zöld ing, kesztyű; piros nadrág; meg vmi rózsaszín a bőrnek, tehát ebben az esetben 3 féle anyag kell)
    A slotok mellett lévő szám jelzi, hogy az az anyag milyen material ID-jű polygonokhoz tartozik.
    Az első mellett egy 1es van, tehát ez lesz az ing meg a kesztyű zöld anyaga.
    (mivel ezeknek az előbb 1esre állítottuk a mat ID-jét)
    Ha csak színt akarsz beállítani, elég a jobb oldalt lévő szürke kis téglalapra klikkelni, és beállítani a kívánt árnyalatot.
    Beállítgatod az anyagaidat, majd hozzárendeled a multi/subobject materialt a modelledhez.
    ennyi.

    Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

Új hozzászólás Aktív témák