- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
HÁZIGAZDA
válasz czanga #12400 üzenetére
nyugi, messziről minden kocsi makulátlan... látod, itt vagyok a 124e km-t futott, megkímélt, pöpec foresterrel, oszt azóta is állandóan bugzik... lehet, hogy idővel hibátlan lesz, remélem, de az is lehet, hogy soha. jól nézett ki az a gc8, pláne amit az "alvázról" írt, de ettől még simán rá lehet locsolni egy milliót pislogás nélkül is.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz czanga #12400 üzenetére
Hat ami keprol meg jo... Anno elmemtunk megnezni egy pfl Lega SpecB-t. Keprol ok volt, korbejarva is mar 1M rakoltesnel jartunk es akkor meg nem hullott ki semmilyen csontvaz.
Persze azota is banom, hogy nem hoztuk el. Gyozott a racionalitas.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Impreza kacsafarokkal: [link]
Sufnituning de mukodik vegulis...
#nincsbennetarcsi
-
Lacerta
aktív tag
Ülésfűtést javított/javíttatott már valaki?
-
HÁZIGAZDA
forester update. az utóbbi pár alkalommal már elég hernyó volt az automata váltó, nyomom a gázt és nem történik semmi, nagyon nehézkesen vált végül, akkor meg persze ordít és megindul (már amennyire ez a motor tud olyat ), így finom közlekedés helyett vagy lassul vagy ordítva törtet.
a szerelő most hívott, átnézte, nem csúszik vagy ilyesmi, viszont az olaj undorító volt benne, fekete szurok. (már anno is kértem, hogy cseréljen mindent, de akkor a hűtés témára volt ideje csak)
aszongya, hogy most összehasonlíthatatlanul jobb, normálisan vált, viszont kérdés, hogy így is marad-e. ha nem, akkor bugos az automata, amit ő valószínűleg el sem vállal, akkor vigyem el egy automatáshoz.
szóval, kop-kop. jó lenne már magam mögött tudni ezeket a kezdeti köröket.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz Lacerta #12413 üzenetére
csak olajat a számla alapján. van benne dedikált, cserélhető szűrő is? ilyen mágnesek szoktak lenni, amik megfogják a fémdarabkákat és azt szokta megpucolni (régebbi autóimnál).
most tényleg marha jól megy amúgy, sosem ment ilyen jól.
én is remélem, hogy a váltónak nincs baja, mert ha van, akkor nagyon rossz vétel volt a kocsi
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
czanga
őstag
Mivel a gyári MOMO kormányom bőr felülte már kopott, ezért hiányzik róla a felső bőrfesték rétek, ami azt okozza, hogy ronda és befogja a kezed feketére, de ez csak kézmosáskor látszik. Fogni sem volt olyan jó, mivel újrabőrözésre nem szerettem volna most költeni mert nem lett volna fontos kiadás, így Aliexpress-re felmentem 2 hónapja és rendeltem egy felvarrható borítást ami ("dzsenyjúen ledőr") műbőr, de nagyon jó anyagnak tűnt mikor kézhez kaptam. Meglepődtem.
Sokat állt a polcon, de tegnap erőt vettem magamon, és igyekeztem nagyon szépen megcsinálni, amennyire csak tudtam. Ez lett az eredmény:
-
Lacerta
aktív tag
Automatában szokott szűrő lenni, mert van benne nedves kuplung ( több is ), meg több-kevesebb hidraulika, és ezek mind ugyanazzal az olajjal mennek. Nem a fém ami gondot okoz ( bár az is, ha van ), hanem a kuplungtárcsa kopadék, és az nem mágnesezhető.
Azt nem tudom, mennyire cserélhető, mindegyik az, csak van, amelyiknél előbb szét kell húzni hozzá a váltót. Ennek utána kellene nézni.
Meg hogy mennyi a töltet hivatalosan ( 8.4l ), és mennyit tudott a szerelőd rátölteni. Mert esélyes, hogy maradt még a régiből benne nem is kevés, ami nem folyik ki magától soha.Mindenesetre én megfontolnám, hogy megyek vele egy darabig, aztán megint egy csere.
Difiben cseréltetek olajat?
-
HÁZIGAZDA
válasz Lacerta #12417 üzenetére
5 litert cserélt. nekem még sosem volt régebbi automatáimban szűrőcsere, úgy értem, laikusként mindig kértem, de mondták, hogy nincs benne olyan (nyilván a váltót nem borították szét).
a tipped jó, gondoltam rá én is, ha 8,4 liter a hivatalos összmennyiség, akkor meg pláne kicseréltetem mondjuk 5 ezer km múlva.
a diffire azt mondta, hogy "mindkét diffiben újszerű az olaj", ezért nem cserélte.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #12419 üzenetére
ez mit jelent? hogy kívülről elérhető, cserélhető?
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #12422 üzenetére
2011-es
(csodálkoznék, ha a szerelő nem vesz észre ilyesmit, eddig csak pozitív tapasztalatom van vele, olyasmikkel is, amit mindenhol máshol feladtak)
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #12424 üzenetére
thx. marad akkor az, hogy 5 ezer km múlva újra lecseréltetem az olajat. legalább látni fogjuk, hogy mennyire szutykos.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
czanga
őstag
válasz Lacerta #12418 üzenetére
Jó kérdés... Én most raktam fel ilyet először, mert a Suzuki hasonló cuccát asszonyka csinálta meg. Itt a felhelyezés nehézkes, mert borzasztóan feszül. Amint fent volt, akkor lehetett agyalni, hogy vajon ezt, hogy a viharba kellene összeölteni. Kapsz hozzá egy A4-es tájékoztatót, amin képekkel ábrázolják, de én nem azt használtam, mert a Kínai Google Translate-es angol nem volt meggyőző.
Simán kerestem Youtube videókat, ahol egy Short-ban megtaláltam, hogy lenne szerintem is érdemes. Egyrészt a Suzukira úgy raktuk fel azaz rakta fel párom, hogy konkrétan összevarrta, na ezt el kell felejteni. A borítás két oldala végig van öltve, ezeket az oltéseket kell "összehúzni" azzal a vastag cérnával amit adnak.
Szekciókra bontottam, hogy szép legyen, és próbáltam minnél feszesebbre, hogy el se foroghasson. Hátránya ennek az lett, hogy sok helyen túlságosan megtéptem, hogy a két széle összeérjen, és szép, feszes legyen... (ezen lehetett volna segíteni úgy, hogy kézzel még jobban összenyomom, de próbálkozás ellenére a cérne tudta csak kellőképpen összehúzni, kézzel nem tudtam..
Ez azt eredményezte, hogy a széleken végigfutó varrások "lyukai" kitágultak, tovább szakadtak kicsit, és habár nem szakadt át, de kíváncsi leszek meddig fogja bírni. Minden esetre szerintem rendelek még egyet tartalékba, mert a szívás mellett is azt mondhatom, hogy megérte.
Az tuti, hogy 3 órám simán ráment, mert 2db 1órás podcast epizód elfogyott, plusz az agyalás, baxxakodások, szóval volt az 4 óra is lazán.
Ez ilyen komplett délutános program.#12416 Qru
Köszi. Én mindig mindenben elég kritikus vagyok és maximalista, de ez még engem is meglepett, hogy egész jó lett a végeredmény. Nem tűnik bazárinak így most. Nagyon remélem tartós lesz. -
Qru
MODERÁTOR
5 ezer múlva mehet még egy csere, addigra átmosódik kicsit. Úgy is csak kb a felét tudja leüríteni. Vagy vannak cégek akik át is tudják mosni géppel (teljes töltet csere, kiszívja a leeresztőm keresztül és feltölti). Sztem az utóbbival nem érdemes vacakolnod egyenlőre.
#nincsbennetarcsi
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #12419 üzenetére
van benne nedves kuplung -> nedves kuplung van benne.
-
Lacerta
aktív tag
Automatából nehéz leengedni az összeset, mert a torque converterben ( aka hidrodinamikus tengelykapcsoló ), a bolygóművekben, meg a hidraulikában bent marad egy csomó.
A difiben nem sok olaj van, még egy liter se tán ( nálam 8 deci ), ezen kár spórolni, akár újszerű, akár nem, főleg, ha meg is nézte. -
HÁZIGAZDA
válasz Lacerta #12429 üzenetére
igazad van. viszont én úgy hagytam ott, hogy cserélje ki, azt mondta, hogy teljesen értelmetlen. ha egyszer befürdök majd vele, akkor felülbírálom a döntéseit, de amíg nem csalódtam benne, nincs rá okom (orvosnál is ugyanez a megközelítés, nem megy úgy, ha nem hiszem el neki, hogy ért hozzá).
bár nem valószínű, de cserélhette a nepper is, csináltak vele ezt-azt (futómű, egr stb.).
de úgy is visszaviszem váltóolaj újracserére majd, akkor kicseréltetem a diffiket is, addig meg csak tán rendben lesznek, ha most szerinte jó.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Lacerta
aktív tag
válasz czanga #12426 üzenetére
Hmmm, azt hiszem, nem véletlenül nem próbálkoztam vele.
Köszi!
Igazából nekem nem rossz a bőr az enyémen, csak a tetejénél hámlik, ahol éri a nap. Vettem ilyen szittya kínai bőrjavító festéket rá ( és a váltószoknyára ), de még arra se volt időm, hogy kísérletezzek vele. -
czanga
őstag
válasz Lacerta #12431 üzenetére
Bőrfesték jó dolog, de vigyázz vele, mert borzasztóan fog. Kormányt érdemes leszerelni, hogy ne legyen a kocsiban majd vizes, 600-as és 2000-s papírral felcsiszolni, és festeni szivaccsal, majd hagyni száradni, majd felcsiszolni, majd újra lekenni, és ezt 3 körben. Akkor lesz jó. Simán csak beülni és rákenni valamit szvsz nincs értelme, mert minden lesz csak tartós nem. Ezért is csináltam ezt mert nekem sincs más baja, mint, hogy a bőr legfelső festése kopott, de a bőr maga rendben van, de nem volt kedvem vele még többet foglalkozni, vagy elvinni kormánybőrözőhöz ami kb 40k lenne.
Az igazán foglalkozós körök majd akkor jönnek ha ez esetleg amit most csináltam nem lesz viszonylag tartós megoldás. Akkor úgyis jön a maximalizmusom, és megcsinálom magam a fent említett metódust.
-
Omli85
őstag
Gépes váltó olaj cserénél is úgy kell számolni, hogy ha 9-10L olaj van a váltóban akkor legalább egy 5L többlet olaj kel la teljes töltésen felül mert ennyi többlet olajat elhasznál a gép is mire teljesen átmossa a teljes váltót és aztán tölti rá a friss töltési mennyiséget. Gépenként változhat de általában kb ennyi a szükséges többlet olaj az átmosáshoz. A fapados megoldás gép nélkül igazából annyival hátrányosabb, hogy több olaj megy el és azért nem egy húde olcsó az automata váltó olaj literje, hogy az ember esetlegesen eldobáljon plusz 10 litereket. Persze kérdés egy képes csere mennyire lehúzós mert néha tudnak olyan árat mondani, hogy leseggel az ember. Persze váltója válogatja melyik mit igényel és miért annyi a csere költsége amennyi.
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
HÁZIGAZDA
hát, srácok... keveset mentem még a kocsival, de picit gyanús
(azért vagyok elkeseredve, mert szerintem oké volt a váltó, csak mentem a kocsival addig is, amíg végre a szerelő kicserélte az olajat, és lehet, hogy én sütöttem meg valamit benne)
ha esetleg tényleg rosszul alakulna: van tippetek, hogy hova vigyem az automata váltóval?
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #12438 üzenetére
most csak hitelbe parázok, remélem, kop-kop...
bár az olajcsere óta sokkal jobb, mintha picit kezdené ugyanazt csinálni: valahogy "lustán", nehezen vált, azaz nyomod a gázt és mégsem vált, csak érezhetően később, mint normális. visszaváltás után meg akkor ugye "kilő", mert a gázt túlságosan nyomtad, hogy váltson végre.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs