- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mindent vitt 2024 elején a Galaxy S24 Ultra (Androidon)
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Üzemidő bajnokkal készül a Samsung az olimpiára
ma A Galaxy Ring mellett az ultraprémium Watch X is bemutatkozhat július 24-én.
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MasterMark
titán
Na csak lecseréltem én is a Wefa 605-öt a 606-ra:
Új infó, hogy már az autodvd-nél is lehet kapni az Y kábelt, ami ahhoz kell hogy ha van gomb a kormányon és/vagy navi, akkor azok is működjenek. Hoztam is el egyet ennyiért. (Mi még 10k körül vettük ebay-ről Petester-rel... )
Ha valakinek kellene a régi Wefa 605 akkor szóljon, van így egy Y kábelem is ha kell.
Anno csináltam videót róla: [link]
Switch Tax
-
Omli85
őstag
A hét elején megkaptam az új bitosítás díjszabást 26-ról 33-ra változik... Szerencsére van Allianzos ismerős szóltunk neki, hogy ez így annyira nem oké, hogy 2 autó meg a ház biztosítás is náluk van aztán itt drágulgatnak a dolgok...
Tegnap estére megjött az új díjkalkuláció.
Igazából ebben az a szomorú csak, hogy cirka 20 éve náluk van minden biztosításom és így is ha nincs kontakt akkor lehúzzák az embert... Alapból a minden évben újrakötés is egy vicc, hogy kedvezőbb ajánlatot kapjon az ember aki meg több éves ügyfél azt simán lehúzzák.. Nem fordítva kéne ennek lennie? ..
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
A 20K teljesen jó én elégedett voltam a 26-al is idén most néztem ráadásul a bubu még csak B9 a Civic van B10-ben.
Sajna a kötelezővel szerintem mindenhol így van ha évente újra kötöd jobb ajánlatot kapsz mint a meglévő szerződésed. Én eddig nem foglalkoztam vele mert vagy nem változott az amúgy korrekt díjazás vagy csak minimálisan lett volna jobb ajánlat ha újra kötöm.[ Szerkesztve ]
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
HÁZIGAZDA
ma elvitték az xtrailt, úgyhogy hosszas cserefolyamat végére a forester maradt a fő autó (meg a renault zoé mellé). még mindig az egyszer cserélt váltóolajjal megyek, mert a szerelőnek már élni sincs ideje . működik az autó, de azt figyeltem meg, hogy a hideg beálltával feltűnően rosszabb a váltó (nehezebb vált vissza), amíg nem melegszik be. hidegen nem valami élhető. melegen not great, not terrible.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
nemtom, sosem b.sztattam ilyen olaj dolgokkal, tök profi szerelő, megnézni a gyári előírást és intézi. ha elkezdek az olajon izélni, pont úgy fog imádni szerintem, mint az orvos, akihez jönnek dr. google tudással...
(de egyeztetem vele legközelebb, hogy vigyek-e gyárit, hogy azon se múlhasson)
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
Manual az enyem ugye. Automataba masfajta olaj kell de ott is van tobb valasztasi lehetoseg. Remeljuk a kovetkezo olajcsere utan mar franko lesz.
Lehetne meg egy atmosasos olajcsere is de annak azert lehetnek hatulutoi is. Tul magas nyomassal mossak at akkor okozhat kart pl a tomitesekben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
mondtam legutóbb a szerelőnek ezt az átmosás dolgot, azt mondta, hogy neki picit mókusvakítósnak tűnik... magyarázta, hogy miért az, amiből nem sokat jegyeztem meg. mindenesetre azt mondta, hogy leveszi az alját, egy szűk 10 mp-re így majd be is indítja, hogy felépüljön a nyomás és kinyomjon magából még többet és így cseréli majd.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
ja, egy részére emlékszem már. azt mondta, hogy akkor jobban elhinné, hogy jól hasít az a gép, ha mondjuk 30 liter olajat mozgatnál át rajta így, csak ugye a váltóolaj drága, ilyet senki sem csinál. másrészt, egy csomó olyan része van a váltónak, ahova nem jut így el az olaj.
ő azt mondta, hogy szerinte egy kicsit mókusvakítás, cseréljünk le, amennyit csak bírunk, használjam, aztán meglátjuk.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
862 lovas Subaru GL Wagon jöhet? [link]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #12704 üzenetére
Nekem nagyon szar már a 606, de lehet én tettem tönkre. Párszor töltöttem róla a telefont, azóta időnként pattog, recseg BT kapcsolat mellett. Nem olvastam a manualt, de lehet csak pendrive-ot lehet rádugni.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #12724 üzenetére
Próbáltam, de nem segített. Időnként még a generátorra is gerjed, fordulatszám emelkedésre a gerjedés hangja erősödik, majd ahogy bemelegszik a cucc, úgy szűnik meg a búgás.
Valamit nagyon elcseszhettem benne, úgyhogy a töltést kerüld róla.Jah, még egy észrevétel. Az elején mintha úgy működött volna, hogy amikor a CHR bemenetre váltottam, akkor lett aktív a cucc és csatlakoztak egymáshoz a telefonnal. Amióta megmakkantottam, azóta állandóan megtalálják egymást a telefonnal.
Apropó, hogy tudtad megváltoztatni a nevét?[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
czanga
őstag
Át ment a műszakin (11. kerületi szerviz/vizsgaállomás, nem messze az Etele plázától), de mivel volt egy kis lehúzósdi a storyban, így úgy vettem, hogy a jattot már nem kapnak. 15 perce se kezdtek neki, az autó már le is gurult a vizsgasorról. Összesen 2 órát ültem ott és kb az első óra után közölték, hogy épp CO értéket “gyártanak” a kocsihoz, mert nem hozza az előírtakat. Utólag derült ki, egy Honda 1.6 VTi tulaj ismerőssel is ezt csinálták (hátsó dob volt csak az autón) és ugyanúgy 28-at benyögtek neki is a végén.. Kifizettem, de szerintem utoljára vittem ide autómat vizsgáztatni annak ellenére, hogy eddig sosem volt gond, és a tulaj Édesapám ismerőse is. Nem vártam protekciót, csak korrekt eljárást. Az egész hihető lett volna, ha akkor szól, hogy nem oké amikor méri, nem fél óra múlva..
A lényeg, hogy simán át ment, matrica se volt gond a szélvédőn.
-
czanga
őstag
válasz czanga #12730 üzenetére
Jah igen, és múlt hétvégén voltam szereldmagadban is és olajat cseréltünk az én autómban, és barátokéban is, így megkapta a bubu a 5W40-es Motul 8100-at, a benne lévő 15W40-es nutella helyére. Filterekből MANN, de utastér/klíma szűrőt még kell szereznem, mert az pont nem érkezett volna meg addig, és azt már itthon is kicserélem csápos nélkül.
Egy ideje pont az olaj miatt is, meg mert ott a Suzuki Swift is, nem jártam vele semerre, így első utam rögtön a csere volt.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz czanga #12737 üzenetére
Nekem moat 5W30 helyett 5W40 ment bele (Motul X-Cess), a szerelo szerint ez a tuti bele. A hangja szebb vt 5W30-al majd meglatom marad-e. Gepkonyv engedi mind a kettot, es szeret melegedni a motor ezert preferalja a vastagabb olajat. Szivem szerint 0W30 menne bele vagy 0W40.
#nincsbennetarcsi
-
czanga
őstag
válasz MasterMark #12740 üzenetére
- 8100 X-cess 5W40.
- Azért mert ezzel jöt az autó, előző tulaj pályanapokra is járt vele. Nyáron a melegben nem gond, egy jó ideje nem is voltam vele sehol, így most kikerült belőle. Nálam már csak a fentit fogja kapni. -
Lacerta
aktív tag
Bedobom ide, hátha van valakinek ötlete.
Amikor vettem a gépet, kiderült, hogy sz*r a fűtése. Korrekt volt a nepper, adott cashbacket. Kitisztittattam a radiátort, lett fűtés, ha nem is izmos.
Következő télre megint eltűnt a fűtés. Nem teljesen, csak az utasoldalon fújt hideget, de oda teljesen. A vezetőoldalon langyos volt.
Vissza a szerelőhöz, radiátor tisztítás megint. Lett fűtés újra, nagyságrendekkel jobb, mint előtte.És eljött a mostani tél. És megint szólt az asszony, hogy nála hideget fúj.
Mi a f@szom miatt lehet?
A hűtőfolyadék tiszta, átlátszó, semmi nem látszik sem a kiegyenlítő tartályban, sem a sapkánál. Minimum 2 éve benne van.
A termosztátot is megnézte a szerelő srác, rendesen nyit-zár, de én is rámértem OBD-n, felmegy a víz 90 fokra, ahogy kell. 50 fokon pedig elalszik a kék lámpa, és nem alszik el később, mint indokolt lenne.
Már mondtam a szerelőmnek, hogy engedje le a p*csába az egész rendszert, mossuk ki rendesen, azt mondta, megnézte a hűtőfolyadékot, semmi baja. De valamitől mégis begyógyul az a nyomorult radiátor.[ Szerkesztve ]
-
tom956ster
aktív tag
Sziasztok!
Nehéz ügy, és a videóm sem mutatja be a legjobban, de a wrx-em ezt produkálja random, alapjárton:
Nagyon szeretném kigyógyítani, de azt se tudom merre induljak.
Néhány alapadat: 2017-ben Mátrai Gabi féle program a Dyno Projectnél, nagynyomású walbro üzi szivattyú, végig nyitott rendszer.
A jelenség tök random jön, jellemzően csak alapjáraton, elkezd ingadozni, rádúsít, visszaejti, volt hogy kompletten le is állt, majd nehezen indult.
Hidegen minden rendben, amikor megy az automata szívató addig nincs jelenség, aztán is csak random, van hogy 40 km-en át semmi, mindenki boldog.
Mi a problem vahj? Üzemanyag rendszer? Vákumcső rendszer? Turbó?A legjobb persze, hogy Salgótarjánban épp nincs egy Subaru guru sem, aki ismeri minden lelki dolgát...
3D civil engineer / Dell Precision M7720 /desktop workstation: Gigabyte GA-Z170XP SLI | i5 6600k | 2x16 GB Jigsaw|2 x ASUS GTX 1060 6GB | Server: HP Gen 8 Microserver
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #12743 üzenetére
Persze. Tágulási felső nívón, sapkánál légbuborék sem.
A folyadékszintet rendszeresen nézem. -
Qru
MODERÁTOR
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tom956ster #12748 üzenetére
Nem segit a hiba feltarasaban akkor.
Alapjarati motor? Ha gyujtasi hiba lenne akkor hibakodnak is kene lennie elvileg.
Uzemanyagszuro/pumpa hiba lehet meg. Vagy valami tomitetlensegi hiba pl szivosor...[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest