- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
- Új HMD modell bukant fel
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
Indul a PlayStation Days of Play, bemutatkoztak a következő PS Plus játékok
gp Alig egy napot kell várni és elrajtol a Sony szokásos leárazása.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacerta
aktív tag
A radiátor már 2x át volt mosva, ami azt jelenti, hogy le volt kötve a vízkörről, és vegyszerrel meg lett takarítva belül.
Mondta a szerelőm is, hogy lehet hogy a csere oldaná meg, de amúgy meg ő se szivesen cserélné ki, mert akkor szét kell bontani a műszerfalat, és mindent alatta. Meg aztán ha ez is visszagyógyult, pedig már egész jó volt, akkor nem vagyok benne biztos, hogy az új nem tömődne el.A hűtősapka időnként, ha jobban meghajtom, ereszt egy picit a tömítésnél, ez kb. évi fél liter utántöltést jelent. De nem számít semmit, nyitott rendszerű a tágulási, amíg abban van tartalék, addig mindig fullra szívja magát a hűtő.
-
Lacerta
aktív tag
válasz tom956ster #12745 üzenetére
Nem alacsony az az alapjárat?
Nekem a dízelen magasabb. -
Lacerta
aktív tag
800 körül. Nem gondoltam volna, hogy a benzinesnek alacsonyabb, inkább fordítva.
Az egész még nem volt átmosva, arra próbáltam rábeszélni a szerelőm, de váltig állította, hogy nem kell, mert tiszta. Mondjuk, ha retyós lenne, látszana a folyadékon.
Kivéve, ha ilyen félöklömnyi darabok kavirnyáznak benne. -
tom956ster
aktív tag
válasz Lacerta #12752 üzenetére
Ha minden klappol akkor 740-750 az alapjárat.
Közben keresek alapjárati motort, de sehol gyári…
illetve nézek valami tisztítást procedúrát is, valaki írta az amazonon egy kínai utángyártott alkatrészhez hogy szar volt, ellenben kiszedte a gyárit, 3 napig ázott valamiben és jó lett minden.3D civil engineer / Dell Precision M7720 /desktop workstation: Gigabyte GA-Z170XP SLI | i5 6600k | 2x16 GB Jigsaw|2 x ASUS GTX 1060 6GB | Server: HP Gen 8 Microserver
-
Lacerta
aktív tag
Ezt pedzegetem második éve a srácnak, de váltig állítja, hogy tiszta a hűtőkör, csak a radiátor redvás.
Mindegy, most már lecseréltetem, átmosatom vele, mert nem állapot, hogy mindig csak nyáron van jó fűtésem.
Kellene valami jó hűtőtisztító adalék, amit beleöntök, és átforgatom leengedés előtt. -
Lacerta
aktív tag
válasz tom956ster #12756 üzenetére
Az a valami, az nem petróleum, Brigéciol, vagy esetleg aceton volt?
-
Lacerta
aktív tag
800-ra emlékszem, amikor rádugtam az OBD olvasót. Hidegen-melegen.
Alapjáraton még sosem kaptam regeneráláson.Egyszer tavaly országúton állt neki, amikor észre is vettem, akkor is csak azért, mert egy 60km-es laza tempójú úton hirtelen elfogyott vagy 10l gázolaj. Utána teljes tankra is téli fogyasztás adódott, pedig nyár volt.
-
Lacerta
aktív tag
Nekem az a tapasztalatom, hogy a klíma egy állat. A tűző napon leparkolt autó belsejét másodpercek alatt elárasztja hideg levegővel. Télen ha a fűtésre ráengedem páramentesíteni, rohadt hideg lesz. Mondjuk az én fűtésemnél ez nem kunszt.
Ha jó a klíma, és jó a kabin hőmérő, akkor megnézném a keverőflapnit a kesztyűtartó mögött. Egy csavar fogja, de kézzel is tudod mozgatni, hogy mi történik. Nálam a jó pozíciót valaki előttem grafitceruzával jelölte be a dobozon.
-
Lacerta
aktív tag
Leviszel egy pontos hőmérőt, odateszed a kabin hőmérő nyílása mellé ( kormánykerék mellett jobb oldalon pici rács ), és full auto módban elkezded tekergetni a hőmérséklet beállítást.
Minél messzebb van a beállított érték a valóstól, annál erősebb lesz a befúvás ( a két végállásnál nem működik a szabályozás, azok a min és max beállítások ).A szenzort nem egyszerű kivenni, kb. le kell bontani a műszerfalat hozzá, de a csatit ha jól emlékszem, le lehet húzni anélkül is, ha nőgyógyász kezed és sok türelmed van. Nem nagyon elromlós amúgy, egy szimpla NTC, esetleg érintkezési problémája lehet. Ha az van, akkor elvileg okozhat ilyet, mert nagyobb az ellenállás, és hidegebbet mér, mint ami van. Gyakorlatilag nagyon sz*rnak kell lennie a csatlakozónak, hogy számítson, mert 2-3kOhm közt van az NTC értéke hőmérséklettől függően. Ha ügyes vagy, a csatlakozón keresztül talán rá tudsz mérni. De én nem erre indulnék el.
Egyébként nem is biztos, hogy hiba, amit írsz, a subaruforester.org-on olvastam panaszt hasonlóra, és az volt a megoldás, hogy elhangolták ellenállással a hőérzékelő NTC-t.
-
HÁZIGAZDA
-
Lacerta
aktív tag
Ha kabátban vagy, akkor a 17 is soknak tűnhet, ha pedig kint jóval hidegebb van ennél, mindenképp meleget kell befújni a 17 fokhoz is.
Mivel a szellőztetés szállítása nem túl nagy a kabin méretéhez képest, a kabin hőszigetelése pedig elhanyagolható, a 17 fokhoz is meleget fog befújni. Aztán, amikor már 17 fok lett az utastérben, akkor fogja hidegebbre keverni a befúvást.
A klíma kabin hőmérőre szabályoz, nem pedig a befújt levegő hőmérsékletre.Nekem így, hogy gyenge a fűtés, hidegben gyakorlatilag tökmindegy, hová csavarom a hőmérséklet beállítót, mindig a legmelegebbet fújja, amit tud. Kivéve, ha kattanásig tekerem balra ( 17 fok alá ), mert akkor az a "minimum possible", és akkor nem fűt.
-
Lacerta
aktív tag
válasz Lacerta #12758 üzenetére
Mentünk egy kört a hétvégén a Bükkbe, a gyerekek szánkózni akartak.
Egyrészt ahogy Csalánosra beparkoltunk a szűz hóba, mindjárt mellénk állt két srác egy Imprezával. Vigyorogtunk egymásra. Lefelé pedig egy OBK jött szembe.
Másrészt meg azt figyeltem meg, hogy lefelé érezhetően jobb a fűtés, mint felfelé. Ez ellent mond a józan észnek.
[ Szerkesztve ]
-
czanga
őstag
Nagyon noob kérdés jön:
Befagyott mind az 5 ajtóm. Az is rásegített, hogy nem mentem vele egy ideje, és én FAXX elfelejtettem a glicerines átkenést. Kinyitottam az ajtót, mert nem jutott eszembe, hogy be van/lehet fagyva, hanem, hogy bakker nem old a központi zár, vagy bármi. Felmerül a kérdés, hogy mivel sötét volt, nem láttam a gumi kédereken sokmindent, de vajon szét tudtam ezzel annyire BAXni, hogy kukák? Világítottam utólag, és mintha láttam volna ilyen apró felületi, felszini sérülést a jobb első ajtónál lévőn, de nem tudom mennyire gáz az ilyesmi.
Minden esetre ha holnap elviszi asszonykám, (Suzuki szerelőnél, lengőkar cserén) akkor mire hazaér veszek glicerinolajat gyógyszertárban, aztán nekiesek.
[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
Szerintem érdekes téma:
Észrevettétek azt a kis cuccot ami a hátsó ajtón van és a kasztniba csatlakozik?
Felvetődött a kérdés, hogy ez mire jó. Amit találtam róla, hogy az ajtóban a megerősített acél merevítés vége ide van bekötve, és ezzel van összekötve a kasztnival. Így ütközéskor a helyén tartja az ajtót, illetve jobban kitámaszt.
Minden Subaruban így van csinálva már egy ideje.
Ennél többet nem nagyon találtam, hogy ennél pontosabban mit csinál, vagy hogy működik. Esetleg ha van valakinek anyaga róla, az ne tartsa magában.
Egyébként láttatok ilyet más autókon?
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #12792 üzenetére
ez azért királyság. van az öregecskedő sh foriban is.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #12792 üzenetére
323-as Mazdámon is volt már.
A kabin merevségét javítja, mert amúgy a zár önmagában sz*rt se érne.
Olyannyira van szerepe, hogy amikor a Mazdával nagyon csavarodva parkoltam, akkor időnként nem lehetett kinyitni/bezárni valamelyik ajtót, vagy nem lehetett kihúzni valamelyik övet, ha előtte kinyitottam az ajtót. -
Omli85
őstag
Boldog karácsonyt kollégák
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
HÁZIGAZDA
boldog karácsonyt!
hahura felkerült 3,6m ft-ért egy sh 2.0 automata fori, ráadásul itt solymáron, úgyhogy lehet, hogy karácsony után felhívom, hogy mehetnék-e vele egy karikát, hogy legyen összehasonlítási alapom automata váltásügyileg. amúgy csini darab, bár a feketét utálom, mert azért olcsónak nem olcsó.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs