- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Elérhetők az alkatrészek és szerszámok az iPhone 16 otthoni javításához
- iPhone topik
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Új információk a Galaxy A36 és Galaxy A56 kameráiról
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
sattak
csendes tag
Továbbra is azt mondom, a subaru a múltból él. Még valameddig. Sajnos. Utálhattok ezért, pedig nekem is ez van. És szeretem. De ha a nem dob valami nagyon újat, ki fog múlni. Vagy kivásárolják teljesen.
-
sattak
csendes tag
Rendben. Viszont éljen mcrae
-
Lacerta
aktív tag
válasz sattak #12245 üzenetére
Olvastam a cikket, azért véleményes, hogy ez lenne a szent grál.
Adott körülmények közt, esetleg.
Fordulatszámtartomány, hőmérsékleti viszonyok, töltési nyomás, üzemanyag minősége, a befecskendezés módja, hengerfej és dugattyú kialakítása, anyaga, hűtés, stb.
Ezek egy adott kombinációjánál.Régóta ismert, hogy termikus szempontból a hosszú löket a jó, mechanikaiból viszont a rövid. Ezért gyakoriak a négyzetes ( közeli ) motorok.
Megmondjam, mi az optimális furatméret hatásfok szempontjából?
Ez. -
HÁZIGAZDA
no, mentem vele megint egy jó 2x175 km-t, a helyzet hasonló:
- hidegindítás után egy jó 15 mp-ig nincs fékszervó
- ha halad az autó, hűt a klíma szépen, ha dugóban áll, meleget fúj
- megint kaptam piros hőfokjelzést, miután rendben felértem balatonról, majd beálltam a dugóba a budaörsin+margit körúton, közel egy órára. amint kinyomtam a klímát és feltekertem a fűtést, azonnal abba is hagytadicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
czanga
őstag
Egy szinten sokat twitterező ismerős gondolta csak úgy rám ír és segít, és gyártott nekem a carbon toronymerevítőre matricákat, mert az eredeti nagyon dúrván kopottas. Annyi, hogy neki nem volt mylar anyaga, így fehér lett a háttere, ezért feltűnőbb lesz picit. Megőrülök, kedves aranyos emberek vannak!
Sajnos rossz hír is van ami olyan mint a szálka az agyamban, vagy egy pixel a monitoron. Nem tudom miképpen tudta az elöttem haladó piros személyautó felverni a követ az M2-n nemrég úgy, hogy ez lett belőle, de mintha légpuskával lőttek volna rá, akkora horpadást is hagyott.. 3m-ről csinált fotón is látszik bakker... -
sattak
csendes tag
válasz czanga #12268 üzenetére
Ez ilyen Egy ismerős mesélte ( nagyon szép, tényleg 150-200 ezer km-es, jó drága, gyönyörű gyári 124-es merciei voltak), ha elment egy nagyáruházba vásárolni, hiába állt a legszélső, körben legalább egy két sorban senki által nem látogatott helyre, ahol a környéken senki sincs, mire kijött a bevásárolt cuccokkal, valaki biztosan pont mellé állt Pedig azért állt oda, gyalogolt többet, nehogy rányissák az ajtót, nekitolják a gépnek a bevásárlókocsit
-
sattak
csendes tag
Ezt a melegedés dolgot nem értem. Ha állsz és megy a klíma, akkor nem hűt. Sőt, melegszik a motor is. Mi a logika? Van külön klímahűtő ventillátor? Azt hová raknák? Nem a vízhűtő ventillátor indul a klímára is? Külön jeladóval. Az enyémben nincs klíma, csak 2 ventillátor, oda többet nem raksz fel... Ha meg van két jeladód a ventillátor indítására, és se a klímára, se a melegedésre nem indul, akkor az nem ventillátorhiba? Persze, mikor leveszed a klímát, lejön egy terhelés a motorról, a fűtéssel meg hűtöd a motort Baromság ez is, mivel nem értem
[ Szerkesztve ]
-
sattak
csendes tag
És mikor állsz és nem hűt a klíma, a motor meg melegszik, akkor is megy a venti?
-
sattak
csendes tag
Akkor nézd meg
-
sattak
csendes tag
A logika szerint, ha állsz és megy a klíma, hűt, de melegszik a motor, akkor motorprobléma. Ha állsz és nem megy a venti, ez lenne az egyszerű megoldás. De akkor se klíma, se vízhűtés. De olyan, hogy egyszerre szarik be a klíma más miatt, meg a motorhűtés is álló helyzetben, miközben megy a ventillátor....az csak az én esetemben lenne, ha lenne klíma a legacyban
-
sattak
csendes tag
Egyébként meg valaki írta, hogy nagyon nehezen indul be a hűtőventillátora. Ma feltöltöttem cuccal a hűtőrendszert, le is légtelenítettem. Folyamatosan légtelenítettem. Nagyon nehezen melegedett fel még a felső cső is. Az alsó meg, mikor kinyit a termosztát, azt hagyjuk. És mire beindult a ventillátor..... közben a vízhőfokjelző ( a régi autókban ilyen szarok is voltak ) fél alatt. A víz kivert, mire indultak a ventillátorok.
[ Szerkesztve ]
-
czanga
őstag
-
-
HÁZIGAZDA
11-én fogadja a kocsit. már a telefonban mondta, hogy mi lesz a nyűg a hűtéssel, nem igazán értettem, de vmi dugulást mond a hűtő és a klíma kör között
na mindegy, ő ilyen, tényleg megkeresi a hibát, nem elkezdi cserélgetni az alkatrészeket ész nélkül
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Tömeges letartóztatás volt Dél-Koreában az ország legnagyobb kriptocsalása miatt
- Jófogás tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest