- Audiofil mobillal készül a Moondrop
- Google Wear OS (Android Wear) okosórák topicja
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Mobil flották
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megjelenési dátumot kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A tervek szerint a végső kiadás októberben lesz elérhető PC-re és konzolokra.
-
Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
ph Az Agon Pro szériás, kellemes felszereltségű újdonság lényegesen olcsóbb lesz a jelenleg kapható ellenlábasánál.
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #7003 üzenetére
Jég. A képre nagyítva látszik is, csúnyán elverte. Motortér ajtó szerintem cserés, a teje meg nem látszik annyira.
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
Qru
MODERÁTOR
A teteje foglalkozós meg az ajtó ha sérült. A géptető alu az nem fog korrodálódni.
mod:
Jorus: A H4-es OBK-t bevállalom, ha neked jó a H6 1 konténerbe befér a kettő és akkor felezzük a hazahozatal költségét. Levámoltatjuk Hollandiában, kirepülünk és lábon hazahozzuk őket. Honosítás aztán van itt lakatos haver ő meg kipofozza és kész.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
Petester
senior tag
Ilyen lelkesedést nem gondoltam volna.
Bárcsak Tribecaból is lenne értelmes ajánlat. Bár csak ezt az egy helyet néztem.
Egy érdekesség, itt vajon miért nem nyílt a lufi? Nem úgy tűnik, mint ami parkolva sérült meg...(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #7010 üzenetére
Lehet a sofőré kinyílt csak visszapattintották a takaró elemet a kormányon (levágják az eldurrant zsákot vagy visszatömködik), az utasoldalon meg van súlyérzékelő ha nem ül ott senki nem nyílik (specifikus dolog, láttad az enyémben is van) illetve nem nyílik ha légzsákvezérlőben hiba lépett fel, ezt okozhatja egy csatlakozó szétcsúszás, vagy kontakthiba (pl vizesárokba estél). Ha nem vagy bekötve, vagy olyan banális dolog is mint amikor az üléspozíciót nem tudja meghatározni pontosan (mivel SRS légzsák ezért nem mindegy mikor és mekkorára nyitja a lufit). Ezek nagyon érzékeny kütyük, ha bármi hiba vagy bizonytalanság van akár csak egy paraméterben akkor inkább nem nyitja ki, mint sem hogy kinyírjon egy rosszul nyitott légzsákkal (olyankor az orrcsontod a tarkódon jönne ki ami az élettel össze nem egyeztethető ugye).
#nincsbennetarcsi
-
CB
senior tag
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
HÁZIGAZDA
óvatosan azért. konténerben is szétb.sszák, meg bár kint hamar gtk-ra írnak egy autót, azért a hibátlan és új subarut ők is drágán vették. akkor dobják ki, ha annak oka van. meg valami azt súgja, hogy a szállítás+vám+áfa+forgalombahelyezés egy szabad szemmel is elég jól látható összeg lesz.
úgy amúgy viszont rohadt jók néznek ki belül ezek a gépek. kár, hogy mire használtan az én árkategóriámban lesz, már elavultnak számít egy-egy ilyen benzintemető.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Petester
senior tag
Új kihívót találtam a Tribecának, a Mazda CX-9 nagyon megtetszett. Viszont semmit nem tudok még róla, elkezdtem infót gyűjtögetni. Egyelőre holtverseny van a kettőjük között...
(ó\_!_/ó)
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #7022 üzenetére
Most ránéztem erre a CX9-re mert nem sok mindet tudok róla. Ford CD3 platfomra épül és a V6-os motor is Ford Duratec benne. Az awd rendszer meg kb ugyanaz mint a Subaruban (elöl-hátul nyitott difi, középen egy részlegesen önzáró difi viszkókuplunggal kiegészítve).
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Igen, nekem is tetszik, de egyelőre még csak fotón láttam. Viszont ami aggaszt, hogy olcsóbban találok belőle, mint a Tribecából és a piac úgy áraz, hogy milyen az autó. Mondjuk a Mazdának rosszabb az értéktartása...
Qru: Már megint többet tudsz, mint én... A Ford közös platform zavar egy kicsit (nem tuti a japán megbízhatóság), de nem volt még időm ennyire elmélyedni és infókat vadászni. Egyik népítéletben olvastam, hogy 2011-től költözött Japánba a gyártás, előtte csak Usa volt.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
HÁZIGAZDA
válasz Petester #7016 üzenetére
tényleg, nem is értem, hogy miért nem írtam, pedig én is nézegettem őket sokat. azt tudom, hogy sokat zabál és cserébe nem megy olyan jól, de azért 277 lóerővel csak nem lassú, a tribecánál nem hiszem, hogy lomhább tudna lenni. az awd-je ezexerint tök jó, a többi meg ízlés kérdése. és ha már nem japán egy kocsi, inkább legyen ford, mint vw és társai.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Petester
senior tag
Igen, itt fog elvérezni. A Tribeca, bár szintén nagy, sokkal mozgékonyabbnak tűnik papíron ([link]) és kevésbé véres a torka (bár a spritmonitoron nincs adat a Tribecáról). Meg ha bármi baja van, kevesebb a tapasztalat a Mazdával, nagyobb szopóág javítani. Ellenben a Tribecát már ismerik az erre szakosodott helyek, legyen az Hace vagy Seibiko. De még nem kérdeztem utána, van egy nagyon fanatik Mazdás ismerősöm.
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #7029 üzenetére
Az a lényege a nyitott difinek, hogy egymástól független sebesség esetén is tudjuk hajtani a két kereket. [link]
mod:
Petester: A Mazdától sem félnék motorikusan, mert szögegyszerű, ha más nem Mazdamester vagy egy Ford szerviz tud segíteni ha van vmi. Lévén hogy a B9 és ez is kb fehér holló azt venném amelyikből jobb állapotút találsz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
MasterMark
titán
Ez oké, de ha nyitott és az egyik kerék nincs a földön (vagy csúszik), akkor a teljes hajtás az erre a kerékre megy. Ami nem a legjobb.
És ha megemeled az autót, és forgatod a kereket, akkor a másik kerék visszafelé forog a difi miatt. Nálam viszont egyfelé forog a két hátsó kerék. Az első az rendesen ellentétesen ahogy kell.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #7032 üzenetére
Igen, ezért kell a (részlegesen)önzáró difi aka sperr, mert az erő "lusta" és a könnyebb utat választja. Ennek megoldására született olcsóbb megoldás az EDS (nem kell hozzá drága és nehéz hardver), ami az elforgó kerék fékezésével operálva szimulálja a tapadást, ha az elpörgő keréken nagyobb a tapadás (amit a fékhasználattal ér el) akkor a talajon lévő kerék kapja a nyomatékot.
Akkor ezek szerint sperr difid van hátul.
mod:
A következő olajcserekor én is megforgatom az enyémet most már.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Acheron
őstag
Srácok, én zsigerből gyűlölöm a havat, de azt hiszem, most beírok egy pirospontot - rég volt ilyen izgalmas és élvezetes hazautam, főleg, hogy bekukkantottam Édesanyámhoz némi hólapátolásra, így nem pályán, hanem kis falukon és hófúvásos alsóbbrendű utakon közlekedtem. Ahol lehetett, belátható, kanyargós részen meg, megeresztettem a paripákat - hááát, ez valami... vadállat Nem is mertem úgy nyomni, ahogy bírt volna menni, jobbnak láttam nem "letegezni" sem az autót, sem az útviszonyokat, de az biztos, hogy az autó elemében volt! A többi autós valószínűleg őrült boyracernek nézett (pedig egyáltalán nem mentem gyorsan, de a 30-40 -hez képest a 60-70 is fénysebesség)
Egyedül a szembejövőknél izgultam kicsit - nehogy ők pont előttem álljanak keresztbe...
Eddig sem bántam egy percig sem, hogy megvettem ezt a csodát, de azt hiszem, ma örültem leginkább, hogy engedtem a csábításának ) -
HÁZIGAZDA
válasz Acheron #7038 üzenetére
azért óvatosan, nem egy forestert, imprezát láttam már árokban. dobogókőre menet például, amikor a virsli gumis nissan micrával simán elmentem mellette a 10+ centi hóban. amúgy tényleg jó dolog elengedni, de én csak ott mertem, ahol volt hely elszállni is.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
Az AWD sem mindenható... A fizikát nem tudja átírni. Én is az első hónapban majdnem felcsavartam a szalagkorlátra a gépet (csak a mázlin múlt, hogy nem lett baj). Aztán inkább elmentem egy vezetéstechnikai tréningre.
Petester: Esetleg egy Murano? Kívülről nagynak tűnik.
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Már 7 személyeset keresek, ebből nem volt tudtommal. Meg ez nem ugyan az, mint a hámló műszerfalas Infiniti? Nézegettem Volvokat is, de azok is kiábrándítóan tudnak öregedni. A fekete belsősökön fotón nem látszik, de a bézs belsős XC90-esek nagyon lehangolóak. Repedezik, kiszakad, megnyúlik a bőr. És igaz ez a nem sokat futottakra is.
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #7043 üzenetére
Volvoban híresen gyenge a bőr és ugyanaz a hámlós gumírozott cucc van benne amitől az 5-ös Passatunkban is sugárba hánytam kb. Akkor nem sok választásod marad ha német és francia fosokat lehúzzuk a listáról.
Mazda5, Mitsubishi Grandis, Toyota Verso/Avensis Verso.
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
tényleg, itt vannak ex-volvó tulajok. őszintén, mennyire megbízható cucc? lehet úgy tartani 5-8 évig, hogy olajon és futóművön kívül semmit sem kell csinálni? gondolom a yamaha 4.4 v8 nem egy problémás darab, de maga az autó?
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
Az "igazi" Volvo jó, az új kínai sz@r. Utóbbi a friss megbízhatósági felmérésekben a legutolsó helyen van.
Haveromnak volt egy S60 D5 (163 ló) 580k km-nél még gyári volt benne a turbó, motor, minden. Igaz autópályáztak vele (külföldre járt). Egyedül az 5 gangos geartonic nem volt már tökéletes (szeleptömböt kellett volna már cserélni benne). Végül inkább eladta. Az új tulaj nyomott benne egy dupla olajcserét attól ideiglenesen helyre jött aztán nem tudni mi lett vele nem jelentkezett többet az új tulaj.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
HÁZIGAZDA
válasz Sub-ZeRo #7048 üzenetére
azt tudtam, de azt hittem, már sok éve is a háttérben "kínai" volt. az új vasak nem érintenek, ahhoz még közbeszereznem kéne párat, hogy ilyen 20m ft-okért vegyek autót. hirdetnek most egy összkerekes, v8-as s80-ast már a 2007 utáni szériából, drága mondjuk, de jól is néz ki. kipróbálnám, de csak akkor, ha olyan cucc, hogy évente elviszem olajcserére, ott kicserélik a futóműben, amit épp látnak, oszt ennyi.
ha időnként meghal a klíma akármije, az elektronika akármije, ilyen-olyan fura nevű cuccos, akkor meg nem is gondolkodom benne soha többet.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Proxmox VE
- Audiofil mobillal készül a Moondrop
- Gumi és felni topik
- EAFC 24
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Google Wear OS (Android Wear) okosórák topicja
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Ukrajnai háború
- Vicces képek
- További aktív témák...