- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaGa59
őstag
válasz Dhampir #15700 üzenetére
A patkányok valami véletlenszerű esemény lehet, mert nem emlékszem ilyenre. Ha a párbeszéd befejeződött (látom, csak a viszlát választható), akkor valószínűleg végeztél. Ha emlékszel a szövegre, amit mondott, a text könyvtárban rá lehet keresni, hogy tényleg ott van−e a vége a beszélgetésnek, vagy lenne még hozzá valami, bár ez nem mindig egyszerű, mert a szövegekben az, hogy ki kivel beszél nincs jelölve, csak az xml tag-ek nevéből lehet kitalálni, mi mivel függ össze és néha kilométerekre vannak egymástól az összefüggő szövegrészek a fájlon belül.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
félisten
válasz SaGa59 #15701 üzenetére
Köszönöm szépen!
Igen, más modban vissza lehetett nézni a lefolytatott párbeszédeket is a PDA-ban, ez a lehetőség itt hiányzik, úgy látom.
(#15702) sklopp
Újrakezdeni már nem tudom, mert sajnos gyorsmentéssel csináltam. Hátha majd még előbújik a megmaradt néhány pati.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Dhampir #15703 üzenetére
A vége az lett, hogy le kellett számolni a két ellenséggel, utána Nyemeccel beszélni a feladatról. Ezután ki kellett hallgatni egy beszélgetést, majd észrevétlenül elhagyni Pripjatyot. ...
Egyéb történések után indulhattam el az Elfeledett Erdőbe. Amint kezdett betöltődni ez a rész, kidobott a játék.
Sajnos most már mindig kidob, akár gyors-mentésből, akár automatikus mentésből töltöm be. Hibaüzenetet nem dob fel. Emiatt sajnos már nem lehet folytatni a Hullócsillagot. -
-
Laris2
aktív tag
Mi lenne ez a "Default IME" Ezt írja ki az asztalra, és még a Zolotoy Shar játékban is látom, majd nemsokára összeomlik a játék. Nincs kikapcsolva a "mentés biztonságos helyen"
A logs ezt írja.
[13.09.20 17:21:06.076] [error]Expression : fatal error
[13.09.20 17:21:06.076] [error]Function : CScriptEngine::lua_error
[13.09.20 17:21:06.076] [error]File : script_engine.cpp
[13.09.20 17:21:06.076] [error]Line : 90
[13.09.20 17:21:06.076] [error]Description : <no expression>
[13.09.20 17:21:06.076] [error]Arguments : LUA error: d:\zolotoy shar\gamedata\scripts\bind_monster.script:220: attempt to index field 'actor' (a nil value)
Gyakran csinálja, és mindig más fájlnevekre utal, ami nem is szerepel a gamedata mappába, pedig még az elején tartok .[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz sklopp #15706 üzenetére
Köszi a választ!
Még megpróbálom kitörölni az autosave részt, ahol kidobott az Elfeledett Erdőbe való belépés közben, hátha úgy a korábbi Vörös erdős gyors-mentés még működni fog.
Kipróbáltam, akkor is kidob.
Nincs erre valami buherálási lehetőség, hogy a Szinebrjuhov káplárral elmaradt párbeszédet megtörténtnek vélje? (már, ha emiatt dobál ki)
[ Szerkesztve ]
-
sklopp
őstag
válasz Dhampir #15709 üzenetére
Én eleve minden modban a legmagasabb, (ez többnyire a full dinamikus) beállítást szoktam használni
Bűnbánót mindig holtan találtam. A levelet szerintem kb. mindenki automatikusan megnézi. Valószínűleg ez a normál játékmenet. De sebaj, megmarad Bűnbánó szuper fegyvere, a Tőr nevű, gondolom, moddolt Vintorez. Nagyon hatásos, érdemes innen kezdve fő fegyverként használni.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz sklopp #15710 üzenetére
Csak ebben a modban nem túl szép a legmagasabb beállításon, minden fura lett, a fényviszonyok és más is. Pedig a legelső játékindítás előtt feltettem ennek a javítását. Megpróbálom visszaállítani statikusra, hátha most már nem dob ki.
Moloch rákérdezett egy pendrivera, de eszerint az nem lett meg, viszont így is tovább küldött Radarra, hogy majd az X... laboron keresztül (?) a Halott Városba jussak el.
Az Elfeledett Erdő jó kis helyszín, tetszett.
[ Szerkesztve ]
-
sklopp
őstag
válasz Dhampir #15711 üzenetére
Úgy emlékszem, az Elfeledett erdőben 3 vagy 4 helyszínt kell bejárni, mintha az utolsóban lett volna, de inkább memória kártya: [link] 11:38-tól mutatja. A laborban kell majd.
A házikóban Bűnbánó levele mellett a ládában sok jó cucc, a padláson levél, ruha stb.
A mem. kártya mellett egy príma technikus ruha (a zöld), fegyver, lőszer, egyebek.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Sziasztok!
A Hullócsillagban a Xenophormokat kinek kell/lehet eladni?
A játék végéig cipelni kell őket?Nincs sok kereskedő, főleg olyan, aki nagyon sokat tudna fizetni. Akadnak "tizenötezer rubeles kvótájú emberek", akiknél a zsákmányolt holmikat el lehet sütni, és így mindig van némi pénzutánpótlás.
Más:
Az atomerőműbe bekormányoztam a teherautót, voltam az épület belsejében is és végrehajtottam a kényszerű feladatot. Kimentem, de nem tudom, hogy merre kell tovább menni. Talán Pripjatyba kellene eljutnom, ha jól értettem és vár az újabb Ripley megbízás.
A teleportok nem működnek, csak világítanak és hangot adnak ki, amikor belelépek. Amikor elfutottam a Pripjaty felé vezető átlépési pont felé, zárva volt a kapu és átmászni sem lehet a kerítésen. -
sklopp
őstag
válasz Dhampir #15714 üzenetére
A Gépállomáson a szerelőnek, aki egyben kereskedő is. Kisebb vagyon ad minden darabért. Mindet eladhatod, már nem fognak kelleni. A végén több mint 5 milliód lesz. Részletekben add el hármasával, mert egyben nincs elég pénze.
Az erőműben még van valami feladat, úgy emlékszem, de nem vagyok biztos benne. Végszükség esetén érdemes a végigjátszásba néha belenézni. -
félisten
Sziasztok!
A Hullócsillagban már két napja nem tudok kijutni az Erőmű területéről. Pripjatyba kellene mennem, de a kapuk zárva vannak.
Elmentem a Pripjatyhoz legközelebb eső kapuhoz és a kerítés tetejéről is készítettem fényképeket.Még megpróbálok netes megoldást keresni, de néhány képet mellékelek a jelenlegi helyzetről.
-
sklopp
őstag
válasz Dhampir #15717 üzenetére
Az épületből hol jöttél ki a szabadtérre? A lépcsőn ahol bementél? Mert nem ott kell, hanem a pincében, ahol az utolsó ellenségeket likvidáltad, a folyosó T alakban kétfelé ágazik, a bal oldali ágban kell a végére menni. Ott jobbra nyílik egy kör alakú helyiség, középen valami henger alakú csőszerűséggel, azt kell megkerülni, és a teleport kirak a szabadtérre nyíló kapuhoz. Ezután csak végigmész a Pripyathoz vezető kapuhoz és kint is vagy.
-
félisten
válasz sklopp #15718 üzenetére
Köszönöm szépen!
Igen, akkor ezzel volt a baj, mert ott mentem fel a lépcsőkön. Akkor ismét le kell ereszkednem a mélybe és legbelül végigmenni a Szarkofágban.
Érdekes, korábban voltam ott, de akkor valamiért nem aktiválódott. Láttam valami apró fénypontot a henger mellett.
[ Szerkesztve ]
-
-
félisten
válasz sklopp #15720 üzenetére
Addig is bejártam a Szarkofágot. A Monolit helyébe a mod készítőinek elgondolása került.
Igen, azok a feladatok szépen sorjában megvoltak, csak azt nem tudtam, hogy meg kell kerülni a hengert. Amikor jobbról mentem a leszakadozott lépcsőhöz, akkor semmi sem történt, igaz, hogy akkor még nem kerülgettem a hengert. Csak balról kerülvén vitt át a túloldali helyszínre. Ki lehet úgy szaladni Pripjaty felé, hogy az ellenség ne vegyen észre.
Azóta már az ATP-n vagyok, a pokoli kutyus is megvolt. Ripley-ről érdekes dolgok derültek ki. Innen talán a Bárba kell még mennem, ha Hugo-hoz akarok eljutni. Ezenkívül az ATP-n kaptam még egy új feladatot, egy újabb emberrel kell még találkoznom, de a neve most hirtelen nem ugrik be.
-
félisten
válasz sklopp #15723 üzenetére
Végül a Hullócsillagot abbahagytam ott, amikor Limanszkban a szökőkútnál eltűnt Görög, miután megbeszéltük, hogy a csatornán át kell a Kórházba menni. Így harc nélkül, teljesen kihalt városrészen mentem át, majd a Kórházba érkezvén kiírta, hogy Teljesítve Északra. A Vörös erdőhöz vezető kijárat nem működött, a barlang vége a semmibe vezetett.
Valamilyen hiba történhetett még Limanszkban. Sajnos saját mentésem Limanszkban nem volt, mert a csatornás párbeszédig elég simán mentek a dolgok.
Vissza kellett volna térnem Kelet Pripjatyba egy korábbi saját mentésig. Amikor Limanszkban fölvettem a dokumentumot, kiírta, hogy Teljesítve Hullócsillag, nyilván nem az egész játék.Élménydús volt a játék eddig is, de sokszor kellett utána nézni a dolgoknak, nem mindig volt minden egyértelmű. Egyébként akadnak érdekes dolgok a történetben, például az Idő folyója is ilyen volt.
-
félisten
válasz sklopp #15725 üzenetére
Az építkezésnél Görög még halhatatlan volt. A Szökőkutas rész sikerültnek tűnt. Lefolyt egy rövid párbeszéd, amiben elhangzott a Kórházba való visszatérés a csatornán át. Ezután kicsit arrébb mentem, hátrafordultam, amikor elsüvített valahonnan pár lövés. Görög szőrén-szálán eltűnt, illetve én nem láttam sehol. Újabb ellenséget sem fedeztem fel (de akkor ki lőtt?).
Lehet, hogy még visszatöltöttem volna, de néhány helyen annyit kellett szenvedni ezzel a játékkal, hogy töröltem, valamint még a Lomtárat is kiürítettem utána. Most Recuva adat-helyreállító program ingyenes verziójával megpróbálom visszaállítani a játék mappáját, vagy legalább a mentéseket.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz sklopp #15727 üzenetére
Akkor ez lehetett a baj, eszerint még felbukkanhatott pár bitang.
Gyorsmentés történt, de utána rámentettem, amit már nem kellett volna, mert addigra Görög is felszívódott.
A Recuva menetközben lefagyott, de még előtte sikerült az user.ltx és az user_1.ltx fájlokat találni, amelyek dátum szerint a legfrissebbek voltak. Lehet, hogy ennyi nem lesz elég, a többi állomány felleléséhez komolyabb programra lenne szükség.
[ Szerkesztve ]
-
shield
Topikgazda
Üdv srácok!
Tudja esetleg valaki, hogy hol lehet átírni, hogy a karakterem igazán fusson? Játszok egy moddal, de a rohanás inkább csak gyorsabb gyaloglásnak felel meg. Így nem igen lehet elfutni esetleg egy mutáns csorda elől. Érdekes hogy így találták ki a modderek, de rohadtul nem jó.[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
félisten
Sziasztok!
A Hullócsillag a mentéseket melyik mappába rakja, valamilyen savedgame nevűbe?
Ezeknek a mentéseknek mi a neve?
A törölt fájlokat próbáltam visszaállítani, de csak az user.ltx és user_1.ltx fájlokat sikerült előcsalogatni.
-
shield
Topikgazda
-
kekeeci
senior tag
válasz Dhampir #15732 üzenetére
"S.T.A.L.K.E.R. Hullócsillag\users\savedgames\.."
Az automata mentések a feladatok nevét kapják:
"keresd meg ripley professzort.dds"
"keresd meg ripley professzort.sav"[ Szerkesztve ]
kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
félisten
válasz Laris2 #15736 üzenetére
Köszönöm szépen!
Egyébként végül sikerült visszaállítanom az egész mappát. Persze még hátravan a telepítés, és még az is lehetséges, hogy Kelet-Pripjaty mentése még sincsen meg. Talán az Elfeledett Erdő meglesz, de majd kiderül.
Elhamarkodott dolog volt törölnöm, de eléggé lesújtottak a történtek; Limanszkból a Kórházba való megérkezés, ami hiába lett teljesítve, mert Görögnek már nyoma veszett.
Köszönöm, hogy segítettetek együgyű stalker bajtársotokon.
-
hubai38
aktív tag
Heló sziasztok,kipróbálnám a OGSE módot,nincs véletlenül valakinek egy működő gamedata mapálya amiben már benne van az egész mód,gondolok én,javítások magyarosítás.
És fel van töltve valahová ahonnan letudnám tölteni.Ja igen milyen verzióval működik mármint az alapjátékra gondolok.1.0006. -
Laris2
aktív tag
Szeptember 21-ei cikk szerint jól halad az Oblivion Lost Remake 3.0
"Az Oblivion Lost Remake 3.0 szerzői a cselekményről és a szabad játékról beszéltek jövőbeli módosításuk során.
Jelenleg a csapat egy nagy tesztet végez a cselekményről és egyéb tartalmakról, amelyet az elmúlt hónapokban megvalósítottak. Sőt, a szerzők szerint a cselekmény a célvonalon van .
Most felmérést végeznek, amelynek eredményei szerint eldől, hogy a cselekmény vége után lesz-e szabad játék a 3.0 verzióban. Szavazni a VK csoportjukban lehet. Jelenleg sokkal több a szavazat a bevezetése mellett, mint az ellen." -
shield
Topikgazda
Srácok, megint egy átírós kérdésem lenne. Azon kívül hogy megválasztom a játék nehézségét van más lehetőség is a nehézség átírásához? Általában a Stalker nehézséget választom, nem lehet rambózni, de egy lövéstől nem fekszek. Most kissé túl lőttek a célon, egy lövés esetleg kettő, még jobbacska páncélban is, mint amikor csak tangában voltam. A zsoldosok kegyetlenek, fel sem emelem a fegyvert már fekszem, rohadt jó a reflexük. Fél percig nem lehet megbújni egyhelyben, mert már megtalálnak, persze lépés hang sincs.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Sensut
őstag
válasz shield #15742 üzenetére
Ezt általában a fegyverek és a lőszer értékeivel szabályozzák, de ez attól függ, hogy melyik játékról van szó, mert ha jól emlékszem a SOC-ban a lőszert tunningolták míg a COP-ban a fegyvereket, vagy fordítva. A fegyverekhez a configs/items/weapons mappában jutsz el, a lőszerekhez pedig ugyanott a weapon_ammo.ltx fájlban. A fegyvereknél ezek a paraméterek:
hit_impulse = 25
hit_power = 0.5, 0.5, 0.5, 0.5
hit_type = fire_wound
fire_distance = 1000
bullet_speed = 910
rpm = 700
rpm_empty_click = 200A lőszernél pedig ezek:
k_hit = 19.0
k_impulse = 1.1Ezekkel kell kísérletezned, de piszok egy munka.
Vagy a másik megoldás ha az actor.ltx-ben módosítod (csökkented) a health_hit_part értékét, de ez nem ajánlott mert kihat mindenféle más sebzésre is, mint a sugárzás, anomáliák, mutánsok okozta sérülésekre stb.
-
Laris2
aktív tag
Ez az OP.21, Az NS kipofozott változata. Új küldetésekkel is bővítették. Az NS-t többször is végigvittem, de több érdekes feladatot nem sikerült megoldanom, mert nem boldogultam rossz guglis angol szöveg miatt. Talán ebben sikerülhet. DB. fájlokban van a szöveg, és az istennek sem sikerül kibontanom.
gamedata.dbz_bolt_zdata 87034KB
gamedata.dbz_huds 59438KB
Ezekre a fájlokra gondoltam, (de nem biztos) Rád gondoltam Sensut, ha érdekel a dolog, vagy a kedved időd engedi. -
GoTReX
őstag
Sziasztok!
Stalker Shadow: Shadow of Chernobylhoz szeretnék segítséget kérni. Feltettem a magyarítást,de a feliratok nem működnek a Steames változathoz. Ha jól tudom kell hogy működjön,mert régebben ment. Tudna ebben valaki segíteni hogy miként tudok feliratokat elővarázsolni úgy hogy a magyarítás is benne legyen?XBOX ID: GoTReX #4839
-
Sensut
őstag
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #15744 üzenetére
Amúgy ez melyik NS, amiben elakadtál, a Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2 (ez volt az utolsó, ígértek folytatást, de tudtommal nem készült el)? Van itt egy kis segítség, amit anno készítettem és csodálkozom, hogy "többször" is végig vitted a játékot, mert ez a mod egy kínszenvedés végig vinni egyszer is . A legdurvább Tomb Raider is kutyaf*sza mellette, hogy mi van ebben pld amikor elkezded Zatonon a Skadovsk lakóinak történetét. Ez a rész is már bővítményként van benne csak az NS CP2-ben, ez eredeti játékban még nem volt benne. Te melyik verzióra gondoltál, mert ennek elég jó az angol fordítása is. Van saját topikja és Gery D kollega a fordítással is foglalkozott. Talán itt jutsz valamire.
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz Sensut #15749 üzenetére
Először vagy három éve, jó sok segítséggel, az NSCP-2-őt. Bár amikor teljesítettem a Skadovski lakók összes feladatait, még némelyik adott pár pici feladatot, aminek már semmi szerepe nem volt. Az akrobatikát könnyen meg lehetett tanulni, mivel a játék is rásegített. PL az ereszről beugrani az ablakon, volt hogy az ablak fölé is ugrottam. Próbáltam ezt más módokban, de azokban nem lehetett esés közben előre ugrani. Vagy pl Fenrir első feladatánál a Kordonon kellett átugrani a kerítésen egy fára, ezt csak a megfelelő helyről lehetett. (helyből 12m-ert ugrani pontosan a zsákhoz) Másodszor már a fordítás végett játszottam végig. Itt Gery D-t megnyugtatom, nem teszem föl a fórumra, mivel túlnyomó rész az ő munkája. Sok segítséget is beírtam, hogy időben elérhetőek és beindíthatóak legyenek az NS-es feladatok. Viszont Miner chippes feladatát nem tudtam kibogozni, valamint az üvegkoponyás részt sem. Távol álljon tőlem, hogy hibáztassam Gery D-t, de szerintem a rossz guglis angolra integrálta a Soupos részt. Kértem is tőle az orosz szöveget, de nem kaptam meg. Gondoltam, ebben az az OP2.1-ben ez is teljesíthető lesz, mint OGSR-ban a pálinkafőzős, és banditás feladat. De úgy látszik ez még nem jön össze.
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen autót vegyek?
- MasterDeeJay: Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Facebook és Messenger
- EAFC 24
- Házimozi haladó szinten
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5