- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Macrodroid
- Az AI-ról szól a Galaxy S24
- iPhone topik
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laris2
aktív tag
válasz CJ4567 #15501 üzenetére
Köszi, átkapcsoltam, jelezte is hogy módosítást hajtottam végre. A játékot újra átzongoráztam, de ugyanazt a hibát írja ki. Próbáltam feltenni a directx8-at, de azt írta, hogy rajta van a gépen. Egyébként a 8.1 még jó, csak az azalattiak nem kompatibilisek a Win 10-el. De azért valamit segített, mert a Fotográfnál a pályaátlépő betöltés öt percről pár másodpercre csökkent. (ha még belefutok pár ilyen bosszantó problémába, a Win 10-et felakasztom a szögre)
-
' Tzs ,
senior tag
Az összefoglalóban az Arany Gömb linkje nem működik.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
batman91
őstag
Van megint egy kis mozgolódás a S.T.A.L.K.E.R. 2 körül: [link]
"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan
-
kekeeci
senior tag
-
Sensut
őstag
válasz kekeeci #15507 üzenetére
JÓ HÍR! Találtam egy javított verziót a Return Of Scarból, ami végre megy: [link]
Ez a verzió tartalmaz egy csomó utólag készült foltot, ami úgy látszik megoldotta a mi problémánkat is (nálam legalábbis). A telepítési sorrend:
1. alap angol SOC 1.0006, az indító ikonba -nointro
2. a "Return of Scar patched.7z" csomag tartalma
3. a "RoS English v1 by SS and GH small.7z" csomag tartalma (ez az angolosítás, e nélkül nem indul). -
Laris2
aktív tag
válasz Sensut #15508 üzenetére
Nem tudom játszol-e vele, Nekem az erdőig semmi problémám nem volt, ott viszont, amikor felvettem a nyílpuskát, lelőttem az óriás mutánst, (ezért kapom az átjárót a Sötét völgybe) nem működik a jelzett átjáró. Lefagy a játék, és csak újra lehet indítani. A logs ezt írja
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CRender::texture_load
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line : 295
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't find texture 'pro\ŔĘ108\silenser5_56'
És a laptop sem jelenik meg a felső kis tóban, és ha semmi más feladatot nem veszek fel, Sidorral sem iszogatok, akkor is ugyanezt írja hibának. -
kekeeci
senior tag
válasz Laris2 #15510 üzenetére
Ez bizony kellemetlen. Az ok az, hogy az AK108 megjelenítéséért felelős ogf fájlban a textúra elérési útjában cirill betűsen van az AK írva (АК). Kinézetre tök egyforma, de a karakterkód nem egyezik, ez okozza a hibát. Hexa-editorral ki lehet javítani, csak szöszölős meló.
kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #15510 üzenetére
Ennek könnyebb módja, ha létrehozod a hibajelentésben levő mappát a megfelelő helyen és oda másolod az illető textúrát, ez esetben:
gemedata\textures\pro\ŔĘ108\silenser5_56(ez már a textúra fájl)
A textúra létezik, csak más nevű mappában és e miatt nem találja a motor. A lényeg az, hogy a mappa neve pontosan ez kell legyen: ŔĘ108. Ezt copy/paste -el csináld a hibajelentésből, mert fontos, hogy a krixkrax "eredeti" betűkkel legyen írva. Ez elvileg javítja az ilyen hibákat, amik kódlapok miatt adódnak. Régen sok ilyen hiba volt a modokban a cirill betűs mappanevek miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz kekeeci #15511 üzenetére
Egy sima hex editorral ezt is meg lehet hamar csinálni, ha még szükség lesz rá. Példaképp ez az illető fájl elérési utja:
gamedata\meshes\weapons\ak108\ak108-w.ogf
Ezt a fájlt megnyitod egy Hex editorral és átírod benne az illető "ŔĘ108" mappanevet "AK108"-ra. Mented és kész. Remélem működik mert nem játszom a moddal és nincs hogy ellenőrizzem:[link][ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz Sensut #15513 üzenetére
Köszi, sikerült, meg kekeecinek is köszönöm hogy időt fordított rá.
A leírásod alapján, csak átneveztem a fájl nevét a legegyszerűbb módszerrel. (kijelölés, átnevezés, beillesztés) és jó lett. Sajnáltam volna, mert tényleg jó játék. A Solyanka készítői készítették, ez érződik is a játékon, de sok új elemet ötletet tettek bele, amit aztán beépítettek az OGSE, ill a Golden Ball-ba is. Remélem a Stalker2-ben is benne lesz a munkájuk. -
Laris2
aktív tag
Mind a kettőtök verzióját kipróbáltam, és működnek. Az a szitu, hogy elkezdtem fordítgatni, és valamelyiket, amelyik egyszerűbb bele kell tenni a magyarításba. Ez vagy nagyon hamar elkészül, vagy jó sokára, mert még nem tudom, hogy a beinduló plusz munkáimtól hogyan érek rá ilyesmire.
-
Sensut
őstag
válasz shield #15520 üzenetére
Javított olyan szempontból, hogy az xrgame-mel nem vacakol és indul a játék vele, viszont egy néhány nem angol gyártmányú maszek javítást is tartalmaz a régi verzióhoz képest, ami valószínűleg a fenti textúra gondot is okozta, mert nem hiszem, hogy az eredeti modderek ilyen banális hibát hagynának egy modban.
-
Laris2
aktív tag
válasz Sensut #15519 üzenetére
Jött is egy hiba, a javítással átjutottam a völgybe, elvégeztem a feladatomat, majd a Báron keresztül a régebben kapott átjárón vissza az erdőbe kellett volna jutnom, de ez a hiba megállított.
FATAL ERROR
[error]Expression : assertion failed
[error]Function : _VertexStream::Lock
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\R_DStreams.cpp
[error]Line : 44
[error]Description : (bytes_need<=mSize) && vl_Count
-
Laris2
aktív tag
válasz Sensut #15523 üzenetére
Elsiettem ezt a hiba problémát, fentebb írtam, hogy nem találtam meg a laptopot, na ezt a tipped szerint, statikus megvilágításnál már leláttam a tó aljába, és meglett. Ez volt a kulcsa a problémának, mivel a laptophoz a bárban kellett keresnem egy CD lemezt hozzá, és ehhez kaptam egy oda,vissza végleges átjárót a Bár, és az Erdő (Farkas búvóhelye) között.
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #15524 üzenetére
Ok, akkor ezt még megúsztuk A moddal kapcsolatban határozottan emlékszem, hogy valamiért muszály volt statikus környezetre kapcsolni. Lehet, hogy éppen ezért. Vagy vannak pályák régi SOC modokban, ahova csak statikus megvilágítással lehet atjutni, különben crash, de már nem emlékszem melyik modok azok.
-
Laris2
aktív tag
válasz Sensut #15525 üzenetére
Nem sokat haladtam, most a játékkal, hibát sem találtam, viszont találtam fordításkor egy
(extrém) szöveget. Nem szoktam ilyesmit kérdezni, de most igen.A szöveg a következő"Tudod, ha aranyosabb lennél, fiatalabb, jobb tested lenne, és nem dohányoznál, innál és bűzlenél... nos, ha nem lennék Leszbikus, és nem lennék a Műfasz megszállottja, akkor talán nem találnálak teljesen visszataszítónak. És az élet egy nagy szívás, Szóval, most mit fogsz tenni?"
A kérdésem, de másoktól is : finomítsak rajta, vagy maradjon ahogy van?
Ja igen, ezt Tündérke mondta nekem, mármint Scar-nak. Tipp is jöhet.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Laris2 #15526 üzenetére
Kicsit másként:
"Tudod, ha édibb lennél, amolyan remekül hajlékony, mégis pihe-puha ifjonci testtel, és nem zabálnád a dohányt, vedelnéd az alkoholt, és nem bűzlenél mocsárszaggal ezerrel... nos, ha nem lennék lánykaként nőimádó és nem lennék a műkuki megszállottja, akkor talán nem találnálak teljesen visszataszítónak. És az élet egy nagyon mély slukkolás, szóval-lasszóval most mit fogsz lépni?"
-
Laris2
aktív tag
válasz Dhampir #15530 üzenetére
Leírom az előzményt, és valami egészen más szöveget kreálj hozzá. A csajszi szép, és ez a szöveg nem áll jól neki. Ha játszottál az ST2- vel akkor ismered, az ikerlányok egyike.
"Jó reggelt, gyönyörű Tündér. Az embereid nem léptek még kapcsolatba veled? És ha késnek, addig talán elüthetnénk az időt valahogy."
(ha jó ötleted lesz, benne leszel a játékban, legalább is a neved)[ Szerkesztve ]
-
SaGa59
őstag
válasz Dhampir #15532 üzenetére
Pedig érdemes kipróbálni, az alap shoc történetét bővíti ki alaposan. Ebben is Sztrelokot játszod, csak már sokkal korábbról, attól a pillanattól, hogy először megérkezik a Zónába. Ez az Autumn Aurora-val bővített verzió linkje, ez pedig a horus moddal és a photorealistic zone moddal pimpelt változaté.
A kettő között alapvetően a minimapban és a fegyverek erejében van eltérés. Az egyik nagyon felerősíti a fegyvereket, mert az az elképzelés, hogy a túltengő mutánsok ellen legyen esélyed védekezni, az emberekkel szemben meg az erős fegyverek azonos hendikepet adnak neked is. Ez fontos, mert lesznek olyan pillanatok, hogy amint visszakapod az irányítást, azonnal fejest kell ugrani valamelyik irányba, különben az előtted és mögötted álló ellenfelek simán lelőnek. Gyakorlatilag nincs olyan, hogy kibírnál egy pisztolyénál erősebb találatot. De az ellenfelek sem, csak tényleg el kell találni őket. A másodikban az olvass el rarban találsz egy angol nyelvű kézikönyvet, azt érdemes kéznél tartani, mert néhány helyen bizony nagyon el lehet akadni nélküle. A javításokat is érdemes felrakni. Az egyik, ha jól emlékszem, azt a hibát javítja, hogy Tanknak hiába viszed vissza a fegyverét, nem fogadja el, mert nem a megfelelő típust várja a scriptje. Ezt javítottam, meg talán néhány ruhánál a megjelenő statisztikákat hozzá igazítottam a tényleges statjaikhoz. A többi javítást nem én csináltam, azokkal együtt töltöttem le. Nekem az Autumn Aurorás jött be jobban, ha jól emlékszem. Az 1.0004-es verzió kell alá.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Laris2
aktív tag
-
félisten
SaGa59, Laris2
Köszönöm szépen!
-
Laris2
aktív tag
-
Laris2
aktív tag
válasz Sensut #15537 üzenetére
Füstgránát a megoldás. De van egy újabb problem. Autót (Niva) kellene vezetnem, de a beállítások menüben nem szerepel, a jármű beindítása funkció, holott a text/eng/ui_st_keybinding_xml fájlban igen. Van ennek valami javítása, vagy megoldása? Nem vagyok biztos benne, de úgy rémlik, mintha az előző Return Of Scar linkelésedben olvastam volna bizonyos átállításokat, az user.ltx fájlban. Sajna már letöröltem, mert nem működött az a mód.
-
Laris2
aktív tag
válasz Sensut #15539 üzenetére
Próbáltam, de nem megy vele. Olvastam, amit feltettél végigjátszást, amiben írja, hogy nem minden feladat kerül be a feladat listába, és így kimaradhat, ami hatással lesz a továbbiakban, valamint a később fontos karaktereket is ki lehet nyírni. Val.szeg. újra kezdem, mert egy páran lelövettették magukat, és így maradt ki nem elvégezhető feladat. Tehát a kézikönyvet lényeges elolvasni! ( Az autóvezetés, még megoldásra vár.)
-
Laris2
aktív tag
válasz Sensut #15539 üzenetére
Amit feltettél végigjátszást, ehhez a verzióhoz csak részben jó, Ugyanis egy modder rendesen belenyúlt a játékba. Pl az eredetiben nem volt Nívás feladat, stb. A motor beindításának guglis leírása.
"Azoknak, akik nem tudják, hogyan kell elindítani a motort. A számítógép billentyűzetén kattintson a " ~ " gombra, megnyílik a konzol, ott beírjuk a bind turn_engine k parancsot..., ahol ellipszis helyett a motort indító gombot írjuk be . Például kösse be a turn_engine kz-t, majd a motor A z gombbal indul"
Érdemes végigjátszani ezt a verziót is, a végigjátszás megtalálható a gamedata / readme fájlban, igaz oroszul, de használni kell, mert kell tartani a sorrendet. Ráadásul sok feladat nem kerül be a feladatlistába, és ha kimarad, nem lehet végigjátszani, vagy kidobál a játék, és a free player sem lesz elérhető.[ Szerkesztve ]
-
shield
Topikgazda
A Priboi Story 1.1-et nem a Priboi_Story_1.1_official_gameguide alapján játszottam, így megszopattam magam és egy részét újra kell vinnem. Így a fordítás tovább várat magára. Amúgy is keveset tudtam játszani, most munka miatt megint csúszik. Ha esetleg valakinek nagyon szüksége lenne rá, csak szóljon. Elvileg készen van, csak az esetleges hibákat kell javítani.
Esetleg még pontosabb útmutatókat bele csempészni egyes dolgok megtalálásához.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #15548 üzenetére
Én még az elején, mikor indultam Agropromba, az átlépőnél Kordonon állt egy Niva és azon gyakoroltam egyet Hanem van még valami, amit jó lenne betenni a szövegbe. Amikor meg kell szerezni az SVD-t a katonai bázisról, a fáról, azt inkább el kell lopni, mert ha észrevesznek, akkor jön egy SMS, hogy nyírjanak ki és a katonák ellenségekké válnak. Ami még rosszabb, hogy ez után a Duty is megorrol rád és egyből letámadnak vagy húszan a Bar felé menet. A szövegbe, amikor Igor elküld a puskáért, jól jönne egy figyelmeztetés erre, illetve egy tipp, hogy miután a puskát megszerezted a zsákból, a kerítés irányába ugorj le a fáról, ne a barakk felé, mert akkor vesznek észre.