- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Apple iPhone 11 - népalma
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16101 üzenetére
Nem változtat semmin, hanem a jobb megértés miatt, a fontosabb szövegeket, oroszról fordítottam magyarra, már ameddig haladtam a játékkal. Ebből megértheted, hol. és hogyan lehet megszerezni az átkelőkhöz az infókat, miért változik a zóna, a helyes sorrendet, (bár ezt csak ki következtetheted) az SMS-eket. És egy kicsit ki is körvonalazódik a téma. A bárban találkozol Strelokkal, aki megígéri hogy segít, ha életre keled Fangot és Ghostot. Erre ő is elmondja a verzióját, de lesznek kibicek is. (olyan mindentudók) Csavaros ez.
Sidor a Kordonon nagyon fosik, ha ilyen védelme van. -
Sensut
őstag
válasz Laris2 #16102 üzenetére
A fenébe, kaptam egy "angol" verziót ebből a Reborn-ból, de kiderült, hogy ugyanaz, csak bele van téve az a gépi angol fordítás, úgyhogy mindegy Tettem még egy kört benne, ha már újra feltelepítettem, eljutottam egész Limanskig, Agropom - Bar - Vad Terület - Yantar - Vörös Erdő-n keresztűl, de ott megfordultam és visszajöttem Cordonra. Fura az egész, nem tudom még most sem, hogy mi történik
-
speki1982
tag
Tedd fel rá Laris magyarítását. Én (még) örülök neki egy kicsit, hogy ilyen katyvasz lett az egész; valahogy így képzelném el a Zóna működését, ha létezne.
Mondom ezt úgy, hogy egyelőre még csak most dobtak ki a laborból és az "első" pályán keresem a szögesdrótba akadt sztalkert a betonkerítésnél... -
Laris2
aktív tag
válasz Sensut #16105 üzenetére
Még csak ezen a Kordonon jártam, de ennek mind a két változatában. De ez sem az eredeti SoC-os kordon. Először mentem mindenhová, ahová lehetett, teljesen céltalanul. és csak átrohantam rajta. Kitöréssel egyszer találkoztam, de hol, nem emlékszem. Az orosz fordítás is egy nagy svingli. Semmi korrekt tárgyilagos szöveg, inkább olyan körbemagyarázós, érezz rá, mit kell csinálni, orosz szleng szöveg, amit csak ők értenek. Pedig ez a játék nagyon összetett, sokpályás, és nem lineáris játék. (a fordítás nem lesz teljes, és guglis rész is marad benne) Ha megvannak az Agronom földalatti lejárói, utánna menj a Sötétség állomására.[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #16106 üzenetére
Megvan, mutatja a térképen a biztos helyet, egy barlang az ATP közelében, ami nincs az eredeti pályán. Egyre jobban kezd tetszeni ez a játék, roppant változatos és nincs benne kötött történet, ami miatt futkosni kellene. Minden pályán történik valami, de egymástól függetlenül. Legalábbis ezt vette ki eddig. Ahol most járok, az a holt Zóna, a térkép jobb oldali része. Inkább Lost Alphás pályákból áll, de pld. a Szemétdomb és a Kordon egyben van, nincs átlépő közöttük és Kordon végén van egy bazi nagy erőd, ahonnan tovább lehet menni a Fotografos Outskirtre, csak éppen egy rakás automata gépfegyver úgy tüzel mindenre ami mozog, hogy egyelőre fogalmam sincs hogy jutok át rajtuk Egy másik teleporton átjutottam egy teljesen más szekcióba... nem tudom mi következik.
Hogy mért jobb ez a mod az Anomalynél? Azért, mert tartalmazza az összes pályát, de a pályák összes változatait is, nagyrészt módosítva, plusz vadonatúj pályák is vannak benne végre. Pld. Kordonból 3 verzió is van, a Szemétdombból is, benne vannak a Lost Alphás pályák stb., és ezek mind összekapcsolva érdekes módon. Kár, hogy a szöveg értehetetlen mert épp most belecsöppentem egy második világháborús balhéba a Halott Kordonon, ahol az oroszok a kitörés miatt szétszéledtek és nekem meg kell keresnem őket és vissza kell vezetnem egy barlanghoz, a tiszthez. Közben a nácik annyira gonoszok, hogy messziről csak rád néznek és halott vagy, ezért őket egyszer le kell mesterlövészkedni. Állítólag meg tudjuk változtatni a csata kimenetelét az időt manipulálva - valami ilyesmit vettem ki a sok gagyvalékból. Abszolút ötletes ez az egész felhozatal, csak mint mindig, most is hiányzik az a tipikus kicsit több igényesség.[ Szerkesztve ]
-
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #16110 üzenetére
A fő feladat az, ami el is tűnik amint kijössz a laborból és csak nagy véletlenek árán lesz az teljesítve szerintem, mert semmi nyom nincs amit követni kellene/lehetne ebben az óriási változó Zónában. Strelokot megtalálni szintén ugyanúgy tű a szénakazalban. Lejutottam egy Warlabba és ott találkoztam egy ugyanolyan szellemszerű O Tudatos tudóssal, aki a labor romjai közt kutat és megköszönte, hogy lehetővé tettem a számára nem tudom mit (?), de nem csinál semmit - se szó se beszéd több nála. Aztán onnan kijutottam a Generátorok pályára ugyanazon az átjárón, amelyiken bementem egy teljesen más, ismeretlen pályáról. Érdekes dolgok vannak itt.
Dhampir: ez nem az a barlang, ez csak egy kis lyuk a domboldalban. Azzal a hírhedt barlanggal (még) nem találkoztam, és remélem nem is fogok ebben a játékban
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz Sensut #16111 üzenetére
Megtaláltad már Strelokot. Ott van Voroninnál a bárban lakat alatt. Ha beszéltél vele, mehetsz a raktárakba, majd az erdőbe, majd oda-vissza. Ezt a részt fordítgatom, de ezt a zsargon orosz tolvajnyelvet, nagyon gagyira fordítsa a "gugli" Nagyon lezser akart lenni a játék írója! Olvastam, hogy még az oroszoknak is egy bizonyos műveltség kell, hogy megértsék, és eligazodjanak benne. Még nem tudom, van-e második része. (ha az is ilyen?)
Valahogy el kellene jutni a mocsarakba a Dokihoz Fang és Ghost felélesztésével kapcsolatban. Valaki azt súgta ott a bárban, hogy ez nem nagy ügy, mert Limaszkban azt beszélik, kár a monolitosokba a golyó, mert összeszedik a halottaikat, felélesztik és újból bedobják őket.[ Szerkesztve ]
-
speki1982
tag
válasz Laris2 #16112 üzenetére
Én a Bárban vagyok, de nem találom Strelokot, Voronin meg nem akar beszélgetni. Nitro sem javít semmit a szolgálat bázisán, pedig a Vad Vidéken talált meglepetéseket kicsit babusgatnám...
Hogy lehet lemenni az Agroprom alá, mi van Yantarban, amiért át kellene rándulni oda a katakombák előtt? A yantari gyárba simán be tudtam menni elsőre, semmi pszichotikus sugárzás, aztán amikor visszatöltöttem valamiért a gyárban elmentett játékállást, akkor hipp-hopp ott termett a pszi sugárzás és persze kicsinált...
Kösz, játék, ez fair volt... -
Sensut
őstag
válasz Laris2 #16112 üzenetére
Én sem találtam a Csapos féle Bárban Strelokot, Voronin ott volt de semmit se csinált. Aztán átkerültem a Lost Alpha féle Bárba, ami egybe van a Vad Vidékkel, de ott se volt senki érdemleges. Már nem is tudom követni honnan kerülök hova, mert a visszaút már teljesen egy más pályára vezet s úgy elbolondultam, hogy képtelen vagyok visszajutni a kezdeti Zónába. Körbe jártam Jupitert, Zatont, a két Pripjátyot, aztán onnan a Suttogások Völgyébe kerültem, de onnan vissza akartam fordulni az egyetlen bejáraton, mert nem lehet (egyelőre) a pálya másik részére átjutni egy nagy árok miatt. Ezen a szakadékon csak egy konténer vezet át, ami le van zárva két ajtóval. Az ajtókon látszik, hogy nyithatók és mögötte egy nagy sárga tábor van, de hiába, elvesztettem már rég a fonalat a történetben. El is döntöttem, hogy nem foglalkozom senkivel sehol, csak megyek körbe pályáról pályára és felfedezek minél több átjárót. A történetnek - ha van olyan - már rég befellegzett s most olyan pályákon bóklászok, amelyek szerintem még nincsenek beleszőve a történetbe. Látszik rajtuk, hogy az alapok megvannak, az anomáliák s a mutánsok léteznek (hogy rohadnának meg), de a szereplők hiányoznak még. Az a néhány bóklászó, akikkel ritkán találkozni lehet, csak bandukolnak céltalanul és nem foglalkoznak senkivel. Ez a térkép jobb oldali fele s képtelen vagyok visszatalálni a bal oldali rendes Zónába, mert folyton máshol kötök ki. Voltam az erőműnél is - jó hír, hogy ebből csak egy van és az a Lost Alphás pálya, ami egyben tartalmazza az erőmű teljes területét -, de semmi se történt ott se, csak a szokásos monolitosok és néhány géppuskás sznork lepett meg az udvaron. A szarkofágot pedig halálkarmok uralják, de különben üres. Pedig ha jól értettem, Sakharov ide költözött valahova, de nyoma se volt. A COP pályák halottak, nincs ott mit keresni... gondolkodom, hogy a játékot visszatöltöm egy régi mentésre és kihagyom ezt a részt. Néztem egy végigjátszást és a tag egyáltalán nem is járt ezeken a területeken. Látszik is, hogy míg a térkép bal oldala népes, a jobb félteke tök sötét. Van egy 7.64-es verzió is már, ami arra utal, hogy tovább fejlesztik a modot. Ha jól emlékszem Yantar után kerültem ide, miután visszafordultam Limanszkból és más utat választottam. Két Kordonon is jártam, de egyik sem az, amelyiken Szidorovics trónol Volt a Sokszög 0-Tudat (a Fotografban a Chervone Farm) pályán crash is valami effect miatt, amit teljesen ki kellett kerülnöm, mert mindig instant halál volt a vége és nem lehetett visszatölteni egyáltalán a játékot, csak az autosave-től. Apropó, ezek az instant halálok baromi zavaróak, sosem tudod mikor jönnek és ad 4 másodpercet, hogy eltűnj, de hogy honnan hova, azt már nem jelzi. Mese nincs, meghalsz és kész Kapja be, aki kitalálta. Szóval az van, hogy nem tudom mi van, csak baktatok egy lére és fedezem fel a változó Zónát, viszont ez még mindig elég izgalmas ahhoz, hogy lekössön. Néhány foto:
Ez egy furcsa Pripjáty, de valójában a teleport kitett a pályán kívülre:
-
Laris2
aktív tag
válasz Sensut #16114 üzenetére
Ha megvan Agronomban mindkét földalatti lejáró, és a Vadvidékről átvezetted a Bárba a Szolgálatos csoportot, ott lesz Strelok, Voronin mögött bezárva. Utána már ésszerűbb feladatok jönnek. Tulajdonképpen akkor indul be a játék. Addig meg ismerkedhettünk a pályákkal, átjárókkal, jól megszedhettük magunkat.
Én eddig kétféle halálzónával találkoztam, az egyiket ki kell kapcsolni, amikor a feladat adja, a másik egy objektum, ami eltűnik, ha megoldod az ottani feladatot. Az objektum úgy néz ki, mint az ST2-ben a Kapitány a játék végén, amibe be volt zárva. Tündérvölgyben, Agronomban láttam ilyeneket.[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
-
Sensut
őstag
válasz speki1982 #16118 üzenetére
A balf@szok rámennek a hullákra, akik előzőleg meghaltak az anomáliában. Nálam ketten vesztek oda, de a többi ment megvizsgálni a hullájukat és azok is meghaltak. A megoldás, hogy a hullákat kutasd át gyorsan és vidd olyan helyre, ahol nincs anomália. Akkor a többi szépen áthalad az aluljáróban. Viszont nálam csak ketten mentek át a Bárba, a többi visszafordult, de Voronin így is kifizetett 25000-el. Csakhogy Strelok még mindig nincs lakat alatt sehol. Egy alak a Bárban mondta, hogy menjek Limanszkba és ott találkozzunk s akkor megmutat egy másik Agyperzselőt, talán elindulok arra
Ja, még nincs meg az agropromi lejáró... visszamegyek oda.
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
[link] Az erdőig haladtam a fordítással. (itt-ott guglis, de érthető)
A 16106-os hsz képen szerepelnek azok az átjárók. Ez kell, mert PDA-kat találsz átjárókkal.Nem egyszerű feladat, mert lehet előtte át kell menni Yantarba, hogy megváltozzon Agronom.
Speki, először nyírd ki a mutánsokat, és a németeket. Utána átjönnek, ha araszolva is. Mindig vagy öt lépéssel előttük menj.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
-
speki1982
tag
válasz Sensut #16122 üzenetére
Medve anyám, ez a játék... Laris, akkor kinyírom a mutánsokat, átvezetem a Szolgikat, aztán az Agronomban átmegyek Jantarba, majd vissza, aztán le a föld alá...?
Azt én értem, hogy nem lineáris, de... mindegy. Amúgy tetszik, mazochistáknak kötelező.
A banderisták meg külön tetszenek a Schmeisser-ükkel, egyikük egy Gatlingot hagyott örökül nekem... eztmeghogy?[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Sensut #16125 üzenetére
Na megvan mi kell, át kell menni Yantarba és a laborból kell a dokumentum Ghost holttestétől, utána leenged a dombtetőről, gondolom a barlangnál is.
A jó fegyverekből és ruhákból tartalékoljatok szanaszét a ládákban, mert lesznek átlépők, amikor mindent elvesz, csak a detektor marad. Amit lehet tegyetek pénzzé, mert a pénz megmarad. A bolhapiacon az árusnál lehet kapni GPS jelzőt, tegyetek ilyent a ládába és akkor a térképen lehet látni a tartalmát is.
-
Laris2
aktív tag
Ezen az ajtón kell majd bemenni a PDA-ért,
KInyírsz mindenkit, majd a vérszívót is, akkor nyílik a következő ajtó az ülepítő túloldalán.
Itt lemész kinyírod a snorkokat, kijössz a túlvégén, át Yantarba megváltozik Agronom vissza mész a felső képen jelzett ajtóhoz, felveszed a PDA-t és kész. Utána Strelok, Raktárak , Erdő Ott beszélj először az erdésszel. -
Sensut
őstag
válasz Laris2 #16128 üzenetére
Na várjál, tudod mi az érdekes? Én átmentem Yantarba direkt Agropromból és amikor visszajöttem ugyanott Agropromba, akkor egy teljesen más, a SOC beli Agropromba értem és le tudtam menni a toronynál az alagsorba átlépő nélkül. Viszont nem találtam a PDA-t, senki se volt odalent csak egy halálkarom. De amikor az alsó kijáraton, a barlangon át akartam a felszínre jönni, akkor a pályát betöltötte. Ez feltűnt, mert fent nem töltött. És láss csodát, ekkor töltötte vissza az eredeti Agropromt és itt már nem tudtam újra lemenni egyik járaton se az alagsorba mert kéri az a nem tudom mit. Viszont Strelok rejtekhelyén volt egy teleport ami egy új helyiségbe vitt és onnan elég sok új pályára lehet eljutni. Ezt nem értem, mert a PDA nincs meg abban a szobában, de az egész alagsor nem is az, amiről te beszélsz. A csap kereke sincs pld. ott, sznorkok sincsenek, hullák se, de még az ajtórács sincs ott Megpróbálom, hogy Yantarról a Bar felé megyek vissza és onnan Agropromba, lássuk akkor mi lesz? Csak akkor nem fogok tudni lemenni az alagsorba mert nem Ghost dokumentumai kellettek oda... komolyan mondom, amíg nem követtem semmit, csak mentem, sokkal jobban élveztem a játékot. Kezd felidegesíteni
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz Sensut #16131 üzenetére
Ott a betemetett lejáróban van egy hátizsák, benne egy PDA. (gondolom, azt régebben felvetted, ha még nem, még egy kör) Én most végigmentem ezen a részen, tehát a Szolgálat bázisán lemész az egyik aknán, a folyosó végén ott lesz Sesa hullája. Felmész Strelok búvóhelyére, kinyílik egy ajtó, ekkor vissza lemászol a folyosókra, hosszan mész jobbra amíg el nem érsz egy körlépcsőhöz fölmész és eljutsz egy csarnokba, megtekered a csapot, és lőj le minden mutánst. A vérszívó kilövése után tudsz tovább menni. Onnan már lineáris. Jönnek majd az SMS-ek hogy mit kell csinálni. Ha nem jönnek, akkor gáz! Kimaradt valami. Néha idegesítő tud lenni ez a változó zóna.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz speki1982 #16130 üzenetére
Megvan! Amikor Yantarról átjutsz a más Agropromba és lemész Strelok rejtekhelyére, ott változik vissza az idő a teleporton keresztül. Az visszahoz a rendes Agropromba, mehetsz egy csomó más helyre, de ha a csövön lemész az alagsorba, akkor jutsz azokra a helyekre, ahol a PDA is lesz. Egyszóval, kell a teleportot használni Strelok rejtekhelyén hogy visszajuss az időben ugyanarra a helyre.
Laris2: azt hiszem ez egy másik megoldás lesz az én esetemben. Nálad változott meg Agroprom és kaptál ilyen üzenetet, mielőtt lementél az alagsorba?
Ez a teleport Strelok rejtekhelyén:
Igen, Sesa hullája ott volt, de az már a másik Agroprom és ebben lehet lemenni az alagsorba. Most már tiszta...
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz speki1982 #16134 üzenetére
Valami olyasmi, bár nem tudom, hogy Ghost hullájának van-e köze ehhez. Viszont amit fent leírtunk, az még mindig hiányos, ugyanis valójában 3 alagsor van egymásra vetítve. A teljes menet így néz ki:
- Agropromból, ahova a Szeméttelepről érkeztél (a magas fényoszlopos terület), átmész Yantarba, amikor megnyílik az út.
- Yantarból visszajösz egyenest Agropromba, ekkor már egy másik Agropromra érsz (a magas fényoszlopok nélküli terület).
- Itt bármelyik lejárón lejutsz az alagsorba, a barlang járat nem létezik itt.
- Strelok rejtekhelyén belépsz a teleportba, az egy másik dimenzióba visz ugyanazon a helyen.
- Lemész a folyosókra, de még mindig nem vagy a megfelelő helyen, ugyanis ez még mindig csak egy üres katakomba. A szomszédos szobában van egy teleport:- Az utóbbi visz a börtönökbe, ahol ki kell nyírni a mutánsokat és találsz lent a létra alatt egy hullánál egy PDA-t a jelzett helyen:
- innen nem tudsz felmenni, mert a rács zárva van, hanem lemész a legalsó szintre és a barlangi kijáratban lesz egy hulla szintén egy PDA-val. Ez gondolom ahhoz kell, hogy ugyanezen a járaton vissza tudj jönni.
Engem viszont még mindig nem enged le a torony melletti lejáraton gondolom azért, mert nincs meg az a PDA a "betemetett lejáratból". Hol van ez a lejárat? A fenti szinteket és Strelok rejtekhelyét még mindig nem tudom elérni.
[ Szerkesztve ]
-
speki1982
tag
válasz Sensut #16135 üzenetére
A betemetett lejáratból nekem sincs mega PDA még. Az nem az agropromi intézetnél van, ahol az eredeti játékban le kell menni Strelok rejtekhelyére (Vakonddal találkozni), csak nem a lejáratnál közvetlenül, hanem (ha szemben állsz vele) kissé balra attól, az út mellett, az intézet keritésénél? Asszem a Lost Alphában, vagy melyik modban, ott valódi lejárat volt a föld alá, Strelok rejtekhelyére.
Egy csődarab is van ott, az az alapjátékban is rejtekhely, mögötte a törmeléknél lehet a zsák.[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz speki1982 #16137 üzenetére
Arra gondoltam én is, de egyik verzióban sincs ott semmi, se fent, se alul. S az összes többi lejáratot végig néztem de sehol semmi PDA. Amúgy kiszálltam a történetből s bementem a metróba. Folytatom a felfedezést, mert ahhoz a sztorinak becézett tökölődéshez már nincs türelmem.
-
Laris2
aktív tag
válasz Sensut #16141 üzenetére
Nekem nem kellett kivinni Luka hulláját. Most ellenőriztem, felvettem Valerian PDA-ját, és egyből mentem a Bárba a Szeméttelepen keresztül. Strelok ott van hátul bezárva, jelzi a térkép is. Az átjárót valószínű akkor adja, ha újból változik Agronom. Próbáld a saját mentéseddel. Egyébként találkoztál az elektromos alagútban ezekkel a kócoshajú meztelen lány mutánsokkal? Veszélyesek, és nagyon gyorsak. Átmehetsz egy PDA-ért a tündérekhez is,. Az átjáró oda a régi Sötétvölgy, a Szeméttelepről. Most látom, kétszer is válaszoltam, egyel feljebb. Azt hittem az első eltűnt. Érdekes,
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #16142 üzenetére
Ezekre a szukkubuszokra gondolsz? Rosszabbak a vérszívóknál
Próbáltam megfejteni Agroprom titkát s a következő eredményre jutottam. Két féle Agroprom van, az amelyik a rendes játék része, nevezzük V1-nek, és az alternatív Agroprom, ahova Yantarról kerülünk ideiglenesen, legyen V2. Az Alagsorból 3 verzió van, a rendes V1, ahova direkt kintről nem tudunk lejutni de ide szólnak a feladatok, ezért át kell lépnünk Yantarról az Agroprom V2-re és innen bárhol lejutunk az Alagsor V2-re. Ebben Strelok rejtekhelyén a teleport áttesz először egy harmadik verziójú Alagsorba (legyen V3), ami szintén üres és ebből semmiféle kijárat nincs. Innen csak a barlangnál tudnánk kijutni, ott van egy tudós hulla:
Ezen az átjárón viszont nem jutunk ki a felszínre, hanem a teleport áttesz a V1-es alagsor barlangi kijáratába, ahol tulajdonképpen a feladatokat kell elvégezni, innen vissza kell mennünk ha a fenti teleportokkal nem jártunk már a V1-en. Itt van Valerien atya hullája is (nálam rendesen látszik):
Luka hulláját is ide kell lehoznunk. Ezt a feladatot akkor adja, ha elvettük tőle a PDA-t és utána újra átkutatjuk a holttestét. Valami olyasmi, hogy ha többet akarsz megtudni a feltámadásról, vidd ki a hullát a felszínre. A feladat akkor teljesül, ha elérted vele Valerien holttestének a helyét majd a hulla ott lesz a barlang szájában amikor a felszínre kerültél:A V2-es Agropromból csak egy kijárat van, hiába jelzi a térkép, azok a V1-esre vonatkoznak, a pályák egymásra vannak vetítve a térképen. Az alagútban át tudunk jutni az Intézet pályára (ez az a pálya a Fotografból, ahol Sakharovék ügyködtek és volt egy ukrán hadi bázis is rajta), viszont ott nem enged ki a barlangból, mert kér valami kilépő szarságot (ez a jövő titka lehet). Szóval a V2-ről mindenképpen csak az Alagsoron keresztül vezet kiút.
Viszont mindezek után sem jelent még meg Strelok Voroninnál, úgyhogy szerintem ő nem csak Agropromtól lesz ott. A mentést köszönöm, de nem érek vele sokat, mert nem tudom, hogy mit csináltál előtte a játékban. Jobb szeretném magam kiköbözni ameddig lesz türelmem, aztán megyek tovább felfedezni.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz Sensut #16143 üzenetére
Én bevallom, nekem nem lett volna türelmem így összerakni ezt az Agronomi mizériát. Csak kérdezném, amikor először Agronomba mentél, és beszéltél a kapuban lévőkkel, ők elmondták, hogy a Szolgálat elhagyta Agronomot, a vezetőküket megölték az épületben. Teleportot is említett valamelyik, ami az épület tetejére visz. Az épületben találsz PDA-t, egy laptopot, amiről le kell tölteni az adatokat.
A raktárakban Lukash említi, hogy látták Strelokot a Bárban. Lehet, hogy az lesz a helyes út, bár nekem Strelok több helyen is megjelent, amikor mindenfelé céltalanul kóboroltam.
Majd még beszélünk, most nem érek rá. -
Sensut
őstag
válasz Laris2 #16144 üzenetére
Nos, az a helyzet jelenleg, hogy még Sötét Völgybe se tudok átmenni. Ha lemegyek Kordonra, akkor onnan többé nincs visszaút ide, az a teleport, ami oda visz, már nem hoz vissza erre a Szeméttelepre, hanem a Lost Alpha féle régi Szeméttelepre visz tovább, ami már a halott Zóna kezdete. Itt már el is vesz minden felszerelést. Onnan mentem tovább rengeteg pályát előzőleg, de többé nem találtam meg az utat vissza ebbe a kezdeti Zónába.
Feljártam a Raktárakhoz, ott a bázis tele van zombival és nagy a sugárzás, nem tudtam bemenni. Az egyik tanyán van a Szolgálatosok tábora, egyiküktől tudtam megkérdezni, mi folyik itt és ő aszongya, hogy keressem fel Erdészt, ő majd elmondja. Lukash még nincs a pályán. Tudtommal Erdész a Vörös Erdőben van, akkor az egy jó kiindulási pont lehet. Viszont mentem tovább fel Radarra és amint átléptem, egy videó bejátszás kezdődött el csupa oroszul, mintha itt kezdődne valójában a játék. Aztán két faszi is jött utánam a teleporton, az egyik szerelő volt és szerszámok kellenek neki... itt nem mentem tovább, hanem visszatöltöttem a Raktárakat, mert még szétnéznék a Bár körül. Ahova menni tudok még, az Yantarról a Vörös Erdő - limanszki ut a csövön keresztül, ezt próbálom ki most az Erdész miatt, meg a bárban levő kalandor tippje miatt, miszerint keressem meg őt Limanszkban és megmutat egy másik Agyperzselőt. Erre már jártam egyszer potyára és sok Szolgálatos volt az erdőben, de visszafordultam volt. Most talán jutok velük valamire...
Nos, igen, mondtak ilyesmiket Agropromban, de az a félig orosz-angol gagyvalék nyelv volt és nem sokat értettem belőle. Viszont a rejtekhelyet megtaláltam az épületben fasza fegyverekkel, oda hátul a létrán jutottam be, majd bent a lépcső korlátján átugrottam. Egy laptop is volt ott egy halott tiszt mellett.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #16144 üzenetére
Még felfedeztem valami érdekeset Kordonnal kapcsolatban. Ha simán átmész a Szeméttelepről a teleporton keresztül, egy alternatív Kordonra kerülsz, ahonnan nincs oda visszaút és odavesz minden felszerelésed. Ez egy különös Kordon kápolnával meg temetővel:
Viszont ha a gyorsutazóval viteted magad Kordonra, akkor a rendes Kordonra kerülsz, ahonnan vissza tudsz jutni a Bár felé a rendes átjárón és megmarad minden cuccod. Egy gyorsutaztató alak éppen ott áll a kordoni átlépőnél, én Agropromból vitettem oda magam egy ugyanilyennel.
-
Laris2
aktív tag
válasz Sensut #16146 üzenetére
Mikor átmész a Raktárakhoz, kapsz egy feladatot, a faluban 4 vérszívót kell kilőni. Teljesül a feladat, átmész beszélsz az erdésszel, ő megkér hogy segíts a Szabadságnak . Visszamész a raktárakhoz, és azonnal kapod a feladatot beszélj az egyik tisztel. Ő a falu másik végén van. Innen elvileg egyszerű lesz. Jönnek az SMS-ek, kapod a feladatokat, és minden jelezve van a térképen. Utána vissza az erdészhez. ott már ő adja a feladatokat.
A Limanszki hidat egyenlőre ne engedd le, mert átjönnek a monolitosok, sőt a vadrezervátum kapuját is be kell csukni, a mutánsok miatt, A belső kaput meg át kell ugrani, nem szabad kiengedni a Szolgálatosokat. De kapod ezekhez az infókat.[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz speki1982 #16148 üzenetére
Yantarban nincs semmi különös, amikor a laborba érsz kapod az üzenetet, hogy van egy hulla és dokumentumok nála, amit jó volna megszerezni, de hogy kell-e valahova, azt nem tudom, még nem kellett. Itt vigyázz a hullánál a kontrollerrel és nem kapcsolj le semmit a laborban! Amúgy ilyen feladatok általában jönnek pályalépéskor. Pld. a rendes Kordonon valami női diszkriminációra figyelmeztet és Wolf is nagyon benne van, aztán Szidorovics valami monolitosokról beszél Kordonon, hogy ha szerzek infót róluk, jól megfizet. Tűvé tettem Kordont, de sehol semmi monolit, csak a NATO cseszegeti a népet a szokásos katonaság helyett, úgyhogy mindet kinyírtam. Amúgy jól oda gúnyoltak a NATO-nak az oroszok, a katonáknál csupa drága nyugati konzerv meg csokoládé van lőszer meg egyebek helyett Mellesleg jó volt kutakodni, mert ott, ahol már nem is gondoltam volna Kordonon, felfedeztem egy direkt járatot a Bárhoz egy csőben. Amúgy ez a harmadik alternatív Kordon, ahol már jártam ebben a játékban és nagy a gyanúm, hogy a monolit egy másik időben lesz Kordonon, csak meg kell találnom a féreglyukat oda.
Yantarról van egy út a Vörös Erdőbe, de veszélyes helyre visz. Most keresek egy másikat, talán a Radaron keresztül, de elértem közben Borongósra és onnan Sötét Völgybe majd egy erdőbe, ahol most meg kell találnom az átjárókat, azt mondta...[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Sensut #16149 üzenetére
Valami baj van a magyar fordításban, mert a játék kifagy tőle a Tündérkertben, amikor a hullát átkutatom a ház mellett az átjáróért. Itt valami info szöveg kellene megjelenjen az átjárók kapcsán, de lefagy a játék mielőtt a leltár megnyílna. Visszatettem az eredeti orosz fájlokat, majd az angolt is és mindkettővel rendesen megy. Ugyanaz a szöveg kellene megjelenjen az átlépőnél is ide jövet, de nem jelenik meg a magyar fordításban.
[ Szerkesztve ]