- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Mobil flották
- Huawei Watch GT 2 - épp ideje!
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
Hirdetés
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz hubai38 #15403 üzenetére
Köszönöm szépen, örülök, ha tetszik.
Igyekeztem időráfordítással azokat kiválasztani, amik talán nemcsak engem ragadnak meg. Persze "menet közben" valahogy a kép-ízlésem is formálódott. Néha talán be-becsúszott egy-egy rendhagyó alkotás is, és pár kevésbé kidolgozott mű, de a hangulat remélhetőleg így is átsütött rajtuk.
Beraktam kevésbé látogatott topikokba is néhányat, hogy ne nagyon terheljek egy-egy időszaki, felkapott játéktól amúgy is jobban pörgő fórumteret.
Nem saját tárhelyről idéztem be a képeket, emiatt lehetséges, hogy idővel el is tünedezhet néhány, ha a szerverekről törlik tartalmukat.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Kezdődhet a Cheeki Breeki!
"А ну чики брики и в дамки!"
-
félisten
-
Laris2
aktív tag
válasz Timstrike #15408 üzenetére
Majd kitörlöm belőle. Javítottam a gránátvetős feladatot, mert itt nem páncélt, hanem pénzt a d Voronin. Ha itt kidob a játék, akkor a kisebb 2_12-es patch rosszul van bemásolva. Javítottam a Halott városi kereskedő feladatait is, (ezek újak), mivel csak a karakter láncok jelentek meg. Ez két feladatot érint, egyik a Kordonban, a másik az x16-ban. Mindkét helyről módosított páncélt kell elhozni. Nem problémás, mivel a helyét jelöli a térkép.
A minimapra rátettem a körülöttünk lévő személyek számát jelző kockát. Ezt úgy oldottam meg, hogy beletettem az AMK ST2- ből a maingame_16-ot az ui mappába, majd addig módosítgattam, míg olyan lett, mint a balfelsö sarokban látható. Az óra helye még nem az igazi. Megéri szórakozni vele, mert a bioradar nem sokat ér.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz Timstrike #15410 üzenetére
Tessék.
<speech_menu x="260" y="550" width="300" height="265" always_show_scroll="0" scroll_profile="pda">
<text font="letterica16" r="238" g="224" b="198"/>
</speech_menu>
<static_health x="900" y="658" width="123" height="34" stretch="1">
<texture>ui_hud_shkala_health</texture>
<auto_static x="4" y="4" width="14" height="18" stretch="1">
<texture>ui_hud_icon_health</texture>
</auto_static>
</static_health>
<progress_bar_health x="24" y="5" width="84" height="10" horz="1" min="0" max="100" pos="0">
<progress>
<texture>ui_hud_shk_health</texture>
</progress>
</progress_bar_health>
<static_armor x="900" y="624" width="123" height="34" stretch="1">
<texture>ui_hud_shkala_armor</texture>
<auto_static x="4" y="7" width="14" height="18" stretch="1">
<texture>ui_hud_icon_armour</texture>
</auto_static>
</static_armor>
<progress_bar_armor x="24" y="21" width="84" height="10" horz="1" min="0" max="100" pos="0">
<progress>
<texture>ui_hud_shk_armour</texture>
</progress>
</progress_bar_armor>
<static_weapon x="900" y="692" width="123" height="65" stretch="1">
<text complex_mode="0" x="55" y="0" font="letterica16" r="255" g="255" b="255" a="130"/>
<texture>ui_hud_frame_patron</texture>
</static_weapon>
<static_ammo x="65" y="22" width="53" height="30">
<text align="c" complex_mode="0" font="graffiti22" r="238" g="155" b="23" a="255">Ammo</text>
</static_ammo>
<static_wpn_icon x="5" y="13" width="41" height="42"/>
<car_panel x="900" y="571" width="123" height="200"/>
<static_pda_online x="104" y="167" width="27" height="21" light_anim="ui_pda_contacts" la_cyclic="0" la_texture="0" la_text="1" la_alpha="1" stretch="1">
<texture>ui_hud_map_counter</texture>
<text y="4" align="c" font="graffiti19" r="238" g="155" b="23" a="255"/>
</static_pda_online>
<quick_info x="1" y="700" width="1022" height="50" complex_mode="1" light_anim="ui_btn_hint" la_cyclic="0" la_texture="0" la_text="1" la_alpha="1">
<text align="c" font="graffiti22" r="225" g="225" b="250" a="255" />
</quick_info>
<icons_scroll_view x="955" y="100" width="48" height="455" right_ident="2" always_show_scroll="0" vert_interval="18" inverse_dir="1" flip_vert="0"/>
<weapon_jammed_static x="0" y="0" width="38" height="50" stretch="1">
<texture>ui_hud_icon_weapon</texture>
</weapon_jammed_static>
<radiation_static x="0" y="0" width="38" height="50" stretch="1">
<texture>ui_hud_icon_radiation</texture>
</radiation_static>
<wound_static x="0" y="0" width="38" height="50" stretch="1">
<texture>ui_hud_icon_drop</texture>
</wound_static>
<starvation_static x="0" y="0" width="38" height="50" stretch="1">
<texture>ui_hud_icon_eat</texture>
</starvation_static>
<psy_health_static x="0" y="0" width="38" height="50" stretch="1">
<texture>ui_hud_icon_psycho</texture>
</psy_health_static>
<invincible_static x="0" y="0" width="38" height="50" stretch="1">
<texture>ui_hud_icon_goodmode</texture>
</invincible_static>
<can_sleep_static x="0" y="0" width="48" height="64" stretch="1">
<texture>ui_hud_icon_sleep</texture>
</can_sleep_static>
<artefact_static x="0" y="0" width="38" height="50" stretch="1">
<texture>ui_hud_icon_artefact</texture>
</artefact_static>
<flashing_icons>
<flashing_icon x="30" y="220" width="48" height="29" type="pda" light_anim="ui_slow_blinking_alpha">
<texture>ui_hud_icon_PDA</texture>
</flashing_icon>
</flashing_icons>
<pick_up_item x="437" y="400" width="150" height="100"/>
<artefact_panel x="130" y="710" width="540" height="32" cell_width="24" cell_height="32" scale="0.5"/> -
Timstrike
tag
válasz Laris2 #15411 üzenetére
Köszi,nálam nem működik.
Próbáltam copy/paste,átírtam meg minden és nem jelenik meg.
Különben a maingame_16.xml megvan a gamedata.db_xpatch-ben is és azt írja hogy a "-" jelet el kell tüntetni a static_pda_online sorban és megjelenik az NPC számláló
Gondolom ezt a db file-ban is meg kellene csinálni(és visszacsomagolni) mert felülírja a gamedatában használt fájlt, vagy nem ugyanaz és ezért nem jeleniti meg. -
Laris2
aktív tag
válasz Timstrike #15413 üzenetére
Szia. Ha kiszedted a gamedata.db_xpatch-ból a maingame_16-ot ezt a sort innen kimásolva, és beillesztve az azonos sorokat a maingame_16-ban, működnie kell (kipróbáltam) Ha csak átírod, nem lesz jó, lehet hogy rejtett fájl is van benne.
<static_pda_online x="104" y="167" width="27" height="21" light_anim="ui_pda_contacts" la_cyclic="0" la_texture="0" la_text="1" la_alpha="1" stretch="1">
<texture>ui_hud_map_counter</texture>
<text y="4" align="c" font="graffiti19" r="238" g="155" b="23" a="255"/>
</static_pda_online>
Tehát csak innen kijelölöd, beilleszted, és nem kell visszacsomagolni semmit, beteszed a gamedata/config/ui mappába, és kész.[ Szerkesztve ]
-
-
Laris2
aktív tag
válasz Timstrike #15415 üzenetére
Oké, nevetséges megoldás, meg a tálalás is, de nálam mindkettő működik. Kell egy ShOC- os maingame_16, ebből kimásolod a minimap, és a számláló karaktereit, és felülírod az eredetiben. Vagy a kiszemelt maingame_16 Hud kordinátáit átírogatod az eredeti adatokkal. A Hud reagál az átírásokra, de a számláló nem! Amiket föltettem, az mind az AMK ST-2 ből szedtem ki. És nálam úgy is működik ha a hozzászólásból másolom is ki. Egyébként, ha kész leszek a szöveg átintegrálással, felteszem ezt is.
Ui: Ha nem szedted ki az eredeti ui-mappát, akkor a fentebbi megoldás jöhet szóba nálad.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz Timstrike #15420 üzenetére
Nem mindegyikben van benne ez a szöveg, és amelyikben nincs, ott működik a számláló. Átírtam a map_spots-relations XML fájlt, ha közelít az ellenség, nagy piros ponttal jelezze a minimapon, majd pár másodperc múlva visszaáll kis piros pontra.
(A papról, nem véletlenül az van kiírva a fejfájára, hogy befejezte a tanulmányait) -
aktív tag
Hello!
Valakinek van ötlete arra, hogy mi okozhatja azt a jelenséget, hogy a játék kb. szabályos időközönként (3-4 mp.) "lefagy" 0,5 - 1 mp.-re? Steames változat (1.006), bőségesen erős gép hozzá (mondjuk ilyet még a 10 évvel ezelőtti jóval gyengébb gépemen sem produkált...), Windows 10 1909. Feltettem a ZRP-t is, hátha segít, de ugyanolyan. Be sem kell töltsek semmit, már a menüben csinálja, játék elején levő intro alatt szintén... Kikapcsoltam a Steam Overlay-t, illetve az GeForce Experience Overlay-t, de ez sem segített. -
Laris2
aktív tag
Sikerült elindítanom az OGSR-et. Két három küldit teljesítve, nem találkoztam hibával. Ez 2019 decemberi játék, és a leírás alapján, minden feladat teljesíthető, A Pripyaty Sötét kereskedőt is hatalomra segíthetjük. Meglesz a pálinkafőző is, és jó pár új küldit is tettek bele. Nagyon jó benne a látótávolság, de nálam a videóval ellentétben, amit néztem nincs benne minimap, és
hud. Ezen még valamit változtatni kell.[ Szerkesztve ]
-
Timstrike
tag
válasz Laris2 #15427 üzenetére
Ezt én is ki fogom próbálni ha végzek az OGSE 2.12-vel,de addig még jelentenék egy próblémát a magyarításban. A Halott városban (Dead City) a bárosnál érthetetlen szöveg jelenik meg [kép]
Nem annyira fontos de gondoltam amig a termit bomba előállítására várok addig ez megcsinálnám. -
Laris2
aktív tag
válasz Timstrike #15428 üzenetére
Ez Billy új feladata, már lefordítottam (15409 hsz) De dobtam a játékot, és a fordítást is, mivel találtam ezt a 64 bites új módosítást. Nagyon jó grafika, gyors betöltés, megoldották a nem megoldható feladatokat, és jó néhány új küldit is tettek bele. KB 20 GB-t a játék, és semmi nehézséget nem okozott az elindítása. DX 10-el futtatom, i3-as proci GTx 750 TI VGA, 8 GB ram, mellett nem is akadozik.A magyarítást át kell integrálni, és még kb +300 kb fordítás, a plusz feladatok miatt. Jó lett a minimap, és a hud is, csak ki kellett törölnöm az ui mappát. Én magyarul játszom, és amit kell fordítom.
-
Timstrike
tag
válasz Savageboy #15433 üzenetére
Próbáld meg Dx9-en futtatni mivel a Stalker játékok erre vannak optimalizálva.
Ha esetleg van egy gamelog txt akkor még jobban is tudnánk segíteni.
Gondolom már olvastad,hogy a Stalker játékok/módok (kevés a kivétel amelyik nem) nagyon megdolgoztatják a gépeket.
Ezért van,hogy a telepítők mellé ajánlva van valamelyik Microsoft Visual C ++ verzió,DirectX , meg esetenként az OpenAL könyvtárak (ha még nincs telepítve).
Érdemes odafigyelni a telepítéskor,hogy mit és hova kell telepíteni. -
aktív tag
Kiéget ez a játék, komolyan. Most másik gépen próbálnék vele játszani, de ha beállítom 1920x1080-ra a felbontást, ami az itteni monitorom natív felbontása, akkor a monitor nem támogatott felbontásra panaszkodik... Egyébként érdekes, hogy itt nincs az az akadás, mint a másik, erősebb konfigomon volt (pedig nem nyúltam a processz prioritásához).
-
Laris2
aktív tag
Mi lenne drag szó magyar megfelelője. Fölvenni nem lehet, csak mozgatni, szétverni.
Érdekes lesz az OGSR magyarítás telepítése. Van két telepítő mappája, és mindkettőben van két angol text mappa, azzal az eltéréssel, hogy csak az egyik teljes. A megoldás, a fő zip mappa telepítése után, a gamedatába bemásoljuk a részleges angol text mappát, amiben már lefordítva, ill kódolva vannak azok a szövegek, ami a másik mappában szerepel, ezek főleg SMS-ek. Majd rátelepítsük a databases mappát, felülírjuk a magyarítással, és kész. Ha meg lesz a magyarítás, linkelem. Aki most kezdi angolul játszani, ajánlanám, hogy ne nyissa ki Byvaliy mappáját, ( csak a sikertelen feladatok listáját növeli) amit a Kordonon a terménytároló mellett talál, ez a klondike feladatsort tartalmazza, A Borongósban Kulgavy banditával beszéljünk, és elkezdődik egy hosszú, érdekes feladat sor. Vannak kis változtatások is a játékban pl ha kiürül a tárunk nekünk kell újra tárazni, futás közben nem lehet tárazni, és még sok más újdonságot is beletettek. -
Attilasokxyz
újonc
Sziasztok. A skyhoz kérnék segítséget de onnan ide küldtek hogy kevesen látogatják.
Fut a játék a magyarítás is de a feladatok meg a válaszok kis részénél krix-krax jön. Akik ezt a verziót használják nálluk hiba nélkül fut így nállam lehet a hiba de nem tudom mi. -
speki1982
tag
válasz Laris2 #15438 üzenetére
A Kulgavy-s történetszál nem volt benne az OGSE-ben. A fűrésztelep felszabadításakor próbáltam felvenni a történetet, de soha nem tudtam beszélni ezzel a fószerral, semmilyen feladatot nem adott. Azt gondoltam, én cs..tem el valamit, de ezek szerint benne sem volt ez a küldetéssor az előző verzióban.
Jó kis modnak tűnik a gameplay alapján is, lehet, hogy még egyszer nekiállok... -
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #15441 üzenetére
Kulgavy feladatait, csak a radar után vedd fel, mert idő előtt elvisznek a Kat .raktárakba, majd a radarra, és valami ütközés generálódik a szkriptekben emiatt folyamatosan kidobál a játék. Pontosabban minden pályaátlépéskor, és amikor spontán kilépsz. A visszatöltéssel nincs probléma, de nem tudni, milyen hibákba szaladhatsz bele, mivel jönnek az SMS-ek- és a fel sem vett feladatok is beindulnak. Egyébként teljesen stabil a játék, csak a bár előtt szaggat. Gondolom a rengeteg áruval felszerelt két kereskedő miatt.
-
Laris2
aktív tag
Lefordítottam az OGSR-t, már csak tesztelni kell, de valahogy nincs hozzá most kedvem. Ha lenne érdeklődő, holnap feltenném. (nem csodálkoznék, ha most senkit sem érdekelne)
-
Kacsa18
lelkes újonc
Sziasztok!
Stalker shadow of chernobyl
Egy jo jatek??
Tehat nem annyira bugos?
Eppen arra gondolok hogy minden lovedek eltalalja az embereket es 1 golyobol fejest lovok vagy nem?
Meg nem unalmasak a kuldik vagy teljesen jok elvezhetoek? -
félisten
válasz Kacsa18 #15444 üzenetére
Akinek bejön a hangulata, annak biztos jó, "a puding próbája az evés".
Néha pumpálni kell a golyót, de léteznek olyan modok, amiben ezt-azt megváltoztattak, sőt, az ügyesebbek bele tudnak piszkálni a játék könyvtárában megbúvó fájlokba, hogy az alapértékeket megváltoztassák.
Érdemes kinyitni és elolvasni a fenti összefoglalót!
-
Timstrike
tag
válasz Laris2 #15443 üzenetére
Ez igazán jó hír!
Most ,hogy hirtelen rengeteg szabadidőm lett szívesen tesztelném az OGSR magyarítást.Kacsa18 A Stalker játékokban,ahogyan Dhampir is ajánlotta "a puding próbája az evés".
Ha megfog a Zóna hangulata akkor sok időt tudsz tölteni a Stalkerek világában,ha meg nem akkor már van egy tapasztalatod a játékról.Arra ne várjál,hogy egy "megyek és kiirtok mindent" stílus lesz mint az "amerikai hősök" játékokban.
Ha szükséged lenne jó tanácsra,segítségre,ajánlatra akkor bátran fordulj az itteni Stalker közösséghez mert,mindig van és lesz valaki aki tud majd segíteni. -
Laris2
aktív tag
[link] OGSR magyarítás. Telepítés: első lépés, az OGSR-main.25 kicsomagolásakor, a gamedata mappa eng, fájlt felül kell írni a magyarításban lévővel, az SMS-ek miatt. Következő lépésben rátelepítsük az OGSR-hardcore.21 mappát, majd felülírjuk a gamedata mappát, a magyarításban találhatóval. Harmadik lépés , indítás előtt optimatizálni kell a gépünkhöz. Ez egy Béta verzió, és akadhat benne hiba a Klondike feladatsornál. Ez az érintett pályaszakaszok átlépésekor lehet, de hibát nem generál, és az újbóli betöltés működik. Ez akkor okoz hibát, ha nem a megfelelő sorrendben vesszük fel a feladatokat. Én nem találtam a neten ezzel kapcsolatos segítséget. Jó játékot. Talán kIcsit kikapcsol ebből a vírus mizériából.
[ Szerkesztve ]
-
Timstrike
tag
válasz Laris2 #15447 üzenetére
Csak,hogy tisztán lássak...
Tehát kell az OGSR-main25 alapjáték és az ebben levő gamedata/engl -fájlt felülírom a magyarításban levő OGSR-main25-höz engl mappában levő eng fájl(ok)-al.
Utána kell az (újra 4.17gb+ database 6,62gb ) amivel felülírom az alapjátékot és utána a gamedata mapát írom felül a magyarítás gamedata-mappával.
Tudom,hogy az OGSR-main25 alap OGSR tartalmazza a database-t de ezt felülírni kell ahoz,hogy jól működjön az OGSR-hardcore.21.
Hááát,nem játszodtam még a hardcore verzióval de nem is nagyon csábitótt,hogy kipróbáljam.
Igazából csak a megszokott Stalkeres fegyverek meg ruhák jönnek be nekem.
Az ilyen ákom-bákom super HD kütyüket nem birom. Olyan móddal még nem játszodtam és lehet nem is fogok játszani.Elnézést kérek mindenkitől de nem sértegetni akarok hanem egyszerű emberként egyszerű dolgokat kedvelek. -
Kacsa18
lelkes újonc
Koszi a valaszokat!
Es olyan modokat tudtok linkelni? amitol
Jo lesz a jatek mechanikaja
Tehat arra gondolok hogy a loveseket jobban beadja meg ilyeneket
Amiket irtatok
Hogy mar vannak ilyen mondok -
Sensut
őstag
válasz Kacsa18 #15449 üzenetére
Nem tudom, hogy mire célzol a lövésekkel kapcsolatban, de ez egy olyan játék, amiben fejlődsz, vagyis fejlesztheted a felszerelésedet és nem készen kapod a profi puskát. Tehát az elején a gyenge minőségű fegyverekkel természetes hogy nem tudsz pontosan célozni, de később ahogy fejleszted őket, egyre pontosabbak és ütősebbek lesznek. Ugyanúgy a ruháid. Az elején egy gyenge szvetterrel indulsz, de aztán vehetsz vagy lophatsz, vagy amit akarsz, páncélt stb. És persze folyton javítani kell a felszerelést, mert gyorsan leamortizálódik. Talán csak a legalapabb SOC-ban nem lehet fejleszteni, ha jól emlékszem. De abban nem is kell mert nem a harc a lényeg.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Wise (ex-TransferWise)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Autós kamerák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Mobil flották
- További aktív témák...
- Gamer PC Intel i5 9400/16GB DDR4/GTX 1660 6GB/256GB SSD/500/GB HDD/Beszámítás/Garancia/
- Gamer PC Ryzen 1600X/16gb ddr4/GTX 1660 SUPER 6gb/256gb ssd/500gb hdd/Garancia/Beszámítás/
- Palit Geforce RTX 3060 12GB /CSAVARMATRICA/GYÁRI ÁLLAPOT/BESZÁMÍTÁS/
- G.SKILL 32GB KIT DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 NEO AMD EXPO - Alza jótállás 2032-ig
- ZEN Gamer PC - GTX 1660 Ti - Ryzen 3600 - 16GB DDR4 - 1TB m.2 SSD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen