- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magisk
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
-
Mobilarena
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Milos136
csendes tag
válasz Sensut #36400 üzenetére
Örök hálám!
Bár nem is emlékszem miért volt olyan jó összeugrasztani a Duty-t a Freedommal, ha jól rémlik mind a két frakció kiakadt egy kicsitSokszor játszottam a 2.2-t, de nem írtam át ilyet, nem tapasztaltam semmi hibát.
Szerintem csak akkor jön elő, ha a fedett ellenségben a zsoldosokkal játszunk össze. -
sklopp
őstag
válasz Sensut #36402 üzenetére
Érdekes helyzet, nekem nem jött elő elő ez a hídi jelenet. Elvállaltam a melót, intéztem Janov állomáson a szolgálattal és a szabadsággal a megbeszélést, Zatonban némi lövöldözés után egy sebesült zsoldossal való beszélgetés végén a bőrönd meglett, az alállomáson Fejszés közölte, hogy fel használtak egy frakcióháború kirobbantása céljából, így jártam. Ezek után mindkét frakció rám haragudott egy ideig.
-
' Tzs ,
senior tag
válasz Laris2 #36396 üzenetére
A munkádat (fordítást) köszi! A mod így ebben a formában sajnos valóban csalódás. Kár. Először is mert azt hittem, hogy ez valami nagy dolog lesz, meg új térkép, ezzel majd egy ideig el lehet szórakozni. Most lett vége. Sensuttal kell egyet értenem. Ebben bőven lett volna potenciál, de valahogy nem nagyon működnek a dolgok itt. A pálya viszont tetszik, szívesen látnám viszont még más modokban is. Ha a többi feladat is elérhető lenne, biztosan jobb lett volna. Így elég gyorsan végig lehet vinni, egy próbát azért mindenképp megér!
Egyet javasolnék: a végén a feliratokat szürkéről fehérre, vagy valami jobban átláthatóbbra lehetne állítani? Eléggé beleolvad a háttérbe, alig tudtam elolvasni.
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
Sensut
őstag
válasz sklopp #36403 üzenetére
Erről a polgárról van szó, a neve "Seme", beszélned kell vele egy adott ponton. Alapjáraton a játékban egy távcsővel kémleli a környéket és nem áll szóba. A képen már javítva van az állapota és dumaképes.
De csak bizonyos körülmények között okoz bajt, ha úgy játszod ki a kártyádat az összeesküvésben. Valószínűleg te másképp alakítottad a helyzetet és azért nem találkoztál vele.
[ Szerkesztve ]
-
Milos136
csendes tag
Oh elő is jönnek szép és kevésbé szép emlékek...
Utóbbiból egy:
SGM-ben régen is észrevettem ezt a bug (?)-ot. Néha kattan valami és a látótávolságot "levájga" kb 200 m-re köbe. Úgy néz ki mintha az ég lefolyt volna a pályáraNéhány kép a jelenségről:
A fegyver nem volt ennyire sötét, szerintem az a snipping tool hibája.Egy mentés és játék újraindítás meg szokta oldani, de előjön újra...
Nem tudom mitől jöhet elő újra ez a hiba (azóta már gép csere is történt), de eléggé zavaró.
Esetleg valaki találkozott már ilyennel? -
Dhampir
félisten
válasz Milos136 #36410 üzenetére
Még a Szövetség ideje 3-ban minden ilyen vicik-vacakot átállítottam, mert némi túlzással, de félóránként hullott a savas, radioaktív eső, és robbantak sorjában a kitörések.
Utána már kicsit megnőtt az esély a túlélésre, de így is potyogott az égből a mutáns, és mindenhonnan lőttek zombik, zsoldosok és a többiek. Olyan mutánspotyogtatást még sehol sem láttam, seregestül szállingóztak a mod készítőinek jóvoltából. Legalább ne észlelte volna az ember ezt az illúziórombolást.
Hasonló élményfokozó megpa(t)kolások alkotják a "túlzásmodokat".
[ Szerkesztve ]
-
Dhampir
félisten
válasz Milos136 #36412 üzenetére
Azok átlőtték a hajótestet is emlékeim szerint, de szerencsére kikapcsolható az Alfa kommandó is. Aztán a modokba bepakolt szegény bankár meg éhen hal, miután eljutott Alfától az Ómegáig. Persze aranyesőre és önsanyargatásra, minden ilyesmi ultra fokozatra bepipálva ajánlott, hadd szóljon.
-
Milos136
csendes tag
válasz Dhampir #36413 üzenetére
Hajón nem lőttek át, viszont irdatlan messziről szerettek levadászni eleinte. Amikor megszereztem az SVD-t persze fordult a kocka
HA valaki újra elkezdené az SGM-et, de nincs kedve az elején lévő kordon-mocsár részhez (nekem nem nagyon volt) akkor itt van egy mentés [link] , Zatonba való megérkezéstől.
-
Sensut
őstag
válasz Milos136 #36414 üzenetére
A mentésre ráduplázok, itt van egy hivatalos addon, amit bemásolva a modba a játék egyből Zatonon startol mint az alap COP, kikerülve Cordont és a Mocsarat az elején. Ezt nem sokára a mod elkészülte után tették közzé, mivel a Mocsár így indulásból a nulláról nagyon nehéz feladat és sokaknak gondot okozott átjutni rajta. Nekem nem, én élveztem, habár jó pár tucatszor újratöltöttem a játékot amíg átvergődtem Zatonra
Ja, ez nem mentés, ez egy peccs! A játék a nulláról indul Zatonon.
[ Szerkesztve ]
-
janinitez45
tag
Kedves Sensut az általad irt tippeket a szövetség ideje 3-ba ne sikerült beírni biztos rossz helyre írtam őket . Tudnál segíteni ? Köszönöm szépen .
-
Sensut
őstag
válasz janinitez45 #36416 üzenetére
Nem tudom milyen tippekről van szó, ha tudnád kicsit bővebben...
-
janinitez45
tag
válasz Sensut #36417 üzenetére
http://tzsweb.hu/cop-a-szovetseg-ideje-3-0/ az oldal legalján van [Tippek, segítség]
Pár hasznos tipp | sensut tippjei . Én simán startból beállítottam a futást gyorsabbra, mert már nincs türelmem számlálgatni a bokrokat ugyanazokon a pályákon ki tudja már hányadára a modok során :D Az optimális sebesség valahogy így néz ki: run_coef = 2.1 sprint_koef = 2.6 run_back_coef = 1.8 walk_back_coef = 0.8 Plusz megnöveltem a súlyt is kicsit, mert vannak cuccok, amik kelleni fognak és jó ha kéznél vannak mindig, valamint módosítottam a billegést, hogy egyáltalán ne tipegjek úgy akár a Donald kacsa. Ehhez viszont kell az alap COP effectors.ltx fájlja és benne: [bobbing_effector] run_amplitude = 0.0 walk_amplitude = 0.0 limp_amplitude = 0.0 run_speed = 10.0 walk_speed = 7.0 limp_speed = 6.0 Ja, és a célkereszt is elég nagy és ronda, ezt a system.ltx-ben lehet csinosítani pld. ilyenre: [hud_cursor] cross_length = 0.006 min_radius = 0.001 max_radius = 0.02 radius_lerp_speed = 0.01 cross_color = 0.7,0.7,0.7,1.0 disp_scale = 0.008 Ennyi belefér és nem zavar semmit a játékban. Jó szívvel :) Így utólag még valamit kellett segítsek, mivel ez a mod nem áll másból mint fuss ide, fuss oda egy-egy kérdés/válasz miatt. Az előző rész sem volt kismiska a küldözgetés terén, de ez aztán mindenen túltesz és kezd az agyamra menni a sok járkálás. Ezért kivettem a fáradást is, hogy legalább egyfolytában tudjak sprintelni. Remélem ez nem fogja befolyásolni a játékmenetet, de hát ez a sok futkosás nem munka! Az actor.ltx-ben kell átírni ilyenre: jump_power = 0.00000001 jump_weight_power = 0.00000005 stand_power = -0.5 walk_power = 0.00000002 walk_weight_power = 0.00000001 Így fáradás nélkül lehet száguldani és haladni, ha már ez a sorsunk :U[ Szerkesztve ]
-
janinitez45
tag
válasz janinitez45 #36419 üzenetére
[bobbing_effector] [hud_cursor]
-
janinitez45
tag
válasz janinitez45 #36419 üzenetére
Meg vannak kapkodva olvastam .
-
Sensut
őstag
válasz janinitez45 #36419 üzenetére
Még most sem értem mi a probléma, ezeket nagyrészt az actor.ltx-ben kell átírni, viszont volt valami kavarodás ott a fájlokkal. A magyarítás tartalmazott egy módosított actor.ltx-et és ha a magyarítást utólag tetted fel, akkor az felülírta az eredeti actor.ltx-et, így annullálta tulajdonképpen a te módosításaidat. Szóval a helyes sorrend:
1. mod telepít,
2. javítások telepít (ha van),
3. magyarítás telepít és
4. legutoljára az actor.ltx módosítás a gamedata/config mappában.
Így működnie kell.
Az effectors.ltx-et az eredeti COP-ból kell kicsomagolni, mert a mod nem tartalmazza ezt a fájlt. A hud curzort pedig a system.ltx-ben lehet módosítani.
Remélem ez segít... -
dodopek
addikt
Játszhatsz bármilyen játékkal, a Zóna előbb utóbb hívni fog...
Sziasztok, mindenki, rég jártam itt...
A Dacolva a halállal-t próbálom telepíteni GOG verziójú játékra, de mindig eldobja a telepítést ezzel:
Próbáltam rendszergazdaként, szedtem le újra, próbáltam a játékot, és a modot nem rendszer meghajtóra, hiába.
Mit bénázok el?
Köszönöm! -
rétisün
veterán
bármelyik Stalker topikba linkelhetném, szóval akár itt is jó: 30 évvel később Csernobilban. azaz 30 éve történt a robbanás, aminek a Zónát (és a játékokat) köszönhetjük. (nem szó szerint, persze, de azért némi köze van egymáshoz a két dolognak.....)
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
dodopek
addikt
Sziasztok,
A Dacolva a halállal-t tolom, és nem lehet feljutni a helikopterhez a fennsíkra A szokásos teleport nem visz át, Noé meg nem mond róla semmit.
Van valakinek ötlete, hogy hogyan jutok fel?
Köszi! -
Erdő
tag
válasz dodopek #36428 üzenetére
Arra nem emlékszem konkrétan, hogy fel lehet-e jutni oda, de ha jól rémlik, akkor ez az a mod, amiben nem feladat a helikopterek ellenőrzése, és például Janovra is csak csalással lehet átmenni.
Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing
-
kompotot2
csendes tag
hello mindenkinek
nagyon reg nem voltam a zonaban ...eppen a sgm2.2 ot toltom
kerdesem az lenne hogy van e magyarositas hozza?valszokat elore is koszi
-
' Tzs ,
senior tag
dodopek-nek segítvén belenéztem én is megint a Dacolva a halállal-ba.
Van egy ilyen a mellékelt txt-ben:
"A játékban megjelenő fegyverek száma korlátozott, de az erőforrás fájlokban ennél sokkal több szerepel. Egy ügyes "csaló" ezeket is be tudja hozni a játékba."Hogyan kell becsalni a játékba őket?
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
SaGa59
őstag
válasz ' Tzs , #36437 üzenetére
Aki ért a tárgyak bespawnoltatásához, annak minden rendelkezésére áll, hogy megtegye, nem kell modelleket, definíciós fájlokat készítenie. Gyanítom valamelyik fegyver modot is hozzáadták a készítők, csak nem használtak fel mindent belőle.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
' Tzs ,
senior tag
Kicsit utána néztem ennek a Dacolva a halállal-nak, én még arra emlékeztem, hogy 2 része van, ehhez képest meglepődve tapasztaltam [ezt]. Nekem nagyon tetszik az első rész sztorija, vélmenyém szerint érdemes lenne belevágni a fordításba! Már csak azért is mert a további sztorik és érdekesek lehetnek, amennyire fordítóval ki tudtam venni.
Ha jól rémlik SaGa elkezdte a 2. részt valamikor, de a könyvek miatt parkoló pályára került a projekt.Kerestem Spawn menu-t ehhez a modhoz is, de nulla orosz tudás nélkül nem jutottam sehova.
SaGa ha ráérő időd lesz, megnéznéd a linket? Pár mondatban össze tudnád foglalni az ott leírtakat? Ezt az Árnyék-völgy pályát láthattuk már valamelyik modban?
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
shield
Topikgazda
válasz Yutani #36354 üzenetére
Szia!
Priboi Storyban lent vagyok a Szarkofágban, de nem találom a dokumentumot. Te megtaláltad?
Találtam egy képet róla, elméletileg egy kék ládát kellene megtalálnom, de semmi.szerk.: közben megtaláltam.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
SaGa59
őstag
válasz ' Tzs , #36443 üzenetére
Nagy vonalakban: a Dacolva a halállal projekt egy pentatloniává nőtte ki magát az évek alatt, vagyis immár öt részből áll. Ezek különálló részek, vagyis egymás nélkül is játszhatók. A linkről le lehet tölteni egyben az ötöt, 7,6 GB a méret. Érdemes a torrentet lekapni és azzal letölteni.
Talán a technikai infók a legfontosabbak
Az első fejezet minden „megvilágítással” (DX8, 9, 10, 11) működik.
A második és harmadik DX11-gyel nem megy.
A negyedik és ötödik megy minden megvilágítással.
win7, 8, 10 alatt, ha az UAC be van kapcsolva, futtasd rendszergazdai módban.
Ha a mentés nem működik, futtasd rendszergazdai módban.
Ha a játék nem indul, töröld a telepítési mappából a user.ltx fájlt.
Ne telepítsd a rendszerlemezre „C:”
Ha indulásnál összeomlana, állítsd be a kompatibilitási módnál W7-re.Az egyes részek:
Dacolva a halállal, A gonoszság centrumában (enne van magyarítása a lenti gdrive linken, az aláírásomban)Dacolva a halállal, Az újonc (tanonc, novícius, kinek mi tetszik. Ez a „másfeledik rész”, „nem tervezett epizód” főhőse egy „végrehajtó”, aki eszköz valaki kezében. Az Észak-nyugati mocsárban és az Árnyas völgyben játszódik, azt, hogy ezek a pályák másutt szerepelnek-e, nem tudom, a leírás szerint el lehet kóborolni be nem fejezett területkere is, amelyek egyes sztalkerek szerint már a Határvidéktől nyugatra vannak, vagyis túl a határon. Az időszak az, amikor Sztrelok másodszor tart a Szarkofág felé, vagyis a SHOC ideje)….
Dacolva a halállal, Még egy nap az élet (ez a tényleges második fejezet, ezt elkezdtem fordítani, de csak az erőforrás fájlok egy része, mint nevek, feladatok vannak lefordítva, a beszélgetések nem. Ennek egy zsoldos a főhőse, Red, aki egyik napról a másikra élve szintén mások parancsait hajtja végre, csak nem nagyon tudja, miért, és ráébred, ő csak egy gyalog a táblán…)
Dacolva a halállal, A hazugságok hálójában (Ennek egy Varg nevű tapasztalt, szabadúszó sztalker a hőse, aki korábban Oresztész klánjához tartozott és Agrojantar (az SGM 3 egyik szektora) területén járt relikviák után. Most viszont a Mocsárban van és a Tiszta Égbolt klánnal kötött szerződést kell teljesítenie, vagyis Lebegyev utasításait végrehajtani, megkeresni egy a Zóna nyugati részén nyomtalanul eltűnt tudóscsoportot).
Csernobili krónikák (hőse Klim a csavargó, aki nem relikviákat keres a Zónában, hanem az életét akarja megérteni. ‛86 előtt Csernobil-1-en élt és pár nappal a katasztrófa előtt tudomást szerzett róla, hogy mi fog történni. Majd arról is, hogy két évtizeddel később ismét lesz egy katasztrófa, ugyanott. És igen, mindkettő megtörtént, Klim pedig azért jött a Zónába, hogy megértse, miért.)
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
' Tzs ,
senior tag
válasz SaGa59 #36445 üzenetére
Ez igen gyors volt, köszönöm a leírást!
Tényleg izgalmasnak tűnik igaziból mindegyik rész, talán egyszer játszunk is majd vele
A Csernobili krónikákat nyilván végigvittük, de fogalmam sem volt, hogy az a befejező részS.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
SaGa59
őstag
válasz ' Tzs , #36449 üzenetére
Ez akkor fordul elő, ha feltetted a „téliesítő” részt is. Akkor belefagy a vízbe. Talán egy kézigránát segít, de nem biztos. Vagy leveszed a téliesítést, bár nem tudom, hogy a mentett állás visszatöltése mit szól hozzá…
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest