Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Krisz1000

    tag

    válasz taranis #49216 üzenetére

    hát hogy erre fizettetik ezt a brutál plusz pénzt, több helyen 200e körül van a telefon?

    a teljeskörű gyártói garanciának az lenne a lényege h úgy javítják meg a telefont hogy utána nagy valószínűséggel az a hiba ne forduljon elő mégegyszer,
    amit nyilván használni szeretnél, nem x-edik alkalommal javításra várni.
    ill a gyártó a vásárlói megelégedést tartja szem előtt, azért fizeted a prémium árat.

    arról nem beszélve szerintem a telónak se tesz jót, h x-edik alkalommal szedik szét, nyilván nem erre lett tervezve. garancia után majd ezért fog beázni a teló v lesz más hibája és mehet a kukába.

    nem ismerik el az egyik leggyakoribb hibáról h típushiba? :( :Y
    nem lehet, h kicsit erélyesebben kéne bemenned és elmondani ezeket nekik?

    én itt korábban nyekeregtem a magyar gari miatt, nyilván horror felárért ez elfogadhatatlan, és nem is kéne.
    ugyanakkor napokban voltam a ***palotában (ott 120 körül lenne), és hát finoman szólva nem egy bizalomgerjesztő hely, meg az arcok se. nem túl szívesen gariztatnék ott, ha még a hivatalosban is ezt csinálják.

    kicsit kezdem úgy érezni az összkép alapján, h mégsem akkor buli most ilyen telót venni
    egy kiélezett, de 2 éves csúcsmodell, ahol szinte az összes lényegi szereléssel szopás van, drága vagy GTK-s
    plusz ez a lila csik a telefon életében bármikor előjöhet, évekkel később is ha jól értem

    azt érzem lassan jobban járok egy onplus 5t-vel, ami a ***home-ban (sokkal bizalomgerjesztőbb bolt) csak 20assal drágább...

Új hozzászólás Aktív témák