- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
- Vivo V40 5G - az első benyomás fontos
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- CMF Buds Pro 2 - feltekerheted a hangerőt
- iPhone topik
- A Bosch szerint Európának nem kellene az AI-t a halálba szabályozni
- Nehéz helyzetben az SMIC, régebbi chipet használ az új Huawei laptop
- Norvégia átmenetileg betiltja az áramigényes kriptobányászatot
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kikikirly
senior tag
Lehet,de szerintem csak a microlaggok tűnnek el.Más játékoknál is azt lehet látni hogy a Pascal ugyanannyit megy,esetleg 2-3 FPS-t gyorsul azt viszont hallásra.
Is 1070GTX-et hajtok, szépen futattja a játékokat,World War Z stb megoldja erőből,életem egyik legjobb vétele volt.De azért látszanak a korlátai.Jó hogy a Turingal orvosolták,és a remek fogyasztás is megmaradt. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Az új patch igazából nem sokat csinál. A subgroup problémát nem lehet megoldani szimplán patch-csel, ahhoz jobb fordító kell.
Viszont az új patch-ben stabilabb lesz a játék, mert az eredeti memóriamenedzsmentet végül gyorsan lecserélték a beépített, de az eredeti kódban még inaktív AMD VMA rendszerére. Ettől tényleg stabilabb, és következetesebb lett a játék, viszont cserébe több VRAM-ot is igényel, persze nem sokkal. -
Abu85
HÁZIGAZDA
A driver a probléma. Ez az első játék, ami Vulkan 1.1-et használ, benne subgroupot és mixed precisiont. Nagyon nincsenek kész erre a driverek.
[link] - itt leírtam részletesebben.A subgrouphoz annyit, hogy nagyon megváltoztatja ám a GPU működését, ugyanis normál shader mellett mindig csak egy lane futhat a GPU-k multiprocesszorain, míg subgroup shaderrel már lehetőség adódik a lane-ek párhuzamosítására is. Ez ugyanaz a wave (wave intrinsics) terminológia, amit a shader modell 6.0 bevezetett a DirectX 12-ben, csak azt még egyetlen játék se használja.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ASUS ROG Strix GeForce RTX 4070 Ti OC 12GB GDDR6X 192bit Videokártya
- RX570-es, RX580-as és RX5500XT eladó videó-kártyák - Garancia
- Canon EOS 1300D gép szettek, objektívekkel, kiegészítőkkel (1400 - 7900 expos gépek, újszerűek! )
- Macbook Air M2 8/256 100% akku
- Iphone 14 Pro fehér-ezüst 128GB nagyon szép
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi Redmi 13128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest