- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Magisk
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Teljes külső kijelzővel hódítana a Flip7, ami kapott egy kistestvért is
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
kikikirly #41 üzenetére
Valószínűleg majd az új kártya generáció bejövetelével közelebb kerülhetünk ehhez. Más felépítésű lesz Volta is meg majd AMD is új irányba nyit. meglátjuk mit hoz a jövő. Ez a raytracing nem zártja ki a fizikai fejlesztést, inkább kiegészíti azt majd. A kettő együtt fog kitenni egy egészet, úgy kell erre tekinteni, mint egy lépcsőfokra ahhoz, amit akartok látni majd a játékokban.
ted_tris: valóban? mutatnál egyet ahol a tükröződés ennél jobb?
-
ted_tris
tag
válasz
kikikirly #41 üzenetére
Tokeletesen igazad van.
Inkabb az animacios rendszerek, a fizika gameplay reszeve tetele, animaciok, normalis ik lenne a fontosabb.
Kesz rohej mikor a tetszoleges jatekban a siktol eltero talajon mozognak karakterek.
Pl. lejto lepcso.
Meg keccselnek idetlenkednek jobbra, balra.
Vagy az unreal motorra jellemzoen 10 centivel a talaj felett lebegnek vagy bokaig benne vannak.
Ez lennr a fontos.
Ez a baromsag meg sokadlagos problema , de shotokon jol fog mutatni az egysegsugaru gamer hugyagyut meg azzal teszed zsebre.
Sajnos.Amugy ez a video egy nagy 0.
Ennel szebbek vannak realtime renderingel mar letezo jatekokban is.
Szep a sok pattogo feny csak ki nem szarja le ha a vegeredmeny meg gany. -
válasz
kikikirly #33 üzenetére
na igen de itt nem azon van a hangsúly, hogy kilövöd/ megszünteted a fényforrást, hanem hogy utána arra hogy reagál a környezeted. A földön folyó víz, az esőtócsák, a különböző felületek fényvisszaverése hirtelen megváltozó fényviszonyok között. AZ, hogy egy előre kiszámolt és megsemmisíthető fényforrást kilősz és utána mindenre azonosan kiszámolt árnyékolás lesz vagy ilyesmi az alap elvárás , de az , hogy ennek tükrében utána megváltozik az egész környezet vényvisszaverése , árnyékolása és tükröződése dinamikusan, real time kiszámolva anyagtónusokra is akár lebontva, ez a nagy szám. Erről szól ez a demó is, hogy viszonyul a változó fényhez és az így kialakult tükröződéshez a bőr,a fém asztal a víztócsa a földön ( ez a legjobb,a víz a földön ebben a videóban).
[link]
vagy például itt a legjobb, baromi jó látvány.[link]
egyértelműen a 3D Mark direkt túltolja, hogy mérési határon legyen, de ez mindig is erről szólt.Ez egy lépés a jövőben ahhoz, hogy valósághűbb legyen a játék és ez valahol a fizika fele vezető első lépés is.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
kikikirly #20 üzenetére
Mindenképpen extra fejlesztési költség lesz, mert szükség lesz ugyanannak az effektnek a raszterizáción keresztül működő verziójára. Akkor lesz kedvezőbb a költségek tekintetében, amikor már a raszterizációs fallback nem kell, de ez a Microsoft becslése szerint is minimum 8 év.
A közeljövőben még az is problémát fog okozni, hogy DirectX 12-höz van kötve, amire nagyon sok motor csak most kezd átállni. Ráadásul a jó sebességhez tényleg át kell írni a motort, vagyis egy opcionális DirectX 11-es leképező innentől nagyon magas költséggé válik (ettől valószínűleg búcsúzni fognak a fejlesztők, mert túlzott költség lenne fenntartani). Tehát az elején ez semmiképpen sem lesz ingyen ebéd.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Nintendo Switch 2
- Napelem
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mini-ITX
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- World of Tanks - MMO
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- További aktív témák...
- Macbook White 13" unibody
- Lenovo V130-15IGM laptop (Pentium Silver N5000/8GB/256GB SSD
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest