- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android szakmai topik
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Asus ROG Phone 8 Pro - az élet nem csak játék és mese
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iOS alkalmazások
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piwi
addikt
egy kis "érdekesség" Az első nyári gumi, ami télen is jól tapad
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
mmdms
addikt
Ez gumi már nekem is felkeltette a figyelmem, árat lehet már tudni? Illetve milyen méretekben lesz kapható? Vezetési stílusomat tekintve egyik évszakra se kell nekem pí zéró, tökéletes megoldást jelentene ez.
Németbe nem is kötelező a téli gumi, csak akkor büntetnek meg ha emiatt tartod fel a forgalmat.
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
mmdms
addikt
válasz Mágus2 #93405 üzenetére
Balesetnél persze itt se akarnám tudni. Amúgy meg csak 40 € ha épp egy emelkedőn radírozol egyhelybe. De a statisztikát nem tudom hol nézik, itt hamburgba csak a leglepusztultabb kocsikon nincs téli, bonn környékén is laktam, ott is ugyanez.
Pölö azt se értem amúgy, otthon ha leesik 10 centi hó, mindenki az árokba fordul, vagy otthon ülnek mert nem mernek kimenni kocsival. 3,5 évig jártam elöl nyári, hátul 4 évszakos gumikkal anno a zsigával, télen-nyáron, mindenhol simán elmentem vele, és ez már a gyártásakor egy elavult autó volt, nincs esp meg abs meg isten tudja mi.
Néhány hsz-el ezelőtti gumimizériára is azt mondom, anno a trabantok, vartburgok, ladák, skodák korában még hírről se tudták a környékünkön mi az a téli gumi, mégis mindenki közlekedett a vállalhatatlanul szar ruszki gumikkal.[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
mmdms
addikt
válasz Mágus2 #93408 üzenetére
Nálunk pont hogy sűrűbb volt a forgalom, és az is kamionforgalom volt. Az autók már erősebbek az tény, de kimondtad a kulcsszót, mindenki lassabban járt. Elfelejtették az emberek, ahol 60-al lehet bevenni a kanyart, ott nem megyek 90-el, mert "új autóm van, bírja az" alapon. Pontosan a körültekintés az ami hiányzik, nem csak egy jó gumi.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
FoBCRaistlin
őstag
Pedig a P Zero... imádtam. (na jó az árát nem) Kapaszkodott irgalmatlanul, de a kopott is rendesen.
Tipikus nyári gumi a lelkem.mmdms: Kb 3 éve volt az a vicces március? Amikor jött egy hét jó idő. Dobom fel a nyári papucsokat. Megy az örömködés. Aztán jött a meglepi hó. Nos... nem tartom magam bénának, van pár 100.000 km a kezemben/lábamban, szerencsére a kocsi ESP-je is elég jó... viszont 20-nál kettőben esélyem nem volt elfordulni havon a Falken ZIEX 914-el
rvilike: Ami mindenre jó, az igazán semmire sem... Ha télen nyáron használnám azt a gumit első tengelyen, 2 évet ha kibírna.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
siti
senior tag
válasz FoBCRaistlin #93411 üzenetére
én 8 évig használtam a téli gumit, profilmélység még jó volt, de amikor körforgalomban a másik mögött araszolva kicsúsztam, akkor tudtam hogy ez kuka. Nagyobb baj hogy a gumis meg tovább adja és járnak vele boldogtalanok...
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
bajnokpityu
félisten
nekem egy 6 éves bridgestonet adtak el sok milis profillal. szomszéd gumis volt, azzal a szöveggel, hogy ezt a sajátjára is feltenné.
leesett első hó skoda meg oldalirányban csúszott az árok felé, miközben kb 15el araszoltam, és nagyjából mozgó útakadály voltam. köszi. sima vizes felületen szintén rosszabb volt vele a fékút hidegben,mint a nyári "csehszlovák" gumival.
1 éve kapott sava eskimo S3at, most töltötték második telüket, nagyjából ugyanannyiért vettem újonnan, és minden úgy működik velük, ahogy elvárható.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz bajnokpityu #93413 üzenetére
Tuti nem volt öreg..., más 2x ilyen idős gumival is tud közlekedni.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
mmdms
addikt
válasz FoBCRaistlin #93411 üzenetére
Esküszöm az a pirelli életveszélyes, egy rommá ültetett mazda 6-ba utaztam, ha avval a gumival megcsúszol, irdatlan nagyot buksz.
K Norbi: és ez csak az indítómotorba kell nem?
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
FoBCRaistlin
őstag
Ez igaz. Csak azzal már akkor kezd el csúszni amikor a többit már régen eldobtad.
Kicsit erős hasonlattal élve mint a középmotoros autók. Sokkal később tör ki a segge... de ha elindul, akkor nincs kecmec.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
kk831228
addikt
válasz Mágus2 #93371 üzenetére
Viszont, nem kopik...
FoBCRaistlin: Hogy közlekedtek Ti, 20-nál nem kanyarodik el hóba?? Én nyári 17-es kerekekkel olyan szépen megyek 80-90-el, kanyarodással sincs baj, a megállásnál már nem olyan jó s helyzet...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz kk831228 #93418 üzenetére
A hegyekbe viszont kell a jó gumi, lefelé jövet... Egyszer nagyon beszartam Mátrában mentünk télen, oda felé egy upc - es tranzit állt a szalagkorlát tetején, megbillenve a szakadék felé. Na, mondom itt valami gebasz volt... Akkor is "jóképességű" téli gumi volt az autón... Fölfelé semmi probléma, hanem lefelé. Lefagyott a letaposott hó, na ott már voltak problémák, előttem kocsisor... Fékezésre gyorsult az autó...
De ott is a legnagyobb baj a g..i tiptronic-al volt mert az a sz.. r nem motorfékezett csak minimálisat 20 alatt meg szét is kapcsolt... Kézi váltónál semmi gond nem lett volna... Mondjuk így se lett mert nem állt meg előttem senki hirtelen. Ott viszont csuszkáltak a jó gumikkal is a jeges havon...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz kk831228 #93418 üzenetére
Nem tudom hallod-e, de esélyem nem volt. A frissen fényezett felni kipróbálta alaposan a padkát
Ez egy kereszteződés volt, 90 fokos. Indulás, kettő alapjárat, kormány teker, kocsi megy tovább amerre szeretne. 2 opcióm volt, 1 padka szemből, jó esetben elejét is leszakítja, vagy 2: ráfékezek, és a felni oldalát ütöm meg.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
#10726912
törölt tag
válasz Mágus2 #93420 üzenetére
Magyar kereskedőtől vettem. Még javítás lesz, bal első lengőkat, kipufogóra szorító bilincs, illtve balhátsó fékmunka henger (engedi az olajat, szivárog, kicseréli).
Olajcsere javasolt lenne. Milyen olaj kell bele, illetve mennyi? Mire én megtalálok valamit, a nap lemegy -
varsam
őstag
válasz kk831228 #93418 üzenetére
Ugye nem komoly, hogy nyári gumival hóba 80-90-el mész??
Még október környékén voltam egy vezetés technikai kis tréningen Zsámbékon a Drivingcamp-nél. Kimondottan téli tréning volt, de volt aki még nyári gumival jött. Mit ne mondjak, a havat szimuláló műgyantán esélyük nem volt. Sem fékteszten, sem szarvas teszten, rántópadon sehol. Kb 3-4szeres fékútjaik voltak és pörögtek mint teknős a hátán, hiába ESP meg hasonlók.
Előtte is azt vallottam, hogy a megfelelő gumiabroncs elengedhetetlen, azóta pláne. -
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
4,1-et ír a könyv, ebből majdnem fél liter belemegy a nem kicsi olajszűrőbe. Miután feltöltötte a rendszert az olajpumpa, le kell állítani, hagyni lecsorogni és ismét maximumig önteni.
[ Szerkesztve ]
-
bombibmw
veterán
Sziasztok!
Jövőhéten készülök venni egy 1,9Tdi A4-et(1997-98).
Sajnos a kollégám,aki ért az autókhoz nem tud velem eljönni,de elmondja majd,mit kell figyelni vételnél.
Azért megkérdezném itt is.
Mire figyeljen majd ennél a típusnál?
Illetve az 1,6-osak mennyire ajánlottak?
Az alkatrészeket jó árban tudom beszerezni.
Köszi a választ![ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bombibmw #93433 üzenetére
Szia!
Ha 1.9-et akarsz venni, miért nézegeted az 1.6 szívó benzint? Az gyenge ehhez a bódéhoz. El lehet vele kolbászolni, de ha meghajtod, motorfelújítás a vége.
1.9 TDi...hmm, milyenre gondoltál pontosan? A 66kw szintén gyenge, a 81kw már elég jól viszi, a forgalom ritmusát probléma nélkül tartja még így 17+ évesen is. AFN kóddal nézd. Hogy mire kell figyelni?? Ezeknél? Mindenre. Mennyire remeg, füstöl, lusta, kopog, ráz, nyöszörög, rohad...
Ha ezek pipa, jól induljon hidegen, melegen, ne torpanjon padlógázon terhelésen, ne füstöljön semmilyen színűt, ne legyen karácsonyfa a műszerfalon, ne legyen 3 darabból összetákolva egy negyediknek a papírjaival és nem lesz gond.
-
tresh
addikt
válasz bombibmw #93433 üzenetére
van egy pár féle 1.9 tdi motor abba a bodéba 90/110 lovas pl Alap dolgok futómű elől sok lengőkaros + hideg motorvaló indítás( pöccre indul e) aztán a szokásos diesel dolgok, ne füstöljön, ne legyen olajos a turbónál ect ..szerintem nem ártana olyan kolléga aki látott már dieselt és tudja mi a jó,mert anélkül csúnyán mellé lehet lőni. Ami fontos ha jó gépet akarsz akkor az kb 800-1,2M ig van igaz a felső határ már faceliftes pd-s. Alatta az ilyen behozott 500-600k-s gépek romok..
[ Szerkesztve ]
-
7600 GS
addikt
A8 3.3 TDI? Ilyen tényleg létezett, Mágus?
-
kk831228
addikt
válasz varsam #93425 üzenetére
Igen nem szoktam sietni... Nem mondom hogy nem kell, jobb a jó gumi persze , de nekem a nyári is simán jó... Kellő távolságot kell hagyni, ennyi az egész... Szerinted kamionok, buszok télivel járnak... Érzi az ember hol a határ. A golf1 télen 30-nál keresztbe állt és csúszott, na annál az autónál szar volt a nyárival menni, kamikaze. Ez viszont ugyanolyan úton 80-al biztonságosan megy... Súly, súly és súly ennyi a különbség... A golf 800kg, ez meg 1500. Nem mindegy...
Más: Féktárcsa csere lesz , sima Zimmer 7500, a lekezelt meg 11500... Megéri a + költséget vagy sz.. jak rá...?? Betétből mennyire jó a Zimmer?? Eddig Jurid volt fogott de nem voltam elájulva, a bosch viszont na az igen...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
bombibmw
veterán
válasz Mágus2 #93435 üzenetére
90Le-set gondoltam és mellé írnának nekem chipet.
Az is lehet,hogy 110-es lesz,még nem tudom pontosan,van egy pár kiszemelt.
Akkor "csak" az alap dolgokra kell figyelni.tresh:
A kerekenként 4db lengőkarról tudok,de tudok komplett szettet szilentekkel,stabrudakkal 60k-ért,ami jó minőségű.
A rozsdától félek a legjobban.
Mik azok a helyek,ahol esetleg elrejtve nem láthatom?
Gondolom az alváz is ilyen például.Lehet,hogy megvárom majd,amíg a kolléga ráér,mert ő szakértő a témában.
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
válasz Mágus2 #93445 üzenetére
Na az egy golf1 kasztniba...
bombibmw: Mágus2 mesternek igaza van 110-es alatt ne vegyél.. Inkább alapból legyen erősebb...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
tresh
addikt
válasz bombibmw #93443 üzenetére
Ha törve volt rozsdásodik amúgy nem Enyémen egy rozsdafolt sincs ez jó kiindulási alap szerintem. De dieselt csak hozzáértővel menjél megnézni ha nem ismered annyira őket. A többi alap dolog meg szokásos amit minden autónál megnézel. Sokat hoznak be de a nagy részük beteg és azért olcsó erre figyelj.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- Hobby elektronika
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Sorozatok
- Formula-1
- Nők, nőügyek (18+)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Adóbevallás
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- DXRacer használt szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen