Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #92150 üzenetére
Ez egy jó kérdés tudom ez meg az én f*szságom de az új Oktvá 2013-as szériától az a forma világ amit képviselnek nekem best of. Rapid,Fabia nagyon el lett találva és szerencsére azóta is kitartóan viszik ezt a formavilágot. Nekem ez az egyenes kicsit morci kinézet nagyon adja és a beltér is tetszik főleg a műszerfal világítás és kialakítás audi után nekem csak az jöhetne szóba, anno ezért is volt bajom a passattal b5 nél nem tudtam megszokni azt az okádék kék színt+piros mutatókat,kifojt a szemem.
bocs a paint ennyire képes 1 perc munkával
[ Szerkesztve ]
-
zszp5
csendes tag
Sziasztok,
2005-ös Octavia II-be keresnék bal első szűrke/bézs, hibátlan ajtókárpitot. Lehetőleg 2 elektromos ablakos kapaszkodó fedéllel...Plusz hibátlan jobb oldali kapaszkodó fedelet is keresek..
Ha valaki tudna eladót légyszi dobjon egy privit!
Köszi!
-
7600 GS
addikt
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz 7600 GS #92161 üzenetére
Ezzel ki is békülnék, ha az orrán egy Volkswagen embléma díszelegne. Ebből szűrtem le, ha eddig nem lett volna világos.
Most ne keverd ide, hogy kinek mi tetszik és milyen márkát preferál. Már évek óta nem olyan autóval járok, amilyen márkát preferálok, mert azoknak a szempontoknak, ami alapján autót választok, a preferált márka nem felel meg.
Tinuska92 a vékony kábel a műszerfalnak jelzi a töltést. Nincs arra a szálra véletlenül valami DRL rákötve?
[ Szerkesztve ]
-
7600 GS
addikt
válasz Mágus2 #92162 üzenetére
Ebből szerintem semmiképpen sem következik egy előítéletes vagy lenéző gondolkodásmód.
Rosszul fejeztem ki magam, inkább azt kellett volna írjam hogy nekem inkább ez hasonlít valami Volkswagenre mint Skoda-ra. És akkor nem is vitáztunk volna.
Most ne keverd ide, hogy kinek mi tetszik és milyen márkát preferál. Már évek óta nem olyan autóval járok, amilyen márkát preferálok, mert azoknak a szempontoknak, ami alapján autót választok, a preferált márka nem felel meg.
Ezen is el lehetne filozofálni egy pofa sör mellett hogy ki miként látja ezt a kérdést!
[ Szerkesztve ]
-
mmdms
addikt
Gyilkos űrhajóból az űr Volkswagenje lett.
Még az indexen is vw a megbízhatóság jelzője.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #92141 üzenetére
Lehet en voltam feluletes, de nem a 140es motoron bolt fent a 170 turbolya ami igy gyari softtal erosebb lett mint a gyari katalogus?!
Nalam konkretan arrol van szo h azonos turbina oldalra kerult fel nagyobb koros (es mas lapat kialakitasu) komp kerek.
Ami azonos fordulat mellett nagyobb legnyelessel es legszalitassal dolgozik, nyilvan azonos nyomas mellett, es ezt ha jol fut az elmeletem egyreszt azert tudja (mert a soft nem ker be tobbet 1barnal), mert ezekkel a pici turbokkal az en motorom kozelebe sincs a surge limitnek (nagyobb a legnyelese mint a turbo alltal szolgaltatott mennyiseg), igy nincs levego ami feltorlodjon es kvazi novelje a nyomast.Amugy erezheto javulast hozott igy a csiga csere menetteljesitmenybe ill a spool is javult de azt a szivo oldali valtoztatas javara irom.
Ill ha jol emlekszem nezegettem a legtomegmeron is novekedett az ataraamlo mennyiseg.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #92170 üzenetére
Pontosan így van, de attől nem lesz +10 ló. Ha kiveszik ehhez még a DPF-et, akkor már más a leányzó fekvése.
A te esete:
A nagyobb turbó nem nyel sokkal több levegőt az adott nyomáshoz adott fordulaton, csak kevesebbet forog és stabilabban tartja a nagyobb nyomást. Ezért kell hozzá igazítani a softot is. Ha egy gyári motorra rádobsz 1 számmal nagyobb turbót, alulról lustább lesz, a többi marad a régi, mert a soft nem engedi feljebb a töltő nyomást , minden eszközzel azon lesz, hogy kordában tartsa. Jobban kinyitja az EGR szelepet pl. vagy vissza vesz a naftából, hogy csökkentse a kipufogó gázok mennyiségét. Mondjuk ha felraksz egy nagyobb IC-t is, az már más tészta. Oda több levegő fér, amivel többet is szív a légtömegmérőn keresztül, persze ez nem tetszik neki, mert a kisebb IC-hez volt írva a soft. A gyári soft-al, ettől még lustább lesz. de ha hozzá igazítják a soft-ot, akkor kezdődhet a tánc.Azért szokták a nagyobb turbóval a nagyobb IC-t egyszerre felrakni, akkor a gyári soft-al is megmarad legalább olyan erősnek, mint volt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #08365312 #92173 üzenetére
Húzd ki a véknyabb kábelt ès mèrd neg a töltést. Ha tölt,lehet egy hétig tesztelni a kábel nélkül. A töltés jelző világítani fog. Ha nem fog merülni,meg kell mérni a kábel ellenállását,hogy kizárjuk a zárlatot. Ha ez is megvan,a generátor a ludas.
Van benne relé,ami automatikusan felkapcsolja a lámpákat beindítás után? Van DRL a kocsiban?
[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
válasz 7600 GS #92145 üzenetére
Nice.
"Régen valahogy a fekete feketébb volt ennél a Passatokban, s ez jó irány"
Ez megmagyarazza a kis "vitankat", Magusba
Tomcsi: ja :/
Kene egy leonyvalto. Vajon felmegy az enyemre bolt-on?
7600GS: VW jelvennyel tenyleg szebb
Nekem nem jonnek be az uj Skodak, kettesoktav, egyes es kettes superb bejonnek, es ennyi. A rapid meg vicc, nezzuk ossze a regi rapiddal. Az egyik egy sportos coupe, mig az uj egy seggbek*rt kombi
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #92171 üzenetére
Ez a software dolog engem is mozgatott egy időben.
Van egy cég aki azt ígéri az (én) benzinsemre, hogy 107 helyett 121 lovas lesz nm-ben is igér 15öt valamint a jelenlegi softot mentik lemezre ha vissza akarnám rakatni.
Van ennek értelme nálam Szerinted?
Igazság szerint én elvagyok vele, de ha klímázok nyáron hegynek fel férne még bele egy kis erő
Vagy széthajtom vele a gépet és az ígéret ellenére változás nem lesz.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Cheesy
őstag
Beszéltem a szerelőmmel, hogy a hétvégén kicsit bütykölhetnénk a vasat, megnézném a rezonátorcső állapotát, illetve a légtömegmérő értékét kéne lekérdezni, mert nem megyen a lou annyira mint ahogy szerintem kellene.
Sorban állnak az autók nála kb. 5 vár arra, hogy utólagos parkolóradar kerüljön bele elölre-hátulra. Kollega is egyre rosszabbul lát már és szüksége van az elektronika segítségére parkoláskor, így közvetlen közelről fogom látni ezt az új csodatechnikát és a hatásosságát, mert neki meg ma építik be.www.vakbelmutet.hu
-
-
Ace owner
addikt
-
rob210
nagyúr
válasz Ace owner #92199 üzenetére
Lehet velem van a baj, de ahol én lakom és én közlekedek megnézném hogy jön el valaki /40-el.
Nekem már nem egyszer múlt azon a felnim élete, hogy az erősített /65-ös nokian van fent.
Ez az én véleményem, de szerintem ha valaki Pesten használni is akarja a kocsiját akkor a /40 életveszélyes.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- LEGO klub
- Dell notebook topic
- Crypto Trade
- Építő/felújító topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
- DXRacer használt szék eladó
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen