- BYD Atto 3 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Indiai is kötelezővé teszi a Type-C-t
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
Hirdetés
-
Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
ph A vállalat ízületkímélő, TKL-es újdonsága egyszerre három masinához köthető hozzá, és lehetővé teszi az inverz döntést.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kocsisg73
csendes tag
Sziasztok,
Egy kis segítséget kérnék tőletek.
A történet a következő:
Skoda Octavia, 2000 évjárat, 1,6 benzin, AEE motorkód.
A termosztátházam elrepedt, így vettem egy új házat, termosztáttal, jeladóval együtt.
Kicseréltük, és nagy meglepetésemre a víz nem hajlandó melegedni. Pontosabban álló helyzetben illetve városban oké, de ahogy rámegyek az M0-ra és nyomom neki 80-100-al, szemmel láthatóan megy le a vízhőfok óra. Gondoltam a termosztát rossz, egyfolytában nyitva van. Kicseréltem a régire (a repedtből kiszedtem a termosztát betétet), azzal nem volt melegedési probléma előtte. A tünet maradt, a víz nem melegszik. Gondoltam talán az új ház rossz, talán valami öntési hiba. Vettem másik házat, termosztáttal és új jeladóval. A hiba maradt. A rendszert leengedtem, feltöltöttem sima desztvízzel, többször is leengedtem, majd vissza a fagyálló, de semmi változás. Megint beszereztem egy új termosztátot, lecseréltem, de semmi változás.
Úgy gondolom nem az a megoldás, ha letakarom a hűtő elejét, hiszen kint még +25 fok van! Mi lesz, ha bejön a -10??? Megfagy a család?
Ismétlem magam, városban vagy sportosabb vezetésnél (értsd 3000-4000 fordulaton) jobb a helyzet.
A reggeli munkába menetkor, amikor bőven pólós idő van, gyakorlatilag fekvő vízhőfok órával megyek dolgozni... Miért? Mi lehet a baj?
Több mindenre gondoltam, hengerfej tömités, hengerfej, hűtő, légzsák (azaz a vízrendszerben megragadt buborék valahol), de ezen hibák mindegyikétől inkább túlmelegednie kellene, nem pont fordítva.
Eddig mégha télen is elindultam otthonról (Pestlőrinc), mentem 3 km-t, rámentem az M0-ra és bőven bemelegedett a víz. Most nem hogy 3, de 20 km alatt sem. Sőt, Budapest-Gárdony-Budapest vonalat (azaz 2x100km) gyakorlatilag 1/3 vízhőfok állással mentem végig. Ennek megfelelően a fogyasztásom is több lett.
A meleg levegőt néztem a fűtésnél, azaz ha a visszajelző szerint is hűl a vizem, a valóságban is langyosabb.Azt észrevettem, hogy ahogy beindítom a hideg motort, a termosztátházról jövő vízcsövek 30 másodperc után már melegednek.
Mi lehet a baj? Mindent cseréltem már, nem is egyszer. Levegő a rendszerben?
Új hozzászólás Aktív témák
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó