- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
maggi1886076
addikt
válasz vendingo #61095 üzenetére
nekem az nem lenne elég. de 4,3-as fogyasztással nekem is elég lenne a kétszeri tankolás.jobb ha mindig tele van ki tudja hova kell menni.
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
hdman
őstag
-
vendingo
veterán
Találtam gyári v6 toldatokat 20k/db áron. Szerintem ennyiért jó vétel, mert ebay-en ennyiért mennek az után gyártottak.
Azt figyeltem meg, hogy igazából az első v6 toldat szinte full ugyan az, mint a gyári, csak van a 2 szélén kivágás, de kb méretre is ugyan az. Nem sokkal lennék vele előbbre. Olyasmi kéne, ami gyári jellegű, de mégis sokat dob az összképen.
Lehet egy ilyenre kéne inkább beruháznom, mert ez tényleg nem szokványos, illetve nagyobbnak is tűnik a gyárinál, jobban is mutat a v6-nál.Másik kérdés:
Ki lehet ezt javítani normálisan, vagy telibe kell fújni az egészet?
Sajnos ezekből szinte minden sarkán van a lökösöknek
Ha fújni kell, akkor meg lehet jobban megérné az r32 kit, mert kb. 60 ezerrel lenne több a 2 toldatnál.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
Gyári jellegűt értettem a szolidabb alatt, mert amiket a "tuning" oldalakon láttam, az vagy horror áron volt, vagy streetracing-es.
A nagy talány az, hogy telibe kell-e fújni a löksiket, vagy ki lehet javítani ezeket a hibákat olcsón, mert ha fújni kell, akkor elkezdek gyűjteni r32 kitre.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
freaghill
őstag
[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
válasz Mágus2 #61116 üzenetére
Ez nem is lattam meg toled G4 driverkent
(valamint te is G4 padlolemezest hajtasz, bar flame-et nem akarok elinditani, hogy melyik jobb)
Nekem is alom kategoria volt a G4, de mar kozel 30 eves Audim is fenyevekkel kellemesebb auto a mai szutykoknal, sztem nem kene reszvetet nyilvanitani azert, mert valakinek az alma nem egy R8, vagy egy Lambo akarmi
-
ßrainiac
addikt
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz ßrainiac #61126 üzenetére
A kérdés nem költői volt és nem kell értened hozzá, hogy észrevedd a különbséget.
1. nem fikáztam a véleményed, mindenkinek joga van hozzá.
2. a nézőpont a különbség. Az én nézőpontom szerint nem a vw körül forog a világ, hanem az audi körül, mivel az képviseli a legmagasabb minőséget a vw, audi, seat,skoda négyesből. Az alváz kategória sem vw platform, hanem audi, nem G4 vagy passat futóműről beszélünk, hanem A3, A4, A6, B5, B6...
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
őstag
Kicsit nem nézek oda, oszt rögtön ölik egymást... Ejj, szidjátok a hondásokat...
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
ßrainiac
addikt
válasz Dr.Zoo #61129 üzenetére
Azokon nincs mit szidni. Csak nevetek rajtuk altalaban.
Vicces, hogy barmilyen orszagban jarok, mindenhol kb. minden masodik honda torve van
Mondjuk most h mondod, ma pont ment egy elottem, "meno" aftermarket hatso lampaval, ami egy piciri ponton, piros szinnel indexelt jobbra. Nem kell mondanom, h mennyire qrt fel, ugye? Csak azert fekeztem, mert sejtettem, hogy leter a kutra, de az indexet alig lehetett latni.
Termeszetesen hanyadek design is jarult mindehhez (lampat es ugy en bloc az egesz autot tekintve).
Freaghill: Gondolom, nem egy thermaltake hazat, ami nem fert bele a dobozaba, ezert egy masikkal kellett kiegesziteni. "Talan" valami autos cucc?
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
őstag
válasz ßrainiac #61130 üzenetére
Ugye hogy ugye? legalább a saját konszern ótókat ne fikázzuk, van akinek a pap tetszik, van akinek a wlan... Nekem pl. a karmann ghia tetszik, majd ha sok dellám lesz eccer OT projektre, akkor veszek egyet a garázsba molyolni...
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
7600 GS
addikt
válasz Mágus2 #61116 üzenetére
1. Ültem már pár jóval nagyobb kategóriájú gépben, tudom miről beszélek.
2. Nem ez a célom egyetlenegy autóval sem, nekem jöjjön be, a többit leszarom.
3. Vegyétek már poénosabbra a figurát.Lehet, hogy nagyképűen fog hangzani, de nekem az álmom egyáltalán nem egy Lamborghini, Ferrari, Pagani, vagy ilyesmi, pedig koromból adódóan az ilyenek kellenének hogy az álomautóim legyenek, ehhez képest totál nem így van . Sőt, még az A8-ast is nagynak találom. A családban van egy éppen elég nagy autó, amit úgy hívnak hogy Volvo V70, 250 lóerővel. Bőségesen elég mindenre.
[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
válasz Dr.Zoo #61131 üzenetére
En nem igazan szoktam fikazni egyik VW konszern gepet sem
Fater Bogarral kezdett; 4-5 eves korom ota pedig csak ilyenekben ultem: 2 x Audi 80, Jetta, Passat, Audi 90, Passat, Golf ..es el nem tudom kepzelni, hogy ezen a ketton kivul barmilyen markaju autoba tegyem a seggem.
7600 GS: Milyen Golfot szeretnel (motor tekinteteben)?
A pussy magnet-segrol meg annyit, hogy amelyik nonek nem jon be egy olyan G4 amit feljebb linkeltel, azt ki kell vagni a felesegem joval komolyabb gepeket latvan (pl. Leon Monster) mondja, hogy neki a mienk tetszik jobban
("korombol adodoan" > Hany eves vagy?)
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
Nálam minden az első helyen áll, amik szerepeltek a 80-as évek versenyein:
Audi quattro, BMW M1, R5 turbo.... a legendák...amik soha nem mennek ki a divatból.
Előbb kéne bármelyik, mint a most kapható akármelyik csodaautó.Ami elérhető számomra, ugyan nem volt versenyautó az a Caddy Mk1
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
7600 GS
addikt
válasz ßrainiac #61134 üzenetére
Milyen Golfot szeretnel (motor tekinteteben)?
Sokat nézegettem a használtautó piacot. Arra a konszenzusra jutottam, hogy G2 1,8 GTI lenne az ideális választás (az hogy 8 vagy 16 szelepes már részletkérdés), ha Golfot nézek. Bár az igazi az lenne, ha ebbe a kaszniba sikerülne belekukázni egy 1,9-es TDI-t ezzel húzna is és a fogyi sem lenne sok. Másik autó ami képben van, az a B2-es, GL5-ös (ez ugye az 5 hengeres, 2,2-es Audi motort takarja) Passat. Még ami nagyon bejön az az MK2-es Jetta, csak hát ez meg még ritkább mint a B2-es Passat. Scirocco, Corrado, G1 GTI is ott van a listámon.
Aztán hogy melyiket sikerül megvennem első, saját autónak, hát az már a jövő (remélhetőleg nyár vége) zenéje.
Én suttyónak számítok, 18-at töltöttem múlt júliusban.
-
ßrainiac
addikt
válasz Mágus2 #61139 üzenetére
Nice, halalkomolyan, gyerekkent szerettem oket.
De barmikor inkabb ez (vagy a csapotthatuja):
Nagyfateromnak volt egy ilyen, zold. Bertusnak hivtuk :' )
Mas: [link]
7600 GS: A mai 18 eveseknek Pagani es Lambo az alomauto? azt hittem, 40+ os vagy
Egyebkent mentem B2-vel ami 1.9 5 henger volt, eleg zsir gep ^^ Barcsak olyan lett volna az enyemben is 1.6TD helyett
Magus2: Nem, nem ismerem ennyire a Skodakat viszont type 3-asat sem nagyon latni az utcakon ^^
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
VR6-Fan
veterán
válasz ßrainiac #61137 üzenetére
vezetési élménybe ezerszer jobb egy g2 mint bármilyen g4 szooorrriiiii ez tény, g4 modell palettát végig probáltam, talán az R meg a V6 valamit, de ott is a motor meg a hang miatt, az autók maguk ugyan úgy sterilek...
vezetési élménybe ami meg mosolyfaktorra nagyon szokta nekem adni a sima 1,3-as stift gyári kerékkel stb..
hatalmas autó közúton szinte bárhol lehet vele határon autózni, de még is egész jól kezelhető... ott nem triviális hogy ha elfordítod a kormányt a kocsi is fordulni fog7600 GS:ha ilyesmit akarsz akkor készülj hogy miután megvetted a f@sz másik oldalán leszel.
és kezd el magad nagyon gyorsan jó autószerelővé/lakatossá/fényezővé/villanyásszá/és lexikonná képzeni magad.azért jetta meg golf elég tucat termék, bár viszonylag magas az áruk a golfoknak legalább is..
ez a tdi nagyobbat húz és kevesebbet húz, a francokat lovakat etettni kell vagy meg döglenek, vagy ha nem fogyaszt ott sincsenek, a műkődési elvből adódóan kevesebbet fogyasztanak nyílván, de 300le előállításához ott is sok nyál meg benzinesnél még több....
szvsz kezdő VW-s ként se állnék be a divat buzi szmuk end sármosok közé, inkább valami rendes benzines, ha nem havi 10e-t kell kocsikáznom km-be...az meg hogy 8 vagy 16V nagyon nem mindegy a késöbbiekben a pénztárcád szempontjából..
jah épp van egy felgyújtandó 16v golfom ha valakit érdekelne
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz 7600 GS #61147 üzenetére
mindegyikre amit írtál :-)
Ace owner:100-tól számomra zavaróan hangos a gyári napfény, ha át van berhelve bukóra is úgy emészthető.
ßrainiac:kategoriájában jó kocsi, arra hogy elmenj A-ból B-be kényelmesen nyugottan, mászkálósnak simán vennék valami dizelt, ha olyan lenne az anyagi helyzetem.
de sterilek semmi élményt nem nyujt, a kis benzinesek borzasztóan szarul veszik pl a gázt, az AGU mint mondtam számomra lusta, nyílván aki 13kg/le környékéről vagy felett jön annak brutálisan jól megy érzésre
AGU-t meg szerintem nem fikáztam viszonylag jó motor kevés gonddal olaj pumpát nem árt néha cserélni, mert el tud kopni, de nem egy jó turbos tuning alap ennyi.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs