- BYD Atto 3 menetpróba
- iPhone topik
- Légiesebb Z Fold6-ot ígér a Samsung
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Realme 10 - lift nélkül a tizedikre
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
Hirdetés
-
Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
ph A Granite Rapids egyelőre nem tűnik áttörésnek a partnereknél, de a Sierra Forest fogadtatása meglepően kedvező.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
300 megapixelnyi kamera érkezett a Samsungtól
ma Az ISOCELL HP9 fő- és zoomkameraként is helytáll, a JN5 és GNJ árérzékeny mobilokba kerülhet.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
válasz
Mágus2 #37643 üzenetére
ú b*meg, ez de de kemény
Még a gumit is kiszakítaná egy-két kátyú, annyira élesnek tűnik a széle.
zoo8800: sajnos a szívómotorok esetében ez igaz. A turbós vasaknál meg nagyon vigyázni kell a csigára, mert kellő odafigyelés nélkül simán ki lehet nyírni a csigát és a motort is (gondolok itt arra, hogy a turbót érdemes visszahűteni, hidegen nem nyomjuk, olajnyomása megfelelő legyen stb). Ennek javítási költsége meg már jóval magasabb, mint a régi "jólbevált" szívó motoroké. Így sajnos megint eljutottunk oda, hogy drágább alkatrészek (és szerényebb anyagminőség) - hamarabb tönkremehetnek - pörgős gazdaság
ESP - na, pont ezt írtam.
[ Szerkesztve ]