-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Uzmany
őstag
válasz Mágus2 #22598 üzenetére
Köszönöm szépen
Nem akarom piszkálgatni, de lenne egy gondom vele.
Működik jól, de van egy furcsa hangjelenség a kesztyűtartó környékéről.
Olyan "bugyogásszerű" mintha egy hűtőgép hátulját hallgatnám, valamint mintha állandóan állitgatna valamit. Lamellákat mozgatna?
Nem értem, mert ECO állásban használom. Nem csak AUTO állásban kellene állitgatnia magát a beállitott hőmérsékletre?
Pár napja este, zene nélkül gurultam, és akkor hallottam meg.
Baromira idegesit.
Ma reggel is, inditok, indulnék, és ezek a hangok. Már az őrültebe kerget® visions created with passion
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Uzmany #22601 üzenetére
Alap állapotba kell állitani a csappantyúkat, nekem is csinálta. Ehhez már kell a diaknosztikai kábel. Nem volt cserélve akksi? Akkor szokott elállitódni. Annyi az egész, h a teljesen nyitott és teljesen zárt értékeket kell adoptálnia a vezérlőegységnek, és megszűnnek a hangok. Legalábbis a hangok ezt mondták.
-
siti
őstag
én is vettem annak idején klíma nélkül autót. soha többet. a szél az hagyján, autópályán pláne.. vagy megfősz, bár személytől függ. Viszont legtöbbet eladáskor szívtam, kb 300e-t. (én sajna nem alkudtam ezt le vásárláskor) Nincs klíma? még nepper se vette be, mert max fiataloknak tudná eladni, akiknek nem kell klíma és hirdetgetheti évekig. Elég kemény alkupozíció volt mindenkinek a nincs klíma... És el fogod adni, bármennyire is fogadkozol hogy nem, majd az unokád veteránozik vele, vagy 90 évesen sírva tolod ki a roncstelepre/múzeumba.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
werszomjas
addikt
Sziasztok.
Kötelező szervizzel kapcsolatban lenne 1 kérdésem.
Skoda Fabia 1.4 PDTDI - 2005-ös - 147.000km-el
Kötelező szerviz ugye 1év vagy 15.000km.
Az 1év lejárt, de a 15.000 még nem, 3000 híja van.
Szerintetek megvárjam, vagy vigyem el?
Illetve az összes szűrőt cserélni kell?
Legutóbb 1 éve cseréltettem az összeset (pollen, levegő, üzemanyag), de most úgy gondolom, lehet csak az olajat cseréltetném meg az olajszűrőt, többi hadd menjen még 1 évet.
Mit gondoltok?
[ Szerkesztve ]
üdv
-
VR6-Fan
veterán
válasz werszomjas #22606 üzenetére
Hy!
ne várd meg...
de én a 15e km-s olaj cserét se erőltetném, maradnék 10-nél ha hosszú távra tervezzel a géppel.
nézd pollen szűrőt szerintem saját érdeked cseréltetni, nem kellemesek szerintem a légúti gombás megbetegedések, érdemes "aktív szenes" szűrőt venni.
üzemanyagszűrő meg a moslék gázolajtól függ.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz werszomjas #22609 üzenetére
nézd meg milyen a pollenszűrőd, Te magad fogod kérni hogy akkor ez kuka új be, légszűrő álltalába detto
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
t1
addikt
válasz werszomjas #22609 üzenetére
Saját érdeked kicserélni... ha meg csak városba használtad a kocsit és ennyit mentél akkor a 10.000km is sok.... én évente 2x cserélek olajat a kocsimba március végén illetve november elején és évente olyan 13-14.000 km megyek télen főleg rövid távokon Jah és ilyenkor mindig van légszűrő és olajszűrő csere is, egyedül a gyertyákat cseréltetem évente és az üzemanyagszűrőt.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz werszomjas #22606 üzenetére
10e km olajcsere (vagy 1 év) az szinte "kötelező"!
Pollenszűrőt nekem is kell majd cserélném... sőt szerintem majd gyertyákat is ha még meglesz akkor a gép.
-
AMD Power
titán
válasz tomcsi23 #22619 üzenetére
Még szerencse.. már a Dunában lenne....
7e km mentem vele eddig mióta megvan. 115e Ft költöttem eddig a kocsira. A légzsákok ugye még mindig nem jók sőt még mindig csak az anyós oldalon tudom bezárni az autót.
Ez az jelenti ,hogy 16400Ft-ba van eddig minden megtett 1000km + a benzin. És mint látod messze nem "jó" még az autó.
Semmit nem vártam az az igazság.
[ Szerkesztve ]
-
-
aphra2
senior tag
válasz AMD Power #22625 üzenetére
Nyilván nem nyugtat meg , de ilyen gond minden autónál előfordul , legjobban a távirányitós záraknál , ahol sosem használják a kulcsot , vagy tipikus a csomagtérzár hogy meg se mozdul.
Valószínű neked is csak berohadt lamella gondod van, vagy kopott kulcs, ha van másik nézd meg azzal is.Szerk: vagy a dugózár végén az öntvény van félig , vagy teljesen eltörve.
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
t1
addikt
válasz AMD Power #22621 üzenetére
Én azt gondolom , hogy:
1. Megvetted a kocsit, tudtad hogy nem szalon autót veszel hanem egy használt kocsit ami 10+ éves vagyis előfordulhatnak rajta hibák amikkel vagy együtt élsz vagy megcsináltatod.
2. Tegyük fel eladod veszel másik kocsit, megint kifizetsz +50-60-70 ezret az átiratásra már abból rendbe tudod rakni a kocsidat.
3. Bármilyen használt kocsit is veszel ezután az is lutri ki tudja mi fog rajtuk előjönni bármilyen előjel nélkül.
4. Amiket megcsináltattál a kocsidon azt magadnak csináltattad és senki el nem veszi tőled és nem 1 nem 10 nem 100 napra csináltattad meg nem?Én ezeket jól átgondolnám és nem mennék bele egy másik kocsi cserébe, inkább elvinném a kocsit normális hozzáértő szerelőkhöz akik nem basznak át és megcsináltatnám a Polot és élvezném jó pár évig
Remélem tudtam segíteni
[ Szerkesztve ]
-
k.
őstag
válasz AMD Power #22623 üzenetére
Szerintem az volt a baj, hogy áron alul vetted.
Tudom, azt gondolod, hogy nem, de én úgy gondolom-akkor megnéztem azért saccköb-, hogy az akkori tényleg patika kocsik 150kval kerültek többe körübelül, hasonló évjáratot feltételezve.
Gyakorlatilag most öltél bele annyit. Komoly baja nem volt, most sincs, apróságok tömkelege, amit valószínüleg az előző tulajok nemtörődömsége okozott. Ha elakarod adni, add el, biztos hamar eltudod-lehet, hogy többért, mint vetted!-, de szerintem most nem kell kapkodni. Várj egy Golf V-ig, mig azt meg tudod venni, aztán vedd meg azt.t1: Most szúrtam ki, hogy irtál, bazi nagy +
[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
Köszönöm fiúk de ezek tények nincs mit szépíteni.
Ha AMD logikailag is átgondolja azon kívül, hogy elköltött 130.000ft a kocsi rendbe tételére nincs más indok rá, hogy menjen sőt ez se indok mert azért tette, hogy működjön és tegye a dolgát. Ennek az eladásnak maximum érzelmi alapja van ami abból fakad, hogy ennyi pénz lett rá elköltve de ez a pénz megfog térülni csak még nincs nála annyi ideje, hogy így gondolja. Nekem is most jött ki az idő vasfoga a Swiften küszöb csere alja lakatolás lesz kb 60.000 belefog menni de ez van -
Morris
veterán
válasz AMD Power #22632 üzenetére
Én a G4-re már több mint 500k-t költöttem 5 év alatt.
Dugattyú gyűrűzés, hengerfej síkoltatás, 2x vezérműszíj szakadás szerelő hiba miatt -> vezérműszíj készletek, szelepek, szimeringek, akkumulátor csere, különféle munkadíjak, motorvezérlő csere, kopogásérzékelő csere, féktárcsa és betét csere, vp tükörlapok cseréje (tükörfűtés hiba miatt), tetőantenna csere, ablaktörlő mechanika csere -És ez mind azért, mert elromlott!!!
A kötelezőket, mint olajcsere, szűrőcsere biztosítás,üzemanyag, téli gumi, acélfelni - még nem is számoltam bele.
Természetesen ezek nem az én hibámból szorultak cserére. Használtan vettem. Nem volt kompresszió. Szar szerelőhöz vittem ... és még folytathatnám.
Mire kitapasztaltam mindent, addigra ráment egy fél vagyon. De nem érdekel. Mostmár jó. Foglalkozom vele, ápolom, karbantartom.
És a mai napig rengetegen kérdezik, hogy jéé ez tényleg 11 éves? Nem látszik, nagyon szép!
Eladó e? Természetesen nem eladó!
Tessék, szoptam én is eleget. De mostmár semmiképpen nem akarom eladni (pedig rengeteget gondolkodtunk rajta). Kitapasztaltam, megszoktam, sokkal jobban megszerettem... Az első autóm[ Szerkesztve ]
-
aphra2
senior tag
válasz rob210 #22633 üzenetére
Mi nincs így?
Elég sok 10-15 év körüli kocsinak már 2 kulcs van , 1 a zárhoz , 1 a gyújtáshoz , és azért van 2 kulcs, mert a zár már besz@rt, és olcsóbb a bontott kulcsos , mint pl egy zárjavítás amiért horror árat kérnek a kulcsosok, szerelők , lakatosok, ...már amelyik ért hozzá.A polo zárja tényleg egy sz@r , csak nem akartam AMD lelkivilágába gázolni
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
AMD Power
titán
válasz Morris #22634 üzenetére
Az szép...
Én is Minden autómmal úgy bántam eddig mint a hímes tojással. Ezti s szeretem , egyik nap is belül olyan patentra kipucoltam, a műanyag elemeket ápolóval lekentem stb... és tök jó volt így beleülni. Az leső autó nagy dolog. Én a kis Cliomat míg élek el nem felejtem. Sőt ha látok egyet az utcán valahol megdobban a szívem.
aphra2: rob210-nek igaza van... a Polo club fóruma félig azzal van tele, hogy ezek a Polok zár betegek!
-
siti
őstag
5évesen vett, makulátlan autóra eddig költöttem 6 év és 130000km alatt:
12000Ft hátsó ajtó zárszerkezet
80000Ft kormányszervó
40000Ft oldala fényezve, mert végighúzták kulccsal
5000Ft klíma feszítő
8000Ft olajteknő (túlhúzták a leeresztő csavart és megrepedt)
120000Ft (kb) lehúzógyűrűk, kipufogó szelepszár szimeringek (ette az olajat lelkesen)
+olajcserék, klímafertőtlenítések, mosás, adók, futómű kitudja mennyi, téligumi.ami még hátravan:
60e oldala megint és két rozsdafolt (ennyit az audiról)
5e rádió potméter (kontaktos)
20e hátsó ablaktörlő motor
25e fényre sötétedő belső tükör (ez is el tud romlani)
5e bal első hangszóró
12e csomagtartó teleszkópjaiHa a fényezést nem számítom, akkor az kb 350e. Volt olyan év amikor csak benzin kellett, volt hogy törzsvásárlóit kaptam a szerelőnél. Évente 60e Ft, vagy 2.5Ft/Km (pedig a motorgenerál egy érvágás volt), ez havonta +5e amit félre kell tenni javításokra, nem sok.
az autó 3 milla volt annak idején, +400e Ft amit banknak fizettem mert nem bírtam még 2 évig gyalog járni és most ér jó esetben 900e Ft-ot. Ez 2,5milla mínusz. A javítás már nem is volt sok, ugye?
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
siti
őstag
ja van ellenpéldám is:
4-es golf, mésfél év alatt 250e Ft: főtengely csapágyas. (bizony ebben is csak 40e Km volt, főtengelyt pedig már köszörülték előttem...)
Majd bejelentkezett a kuplung és váltó is. Ahelyett hogy kijavítottam volna, eladtam áron alul. hát buktam vele annyit, mint az audival 6 év alatt.Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #22639 üzenetére
Ez így van ezek amiket összeírt apró bosszantó hibák.
Súlyos motorikus vagy futómű hibája még nem volt.
(ne is legyen)De ez a sok kis apróság is el tudja venni az ember kedvét.
Bár én is amondó vagyok most nem éri meg lecserélni, legalább még egy vagy két évig hajtania kéne.Renault power
-
zoo8800
veterán
Golf 3, 105.800 km, 14,5 év alatt, a kopó alkatrészeken kívül:
2x alapjárat állítás, fojtószelepház pucolás
2 termosztát
1 hátsó ablaktörlő kar (eltört az öntvény)
1 kesztyűtartó kilincs, eltört
oldalvillogó, eltört a pöcök és kibillent a helyéről
kipufogó, lerohadt. (ez nem meglepő )
párszor lekönyököltem a zárúszót
1 hátsó kerékcsapágy
4-5 izzó
néha vacakolt az önindító
gyújtáskapcsolópontos összeget nem tudom, de tuti kevesebb, mint 100e, persze okosba'
asszem ennyi.....
rip and tear, until it is done
-
FoBCRaistlin
őstag
Kíváncsi lennék ha én feldobnám hirdetésbe a kocsit milyen érdeklődök, milyen áron, mit fikázva jönnének megnézni.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
t1
addikt
válasz FoBCRaistlin #22642 üzenetére
Próbáld meg majd kiderül
Majd szépen elmegyek megnézni én is és bepróbálok egy próba kört is
-
Fboy
aktív tag
Nekem sajnos nem fér ki a hibalista, a ph motorja nem tudja kezelni.
-
Balupapa
senior tag
En fel ev alatt 350et koltottem a polora, olajcsereken kivul
_-=*WheelWhores*=-_
-
Balupapa
senior tag
válasz FoBCRaistlin #22647 üzenetére
1: uj fékbetét(brembo)+tárcsa(ate-kopásjelzős)+szerelés 48k
2. gyári alufelni30+ujrafujta dodi20+4db uj michlein gumi 52k
(télivel vettem a kocsit...) meg szerelés 5 107k
3.első klíma javítás ujra kellet kicsit vezetékelni+utántoltés 20k
4.nyár végén 2. klíma javítás kompresszor tömítés csere és csapágyazás 35k.
5. körbe skyfol shark fólia 22k
6. Highline krom díszrács 15k-5k a gyárim 10k
7.Díszlécek színre fújása körbe (highline) 20k
8. kuplung kapcsolo érzékelő (tempomat miatt, szeria hiba) 5k
9.Pioneer usb-s mp3as fejegység (feltörték) 22l
10. uj oldal ablak, bontottan, ingyen berakással 5k
11. uj sony fejegység 25k
12.2db uj gyári valeo lámpa (mert amivel vettem az autót szar volt teljesen 45k364k
jesszus
pedig komoly baja nem volt,. hibája is alig, és még át sem alakítva....
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
Balupapa
senior tag
válasz FoBCRaistlin #22649 üzenetére
na ja, de azért megdöbbentő
azért ebből elég sok dolog muszáj volt, fék, kerekek, lámpa, klíma, 250k..
_-=*WheelWhores*=-_
Új hozzászólás Aktív témák
- Már 70 millióan nézik a Netflix reklámos csomagját
- Farming Simulator 25
- Spórolós topik
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Politika
- Asztalos klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest