Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rasotamas

    veterán

    válasz Paxker315 #199915 üzenetére

    Csináltasd meg, egyszer élünk. Én érzem a különbséget, úgy érzem ezzel lett olyan az autó ahogy ki kellet volna jönnie a gyárból (170ló/350Nm -> 206ló/440Nm)
    A DSG szeret alacsony tartományban lenni (1200-1400 közt), és ha csak finoman nyomod a gázt kanyarból kifele, és nem vált vissza, akkor ebben a tartományban semmi nem történik.
    OC után már van némi nyomaték itt is, és érezhetően kihúz a kanyarból.
    Valójában minden fordulatszámon érezhető.
    Még a pálya sebességtartománya az, ahol nagyon nem mindegy hogy x, vagy 1,2x lóerő gyorsít-e, lentebbi tartományban megvan az 1,25x is.
    Amit én még akartam, de végül elmaradt (de ami késik az ugyebár nem jön időben :))), hogy a váltási pontokat feljebb írni, ne 1100-1200 legyen az abszolút minimum fordulat, hanem 1400-1500 környéke. Nem szeretem, hogy 60-nál 6-ba teszi és ha visszalassítok még 55-nél is ott tartja. majd valahol 75-80 körül tolja a 6-ost, ráér az addig. Nem akarok se motortartó bakokat, se kettőstömegűt cserélni "időnap előtt" (ahogy a faluban mondják az öregek).

    [ Szerkesztve ]

    https://tinyurl.com/rasoapro

Új hozzászólás Aktív témák