- Légiesebb Z Fold6-ot ígér a Samsung
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Realme 10 - lift nélkül a tizedikre
- Újabb infók és képek a Lumiákat idéző HMD Skyline-ról
- Nem spórol az anyaggal a Galaxy Watch Ultra
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
ma A ZTE Voyage 3D a saghaji MWC-n debütált, egyelőre csak Kínában kapható.
-
Ízléses külsejű hordozható projektort villantott a Yaber
ph A cég kétféle verzióban készülő, Full HD-s újdonságán a JBL is rajta hagyta a kézjegyét.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Beri
addikt
válasz
vzsryl #188883 üzenetére
Sokkal kisebb a különbség nyomatékban, mint az emberek gondolnák (350 vs 400Nm), cserébe a dízel sokkal kisebb frodulatszám-tartományban használható. Az alacsony fordulaton nagy nyomaték sem a dízelek sajátja többé, sőt, ebben a konkrét esetben a benzines 1700-tól, a dízel meg "csak" 1900-tól tudja a maxot (és egyiket se kéne ilyen alacsonyan padlózgatni). Teljesítményben sokkal durvább a kontraszt (végülis majdnem másfélszer akkora a benzines ménes), érdemes egyszer letalpalni egy ilyen kétliterest. Nagy sportolásokba' nem leszel egy superbbel, de tekeri az órát, ha megkéred. Azt meg, hogy neked mennyire van igényed sok lóra, neked kell eldöntened. A régi 66 kilowattos tádéval is oda lehet menni bárhova, nem gurul vissza
[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1