- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Android szakmai topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Instagram közösségi fényképezés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Yettel topik
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #18601 üzenetére
mennék is, de hát ugyebár...más a főnök.
Amúgy ma is úton voltunk, s 2x sikerült teljesen láthatatlannak lenni a forgalomban. Tök normálisan haladok a sorral (51-es), majd egyszer egy fasztarisznya gondolta, hogy én ott nem is vagyok, és lazán bekanyarodott előttem balról (valami mondeo kombi volt). Aztán pedig egy mergásnak voltak hasonló gondolatai, s tök lazán kivágott elém.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
14adam
addikt
3-as golfhoz (kombi) hol lehet olcsón kapni új cuccokat?
Amikre szükségem lenne: komplett kipufogó, vezérműszíj, bal hátsó kerékcsapágy, féltengely csukló...
Első autónak tökéletes Pénzt nem igen adnék egy ilyen állapotú autóért de mivel családban van így kipofozom és tökéletes lesz még pár évig -
AMD Power
titán
Újabb legendát kelt életre a VW
Érdekes kis gép lett.
-
AMD Power
titán
Olvastam most egy cikket és volt benne egy mondat ami megütötte a fejem....
Túlzottan temetni persze az öreg 1,6-ost sem kell, az is tisztességesen mozgat, ám fogyasztás szempontjából nála a gyári 7,4 l/100 km vegyes fogyasztáshoz 1-1,5 litert hozzáad még a gyakorlati tapasztalat, míg a TSI esetében maximum 1 liternyi többlet említhető a gyári 5,3-hoz mérten.
Én ezt valahogy nagyon soknak érzem. 8.5-9l fogyasztás 100km-n?
-
FoBCRaistlin
őstag
VR6-Fan: Meséld már el mi volt a bömbivel a történet!
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #18613 üzenetére
most melyikkel?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
AMD Power
titán
válasz tomcsi23 #18629 üzenetére
Inkább itt egy jó hír.
Ismét csökken az üzemanyagok ára
Én egy 300Ft/l árral ki is egyeznék komolyan mondom.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz dízelracer #18631 üzenetére
Ez most nem igazán értem.. vagyis igen de mégse.
-
dízelracer
őstag
válasz AMD Power #18632 üzenetére
Lefordítom: magasról leszarom mennyi az üzemanyag, heti 1-2x ülök autóba akkor sem a sajátomba. Havi szinten rátankolok egy ~10litert és kész annyit simán ki lehet bírni még ha 700forint lenne literje akkor is. Sok ember szájából hallottam már, hogy manapság már nem is lehet autó nélkül létezni. Dehogyisnem.
-
AMD Power
titán
-
FoBCRaistlin
őstag
Most kicsit láma leszek, de hát bölcsész lennék nézzétek el nekem plz.
Kb sejtésem van, de azért megkérdezem. Mitől van a turbós mociknak alul izmosabb nyomatéka, majd pedig viszonylag hamar elfogynak? Értem ez alatt, hogy nem forognak annyit mint pl a szívó benya.Btw: üzemanyag ár. Engem érint, mert azért viszonylag sokat használom a gépet. Én úgy vagyok vele, felesleges az árral foglalkozni. Ha kell menned úgyis tankolsz, ha nem kell, akkor meg ne sírj.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz dízelracer #18636 üzenetére
De akkor lovak hajtják, annak meg széna kő nem? Annak mennyi literje?
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
AMD Power
titán
válasz FoBCRaistlin #18635 üzenetére
Nyugodj meg én sem tudom.
Piaci körkép: olcsó luxusautók
Luxuslimuzinok 3,5 millió forintért"Végezetül a kakukktojás, azaz a népautógyár luxusautója, a Volkswagen Phaeton, amelyből készült 6,0 literes, W12-es, 450 lóerős szörnyeteg is, ám a hirdetésben kínált modell „csak” az alaphoz közeli, benzines 3.2 V6 4MOTION. Akit nem zavar a VW embléma, bizony pazar kocsira tehet szert az összkerékhajtásos Phaeton képében, amely csendességével, teljes körű kényelmével, és hatalmas méreteivel méltó ellenfél bármelyik kihívóval szemben – még akkor is, ha az Audi négy karikája nagyobb presztízzsel bír."
Én egy percig nem gondolkoznék ,hogy melyiket vegyem meg.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz dízelracer #18639 üzenetére
Hát persze... TDI nem?
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #18635 üzenetére
hangolás kérdése, hanem váltózó GEO-s a turbo akkor vagy fent vagy középen vagy lent fog menni, ezt meg egy sor elég bonyolult diagram segítségével tesztelik, már mint hogy az adott motorhoz milyen turbot illeszenek hogy a kívánt célt elérjék.
dizel amúgy is lent megy..
pl 20VT mocik hiába forgatnád 100k-ig a turbo mivel kicsi nem tudna fent elég levegőt szállítani csak szét forogná magát, ellenbe ha kapna egy nagyobb csigát akkor alul nem lenne kellő gáz nyomás hogy elégé megtekerje, fent meg már azért tolna ahogy illik.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
AMD Power
titán
Eddig nagyon jól, hűtött a klímám.
Most is megy a motor stb. ... már
messze nem olyan hideg levegőt fúj
mint eddig.
Elszivárgott valahol gáz belőle?
Az elozo tulaj azt mondta,hogy volt
mar toltve .. .
Mind1 telen nem kell max csak
paramentesitenu, majd tavasszal
megnezetem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest