Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • intelMMX

    senior tag

    Üdv ismét! Lassan bejönnek a jó idők és elkezdtem felújítani a kocsin a fontosabb dolgokat.
    Viszont van egy dolog amit minél előbb megszeretnék oldani, mégpedig, hogy hidegen a motor nehezen indul és eléggé ugrál a fordulat is (kb harmadik indítózásra indul). Kb 5 perc járatás után helyre áll az univerzum rendje és okosan viselkedik a kocsi.
    (A kocsi természetesen még mindig ugyanaz a 3A kódú 80 B3)
    A fojtó szelepeket mindenképp megtisztítom, viszont utána néztem a K-jet témának is, egy videóban kicseréltek egy kis rézből készült egységet, mely a tankból jövő cső és maga a K-jet között van (A videóban "folyton elfelejtett K-jet szűrő"-ként jellemzik). Azt érdemes cserélni, illetve elvégezhető itthon is mindenféle veszély nélkül? Illetve még mit érdemes megnézni és mi az, amivel már ajánlott/erősen ajánlott szakembert felkeresni?

    Amúgy melegen tényleg jól megy, csak ugye a hidegindítás az, amivel mondhatni "kinevetnek" a parkolóban.
    (Természetesen ha hidegen egyből indulni kell, akkor rendszerint megtorpan...kenguruzunk mondhatni)

Új hozzászólás Aktív témák