- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vodafone mobilszolgáltatások
- uleFone Power
- Magisk
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 11 - népalma
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
ph Az új AI TOP 100E szériás tároló 2 TB-os modellje például 219 000 TBW értékkel rendelkezik.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: Térhangzás bárhol, bármihez a Creative új fej- és fülhallgatóival
ma Zen Hybrid SXFI, Zen Air SXFI és Zen Hybrid Pro SXFI néven új audio termékekkel bővíti kínálatát a Creative Technology.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DRB
senior tag
válasz
Mágus2 #132705 üzenetére
Igen, jól írtad, én tudtam rosszul! És kösz a infót, a VCDS-t ki fogom próbálni.
Egyébként a problémámra meg egy perce kaptam meg a tuti hiteles választ egy barátomtól(akit hete/hónapok óta keresek, de nem tudtam elérni mert kint van Hollandiában, és a kinti számát sehogy nem sikerült megszerezni, ne ez az emberke valamelyik holland vw partnernek az egyik kisebb vezetője, egyébként meg mérnők, illetve szoftverfejlesztő volt a cégnél), ő is megerősíti amit írtál, azaz a két szóban forgó szenzor tényleg nincs a can buszon, ezért nem tudom kiolvasni „hétköznapi” szoftverekkel. Ez a két érzékelő az óracsoporttal dedikált kapcsolatban van. A többi adatot(hidegindítás, terhelési értékek, meg akármi ami kell még neki) a központi vezérlőből kapja(vagy ahonnan akarna, bánom is én) és a saját kis mikroprocesszora kalkulálja ki a még megtehető kilométerek számát és/vagy a hátralévő időt. Sajnos kissé elkeserített a srác, bár így fejből nem tudta 100%-ra megmondani, de lehet, hogy ha ki is olvasom az adatokat, ebből konkrét számszerű értéket nem fogok kapni, se az olajszintre, se az olaj hőmérsékletre(pl, hogy most épp 107 fokos vagy csak 38, mindegy). Azaz kb. annyit fogok látni, hogy az olajhőfok alacsony vagy magas, illetve e két „érték” között van, az olajszint detto, vagy kevés vagy sok, vagy a kettő között. Természetesen az „alacsony/kevés”, illetve a „magas/sok” fogalmát lehet számszerűsíteni, de ezzel csak hozzávetőleges értékeket fogok kapni, nade ez is több mint a semmi, de remélem erre nem jól emlékezett a srác.
(#132709) bitpork:
Tudom, hogy hogy működik a can bus, és nem akarom én senkinek bemutatni. Mágus2 kollégát meg nem ismerem, honnan tudhattam volna, hogy ő itt can busszológus.És igen, ő jó írta, ez a két cucc nincs a can buszon, én tudtam rosszul, típusismereti hiányosság, illetve már kijöttem a gyakorlatból na, és nem ér röhögni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!