- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Yettel topik
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Google Pixel topik
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Mobil flották
- LG V30 - vezércsel
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dylen
senior tag
válasz venember83 #36360 üzenetére
Te nem vagy Dr. Oetker tejberizs kompatibilis
bagoly vagyok! ...de azért királylány is!! ;-)
-
nagyúr
válasz EQMontoya #36401 üzenetére
Ezzel azért vitatkoznék. Ugyanis több barátomnak is volt ilyen walkie-talkie-ja, és annak idején, amikor a roaming meg az sms még rohadt drága volt, többször is előfordult, hogy úgy mentünk sielni, hogy rádióztunk egymással. Rádióztunk egymás között a külön kocsikban (végig ökörködtük az utat, sírtunk a röhögéstől), aztán rádióztunk a sípályán meg a hüttében, kurvajó volt. De Lengyelországba is mentünk így.
Persze ezek nem 6-7 ezres, hanem inkább ~30 ezres darabok voltak, viszont tök jól működtek, akár kilométeres távolságból is.
Ui. ja, azt hozzátenném, hogy ez olyan 2004-2005 körül volt.
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Mawyx
őstag
válasz fokukac #36404 üzenetére
Nálunk a koliban használta a gondnok meg a karbantartó, amikor meg felújítás volt, akkor a munkások is walkie-talkie-kkal beszélgettek egymással, keresték egymást ki melyik emeleten van.
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz fokukac #36404 üzenetére
Elhiszem hogy ez a kategória elég rossz. Páromnak kellene, hogy az anyjával aki 500m-re lakik tudja tartani a kapcsolatot. Telefon sokba lenne, átmenni meg nem mindig tud hozzá.
Nekem is volt rendes PMR rádióm, (legalábbis minőségibb) airsoft-ozáshoz használtam, 2km-et simán lefedett úgy hogy egy nagy erdőben játszottunk.
Live-Die-Respawn
-
nagyúr
válasz EQMontoya #36405 üzenetére
Hát, elég hamar.
szerintem már féltávnál összejött, amennyit pofáztunk.Nem tudom, hány éves vagy, mikoriak az emlékeid, meg mióta van mobiltelefonod, de régebben azért kőkeményen 100 ft fölötti volt a roaming-hívásfogadás, és ~300 Ft a roaming hívásindítás percdíja (azaz kettőnknek összesen 400 Ft), mindez percalapú számlázással.
Amúgy a cimborám, akinek volt ilyenje, nem igazán küzdött anyagi gondokkal, ráadásul sokat vitte magával.
Holló: Köszi a megerősítést
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Tothgera30
Ármester
Lenne egy kis problémám. Tehát volna egy dominós sim kártyám, ami feltöltőkártyás, tehát nem előfizetéses, de ezt elhagytam pár hete. Tehát le lehet ezt tiltani díjmentesen? Nem akarom hogy ezzel visszaéljenek, lehet azóta használták is.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
EQMontoya
veterán
válasz FehérHolló #36408 üzenetére
Azért 3 órát ritkán pofázok. Meg van céges telóm, és soha nem sikerült még elérnem, hogy valaki szóljon a számláért.
Mondjuk az tény, hogy EU-n kívül hasznos lehet (Pl. Horvátország, ugye!), mert 2-es roaming zóna, és az azért húzós árban.
Mindenesetre nekem nagyon rossz tapasztalataim vannak vele, pedig többet is használtam már két autós nyaraláson és autós konvojban is (klubtalálkozó).
Same rules apply!
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #36410 üzenetére
Ha a Te neveden vagy, bármikor letilthatod.
Ha más nevén van, akkor nem.@Montoya: Mint olvashattad, ezek olyan 8-9 évvel ezelőtti dolgok, amikor még a szabadrablás volt a roaming kategória. (hiába volt már EU, még nem korlátozták a díjakat)
Ja, és nem kellett ám órákig csetelni. Ha felhívtuk egymást, hogy "hol vagy? találkozzunk itt és itt!", ez került szumma 400 Ft-ba. elég könnyen összejöttek sokezres számlák.Utoljára amikor Amerikában voltam, akkor sikerült 18 ezret össze-sms-ezni, illetve ilyen hol-vagy - jellegű hívásokra elcseszni.
Ui. Ja, és Horvátország július 1-től csatlakozik az EU-hoz, hálistennek, végre.
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
EQMontoya
veterán
-
-
bobsys
veterán
válasz fokukac #36415 üzenetére
Kertem a ceges telora romaingot amig UKben vagyok. Unlimited vocie and data (a hotspot opciot azert a szolgaltato letiltotta a telefonomon) $60. Legalabbis ezt modtak, nemsokara kesz a szamla, kivancsi leszek, mert sokat hasznaltam (konferencia hivasok)
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
gaborbol
őstag
válasz fokukac #36412 üzenetére
Okostelefon-ingyenwifi barmelyik sarkon szinte van, meki -kavezok-boltok stb
Skype:
Unlimited landlines Hungary $6.99/month.
Calling landlines and mobiles 60 min/month 20.8¢/min $12.49/monthMobilon felhivom oket, hogy mikor lesznek gep kozelben, es onnan mar a gepet hivom tok ingyen vidoval.
-
tildy
nagyúr
-
BlacKSouL
addikt
Meg lehet azt nézni valahol a csekk küldése előtt, hogy lefotóztak-e valahol? Mondjuk ha tudom a konkrét helyet és időt. Tehát tudom, hogy ott mértek, egy kicsit gyorsabban is mentem, de nem vagyok benne biztos, hogy benne voltam még, vagy már túl rajta.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Viszlát
addikt
-
BlacKSouL
addikt
válasz Viszlát #36423 üzenetére
Ó, remek. És ezen rendőrségen dolgozó ismerős sem tud gyorsítani? Mármint az információ kinyerésében.
Na mindegy, akkor elkülönítem rá a keretet...biztos ami biztos.
És a pontokat is vonják? Ha nem a tulaj vezette? Nemtom hogy megy ez, sosem volt még ilyen ügyem. Remélem most sem.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Viszlát
addikt
válasz BlacKSouL #36424 üzenetére
Ha már feldolgozták Szombathelyen és elérhetőek a fotók, akkor tud, de akkor már sok értelme nincs, pár napon belül érkezik a levél is.
Általában nem adnak pontot, a rossznyelvek szerint azért, mert a legújabb módosítások olyan durván megbonyolították a pontozó rendszert, hogy ők maguk sem tudják, hogy akkor most mennyit is kéne adni. Objektív felelősség van, szóval nem jutsz semmire a ki vezette az autót kérdéssel, persze ha nem te voltál, akkor az első körben kiküldött adatkérő lapon feltüntetheted a vezető nevét és akkor rajta próbálják meg behajtani.
Amúgy ha tényleg jön majd a csekk, küldd el a képeket meg a levelet, faterom ezzel (is) foglalkozik, az esetek nagy részében (90%) ki lehet dumálni, hihetetlen trehányul végzik a munkájukat, úgyhogy szinte mindig van mibe belekötni.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
BlacKSouL
addikt
Köszi a segítségeket!
Van egy dupla lámpás kereszteződés. A város elkerülő útján 90-es tempóról jön be az ember, az első lámpánál van a várostábla, innen már 50 lenne. Itt egy felüljáróra érkezik az ember, ahonnan lejt az út a következő lámpáig. A második lámpa 50 méterrel lejjebb van, a felüljáró aljában, egy nagyobb kereszteződés. A kocsi úgy állt, hogy szerintem csak a második lámpa alá beérve lát rá az érkezőkre, de aki a lámpa vonalában gyorsan megy, azt már mérni tudja. Onnan teljesen egyenes, 2x2 sávos út megy egész a mérési pontig. Sajnos nem hiszem hogy bele lehet kötni, és fényes napsütésben volt, de azért majd meglátjuk, elküldöm ha mégis neadjisten jönne.
A 90-es szakaszon 60-al közlekedő 4-es kocsisort előztem lendületesen úgy, hogy az első kocsit már kevéssel a tábla előtt értem be, az első lámpához még nagy tempóval értem be, és utána fékeztem a felüljárón, kérdés mennyire. Sajna nem tudom hogy 7-essel kezdődött-e vagy 6-ossal, mikor a 2.-hoz értem. Ráadásul lejtő is van, tehát motorfék nem nagyon van. Most már mondjuk mindegy, csak próbálom fejben úgy rendezni az emlékképet, hogy ne jöjjön a csekk[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz FehérHolló #36428 üzenetére
Nyilván nem, de sajna ez relatíve sok pénz a "semmire". Persze, akkor meg ne menjek gyorsan, de pont nem vagyok az a csakazértis gyorshajtó. Ezért görcsölök csak.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Viszlát
addikt
válasz BlacKSouL #36427 üzenetére
Sokszor kiszúrnak magukkal, mert a bújkálás miatt olyan helyekre állnak, ahonnan nem tudnak normális fotókat készíteni. Konkrétan nekem volt egy olyan esetem, hogy autópálya lehajtónál elbújtak a szántóföldre, az első két képen valóban gyorsan hajtottam, de mivel messze voltak, sem az autó nem ismerhető fel, sem a helyszínt azonosítható környezeti tényezők (az autó konkrétan egy szürke foltnak látszódott, miközben egy tűzpiros Sprinterről volt szó). A harmadik képen már annyit lehetett látni, hogy egy piros autóról van szó, de rendszám még mindig nem volt kivehető, viszont itt már nem mentem gyorsan. A negyedik képen meg csak a rendszám volt lefotózva, de úgy ráközelítve, hogy semmi más nem látszott, szóval az sem ért semmit. 60ezres csekkel jött, megúsztam 5k-ból, annyiba kerül a "fellebbezés".
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
nagyúr
válasz Viszlát #36430 üzenetére
innen jut eszembe Hofi sztorija a traffipaxszal.
"a lakot területen 70-nel állt az út szélén" c. sztoriAmúgy engem még sosem büntettek meg, szerencsére.
De ez, hogy elvitték a bürokráciát Szombathelyre, ez mindennek a teteje...Az pedig, hogy hogy parkolnak be mérni, szintén vérlázító. Autópálya-lehajtón szembe, meg forgalomtól elzárt területen.... miért lehet ilyet?
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Viszlát
addikt
válasz fokukac #36431 üzenetére
Azt hiszem tavaly szüntettek meg mindenféle korlátozást, nincs számukra tilos terület. Apám jókat "mulat" ezen, mert annyi eszük már nem volt, hogy az oké, hogy odaállhat, de a megközelítéshez továbbra is megkülönböztető jelzést kellene használni, amit nyilván nem tesznek meg. Ha valakinek sok ideje van és nem fél a retorziótól, lehetne ezekre vadászni, bár értelme valszeg nem sok van eredmény tekintetében.
Azért vannak ezek, mert nem szakértők alakítják a dolgokat, hanem gazdasági vezetők, szépen fogalmazva. Emlékszem még a 2010-es első nagy változtatások előtt elküldték a tervezetet faternak, hogy véleményezze, lett is belőle két hónapnyi munkával kb. 600 oldalnyi elemzés, aztán elintézték egy egysoros válaszlevéllel, hogy sajnos már késő, korábban kellett volna beadni. Azóta egyrészt nem küldik a tervezeteket, másrészt ha küldenék is, max tüzelő lenne belőle...
Egyébként az egész ott kezdődik, hogy évről-évre ugyanazzal a hazugsággal/csúsztatással indokolják a tényt, hogy a rendőri állomány tulajdonképpen lassan mást sem csinál, csak sebességet mér...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
nagyúr
létezik az, hogy a wizzair már megint elfelejtette a regisztrációmat?
kb. 2009-ben vettem utoljára tőlük jegyet...
asszem.f.szkivan.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
Én leszarom a honlapot. ha már egyszer reggeltem valahova, akkor az ne szűnjön meg, amíg nem ment csődbe a cég... nem? Ha már internet, akkor tartsák meg az accountokat.
Először 2005-ben reggeltem, ez 2007-ben már nem működött. 2007-ben tehát újra reggeltem, utaztam is velük, majd 2009-ben vettem jegyet, akkor még működött, most meg megint nem működik.
De még jelszó-emlékeztetőt se küld ki, azt mondja hiba.Pleased to meet you - hope you guess my name
-
bandus
veterán
megnéztem a naptárat, és az a kellemes hír fogadott, hogy az elkövetkezendő 5 hétfőn nem fogok dolgozni
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Dylen
senior tag
-
nagyúr
-
Tim82
félisten
Ha már repülést emlegettünk, akkor most nézegettem: kizárt, hogy valaki hajnalban induló gépre megússza a Ferihegyre való eljutást átszállás nélkül. Az egy szál oda közlekedő éjjeli járat (900-as busz) ugyanis kb. Dél-Pesten megy, de véletlenül sem ejt útba olyan pontokat, mint KöKi és/vagy Határ út. Közröhej.
Vagy marad a taxi/reptéri transzfer.
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
bandus
veterán
válasz venember83 #36441 üzenetére
amúgy igen, ebben benne van a május 11-12 és a júnus 1-2 hétvége amikor dolgozom bár ezzel ninc sbajom, kifejezetten jó bejönni hétvégén, és több az előny mint a hátránya. kár, hog yjövök dec. 24-én és január elsején is
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Mawyx
őstag
Ez sajnos így van, engem felháborít ez a Dél-pesti autóbusz garázsos ferihegyi járat, arról nem is beszélve, hogy full undorítóak ezek a buszok.
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
Tim82
félisten
Holnapután reggel 6-kor indul a gépünk Londonba, fél 6-kor már zárják a kapukat, szóval ahhoz képest legalább másfél órával korábban kell a reptérre érkeznünk. Ezzel a járattal meg kész agyrém a kijutás. Szerintem taxi lesz... (A WizzAir reptéri transzferhez meg ki kellene menni a Deák térhez, mert legutóbb is az volt a míting point, ahol hajlandó volt utasokat felvenni.)
[ Szerkesztve ]
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
bandus
veterán
http://www.airportshuttle.hu/en/
szerintem ár/érték arányban ez a legjobb megoldás.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Új hozzászólás Aktív témák
● Tilos a politizálás!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest