- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gsx-rr
veterán
válasz Kicsirics77 #30050 üzenetére
volt az első dolgom ,hogy azt ellenőrizzem és voltam már 1 éve is ugyanitt és nem volt probléma.
ezt amúgy a telefonon valami kód segítségével lehet ellenőrizni?
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz Kicsirics77 #30052 üzenetére
Természetesen leellenőriztem ,kivel van megállapodása!
És most néztem az SROA sms-el lehet ellenőrizni a roaming állapotát.
-
trec12
addikt
Ha nem lett volna:
Vodafone HD hang[ Szerkesztve ]
-
saelin
veterán
Üdv.
Mostmár ide írok, mert az ügyfélszolgálat már egy hete nem veszi fel (volt, hogy 50 percig nem kapcsoltak...) és a neten nem találtam semmit a problémámra. Azt szeretném elérni, hogy a következő havi számlámat ne elektronikusan, hanem papir csekken küldjék. Ennek egyszerű oka, hogy a munkáltatóm kp-ban fizet, így nincs a folyószámlámon elég pénz. A mostanit még megoldom, de a következőkkel nem kínlódnék úgy, hogy valakit elküldök a bankba pénzt rakatni a számlámra... Az nem opció hogy menjek be az üzletükbe, mert 5-ig dolgozom és 6-ra érek haza. Szabadnapot meg ki nem veszek e miatt."It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
Bogyi007
veterán
válasz saelin #30058 üzenetére
Hétvégeken is dolgozol? Olyankor is ha van közelben nagyobb bevásárlóközpont csak találnál egy Vodafone üzletet ahol el lehetne intézni a problémádat.
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
saelin
veterán
válasz Bogyi007 #30059 üzenetére
Hétvégén csak alkalom adtán, vagyis nem. Akkor lehet az lesz, hogy bebattyogok az üzletükbe szombaton és személyesen intézem el. De reméltem azt, hogy neten is meg lehet változtatni csak bamba voltam és nem találtam meg az opciót.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
LightManTM
csendes tag
válasz saelin #30058 üzenetére
Szia!
Ha a 1270 nehezen veszi fel, akkor jelentkezz be az Online Ügyfélszolgálatra, majd bal oldalon Ügyintézés, és ott Ügyfélszolgálati bejelentés menüt válaszd ki.
Oda írd be, hogy szeretnéd papír alapúra módosítani a számlázást.
Egyszerű, gyors, és vissza is jeleznek telefonon vagy emailben, ha kész a módosítás.
Egyébként ha olyan csomagod van, amit e-Pack-kel használsz, akkor számold rá az e-Pack díját is, hogy a következő számlától akkor már fizetned kell azt is pluszban. -
saelin
veterán
válasz LightManTM #30062 üzenetére
Megnézem.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
LightManTM
csendes tag
válasz saelin #30063 üzenetére
Egyébként végignyomkodtam az Online Ügyfélszolgálatot, és nem találtam E-számla törlést, csak fordítva. Gondolom egyszerűbb nekik az e-számla, mint a postázás, ezért preferálják azt inkább.
Ettől függetlenül lehetne olyan beállítás, hogy azt is törölhessük.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz LightManTM #30064 üzenetére
"Aki ad,az nyer"
-
nagyúr
Ti is kaptatok hálózati frissítésről szóló SMS-t, ami újraindítást kért? A cégnél mindenki kapott, ezért érdeklődöm, hogy csak minket érint a dolog, vagy országos.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
szab.tam
nagyúr
újr hi!
tizenéve fodás előfizetőként ismét eljött 21 hónap a hosszabbítás lehetősége.
red volt, red lesz.
kinéztem az lg g3-at.
tegnap üsz-ba be. aréna.
(nem egy mezei voda dealer ugye, hanem üsz.)
3 napja lejárt számla kifizet.
és kértem volna egy készüléket, szerződés hosszabbítással.
hááát az nincs.
de mé'? miért nem írják ki, hogy rendelni kell...na, mindegy.
a csaj mondja, hogy jajj de jó, mert holnap biztosan beszállítanak az üzeltbe pár db szürkét.
g3-at?
g3-at...
ha kell, akkor félreteteti nekem.
mondtam, hogy nem tudom, mikor érek rá. tegyék el péntek, 18-adikáig.
ok, akkor g3, a nevem, számom, 07.17-18, leregisztrálva... (tehát a dátumot biztos nem nézte el, ennek később lesz jelentősége.)
kérdezem, ha nem pénteken, hanem már csütörtökön kora délután jövök, akkor biztos bent lesz már?
igen, teljesen.ma du. bemegyek, csaj nincs bent.
másik ügyintéző.
előadom, miért jöttem, félretéve, stb..
kerekedik a szeme a csávónak.
hátrament.
kb. 6-8 perc után jött vissza, és közli, hogy sajnos ma nem volt g3 beszállítás. és tervben sem volt.
mondtam neki, hogy akkor nézzen bele a nyilvántartásba, ahol regisztrálva lettem, mint akinek félretesznek egy g3-at, hogy minek alaján lettem lettem regsztrálva, ha nem volt tervbe sem véve a beszállítás.hát ő arra nem lát rá.
de holnap jön 3 db, és ha kell, abból félretesznek.mondtam neki, hogy akkor töröljenek, hogy ne legyen az, hogy péntekig él a foglalásom, és ugye nem megyek érte.
(2 napomat elqúrták, nem fogják a holnapit is..)ő ezt így most nem tudja törölni, mert nem nem tud hozáférni.
de majd természetesen elintézi. (hogyan,a rról nem beszélt. )na, én itt szépen elköszöntem.
mi az, hogy van egy adatbázis, ahová beírták a foglalásomat, és az üzletben lévő kolléga meg ezt nem látja.
akkor minek alapján tették volna félre???a gyanúm az, hogy jött készülék, csak eltolták, és odaadták másnak.
még ez sem lett volna baj.
de ha a csávó a pofámba hazudott, az már igen.*****
felhívtam a "red asszisztensemet"
elmondtam az egészet.
kérdésem az volt, hogy ha valóban elnézett valamit a tegnapi, foglalást bejegyző kolléganő, nem baj.
de szeretném tudni, hogy érkezett-e be a mai napon az üzletbe g3.
1 percre eltűnt, majd jött, hogy ezt központilag nem tudják megmondani.******
az sem lenne baj, ha a csaj elnézett valamit.
az sem, ha tervben volt, de valamiért a kp-ból, akárhonnan nem kapták meg.
de szerintem tervben volt, és nem azt mondták, hogy nem kapták meg, hanem azt, hog ytervben sem volt.
eléggé sántít, és nagyon nem szeretem, ha hülyének néznek, és még a "red asszisztens is leráz."t.úlélem, van telefonom.
de kellőképpen felhergeltem magam, hogy most már a végére járok.
ki hazudott, ki nem, ki akart csak c vágányra tenni.
ötlet?lehetőleg egy vodás válaszát várnám, aki beleát a dolgokba.
de nem az arénában dolgozik ugye...
[ Szerkesztve ]
fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html
-
szab.tam
nagyúr
válasz Zsocy155 #30073 üzenetére
de.
így eléggé drága.
de a csajtól tegnap, (izé tegnapelőtt), kérdeztem, hogy + kedvezmény van-e, mint a köszönet programban volt.
mondta, hogy van, holnap azt is kikalkuláljuk.
lényeg, ha kifizetem a készülék egy részét, akkor nem 1 ft induló + 8k/hó a készülékdíj, hanem csak 5k/hó, és az előre befizetendőből jön le az évek utáni kedvezmény.
de hát ideáig ugye el sem jutottunk...****
viszont nekem jó a red.
és mint említettem, tizenéve vodás vagyok.
egy számmal.volt benne select, gold plus, majd red.
megszakítás nélkül.
tehát pont az amit nagyra kéne becsülniük, a márkahűség.
mindenáron.****
csak másodszor vagyok kiakadva.
az elsőnél egy kis csicska üsz-os csaj elqúrta a szerződésemet, a hozzá tartozó %-os kedvezmények emiatt összekuszálódtak, és hónapok, rengeteg telefonálás után sikerült kihozni az egyenleget.
de túléltem. (remélem ő is...)most ez a 2. afférom....
(végül is ennyi év alatt még ez dícséret is lehetne a vodának...)
de nem.
meggondoltam magam....mert hát én már csak ilyen kis g* vagyok:
rendszeresen olvasom az ászf-eket, b*ogatom a velem eljáró trehányokat.
és rossz hírüket keltem, ha okom van rá, hogy úgy érzem, hogy nem szeretnek, csak kamuból kommunikálják...
ez van....(ja és ellopták 2 délutánomat vazz....) -
[ Szerkesztve ]
fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html
-
Tomeeka28
aktív tag
válasz szab.tam #30074 üzenetére
Nem kell semmilyen összesküvés elméletet gyártani, szerintem annyi történt hogy a kicsaj elnézte a szállítási napot... emberből van előfordul... de ha ma bemész ma, meg is kapod és G3 bodottág van
HTC 8X / Lumia 1020 / Lumia 930 / HTC One M8 / Lumia 950 / iPhone 6 / LG G4 / iPhone 7 / MacBook Air / iPhone Xs Silver / iPhone Xs Space Gray / iPhone 13 Mini
-
szab.tam
nagyúr
válasz Tomeeka28 #30075 üzenetére
ez logikusnak is tűnne, de a szituból kifolyólag ezt nem tartom valószínűnek.
körbejártuk a dátumot, pont a 2 napos félretétel miatt.fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html
-
ubid
őstag
Sziasztok!
Valaki tudja, hogy a vodafone-ba mennyibe kerül egy telefon függetlenítés ? (egyáltalán lehetséges ? )
Nokia Lumia 520-at kellene...
-.-
-
ubid
őstag
-
csab2
veterán
Számlazárástól hány nap amíg elkészül az e-számla?
Asus Vivobook 14 X413EA, iPhone 13 mini, LG 50LF652V, PS4 slim
-
Bozek
nagyúr
válasz havri1 #30084 üzenetére
Lépj be naponta és már azelőtt ki tudod fizetni, mielőtt megkapnád a számlát. Múltkor én is rég befizettem, mire jött az SMS, mert az online felületen már láttam, hogy mennyi lesz.
Most meg nem tudok belépni, mert nem tetszik neki a jelszó... Pedig ez volt eddig is. Nektek megy?
-
LightManTM
csendes tag
válasz Daffni2 #30080 üzenetére
Szia!
Kifelejtettél fontos információt, ugyanis:
ÁSZF 9.3.Készülék hálózati zárának feloldása
A 2012. szeptember 1-je után, határozott időtartamra kötött Előfizetői Szerződések esetében a határozott időtartam alatt a
készülék hálózati zárának feloldását Szolgáltató kizárólag az Előfizető számhordozása esetében biztosítja. Előfizető a
hálózati zár feloldását a számhordozás után, a készülékkedvezmény összegének és a hálózati zár feloldás díjának
megfizetése után vagy az átvevő szolgáltató ezen díjak átvállalásáról szóló nyilatkozatának Szolgáltatóhoz való
kézbesítését követően kérheti.Tehát ha még van rajta hűség, és ahogy írta 10.000 forint még nem gond, akkor még ahhoz hozzá kell számolni a bontás miatti kötbért is, mert csak számhordozással csinálják meg.
Viszont a 2 év utáni 2500 forint még mindig olcsóbb, mint például a Telenornál. Most januárban szerettünk volna egy Nokia 500-as készüléket függetleníteni, mert lejárt a hűség, és egy Lumia 520-ra cseréltük. Az 500-ast pedig rokonnak akartuk odaadni. Telenornál a függetlenítés 7650 forint, és teljesen mindegy, hogy már 2 év letelt.
Lehet nem túl elegáns, de Ali a sarkon megcsinálta 1500-ért. -
havri1
félisten
válasz LightManTM #30091 üzenetére
Én még mindig azt mondom, hogy elvárnám a szolgáltatóktól, hogyha ilyen drágán adják a készülékeket, akkor a 2 év után, egy kóddal ingyenesen a tulaj függetleníteni tudná.
Kb 10 mp beírni a kódot. Ők sem szoftverelik, hidd el..havri
-
Kicsirics77
veterán
válasz havri1 #30092 üzenetére
Az hogy Te ezt elvárnád még nem lesz így főleg nem ebben a kapzsi országban ahol nem a hűséges és több éve kitartó előfizetőket részesítik előnyben hanem a friss és ropogós új előfizetőket...
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
havri1
félisten
válasz Kicsirics77 #30093 üzenetére
Ezzel tisztában vagyok, de azért az orruk alá dörgölöm minden alkalommal azokat a dolgokat, amit nem tartok etikusnak.
Mennék már máshova, de félek máshol se jobb a helyzethavri
-
LightManTM
csendes tag
válasz havri1 #30092 üzenetére
Egyébként azzal egyetértek, hogy bizonyos esetekben drágák a szolgáltatónál vásárolt telefonok.
Régebben is előjött ez a téma ahogy visszaolvasgattam a fórumban. Már elég sokszor le lett vezetve, hogy melyik csomagban melyik szolgáltatónál milyen árak vannak a készülékek esetén.... és akkor egy kis Off.
Az az igazság, hogy még valamikor nagyon régen a Pannonnál kezdtem Praktikummal, valami 100 forintos percdíjjal, aztán egy Sony CMD-J70 telefon miatt váltottam Vodafone-ra. Az a telefon a mai napig üzemel, igaz a jog tárcsa az oldalán néha nem azt csinálja, amit kellene, de működőképes (anyám használja napi szinten).Amikor váltottam, akkor független telefonokat vettem, és úgy, hogy nem azonnal vettem meg, amint kijött. Például a Nokia 5800-át jó 1 évvel a bemutatása után vettem meg, addigra érett meg bennem az, hogy milyen telefont is vegyek. Azt a telefont 2013. december végén cseréltem le egy Lumia 925-re, de csak azért, mert cégesnek lehetett választani ilyesmit fillérekért (a többit a cég fizette ki, vagy nem tudom, de nem is igazán érdekel, hogy számoltak el a szolgáltató felé ) .
Amíg lehet, addig nyúzom a telefonokat, 2 év helyett én olyan sokkal ritkábban cserélem őket. Amíg bírják, addig használom is a telefonokat. Ha pedig úgy nézzük, akkor fél-1 évvel későbbi vásárlás esetén már függetlenül teljesen jó áron lehet hozzájutni a telefonokhoz. Persze én tuti kirívó eset vagyok, mert ha nem jutok hozzá olcsón a 925-höz, akkor egy akksicserével még mindig az 5800-át használom, mert az is mindent tud, ami nekem kell. Ha pedig kicsit lassabban, na bumm... nem ráérek?
1998 óta egyébként ennyi telefonom volt összesen (lehet nem pont ebben a sorrendben): Nokia 1611, Siemens C25 (ezt rohadtul szerettem, de sajnos kéz alól, hibásan vettem ), Sony CMD-J70, Sony-Ericsson W800i (a középső gomb, joy, micsoda beállt, és így nem volt használható rendesen), Nokia 5800, Nokia Lumia 925.
-
Kicsirics77
veterán
válasz havri1 #30094 üzenetére
Minek kell arra az asztalra sz@rni ahonnan eszik az ember???
Ezt sosem értettem.
Érdekes módon 10 éve vagyok vodás és eddig sem garis sem számlázási problémám nem volt.[ Szerkesztve ]
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
LightManTM
csendes tag
válasz Kicsirics77 #30096 üzenetére
"Érdekes módon 10 éve vagyok vodás és eddig sem garis sem számlázási problémám nem volt."
Szerencsére nekem sem volt még ilyen. Volt egy váltásom, akkor új számlafizető azonosító alá lett áthelyezve a számom. Értelemszerűen a régihez nem tudtam már belépni az E-számlába, így nem tudtam, hogy tartozom-e még ott, vagy sem.
Rákérdeztem a 1270-en, ahol mondták, hogy látják a váltást, viszont véletlenül nem állították át postaira a számlázást a régi számlafizetőnél, így a végelszámolót is az E-számlára töltötték fel, amit nem érek el. Felajánlották, hogy kiküldik emailben a számlát, ha kérem, meg teljesen normálisan elnézést is kért az ügyintéző. De mondta, hogy nem tartozás, hanem túlfizetés van ott.
Két lehetőségem volt: vagy visszautalják a pénzt (2900 forint körüli), vagy átvezetik az új számlafizetőhöz. Utóbbit választottam, pár nap múlva láttam is az E-számlán, hogy túlfizetésem van az újon.Igaz, ha nem kérdezek rá, akkor valószínűleg nem derül ki, nekik meg nem tűnik fel, hogy E-számlán maradt, de az ember ennyire legyen már figyelmes a saját számláira, hogy megkapja-e vagy látja-e. Problémát nem csináltam belőle, egy hívással megoldottunk mindent kb. 10 perc alatt.
-
Kicsirics77
veterán
válasz LightManTM #30097 üzenetére
Flottás voltam egy időben 5 előfizuval plussz a mobilnet,eleinte papír alapú számlát kértem de beleuntam,hogy sorban kelljen állni,telefonon 3 perc volt e-Számlára váltani az 5+1 előfizetést.
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
LightManTM
csendes tag
Amióta van E-számla, azt használom. Nekem nem kell csekk, meg postásra várás
Kapok SMS-t a számláról, jön emailben is értesítés, az E-számlába belépve minden ott van, kattintok párat, és be is van fizetve.
Anyám pont az ellentétem, neki mindenről papír kell. Nem tudom mitől nyugodtabb az, hogy a posta jó szokásához híven elkeveri a számlát is például, és a határidő előtti napon sikerül bedobni a postaládába azt. Akkor meg jön a kapkodás... én meg csak katt-katt-katt -
Kicsirics77
veterán
válasz LightManTM #30099 üzenetére
E-számla
Kártya adatok megadása után fél perc és be van fizetve..... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Robot fűnyírók
- Autós topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Hobby elektronika
- EAFC 24
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- DIGI műholdas TV
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Napelem
- További aktív témák...