- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsof Nokia
aktív tag
Sziasztok
A vodafone Rednél a 20-as 30-ason kívül a belföldi vezetékes számokat is korlátlanul lehet hívni?
[ Szerkesztve ]
A lényeg lényegében lényegtelen
-
Rick4
félisten
válasz zsof Nokia #30603 üzenetére
Minden belföldi nem emelt díjast, a 20-30-31-70-eseket, a vezetékest és a 40-es körzetszámú kék számokat is.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
zsof Nokia
aktív tag
Köszönöm szépen!
[ Szerkesztve ]
A lényeg lényegében lényegtelen
-
tomcsa44
tag
Sziasztok!
Van egy problémám. Nem tudok belépni az e-számlámhoz. Ma jött meg a telefon a simmel (Go), és a voda azt írta emailben, hogy regisztráltak a rendszerben és megadtak nyolc darab számjegyet.
Mikor beírom a telefonszámom és ezt a sorozatot, hibát dob Azonosítási hiba jelzéssel.
Ha elfelejtett jelszóram egyek és megadom a számom, ott az "A telefonszám hibás" hibát adja.Mi lehet a gond?
Még egy kérdésem lenne, ha sose tudok belépni. Az elkészült számlámról mindig küldenek sms-t. Ha ekkor átutalással fizetek, az célra vezető? Nem akarok csúszni majd egy számlával sem.
[ Szerkesztve ]
Sony Xperia M2 (Mellette Navon M400 és Huawei Y300. Jövőre már kell egy Lumia is megint - 735 a terv.)
-
tomcsa44
tag
válasz felhasználóx #30609 üzenetére
Köszönöm szépen! Akkor így teszek.
Sony Xperia M2 (Mellette Navon M400 és Huawei Y300. Jövőre már kell egy Lumia is megint - 735 a terv.)
-
Bozek
nagyúr
válasz tomcsa44 #30606 üzenetére
Az a 8 számjegy ide kell: [link]. Én nem kaptam e-mailt (mivel nem volt meg nekik az e-mail címem), így várhattam 2 napot a szolgáltatás aktiválására. Pontosabban felhívtam őket 1 nap után és levetettem a tiltást, ami online rendelés esetén a kártyán van. Amíg azt nem veszik le, nem tudsz semmit se csinálni a kártyával, csak a 1270-et hívni.
Egyébként meg ITT regisztrálni kellene az Online ügyfélszolgálathoz, mert szerintem ők nem fogják azt megcsinálni helyetted. Utána már be tudsz lépni és látni fogod az adataid. -
chester99
aktív tag
Üdv
Flottás előfizetésel rendelkezem amiben 500 mb net is van, szeretnék átlépni a 2 gb-os csomagba, ilyenkor változik a hűségidő?
[ Szerkesztve ]
-
Paloczi95
tag
Sziasztok!
Van valaki, aki tudna MOL-os flottával kapcsolatban valamilyen infóval szolgálni? Mivel nem nyilvános a flotta, ezért gondolom PÜ-ben.
-
#86973952
törölt tag
Üdv. Mindenkinek,
Jópár negatívum ellenére azért szeretnék most néhány pozitív dolgot megosztani veletek (mert ilyet is kell). Persze sokaknak ez nem lesz újdonság, de nekem az volt (hosszú évek óta nem voltam Vodás), meg annak is az lehet, aki ide téved, de még nem Vodás.
1.
Pár hete vásároltam náluk egy telefont, előfizetéssel. Természetesen az továbbra is bosszantó, hogy jóval több időt kell eltöltenem várakozással, mint a másik 2 szolgáltatónál, de ami utána jött az meglepett, mivel eddigiekben csak magentánál meg kéknél voltam szerződve, elég hosszú ideje. Jött a szokásos SMS, hogy értékeljem az ügyintézést, amire meg is adtam az előbb leírt ok miatt a 8 -at (10 -es skálán).Másnap felhívott egy Vodás munkatárs az iránt érdeklődve, hogy miért csak 8, mi volt a probléma?! Eddig többször értékeltem már különböző számokkal a szolgáltatókat, de még sosem fordult elő, hogy felhívtak volna.
2.
Amikor bementem rendezni az első havi számlám (persze mellette beírtam a gépbe is a mobilszámom), X várakozási időn után már jött az SMS, hogy sajnálják, hogy ennyit kell várnom, meghívnak egy kávéra, amit az ügyintézőtől kérhetek majd el, ha sorra kerülök.3.
Hosszú évek óta most először fordul elő, hogy egy ügyintéző kifejezetten a Samsung ellen beszélt, de az LG -t sem ajánlotta (beszélgettünk még pár percig). Persze itt lehet arról vitázni, hogy ez mennyire jogos vagy nem, de nem ez a lényege. Mindig ezt a két márkát szokták preferálni, elég láthatóan állnak mellettük a szolgáltatók. Szerintem ez mindenképp "unikum".Persze ezek nem olyan dolgok, ami bármilyen más szempontból is megkönnyítené a kapcsolatunkat, de szerintem mindenképp bizakodásra ad okot az ügyfélkezelés tekintetében. Először éreztem azt Magyarországon egy szolgáltatónál, hogy tényleg Európában vagyunk. Szimplán azért írtam ezt le, mert a negatív tapasztalatok mindig megtalálják ezt a témát (akár jogosan is), de ilyet is néha le kell írni.
Remélem a leírtak nem adnak okot a kötekedésre.
-
Sayuar
őstag
válasz #86973952 #30618 üzenetére
Üdv!
"Remélem a leírtak nem adnak okot a kötekedésre."
Remélem nem annak fogod értelmezni a soraim.
Akkor lássuk:1. ez az egész értékeld az ügyintézést egy marketing fogás. Arra alapszik, hogy elhitesse veled azt, hogy fontos a véleményed. Sokan -és te is- a várakozási időre panaszkodnak. Ez már nagyon régóta így megy. Ha valóban fontos lenne a vélemény, akkor egy idő után megoldanák ezt a problémát, de a facebook oldal bejegyzéseit elnézve, nem ez zajlik. Oda jutottam, hogy csak a vonalas (fizetős) számon hívom az ügyfélszolgálatot, mert nincs kedvem 40-50 perc zenélést-, és "hívása fontos számunkra" demagógiát hallgatni.
2. Egy kávé ügyfelenként (önköltségi ára ~20Ft) még mindig olcsóbb mint +1 embert alkalmazni minden egyes üzletben.
3. abból, hogy egy bizonyos ügyintéző mit ajánl, még nem lehet messze menő következtetést levonni. Egy ügyintéző viselkedését nem húznám rá a vodafone márkára.
Szumma-szummárum: én inkább a hang alapú szolgáltatások miatt lettem vodafone-os, mert számomra (akkor) ez volt a legjobb döntés.
[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
válasz Sayuar #30620 üzenetére
Szó sem volt arról, hogy az egekig magasztalnám a Vodát. Sőt, mint ezt jeleztem van azért nem kevés sarkallatos, problémás dolog a működésükben. Viszont pont ez volt a lényege, nem kifejezetten lehúzni szerettem volna őket, mert 1001 okból teljesen jogosan már megtettem.
1.
Teljes mértékben marketing fogás, ez nem is volt kérdéses. Viszont érdekes módon más szolgáltató a sok-sok év alatt még 1x sem hívott fel azzal, hogy mi volt a problémám. Pedig a korlátlan csomagjaim előtt havi 40-80 ezer között (néha többet, kevesebbet ritkán) hagytam ott havonta. Itt is szimplán a gesztusról van szó és ez ügyfélkezelés, bármennyire is marketing fogás, nagyon hasznos dolog. Ettől én sem gondoltam azt, hogy holnaptól rövidebb idő lesz a várakozás, szimplán legalább reagálnak a problémára, ez is valami, mert a többi szolgáltató nagy ívben ejt hasonló gondokra.2.
Nem is írtam, hogy a telefonszámlának szólt volna, mivel azon nem forgalmaztam egy percet sem a 9 nap alatt (aug. 10. vásárlás, aug. 19. zárás). Ráadásul szimplán 6.000 forintos csomag, aminél durván 2.000 forintot fizettem be. Amúgy a kávéért nem fizettem semmit, remélem legközelebb sem fogok, mert aktív fogyasztó vagyok.3.
Ez nem feltétlen a Vodának szólt, hanem hogy az eddigek során, ebben a témában minden esetben egyértelműen állást foglaltak az ügyintézők.Ezzel nem azt szerettem volna "mondani", hogy mekkora király a Voda, de még csak nem is azt, hogy elborultam és hanyadt estem. Egyszerűen arról van szó, hogy a magyar szolgáltatói piac a külföldi viszonyokhoz képest a béka se...e alatt van. Nem csak mobilszolgáltatás üzletágban, hanem minden másban is. Egy-egy ilyen gesztus, aminek mindegy az indítatása ügyfélközpontúbbá teszi a szolgáltatást, ami itthon nagyon hiányzik.
Amúgy nem vettem kötekedésnek, remélem a reakcióm sem vet fel problémát.
[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
válasz Vangelis #30623 üzenetére
Te egy szerencsés ember vagy. Bár lehet én is a Vodával.
Telenor -os ügyfél még a Pannon -os korszakból lettem. Azóta is meg van.
T -hez meg még a Westel -es időből kerültem. Tőlük most 1 hónapja vettem nem érzékeny búcsút.Vodával kapcsolatban a legtöbb rossz tapasztalatot flottás ügyfélként szereztem. Meg egy közeli rokonom ügyeinek intézésénél, aminél nem éppen a legkorrektebben szerettek volna eljárni, de ez más téma.
Kaptak is tőlem eleget. Viszont nem lettem volna korrekt, ha nem jegyzem meg azt is, ha valamiben pozitívan járnak el. Igazából ez volt a lényege.
-
Rick4
félisten
válasz Sayuar #30620 üzenetére
Szumma-szummárum: én inkább a hang alapú szolgáltatások miatt lettem vodafone-os, mert számomra (akkor) ez volt a legjobb döntés.
Miért, mások , vagy ő miért lett? Ha már írod, hogy te inkább, akkor nyilván ő nem azért, tehát miért?
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
csab2
veterán
válasz #86973952 #30618 üzenetére
Én kb. 2,5 hónapja vagyok vodás. Nekem az tetszett nagyon, hogy miután beszéltem az ügyintézővel, SMS-ben elküldték a nevét, hogy kivel beszéltem.
Engem nem érdekel ha valami marketing fogás, ha ez együtt jár udvariassággal, figyelmességgel, praktikummal.Asus Vivobook 14 X413EA, iPhone 13 mini, LG 50LF652V, PS4 slim
-
Rick4
félisten
Teljesen jó ez a módszer, ha félévente felhívnak, hogy látjuk, 4 hónapja beszéltél valakivel, és milyen volt az ügyintéző, nem fogsz rá konkrétan emlékezni, azonnal meg valószínű képben leszel, ezzel mérik az ügyfélszolgálatosok teljesítményét, és biztosan ösztönzőként hat rájuk, (akár anyagilag is) hogy a nevéhez fűzhető sok pozitív értékelés. Amúgy a t-mobile-nál és a t-home-nál is ugyanígy működik.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz #86973952 #30632 üzenetére
Egyszerű ez, versenyhelyzet van, egy rosszul végződő telefonhívás miatt akár egy későbbi felmondás is bekövetkezhet, mérni kell valahogy a dolgozók teljesítményét, erre ez egy viszonylag egyszerű módszer, ráadásul sok költsége sincs, hálón belül két ingyen sms, ami a szolgáltatónak talán 1Ft-jába kerülhet. Azért, mert nekünk innen kintről úgy látszik, hogy jó akciókkal nem akarják meglepni a régi előfizetőket, még elzavarni sem akarják őket.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
#86973952
törölt tag
Persze, a próbavásárlás is egy nagyon nagy biznisz, nem véletlenül. Nem is csak a versenyhezet, hanem a minősítés miatt is.
Az előző "kedves" ügyfélszolgálatos, akivel pár hete kerültem szembe viszont a másik véglet volt. Kb. mindenre magasról ejtett, meg láthatóan képben sem volt egy csomó dologgal kapcsolatban (és még finoman fogalmaztam).
-
#86973952
törölt tag
válasz Sayuar #30635 üzenetére
Nekem is ez ugrott be. Az ügyfélszolgálatos magán is röhögött.
Egy pozitívumot még tudok a Voda mellé tenni, már 3 különböző márkánál vettem észre, hogy náluk jóval előbb kap az ügyfél friss firmware -t. Szomorúan tapasztaltam, hogy egyik esetben már lassan 2 hónapja megkapta az adott telefon, kéknél meg magentánál még mindig sehol semmi...
[ Szerkesztve ]
-
zeon.hu
nagyúr
negatívum:
gyakorlatilag megszűnt a feltöltőkártyás rendszer. havonta fel kell tölteni, különben nem tudsz telefonálni, hiába maradt pénz a kártyán.
pozitívum:
Ascend G6-ot kevesebb,mint féláron veheted meg a legolcsóbb előfizetéssel a többi csomaghoz képest. Vodafone Go a lap alján. szerintem elrontott ajánlat, de működik#?*@&!
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Motorola Razr 40 - 8GB 256GB DualSIM Sage Green - Bontatlan - Garanciális
- Canon Ixus 285 HS
- Új! Bontatlan! Samsung 8TB 2.5 SSD eladó! Országos Szállítással