- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #28498 üzenetére
Leírom srácok a Forensis klubtagságom menetét.
Beregisztráltam megkaptam a kártyát örültem tankoltam, majd be is fejeztem.Az oké, hogy 8.- al olcsóbb a benzin, de annyival szarabb is volt, hogy vissza is mentem az OMV-hez.
Szerintem magyarisztán kútjai közül, egyedül az OMV ahol megközelíti a kinti minőséget a benzin, lehet azért mert az egyetlen kút aki nem a MOL tól veszi az "alapanyagot".Az AGIP (ENI) kúton tankolt benzinből sokkal kevesebb kilómétert tudtam megtenni, azaz megnőtt a fogyasztása a kocsinak.
Ráadásul a motor hangosabb is volt tőle, egy kicsit csattogósabb.Most újra csak az OMV játszik igaz most már az új autóval, de ebbe nem is fog más menni.
Hiába olcsóbb 8.- al, ha többszőr kell a kútra menni ugyan úgy kifizeted az árát ha nem többet.Renault power
-
giigz
veterán
válasz AMD Power #28740 üzenetére
Kimondom:
Ha ennyire fillérezned kell, egyelőre nem való neked autó. Több hónapja, sőt talán már 1 éve is keresed az autókat, ha ezt a 300k-s keretedet ennyi idő alatt nem tudtad kibővíteni 400-500k-ra, akkor az autót sem tudod majd fenntartani.
Magamat tudom felhozni példának, azt hittem, hogy majd a 370k-s autóra nem kell költeni semmit, de akkor az nem használtautó lenne... 1,5 év alatt 800k körül járok, az autó vételáránál már több ment rá mindent belevéve. És most megint csak mennek a tízesek, lassan 900k lesz...
Nem tudom mennyit akarsz majd vele járni, kevés futásnál is 10-20-30k kell a benzinre, + a biztosítás fenntartás még 10-20k havonta, ennyire biztos kijön, tehát 50.000 Ft biztos kell az autóra havonta, ha akarsz is vele menni.
Tehát a fizetésedből minden hónapban le tudsz vonni 50k-t? Nem, mert akkor már 1 év alatt 100-200-300k-val megnövelted volna a keretedet, és értelmes autókat is nézhetnél, nem ilyen tragacs Swift-eket Clio-kat, amiknek szinte nincs is már értéke...
Nem beszélve arról, ha beleülsz, egy kicsi, kényelmetlen, csörgő-zörgő autód lesz, szeretni sem fogod, csak mindig arra gondolsz, hogy hát igen, kiadtam a pénzt, de mekkora sz@r...
100x leírtam, és továbbra sem tudom megérteni, hogy ott van az a rohadt Megane +100k-ért, vagy ott volt rob kocsija Swift áron, igaz kívülről nem volt patent, de műszakilag igen, neked tökéletes lett volna, annyival nem több a fenntartása, mint amennyivel szarabb a Swift... Tényleg, menjél már egy kört, utána ülj be a 200k-s Swift-be, szerintem nem lesz több kérdésed. Legalábbis én amikor tesztelgettem az autókat, a Megane után azt mondtam haverom Swift-jére, hogy hallod ez egy ótvar szar, hogy lehet ilyennel közlekedni? Kicsi volt, kényelmetlen, anyag nincs sehol, melletted egy papírvékony ajtó, előtted semmi, mögötted semmi, földön van az egész, stb. stb.
Hidd el ezt nem rosszindulatból írom, csak tényleg semmi értelme nem lenne egy Swift-et venni, eljárt felette az idő, pont.
-
imyourfriend
őstag
válasz AMD Power #28880 üzenetére
Az a helyzet hogy mar kezdik beszennyezni az orszag nyugati felet is. (Szentgotthard mellett elek, es Szombathely is elegge nyugat.) Es mar itt is elofirdul kellemetlen ember. Na de mivel en is szoktam kellemetlen lenni ezert nem mutogatok masokra.
Mas: miota bringazom tobb kmt ulok az orsazgutin mint az autoban. Elmult ket ev 10k km bringan, szoval tessek csak katalizatorral es minden egyebbel felszerelni azt a kib*szott autot az egeszsegesebb emberek erdekeben.
-
-
peugeotmate
őstag
válasz AMD Power #29179 üzenetére
Köszönöm mindkettőtöknek.
50 ezret még sikerült alkudni az árból. Ennyiért (szerintem) jó áron volt. Egy igazoltan, rendszeresen karbantartott autóról beszélünk. Ráadásul jól is néz ki. Volt fenn egy másik ugyanilyen 5 ajtós Megane is, az 2007-es volt, valamivel kevesebb kilométerrel, de szervizkönyv nélkül. Azt 1,4 millióért hirdették, de el is kelt tegnapig, így maradt ez. (A másik Budapesten lett volna, amit elvittek korábban.)
just
Valószínűleg amiatt, mert egy ideig csak állt az autó, de pontos okát nem tudom. Szervizben visszarakták. A kupak nincs a képen sem, be van fóliázva ott is.[ Szerkesztve ]
meg
-
Hugo85
aktív tag
válasz AMD Power #29230 üzenetére
1.4 16v simán utazik 140el és vidáman gyorsul, szóval nem is értem ezt a túl kevés témát. Illetve azon a 0.9es motoron lóg a turbó, így jó eséllyel magasabb a nyomatéka és alacsonyabb fordulaton elérhető mint egy 1.4 - 1.6os szívó benzinesnek. Valószínű ehhez mérten van illesztve a váltó áttétele is.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #29301 üzenetére
Na azért az F1 ben igen kemény anyaghasználat van, szóval az oké, hogy kisebb köbcenti turbó, de azok a motorok úgy vannak megtervezve, hogy extrém hajtást bírjanak ki.
Ha egy F1 es motort, vegyük a leggyengébb csapat motorját, csak városi közlekedésre használnánk, átalakított hűtési rendszerrel.
Akkor azok nagyon bazi brutál sokáig elmennének.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #29301 üzenetére
Igazából evvel a motorral semmi bajom sincs még egy smartba teszik... de pl egy ford focus kombiba ami majd 1,3 tonna vagy egy megane 3 ba ami szintén ennyi...ezeket pörgetni kell hogy haladjanak ha pedig pörgeted akkor állandó terhelésnek van kitéve és az anyag használat ahogy Rob is írta nem arra van kitalálva hogy örökké bírja...tudom hogy most diesel példát hozok fel szemben a turbós benyással de pl egy SDi motor a világból kimászik mert olyan tűrések és olyan anyag használata arra tervezték.. de pl ott a sima 1.9 tdi is..nem hiába szeretik jóval túl van méretezve..ezért bírják nagyon a tuningot is pl
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #29344 üzenetére
Írtam.
egy sáv és abban is inkább tankkal kell közlekedni, f@sz kivan.
nem vettem észre, de ha észreveszem se tudom kikerülni, nincs hozzá hely.
élhetetlen egy buzer@ns város ez. már nagyon elegem van belőlle.
minden nyáron járhatatlan utak, mindent felbontanak, és persze a kerülő utakat is felbontják, hogy mindenhol jó legyen.Renault power
-
giigz
veterán
válasz AMD Power #29451 üzenetére
Azt a mindenit, de fáj a szívem ezt látva...
Valami eszeveszett jól néz ki ez a kombi
Én lehet visszatértem volna a Megane-hoz, és egy ilyen kombit vettem volna, de sajnos nem (csak) én döntöttem, így lesz a Focus kombi, de megkockáztatom, hogy ez a Megane legalább olyan szép, sőt talán szebb is
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz AMD Power #29477 üzenetére
Sajnos csak 750-be vittek el, de gyorsan elment legalabb, nem huzta az idot a srac, szoval igy megerte nekem.
Az utodja mar megvan, es bar imadtam Ronit, sajnos eg es a fold a kulonbseg: BMW e46 320CI (coupe) 6 hengeres. Nagyon finom kis kocsi, nem bantam meg, hogy lecsereltuk Ronit.
-
aktív tag
válasz AMD Power #29479 üzenetére
(#29479) AMD Power Igen, nagyon mas. Megeri valtani... persze majd idovel derul ki ez igazabol, de eddig nagyon tetszik minden. Koszonom a jokivansagot!
(#29481) rob210 Nagyon meg tudom erteni Nem akarom bantani a Renaul-ot, mert nagyon jo volt... amig nem jott meg a BMW. Sokaig gondolkoztunk, hogy biztosan ezt akarjuk-e (marmint eladni Ronit). De miutan Csutortok este elhoztuk a BMW-t, utana mar Szombaton nem fajt a szivem (annyira), hogy elvittek Ronit.
(#29480) mycso
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz AMD Power #29490 üzenetére
(#29490) AMD Power Igen, szabad, mert nagyon jo vetelt csinaltunk, ugy nez ki. Egy tulaja volt vegig, szinte rozsdamentes. Kulfoldrol behozott kocsi, minden papirral egyutt 1.4 milla volt. Es ebben meg a 6 hengeres motor dolgozik
(#29491) rob210 Persze, ez egy eleterzes. Kinek ez jon be, kinek az. En senkit nem fogok meggyozni, es ez utan nem fogom fikazni sem a Renault-okat.
(#29492) giigz Multkor azt mondtad, hogy mar kesz van a kocsi. Nem ertem, miert nem adod el... mar bocsi..
-
giigz
veterán
válasz AMD Power #29493 üzenetére
Ezeknek a felének a megcsináltatása sem fog beleférni Havi 40-50-et tudok kb. költeni az autóra, és ebben már a benzin is benne van, így nem marad túl sok a javításokra, csak lassan apránként tudok haladni, bár idén is már a 4 hónap alatt ~249.100 Ft ment rá nyállal együtt, az havi 62.275 Ft ebben az évben átlagban, mondjuk ebben a biztosítás, adó meg parkolás nincs benne.
(#29494) rob210: Valamiért a te injektoroddal sokkal erősebb volt a kocsi. Akkor a mostani injektorhoz képest 0-100-ra gyorsulásban 1-1,5 másodperc volt, és a tieddel érezhetően jobbat lépett. Persze a katalizátor hiánya is segíthet egy kicsit rajta, nem véletlen vagyok így is a gyári gyorsulási érték alatt, viszont akkor is a te injektoroddal még 1 másodperc lejönne kb., és egy ilyen fosgyenge autó esetén az rengeteget jelent. Egyszerűen nem megy előzésekkor, sokat jelent az a +5 LE is... Én saccra most 65-70 LE-re mondanám az autómat, egy normális injektorral meg tutira meglenne a 75 LE, egyszerűen érzem, hogy megy annyira jól, és az értéket is hozza. Tehát a cél az lenne, hogy értelmes áron találjak egy olyan injektort, ami jó az autómba, és annyi erőt ad, mint a tied adott, és működik is vele rendesen.
(#29495) SocketA: Én is azt hittem hogy kész lesz Végülis a hátsó merevítő meg a dob semmi, az olajcsere és váltóolaj az nem számít bele, azt ugye mindig kell csinálni, tehát a 100%-os állapot tényleg meglenne, ha a rozsda rendben lenne, mert akkor olyan a kocsi, hogy kívülről és tulajdonságaiban senki nem tudna belekötni, viszont még egy vezérléscsere is kell, akkor az injektor sem ártana amit írtam fentebb, rozsdás felni cseréje, tehát ez másnak már rég tökéletes állapot és nem csináltatja meg, de (#29496) AMD Power: Igen, már rég túl drága ez a Megane, fiatalabb sosem lesz, erősebb sem, jobban sem fog kinézni (na jó a fóliázás is sokat dobott rajta és egy alu sem csúfítaná...), de ettől függetlenül mind kidobott pénz. Viszont ha már ennyi időt és pénzt öltem bele, nem fogom eladni, és nincs is félmillióm, hogy az eladás után egy másik autóba üljek. Ha már ennyi pénz ráment erre, akkor ezt használom, meg is szerettem egyébként, ismerem minden egyes tulajdonságát, tudom hogy nagyjából az egész autó az utolsó csavarig ki van cserélve, és pl. azért vettem gumiból is egy tökéletesen megfelelőnél drágábbat, meg azért csináltattam fóliázást, mert ennyi pénz költése után már az a pár ezres különbség nem számít, akkor már legyen az... Ilyen a kormánybőrözés is, ha már ráköltöttem a kocsira 900k-t, akkor már legyen 910k, és sokkal jobb lesz vezetni... Stb.
(#29498) Mágus2: Tudom, hogy nincs 100%-os állapot, de valamit mondani kell. Ha már nem tudok mit csinálni az autón, mert minden rendben van, és nagyjából új állapotú, akkor kimondom, hogy 100%-os állapot, addig csak 99.
Szerk: Ez az idei 249k buszbérlettel 24k lett volna...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #29566 üzenetére
http://galeria.vezess.hu/files/362/071/000/dacia_logan-mcv_dacia-logan-mcv-hasznalt/71362/71362_581744_784x523.jpg
Én nem is sejtem, hogy ez melyik motor.
Mert, hogy nem 1.6 16V az tuti.
Szerintem ez 8v-s motor de hogy 1.6 vagy 1.4 azt így nem tudni.
Meg azt sem, hogy akkor most a tulajnak milye van, 16V vagy sem.
Egy kicsit sántít a cikk.Amúgy ésszerű választás nagycsaládosoknak, ismerősömnek is ilyen van csak neki valóban az 1.6 16V ami az én meganomban is dübörög.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #29647 üzenetére
Az sem mindegy mekkora turbó és hogy van állítva.
Az se mindegy mekkorák a csúcsok, az sem mindegy melyik verzióból hozzák ki azt a 150+ lovat és sorolhatnék még egy csomó mindent, de valóban 150ló fölött már örömautókázásról beszélhetünk.
100ló felett pedig élménydús autókázásról.
100ló alatt pedig használható családi autóról.
50ló alatt meg forgalmi akadályról.Renault power
-
giigz
veterán
válasz AMD Power #29678 üzenetére
Benne vagyok, talalkozhatunk, gyorsulgatunk, de az en 1.4 8V-mnek semmi eselye nem lesz a 150 lovas + csillio Nm-es TDI ellen, viszont most nem is errol beszelunk, hanem sima 110 lovas TDI-rol A4-ben vagy Octavia-ban, 1.6 16V M1 ellen, es mivel annyival konnyebb a M1, a TDI a nagyobb nyomatekkal sem "er semmit", 0-100 km/h-ra gyorsitaskor a Megane nyer, es ez teny.
Mágus2: Autopalya egy masik tema, most 0-100 km/h-rol van szo, az pedig tovabbra is teny, hogy az 1.6 16V M1 jobban gyorsul szazra. Hivatalos meres nincs autopalyas temponal, igy arrol foloslegesen lehetne vitazni, elvileg a TDI lenne a jobb a nyomatek miatt, de a gyakorlatban az sem mindig jon ki annyira, erre pelda az uj Focus, ugy voltam vele vegyuk az 1.0 turboval, tobb Nm, ugyanannyi LE, aztan a gyakorlatban megsem hoz jobb eredmenyeket rugalmassag tesztben sem, max egy hajszalnyival, de nagyon jelentoset nem, alul huz jobban, de nagy kulonbseg nincs.
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #31129 üzenetére
Nekem tényleg nagyon bejött bátran állítom hogy ennyiért jobb/kényelmesebb autót nem igazán kapsz. Ami nagyon tetszett hogy bár én nem vagyok oda az automatáért de ez olyan szépen kapcsolgatót hogy öröm volt benne autózni.. no meg ha ha ráléptem a gázra nem igen gondolkodott 50-ről 130 ig nagyot lépet pedig nem könnyű a gép Igaz nem is 6 litert evett, a gazdija szerint 8 körül eszik normál vegyesbe.
Jut eszembe te is kijöhetnél egy kis autós/beszélgetős estre ha úgy van
Lion01:na majd egyeztetünk mikor hogy merre
Új hozzászólás Aktív témák
- Tenisz topic
- Win 10 LTSC: hülye vagyok?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Linux - haladóknak
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Futás, futópályák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- LEGO klub
- További aktív témák...
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs