- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Android szakmai topik
- iPhone 16 vagy Oppo Reno13?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Magisk
- Ezekben a változatokban lesz elérhető a OnePlus 13 Kínán kívül
- MIUI / HyperOS topik
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
válasz Reaper04 #8553 üzenetére
Komfortcsökkentő ? Miért ?
Nem jók az ilyen felnik/gumik ?szétverik a lengéscsillapítót, meg a csuklókat, meg a vesédet
kolléga rakatott anno 18-as /45-ös gumikat a passzátra, onnantól évi egy gömbcsukló szett csere
most árulja és megy vissza a 16-os felniElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #8553 üzenetére
Már megválaszolták menet közben de valóban amit írtak az urak azért nem javaslom senkinek.
Én is gondolkoztam alufelnin de a gumis cimbora lebeszélt.
Azt mondta nézd lehet, hogy szép a peres gumi kanyarokban sokat dob a stabilitáson, de egy nem egy családi autóval fogsz rallyzni, kettő drágább a gumi mint a gyári nem kicsivel, három szétveri a futóművedet és a komfortérzetedet.
Pattogós lesz tőle a kocsi könnyebben teszed a felnit is gajra egy méretesebb kátyuban amit nem biztos, hogy el tudsz kerülni.
Hallgattam rá és nem bántam meg.
Én már a gyerekkel a hátam mögött a 75lovas erőgépemmel úgy is valóban higgadtan megfontoltan vezetek.ha pályán használnám hosszú utakra akkor lecserélném de így igazat adtam a srácnak.
Azt mondta higyem el neki rengeteg felnit javít mostanában a peres gumik és a jó ,Magyar utak miatt.
Engem lebeszél, mert haver vagyok, de másnak nem szól mert ő ebből él jól.Renault power
-
roberto211
őstag
Szia rob210. ! Biztos emlékszel még rám télen én írtam a 1.6os sceniccel kapcs.-ban.. Hogy nem gyorsul, meg kattog stb.. Meg a esztétikai gondok és azt javasoltad nekem h ne h ne vigyem autószerelőhöz, mert drága lenne hanem ha ügyes vagyok itthon is megbírom csinálni.. Na ugye már kezd meleg lenni, vagy is jobb idő lenni, és vagy a jövőhéten avgy utána csinálnám. És említettél valami pasztát avgy krémet nem tudom ami átalakítja a rozsdát, és lekaprható lesz vagy ilyesmi.. Hogy annak mondanád mégegyszer a nevét ha megkérlek?, Mert akkor megvenném. és megcsinálom majd. Utána meg a festés a esztétikai sérüléseknél. Aztán ezen a héten megy majd ha minden igaz szerelőhöz megnézetni, h mivan meg stb. Kiváncsi vagyok mit mond a kopogásra Na de mindegy, nem fárasztalak.
Várom válaszod. Üdv: Robi
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
rob210
Topikgazda
válasz roberto211 #8557 üzenetére
noverox rozsdaátalakító.
Egy helyen lehet kapni pesten.Renault power
-
mycso
Topikgazda
Hát, azért ez picit azért szőrszál hasogatás már...ez olyan mint annó engem mindenki le akart beszélni a kombiról, mert többet eszik, nehezen fűthető, zajos és párásodik, na ezek nem így vannak vagy csak nagyon minimális az eltérés egy 5ajtóshoz képest, amit én eddig még nem vettem észre.
Természetesen extrém méreteknél osztom a véleményed, viszont egy gyári méretű alufelni, pl nem fog semmit csinálni (negatív irányban).
Meg itt már picit elmegyünk ilyen saját ízlés szerinti dolgokhoz, hiszen leírtál 1-2 dolgot, ami miatt pl. neked nem kell. Viszont én azok egy részével nem értek egyet, ezért pl. nekem meg kell.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Füge007
senior tag
Ezeken az utakon még a gyári méretet is szétcseszi a kátyu. Az elmúlt évben rommá tört egy alufelnim, és örülhettem, hogy ennyivel megúsztam, a futóművem megúszta. Itt az utak egyre katasztrofálisabbak lesznek, ezért nem ajánlom az /55 méret alá menni, ez persze csak javaslat, mindenki maga dönti el milyen papucsot vág a verdája alá.
[ Szerkesztve ]
Füge
-
rob210
Topikgazda
Én sem a gyári lemezfelni váltóméretéről beszélek aluban.
De nem is hiszem, hogy te normál gyári méretet keresel.
Hiszen a renault Megane II-es nem hiszem, hogy gyárilag 18"-al jött volna ki.
Egyébként meg azzal kezdtem ízlések és pofonok, én soha senkit nem beszélek le és rá semmire.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
Ááá a 18"-al csak elkalandoztam....igazából ami most van, az a gyári mérete a M2-nek: 205/55R16.
Már írtam régebben is, ha rossz utakról van szó akkor tudom mit jelent, itt Borsodban már kezd olyan lenni a helyzet, hogy nem is nevezném útnak.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
AMD Power
titán
De jó árban vannak már ezek is....
-
Reaper04
aktív tag
Szia!
Szétveri? De akkor minek találták ki, ha egyszer ennyire "káros" ? Csak hogy esztétikusabban nézzen ki ?
Gyári alufelni, ennyire rossz lenne ?(A télim amúgy 15ös, acél felnin, gondolom ezzel nincs baj )
Fogjam magam, adjam el ? (Mondjuk jó pénzt kapnék érte) De ugyan akkor tetszik is. Nem gondoltam volna, hogy ennyire káros. Vannak kátyuk a környéken (hol nincsenek) ...
De tényleg ... akkor miért találták ki ?
Még 1x: Gyári 17"-os Renault Nervasport alufelni[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #8566 üzenetére
Amig gyári méreteket használ az ember addig nincs baj aluval sem, mert van a guminak elnyelő képessége.
Én arról beszélek amikor peres gumival száguldozik az ember mert az szétkúrja a futóművet.
Egyébként azért találták ki, mert (nem Magyarországi találmány) aluból van.
Szebb jobb könnyebb és egy jó minőségű úton nem okoz gondot.
Kicsit nyugatabbra azt merném mondani akár 35 ös peressel is mehet az ember.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #8573 üzenetére
nézd én senkit semmire nem beszélek rá.
Mondtam már.
Lehet, hogy hibamentesen elmész velük 100.000kmert de az is lehet hogy a következő kanyarban lecsapod a felnit.
HA valaki ésszel vezet nagyon odafigyelve kisebb a sérülés esélye de a ballonosabb guminál, a sérülés veszélye kisebb.
Illetve olcsóbb ha csak gumit kell cserélni mint ha felnit is kell javítani ne agy isten cserélni.Renault power
-
zsizsef
senior tag
Ha már felni téma....
Jelenleg a téligumi ilyenre van feltéve: 6 1/2 J15H2C ET45 (2007-es M2)
A nyári gumit is ilyen acélra szeretném feltenni.
Ilyet keresek 5 darabot Hajdú-Bihar megyében. Vagy van e "helyettesítő" megfelelő alternatíva? -
őstag
nekem 205/55 r16 van, fogtam vele pár kátyút a szezonban, de jól bírta
fél éves kormoran (most fél éves, újonnan vettem)
tapasztalatom szerint minél öregebb az abroncs annál nagyobb a valószínűsége hogy tönkremegy egy kátyúzás során
gondolom mert öregszik az anyagacryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Füge007 #8577 üzenetére
régen amikor nem volt pénz ilyesmire akkor én is megvettem a használtat, de a tapasztalat megmutatta, hogy nem érdemes
max akkor ha még pár hónapig akarod megtartani a kocsit, vagy eleve csak eladásra kell hozzá valami, hogy a vevő el tudjon vele gurulnicryptot minden termékemért elfogadom
-
-
salieri.
őstag
mennyire bonyolult egy 96 os clion 1,4 es energy
kicserelni otthon egy kilometerora spiralt?
illetve mennyi a realis ara a munkadijnak? -
salieri.
őstag
Bocs fáradt vagyok.
Szóval így akartam kérdezni az elvégzett munkának mennyi a reális ára ?
valami útmutató nincs a cseréhez?
ez kell bele -
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #8584 üzenetére
Baszki cliót írtál bocsánat, igazad van abban még spirálos.
Nincs szerelési könyved a clióhoz?
Sok helyen fentvan már egy csomó típushoz a teljes dokumentáció.
Nekem a meganehoz az első dolgom volt leszedni a gépkönyvet.Nem volt még clió a kezeim közt tehát érdemben sajnos nem tudok segíteni, de biztos, hogy nem túl nagy macera, ha csak a műszerfalat nem kell teljesen szétkapni hozzá, ami akáér meg is eshet.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #8586 üzenetére
Hát a régebbi kocsijaimból kiindulva műszeregység kikap.
Bovden kicsavaroz aztán kihúzod a motortér felé.
Ha nem akarsz sokat szívni az újat a régivel összeszigszalagozod és ahogy húzod ki úgy megy be a helyére az új.
Aztán a váltóbók ki a régi be az új és kábé ennyi is a művelet szerintem ha a műszercsoport kint van onnantól 10 perc.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #8588 üzenetére
Tényleg nem tudom, de szerintem igen.
Max a spirállal kell kicsit játszani csavargatni egy kicsit, hogy szétakadjanak a fogak.
A kicsavarozás, az gondolom ugyan úgy van mint a többi kocsinál, vagy magát a spirál leszorítóját tekered vagy egy 10 es csavar szorítja bele a váltóba egy közdarabbal.Renault power
-
mycso
Topikgazda
No, ez az első dacia, ami nekem is bejön (legalább is így képeken jónak tűnik).
Egyébként a 110 lovas 1.5dci, az elégséges. Az van pároméknál az első szériás qashqai-okban, és azoknak is bőven elégséges, akár 5 személlyel+megrakva is.(tapasztalat)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
AMD Power
titán
Nem rossz az biztos.
[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
Üdv!
Megtudná valaki mondani, hogy mi a különbség az "update list"-es és a "tuner list"-es autórádió között?
Megane 2 ről lenne szó.Mégvalami:
Nekem tuneres van, rossz a cd lejátszója, csak rádiót, meg fm transmitteren tudok muzsikát hallgatni. a transmitteres hang az egyszerűen szörnyű.
Találtam egy megoldást, hogy hogy lehetne aux kimenetet rámonyákolni ami működik is ráadásul, de az meg sajna csak update list-es rádióhoz jó.
Úgy hogy buktam.+Szerintetek érdemes megtartani a rádiót? Mármint arra gondolok, hogy vennék egy másikat ~15e, használtam és ennyi, vagy inkább hagyjam a gyárit és vegyek egy másik fejegységet? (más márkájút)
Bár így elveszik a kormányvezérlő nyújtotta "kényelem", de így meg a recsegéstől tönkremegy a hangszóróm, másrészt meg élvezhetetlen a zene. Nem tudom felhangosítani, mert úgy meg sistereg is. Á .. nemjó ígyOlvastam hogy a Densionnak van valami gateway nevű cucca, ami tökéletes hangzást biztosít és jó minden rádióhoz. (usb +aux csatlakozás) de több tízezer forint.
Mit lehetne tenni?
Köszi előre is!
-
Reaper04
aktív tag
Üdv!
Hát szerintem ez még 3k sem volt... Nem én vettem bele, hanem az előző tulaj.
De a jobb minőségű is recseg meg hasonlók nem? Max ritkábban ?Meg ha már kormánykapcsoló:
Transmitternél sem lehet léptetni a zeneszámokat, csak halkítani meg hangosítani. Ja + stop funkció. Semmi egyebet nem.
1; veszek egy "jobb" FM transmittert, azzal sem tudok léptetni, de kormányról tudom vezérelni a hangot. És van rá esély hogy recseg, rossz lesz a hang. És került mondjuk 6-7-be.
2; veszek fejegységet 10 környékén, az mp3 mat lejátszik szépen szól ...stb bár a kormányvezérlő kilőve. Van hozzá aux, meg usb is.Akkor inkább már az utóbbi, nem? Vagy szerintetek?
Eddig ami volt autóm abban mint a fejegységen kellett vezérelni a dolgokat. Nem lenne nehéz visszaszokni, tekintettel arra hogy 3 hetes az autómÉrvek, ellenérvek?
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #8597 üzenetére
Ahha na ha ez csak vacilálás volt, akkor egyértelműen egy normális fejegység.
Én is azzal kezdtem, hogy vettem egy blaut és szépen beépítettem a gyári helyére.
11.000.-kemény magyar forint volt és még távirányító is van hozzá.
Amit a gyerek a hátsó ülésről nagy szeretettel nyomkodRenault power
-
gabx76
őstag
válasz Reaper04 #8597 üzenetére
Én is passzoltam anno a kormányvezérlőt, bár nekem eredetileg működött a gyári rádió is.
Viszont volt korábbról egy BT kihangosítós, SD kártyás fejegységem (VDOdayton), amit nem lett volna szívem elpasszolni. Így maradt a kompromisszum, de nem bántam.Btw. létezik olyan fejegység a VDOdayton sorozatban is, amely kompatibilis a gyári csatlakozóval, kezelőszervekkel, viszont ritka, mint a fehér holló. (Az enyém pont nem ilyen - a csatlakozó helye megvan a hátlapon, a méret és a kiosztás is passzolna, viszont nincs bekötve, hiányzanak a tüskék belőle)
-
gabx76
őstag
Sajnos lejárt az időlimit, de itt van pl. a VDO Dayton MS 4200-as fejegység leírásából egy kép. Jól látszik, hogy fel van készítve a csatlakozó fogadására. (zöld)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest