- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Milyen GPS-t vegyek?
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #49250 üzenetére
Az elektródát hajtogatják
-
Wiz Khalifa
addikt
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #49250 üzenetére
Nem tudom mire emlékszel, de csavarhúzó hegyével szét feszíted, majd kicsi kalapáccsal ráütöd a hézagmérőre.
Renault power
-
meroly
veterán
válasz Wiz Khalifa #49250 üzenetére
Nálam a hézagmérővel állította be
(#49253) rob210: mindenképp meg fogom írni, köszi
Impossible is nothing
-
Predator2
addikt
Helló
Egy aprócska hibát szeretnék megjavítani a Clio-n.
A fényszórók magasságállító kapcsolójának háttér világítása bemondta az unalmast.[kép]
Sajnos nem a megszokott rizsszem izzó van a helyén, amit csak kicsavar az ember.
Forrasztani kell.[kép] Elméletileg ilyen van mögötte: [kép]
Mi ennek az izzónak a típusa? Milyet kérjek az autós boltban?Másik kérdésem.
A jobboldali vezeték micsoda? [kép]THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Wiz Khalifa
addikt
Nekem a Thalia projektoros lámpás (összefoglalóba láthatjátok). Viszont erősen gomdolkodom a cseréjén mert nekem nem jön be se a fényereje, se a kinézete, se semmi.
Ez a régebbi üvegbúrás lámpa tetszik, be is építhető mert ugyan az az egész alak, viszont az izzófoglalatok jók lesznek a régiből vagy azok is cserések?
Mert most lenne egy ilyen pár lámpa nem drágán és megvenném ha úgy lenne.
(#49257) Predator2:
Az a hátsó szélvédőfűtés kapcsolójának előkészítése szerintem. Nekem ugyan ott van a kapcsolóm.Am ezt a részt hogy vetted ki?
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
Tom5
addikt
M1Ph2-nek milyen a hátsó lámpa izzója? Az egyik megmakkant és készletem sincs.
Hazafelé vennem kell egyet... -
Gabesz87
addikt
Szombat este óta a kocsi computere azt mutatja a bal első kerékre, hogy állítsa be a guminyomást. Pedig 2.1 bar, akárcsak a jobb első. Most ezt miért mutatja nekem egyfolytában szerintetek?
-
Gabesz87
addikt
válasz diablo1984 #49262 üzenetére
Nem igen szokott, ez egy új Megane, és ráadásul most vettem a szenzorokat is a téli gumi szettel együtt. Esetleg nullázzam le, hátha segít?
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz meroly #49265 üzenetére
a lefulladás a te sarad, az egyenletes járás meg szerintem a trafóknak köszönhető!
nálunk is mikor a dízel laguna után először beülök az asszony yarisába, én is lefulladok, azzal úgy kell indulni mint egy igazi kezdő, fél gáz enyhén csúsztatott kuplung, nyomatékszegény induláskor az is!
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Gabesz87 #49263 üzenetére
Ha utólagos a szenzor, márpedig az ahogy sejtem, akkor vagy a felprogramozással van gond, vagy az elemmel, vagy valóban a szenzor rossz.
Vidd vissza oda ahol csinálták, gariban kötelesek javítani, valahogy október november környékén beszélgettünk erről talán pont veled.Renault power
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #49266 üzenetére
Én is elkönyveltem már hogy a béna én vagyok nem a kocsi
Viszont itt már elindultam nagy gázzal egyes, mint egy szőke. Ment is szépen, majd mondom rakok egy kettest, mégis hideg van nem pörgetem, kuplung kettes és akkor érzem nem lesz jó. Mondom ok, semmi gond, kuplung és elgurulok a kereszeteződésig (kb 10 méter), de már zuhan is a fordulat és áll is meg. Legközelebb nem rakok kettest, had pörögjön 2500-on egyesbe a mínusz 10-be, biztos jó az neki
Mondjuk eddig 75%-ban diesel kocsikat vezettem, kivéve a swift, úgyhogy nagyon szokni kell még.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
rob210
Topikgazda
válasz meroly #49265 üzenetére
Végre
Örülök neki, de azért majd egy pár nap használat után, lássuk meg az eredményt.
Ezért szokott az lenni a baj, hogy leírja az új tulaj ez az amaz cserélve, csak közben hiába, mert ugyan olyan kaki.A múltkor is volt nálam egy srác, hogy most volt fékcserén de nem az igazi, felpuhul, meg nem úgy fog.
Szakszervízben lett cseréltetve, na mondom ez érdekes.Nézem jobbról nézem balról, (próbakőr) hát valóban nem tűnt acélosnak a fék.
Kiderült nem volt lelégtelenítve.Sok a pék sok a gagyi alkatrész meg kell nézni kihez mit visz az ember, mert a szerelő is csak jó alkatrészből tud jót csinálni, a legrosszabb amikor a pék a gagyi alkatrészt teszi be.
Renault power
-
Gabesz87
addikt
válasz rob210 #49267 üzenetére
Lehetséges, most így nem tudom Amúgy eredeti, Renault-nál rendeltem, és szervizben szerelték be. Sajnos amúgy is mennem kellesz, mivel kavicsfelverődés miatt szélvédőt kell cseréltetnem Szegény autó kb. fél éves, de nincs szerencsénk az autópályán. Most szélvédőcsere, volt egyszer, hogy valami rohadt gumidarab verődött fel, és a lökhárítót a jobb első kerék előtt meghúzta, szóval azt is lefestetem egyúttal
-
rob210
Topikgazda
válasz meroly #49268 üzenetére
Mi a bajod a 2500-al?
Az egy benzines kocsinál nem extrém körülmény hidegen sem.
Én amikor elindulok reggel pont azt tartom szem előtt, hogy 2000 környékén legyen a fordulat, ott melegszik be a leggyorsabban "megtöri" az olajat előbb van rendes kenés, és nem vizesedik fel nem savasodik el olyan gyorsan.Arra figyelj, hogy 3000 fölé ne vidd hidegen, az fontos.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
meroly
veterán
válasz rob210 #49271 üzenetére
Nekem az már nem jó érzés, de ha a kocsinak nem árt, akkor felőlem ok a 2500.
Legközelebb így csinálom és egyesben gurulok ki 2500-as fordulaton a parkolóból.
Mondjuk ma reggel sietős volt, amúgy se melegítettem még a fél percet se amit írtak. Meg örültem hogy nem remeg végre.Impossible is nothing
-
Predator2
addikt
válasz Wiz Khalifa #49258 üzenetére
Helló
Clio-ban erre külön van egy gomb is, biztos, hogy az?
Csak simán kipattintottam.A kérdésem még mindig áll: [link]
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
orosziem81
tag
Lenne nékem egy kérdésem:
2 éves gondozásmentes akku kisavasodik. Az autó 2007-es Laguna 2. Egyetlen ember említette eddig, hogy a kocsit gyárilag úgy lövik be, hogy a generátor "túltölt" mert sok a fogyasztó a kocsiban.Aiknek szintén ilyen autója van, találkozott eme problémával?
Az akksi szerintem teljesen rendben van még, mert 1 hét állás után is a sok cidri-mínuszban 5 forgatás után stabilan beindítja a motort. -
Gabesz87
addikt
válasz rob210 #49272 üzenetére
Igen, sajnos. Kegyetlenül ráverődött valami (kavics, vagy valami kis fémdarab, nem tudom, viszont szerintem most is bele van fúródva az üvegbe). Egy kb. 5 Ft-os méretű tisztességes pókhálós nyoma lett+2 repedés. Az árra kíváncsi leszek, mert ha fizetnem kellesz érte, akkor megmondom, hogy hagyják a f..ba, viszem a Carlglasshoz. Nem tudom, mert Cascon 20% önrészem van, a szalonban azt mondták, hogy valószínűleg annyit kell fizetnem, amennyi az önrész. A biztosítós kárfelmérő viszont azt mondta, hogy 10%-ot kell üvegcserénél, de többször hallott már olyat, hogy a szerviz átvállalta. Úgyhogy kíváncsian várom, mit fognak mondani.
-
tresh
addikt
válasz orosziem81 #49275 üzenetére
Az akksi szerintem teljesen rendben van még, mert 1 hét állás után is a sok cidri-mínuszban 5 forgatás után stabilan beindítja a motort.
Az az aksi nincs rendben... kuka nincs ilyen hogy túl tölt a generátor illetve van de akkor az is szar. Első forgatásra indulnia kell. A lagunák meg pláne hisztisek ha gyengül az aksi. Volt nálam múltkor egy 2-es ph2-es hogy állandóan hibákat ír ki nem zár nem nyit stb+ rosszul indul. Emberünkkel mára fél autót kicseréltették volna ,aztán mondta neki menjen vegyen egy rendes aksit. Aztán csodák csodájára az autó megjavult pöcc röff indult és no hiba
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #49274 üzenetére
Tudtommal nem kell forrasztani.
A hosszú lábú rizsszem izzó kell neked az ami a képen volt, teljesen jót linkeltél.
Utoljára homasitában vettem.
Nekem nem kellett forrasztani, de meganeom van és ilyet még nem cseréltem csak megane ban.
Ott egyszerűen a kapcsolóknál is csak rá van tekerve az izzó lába a negatív pozitív pólusra.Renault power
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz Predator2 #49274 üzenetére
Nekem a fényszóróállító mellett van a hátsó szélvédőfűtés gombja. Azt tudom hogy a Clio-ba (vagyis a legtöbbe) középen van a fűtéskapcsolónál de van amelyiknek ott van ahol a Thalia-nak. Gondolom emiatt lehet előkészítve. Majd lefotózom nemsokára hogy lásd nekem pont ott a gomb.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #49280 üzenetére
Nem válaszoltam, mert nem is értem.
A lámpa egyben van a foglaltokkal, akkor meg kicseréled az izzót ha kell, bár szerintem ugyan olyan aztán csókolom.Renault power
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz rob210 #49281 üzenetére
Hát ahogy néztem a fotókat van amelyik foglalat más, emiatt kérdeztem mert félő hogy az akitől venném a foglalatokat nem adná de megmondom neki hogy adja mindenképpen a foglalatokat is.
Nem tudom miért de ez a lámpa sokkal jobban bejön kinézetre is (láttam már Thalian) meg jobban is világít. Ez a projektoros valami borzalom...
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #49282 üzenetére
Igen a projektorosra mindenhol panaszkodnak, a megane II-ben is.
A kolléga Honda accordjában is az van sima nem xenonos projektros és konkrétan gyertyalángként funkcionál emelt fényű izzóval is a meganeomhoz képest.Nem tudom ezt miért találták ki, vagy hogyan lehet ezeket úgy működtetni, hogy az valóban világítson is, de olyannal még aki dicsérte nem találkoztam.
Renault power
-
Savanya
addikt
válasz Gabesz87 #49276 üzenetére
Múlt héten én is így jártam . Kőfelverődés és szélvédő csere lett a Megane II-n . Legrosszabb és legdrágább hely a Carglass.... Cascos akkor eredetit rakass bele ami olyan 60eft a legolcsóbb helyen . Nekem elég volt az akciós 29540Ft-os is mivel már 13 éves az autó .
Carglass a Pilkingtontól veszi a szélvédőket és + 30-40eft-os felárral adja tovább....
Mobilszámom: 70-516-8068
-
Gabesz87
addikt
válasz Savanya #49284 üzenetére
Nekem még a Clio-n javított egyszer kőfelverődést a Carlglass. Nem volt vele különösebb problémám, bár azért nyomtalanul nem tűnt el, pedig nem is volt akkora, mint a mostani. Én is azért vittem szervizbe, mert még új autó, és akkor már inkább eredetit tegyenek bele. Egyébként nekem is Pilkington van benne, rajta van az üvegen. Csak ugye pluszban még Renault logó.
Igazából úgy vagyok vele, hogy bánja fene, ha még fizetnem is kell 5-10e Ft önrészt, az belefér, de persze jobb volna, ha átvállalnák. Majd kiderül. -
-=Tiger=-
tag
válasz Wiz Khalifa #49288 üzenetére
Kinek a pap, kinek a papné.
Mellesleg M2-ből nekem is jobban bejön a ráncfelvarrott verzió, meg a projectoros lámpa, az egy másik dolog, hogy egy idő után szart sem világít.
-
Tom5
addikt
Erre Valaki? Vagy tényleg ennyire gyökér kérdés?
-
Reggel megint nem akart beindulni a kocsim. Aksi új, 12.5voltot mértem. Önindító teker, benzin pumpa megy. Ennyi. Végül levettem a sarukat, 10 percet töltöttem. Utána 5x hosszan indítóztam, és nagy nehezen beindult. Már arrébb toltam, beraktam minden sebesség fokozatba, kinyomott kuplunggal indítóztam végül. Múlt hét csütörtökön hoztam el szervizből, szerintük ok. Ez már a 3. volt akik szerint rendben van. (1.4 8v benzin) Kihez vigyem? Békéscsaba... Márkaszervizbe (meszlényi) nem viszem mert azok se értenek hozzá, többször bizonyították.
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
tresh
addikt
Hát jó lenne tudni hogy melyik izzóra gondolsz van féklámpa,helyzetjelző,index, ködlámpa,tolató....
Fék:
Product line ORIGINAL
Order no 7528
ECE category P21/5W
Technical data 12V 21/5W BAY15dHelyzetjelző:
Product line ORIGINAL
Order no 7528
ECE category P21/5W
Technical data 12V 21/5W BAY15dTolató:
Product line ORIGINAL
Order no 7506
ECE category P21W
Technical data 12V 21W BA15sIndex:
Product line ORIGINAL
Order no 7506
ECE category P21W
Technical data 12V 21W BA15s[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
válasz rob210 #49271 üzenetére
Nos, leírom azért részletesen azért a jelenséget. Mert hátha más is ráismer.
Kocsiba beül, gyújtás, vár míg alszanak a lámpák, indít. Motor szépen ketyeg. Már az 1400 körüliről vissza is ment a fordulat 1100-1200-ra nagyjából. Ez max egy fél perc.
Majd kuplung, egyes, kis gáz, hogy azért max 2000 környékéig pörögjön. Kuplung óvatos emelése, kocsi kigurul a parkolóból. Ugye korábban már itt kezdődtek a gondok, mert én sokkal kevesebb gázadást szoktam meg a korábbi kocsijaimnál, de itt már erre figyelek. Nem vészes, nem néznek szőkének mert nem bőg a motor, de szívem szerint én nem ennyit adnék. Mindegy. Így ez az elindulás ok.
Majd így megyek kb 5 métert (nem gyorsítva) amíg kikanyarodok a parkolóból. Utána kuplung, rakom a kettest, de még nem engedtem fel teljesen a kuplungot, látom hogy zuhan a fordulat. Gyorsan kinyomom a kuplungot hogy ne álljon meg és ilyenkor random vagy megáll vagy sikerül megmenteni és nem. Ha megáll akkor szépen lassan nem rángatózva.
Egyébként másik kocsinál hót ziher hogy meg lehetne menteni a lefulladástól.
Szívesen megmutatnám egyébként valakinek, mert simán lehet hogy korán rakom a kettest pl.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
diablo1984
veterán
a kicsi égő 5W-os, ez a helyzetjelző, a fék és az index 21W-os, nem hinném, hogy nálad egybe lenne a helyzetjelző és a féklámpa, mert az 5W/21W-os!
De anélkül, hogy bontottam volna szét ezt a típust, 5W-os cseresznye égőre tippelnék első körben, de szétszedni nincs 1 perc a hátsó lámpát, vedd ki a boltnál és vidd be az égőt, akkor biztos nem veszel rosszat! Sőt vidd a fél oldali lámpa belét és mindből vegyél minimum 2-2db-ot, mert hiába az izzókészlet nem kötelező tartozék, de kell nálad kötelezően lenni izzónak, ha kiég..... ezért büntetnek is!
(#49293) meroly : nálam az alapjárati motor csinált ilyen 2liter 8v-s lagunánál, akadt a motor és fulladásig ejtette hidegben..... De nálad már minden atyaúristen volt már takarítva, nem?
[ Szerkesztve ]
-
manoarc
senior tag
válasz Wiz Khalifa #49288 üzenetére
Most akkor megnyugodtam,hogy nem Én látom rosszul és tényleg kevés a fényerő a miénken is.
Azt hittem csak bemagyarázom magamnak.{。^◕‿◕^。}
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #49294 üzenetére
Takarítva csak a fojtószelep volt.
Mást mit kellett volna még?Most másik szerelőhöz vittem, régi ismerős. Kinyitotta a motorházat és széttárta a kezét, azt mondta gyönyörű, ez még új.
Mondom neki, ja, röntgenszemmel is belenézhetnél, mert én ennyire nem vagyok boldog sajnos.[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #49248 üzenetére
sikerült bontóból vennem ilyen T vackot, az a poén, hogy amit szereztem az már egy továbbfejlesztett cucc, a tövében gyárilag jóval vastagabb, gondolom volt pár reklamáció és ez már a javított verzió! Rápattintottam és örömbódottá!
U.I.: nem tudom mikor ment utoljára minden izzítógyertya, de most úgy indul a verda, mintha 40 fok lenne!
(#49297) meroly: a tiedben ha jól rémlik már nem mechanikus az alapjárati motor, de majd rob megmondja a frankót! Jók ezek a használt autók, mindig van valami szopacs, még az ilyen bejáratósokban is, szinte több nyűg van a tieddel(de legalább annyi), mintha már televerték volna km-el! Ezért mondom, ami már 10 vagy több éves, abban bármikor bármi, öregszik a cucc és azzal együtt jön a hiba is, ha volt használva, ha nem! Amúgy az előző gazdia nem mondta, hogy valami nem kerek? Ők is szophattak azért vele, gondolom nem újdonság nekik sem.....
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz -=Tiger=- #49289 üzenetére
Mert beleteszik a fos hulladék kínai szar izzókat ami szét égeti a foncsort. A projektor sokkal kisebb felületen adja vissza a vetítési képet,így ha sérül a foncsor vagy öregszik sokkal hamarabb lesz gyertyafény effekt az utakon. Ki kell venni megcsináltatni kb 4000ft+áfa /db és utána 10 évig megint jó lesz.
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #49298 üzenetére
Az előző tulaj csaj megdöbbenve áll az események előtt és már majdnem elsírta magát hogy ő nem akart rosszat meg tényleg mikor még vételi szándék nélkül beszélgettünk is hogy ő mondta nem azért adja el mert bármi gondja lenne vele stb. Igen lelkizős kolleganő, szóval tuti nem akart átverni. Szerette a kocsit, dédelgette, neve is volt.
FHP-t mondta hogy a miatt egyszer cserben hagyta meg hogy csak tisztogatták, de nem vett bele újat végül. Lehet majd nekem kelleni fog.
Meg a gyertyákat se cserélték neki a 13 év alatt, szóval a miatt még egyszer cserben hagyta és akkor kapta a 4 új gyertyát és a 3 trafót.
Impossible is nothing
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A