- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz PeterPH #40499 üzenetére
én is meg tudtam érteni, de úgy elvinni a szerelőhöz, hogy nem produkálja a hibát de csinálják meg minimális lóvéból, hát az semmi. de ők tudják, hogy mi a jó nekik, szép kis autó volt, anno mikor vették az asszonynak itthon csillogott a szeme, hogy kell neki is egy ilyen.....yaris-t kapott.....
-
rob210
Topikgazda
válasz FerNandor #40491 üzenetére
Bizalom gerjesztő darab.
Azt mindig pozitívumként ítélem meg, ha kiírja az alvázszámot.Egyébként a kasznit kell megnézni alul kipufogó szeret elrohadni, illetve a küszöböket és a hátsó lámpák alatt.
A szigeteléseket kaszni tömítéseket.Valamint a már említett gyújtó trafókat.
Denso, beru kimegy a világból "a többi" hibaforrás a kocsiban.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Mezga Aladár
veterán
-
Mezga Aladár
veterán
A generátor töltőkábelét egy sima 13-as kulccsal lehet levenni? Kell valahol ellent tartani?
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #40507 üzenetére
Nem kell ellent tartani.
Ha csak össze nincs rohadva de akkor meg inkább érdemes csavarlazÍtózni.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Akadt egy kis gondom (vagy akadni fog).
A jelenség olyan, mintha akku problémám lenne: tehát indításnál nagyon lassan indítózik.
Viszont az akku jó és random produkálja ezt a hibát. Van, hogy reggel, de van hogy leállítás után egy fél órával
Ötletek?
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz diablo1984 #40511 üzenetére
Első körben erre gondoltam én is. Javasolták, hogy vegyem ki és pucoljam meg.
De megmondom őszintén azt sem tudom, hogy hol találom.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Mezga Aladár
veterán
válasz diablo1984 #40513 üzenetére
A kipufogó leömlő mögött. Csak aknáról/emelőről.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
FerNandor
őstag
Nem lett megvéve a Clio. Köszi a segítséget azért. 2 pár különbözö trafó volt benne, alapjáraton kicsit rángatott. Valószínü a generátorban nagyon sírt valami, axiált bal oldalon cserélni kell, 13 éves gumikon volt, mint a bakelit, elhúzott a kormány teljesen. jobb hátsó rugó törött, valami rezonálós cucc is cserés, zörög a katalizátor elött. összességében egy elhanyagolt, igénytelen gépnek hatott.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Mezga Aladár
veterán
válasz FerNandor #40516 üzenetére
2 pár különbözö trafó volt benne,
Az nem baj. Csak 1,4 és 2,3 legyen az elosztás.
Valószínü a generátorban nagyon sírt valami,
Szétszakadt az ékszíjtárcsa.
zörög a katalizátor elött.
Na ez viszont gázos lehet.
200 e jó lehetett volna!
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Pecc
őstag
-
FerNandor
őstag
válasz Mezga Aladár #40518 üzenetére
Nagyon igénytelen volt.
Erről tudnátok mondani első benyomásokat, véleményt? Ár? [link]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Doki16
addikt
válasz FerNandor #40520 üzenetére
Ne vacakolj ilyenekkel, vedd meg az en meganeom Az garantaltan hibatlan, most volt nem regen kotelezo nagyszervizen.
Érik bennem a gondolat, hogy kellene egy egyszerubb benzines gep. A mostaninak meg semmi baja nincs, de egyre inkabb felek, nehogy valami beusson ezekbol a draga dizeles bajokbol.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz FerNandor #40522 üzenetére
Csak poenbol irtam, nem hinnem, hogy ilyet keres. M3 1.5 dci 106LE, 2010 navi es automatat kiveve minden benne van. Egyebkent szerintetek mennyit lehetne realisan elkerni erte. Tenyleg patent allapot vigyaztam ra nagyon, 118000km. Friss rajta minden.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Februárban lesz 2éves az akku, mondhatni új. Rövidtávokat nem megyek, tehát mindíg vissza van töltve.
Amikor annó az 5éves akkum megadta magát az teljesen más jelenség volt, onnan is gondolom, hogy nem az a baj.
Ma este munkába jövet úgy indult, hogy talán egy negyedet forgatott (de beindult) remélem reggel még beindul és haza tudok menni vele.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
bagg
csendes tag
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #40520 üzenetére
ez a féle belső nagyon igénytelenre tud kopni, szürkül, feketedik, okásás lesz egyhamar(képeken nem lehet kivenni, hogy ez hányadán áll). az elejéből a bal ködlámpa melletti műanyag burkolat hiányzik(mi az oka?), hátsó lámpa boyraceresen sötétített, az 1,5 dci motorhibáiról meg egy rakattal lehet felsorolni! elektronosan is nagyjából bármi bármikor behalhat rajta.nem akarok vészmadár lenni, de ez szerintem felejtős, nagyon bele lehet nyúlni az ilyen 7kilós cuccokba.....
(#40524) Doki16 : nézd meg a hahun, mennyiért adják a hasonlókat, vesd össze az elképzeléseddel és döntsd el magad, hogy mennyit érhet! egy biztos ami árat kitalálsz, azt alkudni is fogják, mindig van valami amibe bele lehet kötni és fognak is(ez már csak ilyen).
[ Szerkesztve ]
-
#42667776
törölt tag
Most cseréltem aksit a lagunába, az előző 2,5 éves volt. A jelenség nálam is hasonló volt, nehézkes forgatás, de nem csak reggel, hanem volt amikor meleg motornál is, illetve ha 2-3 napig nem mentem vele, volt, hogy nem indított, teljesen lemerült, de ezt sem mindig produkálta. Elvittem 2 elektromos szerelőhöz is, mert arra gyanakodtam, hogy valami leszívja állás közben, bármi lehet, mégis csak 19 éves.... mindketten azt mondták, nincs baja az autónak, az aksi a kuka. Akkumulátorosnál vettem az új aksit, ott helyben be is raktam és megkértem mérjen rá a régire, a 480-as indítóáram helyett 275 volt benne úgy, hogy előtte töltöttem fel.
-
tresh
addikt
válasz #42667776 #40529 üzenetére
Nekem is aksi cserém lesz lassan pont emiatt, néha nincs elég kraft benne. Főleg ha pihen pár napot az autó a kertben de 80-as aksi szerencsére így legrosszabb esetben másodikra rögtön ugrik a kecske Pl Tegnap használtam ma reggel becsücs -5 fok kulcs fordít 1 mp izzítás és pöc röff indult.
-
Mezga Aladár
veterán
Nekem nincs egy éves a bosch silver.
Jelenség, 5 fok alatt ha áll egy napot az autó, akkor lassan forgat az indító + felvillan a service-abs lámpa.
Akku saru, 3 testélési pont(ennyit találtam) tisztítva, akksi tegnap feltöltve, reggel megint köhécselt.
Töltési fesz, menet közben és alapjáraton mérve 14 volt fölött, max 14,5v.
Szerintetek?[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
tresh
addikt
válasz Mezga Aladár #40531 üzenetére
indító áram mennyi ?
-
Agyasima
senior tag
Vettem a verdához ilyen olajat, mert a gépkönyv azt írja, hogy ACEA A3/B3 vagy A3/B4 szabvány szerinti olaj kell bele.
Mindenhol azt írják, hogy ez az olaj tudja az A3/B3/B4-es szabványt. Ehhez képest, amit elhoztam a boltból, azon már csak az ACEA C3 van feltüntetve. (És a csomagolása is más, vszínű vmi újabb kiadás lehet.) Jól tudom, ezek között nincs kompatibilitás? A C3-as olaj nem felel meg alapból az A3/B3/B4 szabványnak? Vihetem vissza az olajat?
toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
-
tresh
addikt
válasz Mezga Aladár #40533 üzenetére
Akkor ez önindító gyanús lesz nekem.. főleg mert lassan forgat
-
Toobee
veterán
Túl drágán hirdetjük? Mindig mindent megkapott, amire szüksége volt...nem egy lelakott vacak.
https://barbieripnk.hu/
-
Agyasima
senior tag
válasz diablo1984 #40539 üzenetére
Az én motoromba ACEA A3/B3 vagy ACEA A3/B4 szabvány szerinti olaj kell. Az, hogy ezt épp egy GM matricás de Total/Castrol/Eni/bármi által gyártott olaj tudja (vagy jelen esetben nem tudja), irreleváns.
Azért mert GM martica van rajta, még tudja a rajta feltüntetett egyéb - azaz nem GM - szabványokat.
toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
-
diablo1984
veterán
válasz Toobee #40540 üzenetére
van rajta lehet egy kis felár, de ami szembe tűnő az a kilincsek kopása!mióta van nálatok, 1 éve? abból nehéz megítélni, hogy mit és mikor kapott meg, külföldi autó nem mindig őszinte.....
amúgy nem néz ki rosszul, de a kilincseket fújassátok le, utána tutira megveszik, szerintem sokan úgy vannak vele, hogy ha a kilincs ilyen, akkor írhat bárki bármit, akkor is egy lelakott cucc(még ha nem is így van, de ezt sugalhatja)
(#40541) Agyasima: ha csak az a lényeg, hogy olaj, akkor rakhatod bele, ez a blokk nem igényes túlzottan semmire! ha az a lényeg, hogy jó is legyen és a legjobbat kapja, akkor elf vagy total kell bele, ezek a gyári olajai a gépnek! amúgy a gm olajakra még az opelosok is panaszkodnak, de egy tesco-stól jobb......
[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
válasz diablo1984 #40543 üzenetére
Igen, kicsit több, mint egy éve. Szerelőt rendszeresen lát az autó, ahogy ez is, a család többi autója is mindig rendben van, de igazából még alkudozók se nagyon keresnek. 900 megtekintésre jutott 3 telefonhívás. Azért dobtam be a kérdést, mert valamit biztos rosszul csináltunk.
Más: Espace-be raktam már 4000 km-t (1 hónapja hajtom). Eddig nagyon szépen viselkedik, 7 literes átlaggal járok (volt már 6,63; 6,72; 7,21 stb.) jellemezően sok 5-7 emberrel és, vagy nagy súllyal. Szóval teljesen meg vagyok elégedve vele. Találtam az Index-es fórumon egy kedves kollégát, aki sok III-ast bont, tőle vettem már rengeteg mindent. Most épp állófűtésre alkudozunk. Úgy néz ki, hogy hosszú távon is megmarad nálam ez az autó. Most viszont valami 1 raklapos kistehert kajtatok. Szívem szerint 1,9D Kangoo-t vennék. Erről a motorról esetleg van valakinek tapasztalata? Hajnali terítő járatot csinálna, 180 km Csepel, Diósd, Érd, Batta, Martonvásár, de már voltam megnézni a kört, nem egy autógyilkos. Gyakorlatilag sehol sem kell leállítani és lámpa sem sok üzemel azokban az órákban. 1.5 dCi-vel kacérkodom még a fogyasztás miatt, de szerintem azok már 3x megtették a Nap-Föld távolságot, kicsit oroszrulett érzésem van velük.
https://barbieripnk.hu/
-
diablo1984
veterán
válasz Toobee #40544 üzenetére
én a kilincset mondanám, az messziről látszó optikai hiba, amúgy rendben van a gép így képekről! amúgy én is kerestem ilyet, ritkább motor, mint az 1,6 vagy 2 lityis, talán ez a pont elég motor hozzá, próbáltam is, menni ment, igaz nem egy dci, de jól mozgatja a bódét!
1,9szívó D kangoo? az a motor kinyírhatatlan, ha megkapja az olajat és szűrőket is időben, se turbó, se semmi, bár km kár borzasztóan sok lehet bennük, az 1,5 dci meg közismert, kis fogyasztású, de nagyobb a meghibásodás kockázata, mint egy 1,9 szívó D(nem dci)-nek!
-
Pecc
őstag
válasz Mezga Aladár #40533 üzenetére
12.3 kevés szvsz. Az én halott akkumban 12.5 volt 60km-es út után és be nem indult a kocsi csak új akkuval.
-
diablo1984
veterán
válasz Mezga Aladár #40533 üzenetére
indításkor mennyire esik le a fesz?
-
Toobee
veterán
válasz diablo1984 #40546 üzenetére
Mikor felhoztam Bp-re, mert franciául karattyolt valamit (kisebb ellenállású helyzetjelző volt benne és kiégettnek érzékelte), akkor mondták, hogy 1.8B Ini-t még nem is láttak. Én elég sok autóval megfordultam már, gyakorlatilag mindent vezettem huzamosabb ideig, ami a családban van (2.2 dCi X-Trail, 1.5 dCi (86Le) Megane, 1.6B Primera WP12, 1.8B Laguna, 2.2 dCi Espace) és teljesen jó ehhez a kasznihoz ez az 1.8-as motor. Mikor kölcsönkértem egy hétre, akkor mentem vele 180 km-t Budapesten, meg 300-at pályán és főúton vegyesben, akkor 7,2-re jött ki az átlagom, amit az 1.6B Primera-val is csak ritkán tudtam produkálni. Nem vagyok nyugdíjas, de ésszel vezetek, általában jól ismert útvonalakon. Szóval, aki nem akar dízelezni, annak ez a motor jó választás szerintem.
Igen, a szívó Kangoo-kat nézem. Bruttó 500-nál nem is nagyon lenne rá több, mert át kell íratni és kicserélni rajta mindent, hogy üzembiztos legyen, annyiért meg talán kár is nézegetni a dCi motorokat, ha jót akarok magamnak. Bár egyelőre csak heti 2 napot dolgozna, úgyhogy számítana a fogyasztás, nem is kicsit. 1.9D (szívóról beszélek én is, a 65 Le-s motorról) vajon hány literrel képes közlekedni?
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
Agyasima
senior tag
válasz diablo1984 #40543 üzenetére
A lényeg, hogy olyan olajat tegyek bele, amit a gépkönyv előír. A gépkönyv pedig az ACEA A3/B3 vagy az ACEA A3/B4 szabványnak megfelelő olajat írja elő. Az Opeleknek pedig inkább a motorjai a sz@rok, ezt közvetetten még a gyártó is elismeri.
toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
Új hozzászólás Aktív témák
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...