- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Oké akkor egy kérésem van a szerelő, vagy kulcsos vagy nevezzük aminek akarjuk, adjon már azzal a műszerrel egy diagnosztikát.
Ugyan azt fogja kiírni, hogy az ECU nem található.
Nem egyszer jártam már így és a gyári renault diag kellett ilyenkor.Nem a csatlakozó számít, hogy ODB I vagy ODB II, hanem a mögötte lévő ECU.
Az pedig nagy valószínűséggel az ő műszerével nem kompatibilis.
Ha diagnosztikát ad akkor nem szóltam abban az esetben más a gond, de halkan megjegyzem, hogy én olyat még nem láttam.Renault power
-
-cobra-
aktív tag
Sziasztok!
Meg tudja valaki pontosan mondani, hogy 2002-es 1.4 8V Thaliaba mennyi olaj kell? A kézikönyv 5,7 L-t ír, a Castrol oldalán 4 L-t írnak, a Mobil oldalán pedig 3 L-t. 105.000 lesz most benne, főleg városban rövid távon van használva, milyen viszkozításút ajánlotok? 5w-40, 5w-30, esetleg 0w-40?
Köszi!
-
rob210
Topikgazda
válasz -cobra- #19406 üzenetére
3.25 liter ( a többi a szűrőbe megy, ahogy írtuk is 3.5liter)
A gépkönyv szerint.
Abba ugyan annyi megy mint az enyémbe, csak a gyújtó rendszere más.Szóval elég a 4 literes kiszerelés és még egy kis után tölteni való is marad.
Na léptem megyek lekenem a kocsi alját, mert van egy két rozsdafoltom.
Majd jövök ha végeztem.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
giigz
veterán
válasz rob210 #19398 üzenetére
Fogalmam sincs hol van az alapjárati motor, kerestem már vagy 10x, de sosem találom meg... Ezen vagy ezen a képen be tudnád jelölni, hogy hol keressem?
A fordulatszám hangra is gyorsabb, mint a tied, amikor a szerelő elvitte még régen, mondtam neki, hogy nézzen rá az alapjáratra, azt mondta, hogy rádugták valami gépre, és ott megállapították, hogy nekem 1.100 körül van az alapjáratom... Fordulatszámmérő nincs, azóta is keresek olyan óracsoportot, de sehol sem találok ehhez a motorhoz valót...
A csapszegre meg azt sem tudom, hogy mi az, de a szerelőnek meg fogom mondani, bár már idegesít, hogy nekem kell tolmácsolni felé azt, amit ti itt írtok nekem, nem ő mondta már a múltkor, hogy mit is kell vele csinálni... Az olajról annyit, hogy a szerelőm haverja egy másik szerelő, ő szerelte régen ezt a kocsit, és 8.500 km-rel ezelőtt lett belerakva elvileg Elf olaj... Fogalmam sincs milyen olaj, de már 1 hónapja is elvittem volna lecseréltetni, csak a nívópálca meg ugye el van törve, és sehol nem találok, pedig több bontóban is néztem itt a megyében...
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #19401 üzenetére
En nem értek hozza, azt se tudom mi az a 4 meg 8 PIN, meg mi az a transponder. Ráadásul ez itt kint UK-ban van, ugyhogy vmelyest sajna ki vagyok szolgáltatva a helyzetnek.
Megirtam neki amit irtal, bemásolom mit irt az ember:"He is mistaking your vehicle for an earlier system. The 4 digit pin systems will not allow you to communicate without a working remote or original dealer software. Your vehicle is on on an 8 digit system with a separate transponder. I've just watched a video of someone communicating with the same vehicle as yours, so I know 100% this is not the case."
Hangsúlyozom, nem értek hozza.
-
őstag
Helló!
Kéretik az első hozzászólásban lévő képet kicserélni erre....
a másik, volt egy kis gond az alapjáratommal, álló helybe néha leesett magától, és volt már olyan, hogy lefulladt a kocsi emiatt, főleg télen volt jobban, de a melegbe is, aztán elvittem renault szervizbe, ott rádugták a gépre, ott azt mondták, üzemanyag nyomás szabályozó csere 60 ezerért...
megbeszéltem cégbe, mondták okés, elviszem, délután megyek a gépért mondják nem az a baj, és kaptam egy ajánlatot, nagynyomású szivattyúcsere, befecskendező szelepek cseréjére, bruttó 696.000 ft-ról , de van 10% engedményünk így csak 594.000 .....
egyenlőre nem csináltatjuk meg.....meg szerintem sosem....
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
FerNandor
őstag
renault szervíznek nem szabad hinni, csak olyan rendes szerelönek, aki ért hozzá és tényleg nem lehúzni akar. ja aztán majd kicseréltetné egy ember ezt 600ezerért és utána ugyanúgy elmenne az alapjárat stb. aztán a végén kicserélné egy maszek szerelö a mittudoménmilyen jeladót 12ezerért és ennyi...
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
őstag
Csak azért írtam, hogy lássátok, ez hivatalos renault szerviz árajánlat CÉGES ügyfelek részére
A munkafelvevő is azt mondta, hogy nincs értelme, mert kb ennyit ér az autó....Amúgy lehet használni, csak idegesít a rángás, de amíg menet közben nem csinálja, addig el lehet vele lenni...
Ha mondjuk menet közben is előjönne, az gáz lennenéhány tétel: 4db befecskendező szelep 73 ezer/db
feljavított nagynyomású szivattyú 134 ezermondjuk a vezérlés, és ékszíj szettet nem értem, mert azt 160-nál cserélték, és most 191000 km van benne, az egy 90 ezres tétel
ja és ez 1,5 dci
[ Szerkesztve ]
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
tresh
veterán
válasz vallas #19416 üzenetére
Spec én ezekkel a horror árakkal tisztába vagyok ezért még semelyik autóm se látott márka szervizt max az út széléről amikor elmentem mellette Ha olyna gond van ami otthon nem megoldható akkor egy szaki (tényleg hozzá értő ) kell és lehet tényleg nevetséges összegért helyre rakja
-
rob210
Topikgazda
válasz vallas #19416 üzenetére
Van egy jóhírem.
Titeket nagyon le akartak húzni!!!Csak józan paraszti ésszel gondolj bele, ha a nagynyomású szivattyúval, vagy a befecskendező szelepekkel lenne gond, akkor a hiba nem pont menet közben jönne elő, amikor nagyobb a nyomás és jobban igénybe van véve az üzemanyag ellátó rendszer? DE!
Szóval az alapjáratért felelős egységet kéne megnézni, nem értek sajnos a diesel kocsikhoz, de tuti, hogy ott is van valami részegység ami az alapjáratért felel.
Amíg a kocsi nem erőtlen és nem kormol mint az állat, addig az ilyen okos márkaszervizeseknek ne higgy.
Renault power
-
giigz
veterán
Ma 8 Renault/francia bontót hívtam fel, sehol nincs nívópálca. Hívtam Nyíregyházán, Pesten 1-1-et, meg Debrecenben 6-ot, sehol nincs, és halvány lehetőséget sem látnak arra, hogy bármikor is legyen...
Újonnan van 14.000 Ft körül, de az köszönöm nem kell...
-
rob210
Topikgazda
Parancsolj és ebből nekem még 40%-lejön.
Nem tudom hol érdeklődsz, de egy kicsit fura amiket írsz.Renault power
-
giigz
veterán
válasz rob210 #19424 üzenetére
Ezt valamelyik bontoban mondtak, telefonon beszeltem vele, mondta tud gyarit is, de az 14k körül lesz.
Ezt a Bardisat neztem, de nem ugy nez ki mint ami nekem van, ezert el is vetettem... Ezek szerint viszont ez jo lenne nekem? Mert ha igen, akkor PÜ-ben folytatjuk ezt a palca temat
A masik pedig, a hanfelvetelt meghallgattad? Az a lemez lesz valoszinuleg amire elsönek is gondoltal?
-
rob210
Topikgazda
vagy chrome vagy semmi.
Renault power
-
Ck.
addikt
Nah kulcs megvan, most jönne a benya szűrő csere.
Egy hozza nem értonek mennyire macerás cserélni, mennyi idö es mi kell hozza?
A szűrő mar megvan.Köszönöm.
-
giigz
veterán
Ma voltam tankolni, gondoltam megnézem már mennyi van a gumikban... Nézem a jobb hátsót, az leeresztett 2,0-ra, felnyomtam 2,3-ig... Aztán bal hátsó, ott 2,2 körül volt (múltkor annyira fújtam mindet), felnyomtam 2,3-ra... Jön a bal első, ebben 2,1 körül volt, felnyomtam 2,3-ra... Aztán jön a jobb első Nem hittem a szememnek, 2,6 körül volt benne! A múltkor 2,2-re fújtam mindet, többször megnéztem, és bármit csináltam, csak ennyi volt benne... Aztán megfogtam, és leeresztettem 2,3-ra, de hogy ez mitől lehetett, azt nem tudom, és egy picit idegesít is a dolog...
-
FerNandor
őstag
Mycso ezt nézd!
[link]Csaverinek, hatalmas hála, itt van a mi Siemens rendszerünkröl a doksi. [link]
ezek szerint, ha alapjáraton 190 és 210bar között van a nyomás, akkor rendben van a rendszer.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
mycso
Topikgazda
(#19411) vallas: Cserélve.
(#19438) FerNandor: Hát, akkor csak neked lett igazad, mert akkor ezek szerint, mégsem ugyan annyi mindegyik rendszer üzemi nyomása.
Akkor büszke vagyok az autómra, hogy így 320 felett is gyári értékeket produkál
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #19437 üzenetére
Nah kész a csere, tényleg nem volt nagy ördöngősség, 10 perc se volt. Még hogy a franciák bonyolítják túl a dolgot...nagyon egyszerű volt, pikk-pakk.
Más:
Biztos emlékeztek a remegős sztorimra, amikor hagytam nagyon közel a kiürülésig a tankot és utána elkezdett remegni, tü-tü-tü-tü hangot kiadni a kipufogó és erőtlen a motor. Na most a szűrő cserélve, de sajna nem hozta meg a várt javulást.
Beszéltem egy szakival, ha mindnen jól megy a hétvégén ránéz a kocsira, de azt mondta telefonon, hogy 99%, hogy nem injektor baj, hanem ezt kell cserélni: [link]
Mi is ez pontosan és tényleg lehetséges, hogy ez a ludas? Árban biztosan jobban járnék, mint az injektorral...[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Ez gyújtó tekercs.
Ami valóban okozhat ilyen rángatós problémát erőtlenséget.
Ezt azért van, mert nem megy minden hengered.Ellenőrzése nagyon egyszerű, kiveszed a gyertyákat megkérsz valakit, hogy indítózzon párat, ha valamelyik gyertya nem szikrázik akkor valóban trafó hiba csere és öröm boldogság.
Mint azt már annyiszor leírtuk, SAGEMET és VALEOT nem szabad beletenni.Renault power
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #19441 üzenetére
Légyszi ne röhögj ki, de tényleg nagyon amatőr vagyok a témában, mondhatni analfabéta az elektromos dolgokban.
Egyenként vegyem ki a gyertyákat, vagy az összeset? Ha kint van a gyertya, akkor hogy ellenőrzöm a szikrát? Kukkantsak be a helyére és ott látni a szikrát amikor indítózok? -
rob210
Topikgazda
Mind a 4 gyertyát kiveszed, rádugod a csatlakozóját a blokk egy fémtiszta felületéhez érinted, vagy ahol le tudod testelni. A haver asszony szomszéd indítózik, csak egy rövidet!!!
Ahol nincs szikra ott szar a tarfó 95%os eséllyel.
Mind a 4 gyertyát szikráztasd meg szépen eggyenként mind a 4et a saját gyújtás kábelével.Nem nézlek hülyének ne aggódj fogsz te ennél még cifrábbakat is kérdezni.
Ráadásul mindenki volt kezdő.Renault power
-
Laraxior
titán
Gyújtótrafó... szerintem minden Renault-os megjárta. Aszongyák az okosok, hogy nem feltétlen kell cserélni, csak van egy rész ahol áthúz, azt kell leszigetelni és jónapot. Munkatársam is ezt csinálta, és azóta nincsen semmi baja. Az enyémben is kiment már kettő, de körbetekertem szigetelővel, azóta még nem dobta el egyiket sem
Itt az én betegem...
Berut kell venni, az gyárilag szigetelt, Sagem, Valeo felejtős.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Nordik
őstag
Clio 1-en hátsó lengéscsillapítók cseréje szerelőnek mennyi idő? Gondolom gyorsan megy azért. Csak, hogy kb. milyen szerelési költséggel számolhatok.
-
_NCT
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest