- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Mobil flották
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Apple Watch
- iPhone 16 vagy Oppo Reno13?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Egy héten belül bemutatkozik a Nubia Z70 Ultra
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
Erről mi a véleményetek?
Ennyire sz@r lenne, vagy csak olcsó és le kell csapnom rá?
-
rob210
Topikgazda
válasz csibor #18253 üzenetére
Használtál már ilyet?
Sajnos nekem volt hozzá szerencsém egy nyarat mentem vele.
A Skoda favoritom ami gyengébb a megane-nál elcsavarta a gumit.
Amit érts úgy hogy nincs tapadása!!!A sok kínai szarnál valóban jobb valamivel, na de azok nem is gumiból vannak és aki azt tesz fel meg is érdemli.
Nálam nem opció, akkor már inkább a kormorán ami az alsó belépő szintet képviseli nálam.
De szerintem sava, semperit , fulda, firestone(ezt meg kell nézni melyik széria) simán jók lehetnek.
Árban is.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Mert ezeket kell sokat reklámozni.
Én olyan gumit amit nagyon reklámoznak elvből nem veszek.
Lehet a logikámmal van baj, de amit reklámozni kell az nem adja el magát.
Ami eladja magát azt nem kell reklámozni.A conti egyébként mindent visz nálam az a befutó, csak nem tudom megfizetni, illetve nincs értelme az én kocsimra megfizetni.
Renault power
-
mycso
Topikgazda
No, itt az előző témákhoz hozzászólva,
kerékőr: pontosan arra jó, mint az autóba egy riasztó, vagy váltózár, ilyesmi. Ha van, akkor szűkül azoknak a köre, akik hozzányúlnak, elviszik.gumi: ez megint érdekes, hogy mi éri meg...akár egy 70 lovas 1.4-re is megéri a prémium gumi is az árát és szerintem fordítva is igaz, tehát a160lovas bmw-re is rakható belépő/közép kategóriás.
Kínai gumik - az alut, amikor vettem, EZ volt rajta.
- hangos
- szárazon jól tapad
- nedves, vizes úton viszont életveszély (odafigyelve azért használható)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
M@rdel
őstag
Sziasztok,
Ha valaki javított légzsák átvezetőt a kormányban, 'kiokosíthatna' , hogy kell kiszerelni! -
Laraxior
titán
válasz M@rdel #18267 üzenetére
Azt nekem is cserélni kell de szerelni nem tudom
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
tresh
veterán
az az 500k-s m1 ph2-ök annyit is érnek vagy még annyit se.. tuti sérült volt és tuti kivan a bele mindnek Nem egyszer mosolyogtunk jókat rob-ékkal
Ha tetszik ha nem azért egy jó m1 ph1 kb 400k nál kezdődik és egy jó ph2 700 körül van.. mi előtt beíród hogy 700 ért mk2 veszel az is olyan lesz ... sz@r
Persze lehet venni 4-500k ért is csak abból vagy még ennyit rá kell költeni hogy autó legyen vagy rosszabbik esetbe még az után se lesz autó...
kb 1,5 éve vettem az m1-em (98-as) lepapírozva 525K-ért és lehet hogy 300-at se adnának már érte de messze jobb állapotba van mint a most 4-500k ért hirdetett darabok az tuti -
FerNandor
őstag
-
senior tag
Osszeszereltuk ma a kocsit, minden rendben ment, poccre indult es nagyon jol fut a kiskocsi. A valtoja szinte tokeletes, konnyen siklik, egyszer sem akadt meg (persze, hogy ennek mi koze a beazashoz, nem tudom )
Az elektronikus hiba sajnos megmaradt. Egy kicsit varok ezzel, aztan ha kapok idot, elviszem a Renaulthoz, hatha Ok ki tudjak torolni a hibakodokat. Vagy letezik, hogy nem lehet kitorolni?Szoval rajottem, hogy szeretem ezt a kis kocsit, es jo lenne megtartani, de ez a rozsda nagyon zavar. Eltulzom a dolgot, vagy tenyleg jobb lenne tuladni a kocsin, mert rohadni fog (Emlekeztetoul par kep a rozsdarol: Kep [link])
Belul minden csontszaraz lett a padlonal, viszon a kocsi ket "sarkaban" talaltam egy-egy olyan pontot, ahol egy gumitakaro alatt iszonyatosan saros, koszos, mintha zsiros lenne. Ez a resze a kocsinak nincs lezarva, csak a sarvedo muanyag boritasa takarja es bejut minden kosz?!?!
Illetve a 3. problemam, hogy a kocsi alatt eszrevettem, hogy a leomlo ahol csatlakozik a kipuffhoz, ahol kezdodik a kardanalagut, egy kabel kilog a hovedo pajzs alol, gondolom en, hogy a lambdaszonda kabele. Normalis, hogy ez ott van?!
(#18201) MMA87: Nagyon jol nez ki a kocsid! Tapogasd csak
(#18232) rob210 Persze, velem megveteted az Exide-et, Te meg mast veszel. Hogy gondoltad?
-
rob210
Topikgazda
válasz SocketA #18272 üzenetére
Az egyik az hogy olvasd amit írok.
"Én szeretem az EXIDE-ot de mostanában sok hibásról hallottam"Nem rég írtam le.
A másik az, hogy a Banner nálam mindig is befutó volt és ezt most nagyon baráti áron hozta nekem a haver.Véleményem szerint nem jártál rosszul az EXIDE-al.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz SocketA #18274 üzenetére
Én emiatt nem aggódom, szóval ne parázz.
Ezt most, hogy bejött a jó idő, szépen lekenem és stabilan meg fogja fogni a noverox.Majd ha lekezeltem és eltelt 2 hét felteszem azt a képet is, hogy milyen lett.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
veterán
hatalmas duma : A mottónk, No szemfényvesztés és az órát is csak akkor pörgetünk vissza, ha nyáriról téli időszámításra váltunk!
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Koszi sracok!
De honnan lehetne megbizonyosodni, hogy az csak feluleti? Es hogy a lemez masik oldalan nincs.
Az is ott ket retegu lemez, ugye? Vagy csak egy? -
toldy
őstag
Sziasztok, ha minden jól megy én is belépek a klubba, erről a példányról mi a véleményetek, miaz amit mindenképpen érdeme megnézni kipróbálni rajta ( jó ez hülyeség, mert az egész autót, de miaz amire figyelni kell) ?
Az élet nem habostorta.
-
zenke
aktív tag
10éves dCI mégane 150e km-el.
Fogsz te még sírni ezmiatt
tresh
vagy inkább 350...Aki anno ilyen motoros autót vett az miért vette? mert 4L-t eszik. Aki meg megfizette ezt a felárat nem évi 10e km-re vette.
[ Szerkesztve ]
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
tresh
veterán
Első körben motor/porlasztók stb ezt be kell vizsgáltatni mert ebben nem 150K km van hanem min 250 Ha nem indokolt a diesel akkor benzinesben könnyebben találsz jobb példányt ennyiért.. vásárlás előtt rönó szervizbe be és nézzék át neked alaposan.... a több dolgot egy normális alap szerelő is meg tudja nézni hogy minden rendbe legyen vele.. motorikusan legyen rendben és utána nagy szopi nem lesz
zenke:
4 liter ez akkor eszik ha télen melegíted a motort és áll egy helyben a kocsit de írtam is hogy min 250 akkor logikusan ennél csak több lehet.. ezt az autót a cégek vették mert kis cm3 végett olcsó adózás stb ezért mind1ikbe millió km ami nem baj ha tényleg foglalkoztak vele és szervizelték
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz SocketA #18286 üzenetére
Most aprobb dolgokba ne menjunk bele mert az mindig lesz.A hasznalauto mindig koltseges lesz csak osszeg nem mind1.Most ha neked meghal a motorod fele annyibol helyre hozzak mint ezt a dieselt..a szeria hibakkal meg ha meg nem orvosolta az elozo tulaj neked kell..ha motorikusan/muszakilag rendbe van az auto szerintem teljesen vallalhato gep lehet..de ha valami nem oke es meg veszi felul vele a sz*porollerre ez tuti es o nem uszna meg mondjuk 200k korul egy motor generalt amugy en a helyebe ha nem szukseges a diesel akkor 1.4 vagy 1.6 osokat neznek...
-
toldy
őstag
Köszi srácok, én is hasonlóan gondolom, hogy nem 150e van benne hanem több. Azért hogy védjem az autót első körben azt már kiderítettem hogy vaéóban egy 63 éves bácsié, és ő az első tulaj ( de ez nem jelent semmit). Egy ilyen átvizsgálás renultéknál mennyiben van kb? A fogyasztást meg én is úgy gondolom hogy lehet vele ennyit, de a valós az szerintem is 5-5,5 lehet. Bent a cégnél vannak 1.6 és 1.8 benzines kombik valamint 1.5dci sedanok, így azért merészeltem ezt nézni mert látom hogy nálunk is 5 éves autók 160-230e km van bennük és mennek, bár már sajnálom őket. Az hogy diesel meg csak azért mert azt szeretnék, jobban kedvelem mint a benzinest.
Elsőkörben holnap megnézzük, aztán meglátjuk hogyan tovább.zenke: tudomásom szerint első tulaj, de holnap sokmindenre fényderül. (remélem)
[ Szerkesztve ]
Az élet nem habostorta.
-
senior tag
Szia!
Remeljuk Te leszel az uj klubtag. De en szemely szerint remelem, hogy olyan kocsit veszel, amivel maradektalanul boldog leszel.
A linkelt kocsival kapcsolatosan nekem is van par aprosag, ami furcsanak tunik, pl.:
- Dizel a kocsi, de a benzines a fordulatszammero. Persze ezt beszeltuk multkor, hogy lehet igy jott ki a gyarbol, akkoris furcsa.
- Nekem is Authentique Plus felszereltesegem van, de nekem feketek a muanyag lokharito csikok, ezen meg szinre vannak fujva...
- A kezifekkar, ajtobehuzo es nyito sem gyari szinu. Az ajtobehuzo sztem femre lett cserelve, mert kopik.
- A kartamasz teteje (mu)bor, pedig alapbol szovet van ebben a felszereltsegben
- A vezeto ulesnek le van torve a magassagallitoja!!!
- Authentique Plusban sztem csak 4 hangszoro van, legalabbis nekem annyi. Ha meg tenyleg nagypapaje a kocsi, minek tetetett bele plusz hangszorokat?
- 1 din helyett 2 DIN, de mind1.
- fűthető tükör, guminyomás-ellenőrző rendszer es kulcsnélküli indítás (bar itt lehet a START gombra gondol) nekem NINCS ebben a felszereltsegben
- sportfutómű... ?! állítható hátsó ülések... ?!(#18288) tresh Osztom a velemenyed!
(#18290) zenke Ez jo kerdes. Mert ha igen, akkor nagyon kamu szagu!!!
[ Szerkesztve ]
-
toldy
őstag
válasz SocketA #18291 üzenetére
szia
-ezt speciel nem vettem észre, de nem is gondoltam rá, így nem is néztem
-erre nem figyeltem fel, bár láttam már több ilyen felszeréltségűt színre fújva ( bár azt nem tudom hogy gyárilag, vagy utólag, vagy "kérésre"
-a kartámaszt, fogyantyút, kéziféket én is néztem
- a magasság állítót nem vettem észre köszönöm
-a 6 hangszórót, sport futóművet én is furcsálom
-allítható hátsó ülések ( szerintem a dönthetőségre gondol )
-kulcsnélküli indítás, szerintem a startgombra utal
- 1 din helyett 2 DIN, de mind1., no ehhez nem értekde köszöm a tanácsod, ezekre figyelek
Az élet nem habostorta.
-
senior tag
Olyan, mintha mas felszereltsegu lenne a kocsi, de ha igy van, akkor meg furcsa, hogy manual klima van benne, meg nincs ESP, stb...
Viszont latszik, hogy az elado ert a kocsihoz, a porlaszto, vezerles kiemelve. Meg ez a "Papas story", ez viszont nagyon kamunak tunik, ennek kerdezz jol utana. Mert nem ilyen kocsit kepzelnek el egy idos embernek... persze, ha O is igy vette, az mas.
Meg furcsa, hogy ilyen nagy szerviz utan akarja eladni a kocsit.Legyel nagyon korultekinto!
-
tresh
veterán
SocatA eszreveteleit midenkepp fogad meg viszont ha jol emlekszek felszereltsegn belul is van lehetoseg felaert dolgokat beletenni igy lehetnek aprobb elteresek...viszont ez az auto ugy van nagyszerviz utan mint en orgonamuvesz Ez az uj trendi a diesleknel hogy csak 160km vann bene holgy vagy nagypapi tulaj es nagyszerviz utan van...bar ez utobbi vegett lehet kemenyen kerdezni pl vezerles mikor volt cserelve kuplung stb stb...erre a kereskedo nem fog tudni mit mondani de ha engedi hogy at nezesd ezt a renaultba meg tudjak mondani szerintem egy 10k meg egy kis kavera valo a szervizes sracoknak es korrektek lesznek
Bocsi az ekezt offert telorol irok
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Nekem tavaly, amikor vettuk a kocsit asszem 3.500.- Ft korul neztek az a kocsit a Renault szervizben (persze ismerosnek az ismerose a szerelo, de szamlat is kaptam rola).
Most a hibakodolvasat es torlesre is ennyit mondtak, fel oras munka.
Szoval sztem egy 5osert is atnezik, de tenyleg erdemes kicsit zsebbe is adni, hogy JOOOL nezzek at!toldy: Meg egy eszrevetel: A bal sarvedonek a lampa fele nyulo ive tul magasnak tunik, a motorhazteto meg tul melyen van. Ennel sztem amugyis nagyobb hezag szokott lenni a motorhaztetonel. Vagyis lehet, hogy szerelve volt. De kep alapjan nehez megmondani.
A rendszertabla is furcsa azokkal a csavarokkal. Es erdekes a Feher Autoszerviz, mert semmit nem talalok rola. A tabla szerint Paka-n vannak, a tulaj meg 300km-errel arrebb, Eszergomban... Vagy Szilvasvaradrol hoztak? Mert az meg 430km-re van...
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz SocketA #18291 üzenetére
Ezt a fordulatszám mérő dolgot már kitárgyaltuk, ez ilyen.
Felszereltségen belül van némi mozgástér, bár valóban fura 1-2 dolog.
Illetve a hirdetésnél a listát szerintem, csak simán végig ikszelte, mert egy csomó baromság van közte.6 hangszórós az enyém is gyárilag, mert:
2 magas a műszerfalban
2 mélyközép az első ajtóban
2 pedig hátul
...marketing...
És jól írja, 1DIN, hiszen a gyári fej van benne, ami ekkora.Illetve ha 150k km-ert futott papival, akkor miért kellett a 4 csúcsot cserélni?
A fogyasztási adatok, meg...nem is mondok semmit.Az egész hirdetés nekem olyan kereskedés szagú, bár nyilván megnézhető. DE alaposan körbe kell járni.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Josi
senior tag
Rendszam ill. alvazszam alapjan, ha jart markaszervizben megmondjak az eloeletet km allasokkal.
Az a kerdes kie volt a nagypapa elott, mert o csak 4000 km-t ment vele.
Bedobtam a hirdetest a meganeklubos topikba is egy kivesezesre.
Nez majd be oda is.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
FerNandor
őstag
Jamie Hyneman
ha dízelt veszel, nagyon figyelj oda. vidd el egy bevizsgálásra, ahol rádugják számítógépre, ezt írták is. ha mész márkaszervízbe, (vagy szervízbe, ahol van Clip), több km-en keresztül az jó, mert olyat is olvastam valahol, hogy a számítógépes ellenörzést is megbuherálták. gyorsan kitörölték a hibakódokat, gyújtáson ismét rádugták az eszközt, akkor már hibátlan volt a gép. utána meg beindításnál szép lassan viszajön majd minden hiba.
szóval legyél ott és nézzed, mit buherál a gépen.vidd tesztvezetésre az autót, amit tervezel megvenni. nyugodtan pörgesd el mondjuk 4 ezerig üzemmeleg motornál, mondjuk 3-ban (padlógázzal). szépen minden gond nélkül kell gyorsulnia, nem jó, ha bevillan valami lámpa, pl olajnyomás, meg egyéb rendellenességek vannak.
meg közben, ha tudod, figyeld, hogy füstöl-e, és milyet.az idös bácsi az utóbbi 4 évben használta az autót, elötte lehet, hogy akkor az unokáé volt, meg még 3 másik tulajé. Aki 150ezernél cserél porlasztókat és beírja, "hogy cserélve lettek, most már minden szuper," az szerintem nem ért hozzá és azt hiszi, hogy ezzel jót mond. 150ezernél nem szokás porlasztót cserélni..
mert aki meg el akarja adni a roncsot és cserélte a porlasztókat, turbót stb, az nem fogja ezt reklámozni.
érdemes amúgy ránézni a motortérre is, szokott látszani, ha gyáriak a porlasztók meg a környékük.
nekem mondjuk nem tetszik, meg sok buherálás van a beltérben.
a mákaszervízes lekéréssel meg nem biztos, hogy sokra mész, lehet, hogy 2x volt márkaszervízben utoljára 2004-ben..
max az NKH-tól tudsz kérni kérvényben egy olyat, hogy az adott rendszámra mondják neked meg a elözö müszaki vizsgáknál a km-óra állást, pár ezer forint, viszont 1-2 hét, mire megkapod..meg nem kell megijedni a dízeltöl, nem mindegyiket cégesnek veszik, azért mert kisköbcentis és keveset fogyaszt.
ha nem találsz jó autót, akkor inkább várj még és figyeld a használtautót. Amikor mi néztünk tavaly autót, 1.5 hónapig kb ugyanazok voltak fent. 1 max 2 jött fel akkor a hahura, de azokat pár napon belül el is vitték, szóval, ha ttalálasz egy ígereteset (magántulajtól föleg), azonnal telefon és irány megnézni"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
toldy
őstag
Értem srácok, köszi , összegezve akkor a dolgokat, ALAPOSAN járjam körbe az autót, mert vannak fura dolgok, de akár még jó vétel is lehet.
Josi: ha nem gond egy linket kérhetek, mert nem sikerült megtalálni.
Az élet nem habostorta.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest