- Yettel topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Milyen okostelefont vegyek?
- Új Trónok Harca telefon érkezik
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
félisten
válasz
szabonagyur #83822 üzenetére
Nekünk be van kapcsolva, de mióta a hangbemondás van, nem jön az elmulasztott hívásról sms...
-
4Grider
félisten
válasz
Viktor0610 #83820 üzenetére
Sajnos a mi flottánkban a Xiaomi mellett jelentkezik a probléma Huawei és Samsung A és S telefonokon is. Ráadásul nálunk valami olyasmit mond be a Telenor, hogy a hívott számhoz előfizető vagy szolgáltatás nem tartozik.
Második-harmadik próbálkozásra kicsöngenek, de ez így vicces.
VoLTE-t kikapcsolva megszűnik a jelenség, de ugye 3G hamarosan nem lesz, és ahogy eddig nem tudták megoldani a normális 4G végződtetést, a hátra lévő bő fél évben sem sok esélyt látok erre. -
4Grider
félisten
válasz
tothjozsi96 #83789 üzenetére
A srác azt is el kellett hogy mondja, hogy 72 órán belül aktiválják a sim-et, de többnyire néhány percen belül működik.
-
4Grider
félisten
válasz
Darth_Revan #83773 üzenetére
Igen, eddig jellemzően függők voltak a routereik. De tegyél bele bármilyen másik szolgáltatói sim-et (hangcélú is jó mobilnet opció nélkül), rögtön kiderül.
-
4Grider
félisten
válasz
szabonagyur #83755 üzenetére
Telefon oldalon kicsit egyszerűbb lenne a megoldás, csak bele kellene javítani a saját konfigjukba. Ha szolgáltató oldalon kell megoldás egy telefonhoz, az már régen rossz.
-
4Grider
félisten
-
4Grider
félisten
-
4Grider
félisten
válasz
szabonagyur #83729 üzenetére
Ha beteszi egy net apn-t használni képes telefonba akkor sem? Mert csak akkor nem telefon probléma...
-
4Grider
félisten
válasz
Somatom #83661 üzenetére
A HD-val nem az volt a probléma, hogy nem érte meg, hanem az, hogy a kedves előfizetők egy része nem telefonban kezdte el használni jellemzően pont olyan területeken, ahol nem volt vezetékes konkurenciája, így jelentősen leterhelve adott területeken a hálózatot. Pont ez most a probléma a Telekomnál a multisimek egy részével.
A Telenor azért erős flottában, mert nagyon jó árakat tud biztosítani itthon. Roamingban már nem annyira jó (cégek számára). Mi minden 2. évben megversenyeztetjük a flottánkat, ennyire már senki nem képes letolni a gatyáját, mint a Telenor. Én úgy gondolom, hogy egy kereskedelmi cégnek adott egy előfizetésre eső havi nettó átlag 1300 Ft az összes hazai beszélgetést is beleszámítva (mobilnet nélkül), már nem biztos, hogy korrekt ajánlatnak minősül, inkább alálőttek a költségeiknek, hogy megtarthassanak egy csomó üzleti előfizetőt. Nyilván ezen javít a mobilnet ára, ami hiába olcsó, akkor is kicsi költségvonzata van itthon, így jövedelmezővé is teheti az előfizetéseket. Viszont mihelyt szóba kerül a mobilnet roaming célú használata, akkor már egy ilyen árrésnél gond van.
A fogyasztók és a cégek döntéseit más és más preferenciák határozzák meg. A cégekért jobban kell tehát versenyezni, mint a fogyasztókért, mert utóbbiak szeme könnyebben kiszúrható egy kedvezménnyel, egy telefonnal, míg előbbiek inkább a személyre/időszakra lebontott költséghányadot nézik.
Sok egyéb problémád van még a szolgáltatókkal, vagy abbahagyhatjuk végre ezt a csapongást? -
4Grider
félisten
válasz
Somatom #83659 üzenetére
Szerintem jól érted. Más a költséghányada a roamingnak és nagyon más az itthoni használatnak. A szolgáltatók az áraikat az átlagos használati költségek figyelembevételével állapítják meg, a te költségszinted ettől jóval magasabb, mert nagyságrenddel többet használod a roamingot, mint az átlagos magyar előfizető, aki átlag egy hetet roamingol évente. Ezekkel nem lennél tisztában?
-
4Grider
félisten
válasz
Somatom #83652 üzenetére
Nem vagy köteles egy távközlési szolgáltatást igénybe venni. Ha mégis igénybe veszed, elfogadod a feltételeket. Ha nem jó a szolgáltatás, van lehetőséged másik szolgáltatót választani és akkor a pofánköpésért sem ide kell bejelentkezz. Ha tényleg nem lenne jó a szolgáltatás, ki lenne olyan hüle, hogy tömje a cég zsebét?
-
4Grider
félisten
válasz
Somatom #83649 üzenetére
Milyen hozamra fektetsz be sok 100 milliárdot? És gondolom hallottál már olyanról, hogy egy cégnek kicsi volt az adózás utáni eredménye, mert az anyavállalata által számlázott költségek szinte minden bevételét elvitték? Ezzel a céggel legalább itthon adóznak (sajnos az általunk befektetésösztönző céllal eléggé alacsony mértékű osztalékadóval).
-
4Grider
félisten
100 milkából a bázisállomások 1%-a sem fejleszthető. Persze ez attól is függ, hány kilométer árkot kell ásni az optikai kábeleknek, mert nem biztos, hogy ennyiből kijön.
Befektetési társaságról van szó, nem non-profit szervezetről. Majd ha állam bácsi megveszi, akkor jobb lesz (vagy nem). -
4Grider
félisten
Ha rákényszerülsz (vagy csak natúr nem nézed meg a szerződést), akkor nem tudsz mit tenni. A semmitől több az, hogy van másfél Mbps sebességed, tehát nem a semmiért fizetsz havonta 50e Ft-nál jóval kevesebb összeget. Egy csomó hely van az országban, ahol még ennyi sincs. Persze jellemzően nem a sűrűn lakott területeken, mert ott azért igyekeznek normális kapacitással megjelenni (mint ahogy a vezetékes neten szolgáltatók is).
-
4Grider
félisten
válasz
INGJOKE #83593 üzenetére
Mindenkinek más az érdekes.
https://www.telenor.hu/letoltes/final_aszf_ertesites-20211120 -
4Grider
félisten
válasz
tothjozsi96 #83529 üzenetére
Általában mindenhol csak a megrendelést könnyítik meg, a lemondást nem. Megújulóknál azért is nehezítik, mert van néhány infó, amivel tisztában kell lenni a lemondáskor.
-
4Grider
félisten
válasz
Csocsesz75 #83503 üzenetére
Részlet az akciós ÁSZF-ből:
A 2021. szeptember 1. napjától módosuló havidíjakon kívül a Telenor a Hello Data Start, Standard, Medium és Premium lezárt (nem értékesített) tarifacsomagokat – azok megszüntetéséig – egyedileg, a már azzal rendelkező Előfizetők számára a 2018. október 15. napján hatályos ÁSZF 4. mellékletében (Akciós ÁSZF-ben) található rendelkezéseknek megfelelően nyújtja.
2021. szeptember 1-től:
Hello Data Start
Bruttó ár (Ft)
Havi előfizetési díj e-Komfort csomag nélkül:
6 702,16
Havi előfizetési díj e-Komfort csomaggal:
5 702,16 -
4Grider
félisten
válasz
pdr755 #83496 üzenetére
Mivel a Telenor a VoLTE képes készülékek oldalán árulja, elég gáz lenne, ha nem menne rajta a Telenor VoLTE. Persze ilyesmire már volt példa Xiaomi készülékkel.
Ja, amúgy ha kártyásan veszed a Telenornál, akkor olcsóbb lesz, mint ha a pirosaknál veszed meg, és azonnal kérheted a függetlenítését (már ha alapból nem független). És joggal állhatsz el a szerződéstől, ha mégsem VoLTE képes a Telenor hálózatán. -
4Grider
félisten
válasz
eladogeppc #83491 üzenetére
Finoman már próbáltam utalni, hogy nem a szolgáltatónál kellene érdeklődni, hanem a telefonkészüléked gyártójának támogatásánál. A szolgáltatók ui. nem küldenek minden egyes telefonmodellhez konfigurációs állományokat, nem is ők implementálják azokat a készülékek szoftvereibe...
-
4Grider
félisten
válasz
kmatalik #83475 üzenetére
A Dunán mindenképp menj át, vagy nagyvárosi környezet és vidéki környezet között válts, hogy az alapértelmezett B20 szolgáltató megváltozzon.
Az ipv4 only-t tutira kipróbáltad? Nagyjából kétlem, hogy nincs felhasználói oldalon megoldás...
Ha esetleg a mobilnet mind a két szolgáltatónál aktív, akkor próbáld meg elrontani a Telekom sim apn-jét. VoLTE-t ugye az nem befolyásolja. -
4Grider
félisten
válasz
kmatalik #83472 üzenetére
Próbáld ki, hogy ideiglenesen átteszed a Telekomot 3G onlyra.
Próbáld ki, hogy leveszed a VoLTE-t bármelyikről.
Próbáld ki, hogy a két kártya helyét megcseréled a telefonban.
Próbáld ki, hogy az apn protokollt a Telenor sim mögött ipv4 only-ra teszed.
Nekem is Telenor-Voda van, mindkettő hibátlan, ha van térerő. -
4Grider
félisten
válasz
#72445440 #83469 üzenetére
Pont azt írta szabonagyur a #83463-ban, hogy online apn-t használó előfizetéseken is előjön a probléma.
-
4Grider
félisten
válasz
szabonagyur #83463 üzenetére
Azért az elég érdekes, hogy egy carrier bundle valakinek működik valakinek meg nem, adott szolgáltató és szolgáltatás mellett.
-
4Grider
félisten
válasz
szabonagyur #83461 üzenetére
Gondolom te online apn-t használsz (hangcélú sim-en mobilnetet).
-
4Grider
félisten
válasz
#08176384 #83459 üzenetére
Net apn alatt abszolút nem működik az ipv6 apn protokoll, ipv6 only beállítás esetén fel sem regisztrál a telefon LTE hálózatra.
Az ipv4/ipv6 protokoll működik, de nincs alatta ipv6, tehát csak az ipv4 működik alatta.
A szifonosok problémáját pont ez, meg az okozza, hogy nem állítható a telefonjukon az apn protokoll és a telefonjuk ipv6-ot állít be helyettük a Telenorhoz (mert ugye az telefonon/online apn-en támogatott). -
4Grider
félisten
válasz
eladogeppc #83445 üzenetére
Tudod állítani az IOS alatt Telekom sim esetén, hogy ipv4 helyett mondjuk ipv6-on akarod használni?
Egyébként android alatt is az új Samsungokon az ipv6 már az alapértelmezett. De semmi gond nincs az ipv4 címek elérésével, ez a Telenor hálózatán megoldott. Szóval lesz itt még más gikszer is. -
4Grider
félisten
válasz
eladogeppc #83443 üzenetére
Az a szemét Telenor mindig csak veletek szúr ki, én meg az androidon szabadon állíthatom, hogy ipv4 vagy ipv6 kapcsolatot szeretnék, és valahogy mind a kettő működik.
-
4Grider
félisten
válasz
multipass4 #83426 üzenetére
Az biza nem telefonba való egyes gyártók szerint...
-
4Grider
félisten
válasz
multipass4 #83423 üzenetére
Ha jól sejtem, ez nem hangcélú csomaghoz való mobilnet opció...
-
4Grider
félisten
válasz
eladogeppc #83421 üzenetére
Az jött le neked abból, ha egy adott gyártó adott mobiljában nem jól működik valamilyen szolgáltatás, hogy a szolgáltatót kell hívogatnod?
Egyébként pedig 1220 még mindig az ügyfélszolgálat telefonszáma. -
4Grider
félisten
-
4Grider
félisten
válasz
7Heads Drago #83362 üzenetére
Az előtted lévő hozzászólásban a lényeg. Kecskemét környéke a Dunától keletre van, ergo a B20-hoz nagyvárosokon kívül csak a Telekom tud hozzáfogni másik frekvenciát. A Dunától nyugatra ez pont fordítva van. Ráadásul a Telekomnál nincs korlátlan, routerbe való mobilnet, a Telenornál meg van. A routerek mögött pedig x db fogyasztó van, tehát a jóval nagyobb sávszélesség igény miatt logikus, hogy a Telenornak jobban terhelt a hálózata.
-
4Grider
félisten
válasz
attiati #83351 üzenetére
Alapesetben kapsz egy EU roaming üdvözlő sms-t. Abban le van írva, hogy mi vonatkozik a te előfizetésedre.
Pontosabbat a céges kapcsolattartód tud. Nálunk pl. hiába korlátlan itthon a csomagunk, az EU-ban belföldi, hálózaton kívüli percdíjjal telefonálunk minden EU-s és hazai irányba. -
-
4Grider
félisten
válasz
e34power #83139 üzenetére
Rengeteg olyan készülék van a piacon, ami független. Logikus, hogy az az olcsóbb, ami függő. A szolgáltatónak ehhez nem kell köze legyen. A szolgáltatók érdeke az, hogy a készülékkedvezménnyel eladott készülékek a hűségidő alatt ne a használtpiacon kössenek ki, ha pedig kikötnek, ne a konkurencia előfizetéseit használják bennük. Cserébe ingyen függetlenítenek a határozott idejű szerződés lejárta után. Win-win.
-
4Grider
félisten
válasz
Viktor0610 #83090 üzenetére
Így már logikus. Csak vissza kellett volna olvasni...
-
4Grider
félisten
XXII. kerületben a Campona-RTL székház környékén is megjelent az 5G.
-
4Grider
félisten
válasz
magellaner #83042 üzenetére
Pont az a CA értelme a Cat4-esnél jobb eszközöknél.
-
4Grider
félisten
válasz
juliabrilke #83007 üzenetére
Rád is vonatkozhatnak a #83008-ban leírtak.
Nyilván az egyik routeren a B3, a másikon a B20 vagy B28 a gyakrabban használt. Ha nem működik nálad a tornyon a CA, akkor célszerű ezeket a B3-ra állítani, mert a másik két frekvencia könnyen túlterhelhető, ergo lassabb lesz rajta a net. -
4Grider
félisten
válasz
bopeti98 #83006 üzenetére
A legvalószínűbb ok az lehet, ha Telenoros vagy és a Dunától keletre laksz, vagy Telekomos vagy és a Dunától nyugatra. Ti. a két szolgáltató közösen használja a B20-at, de a Dunától keletre a Telekom cellái szolgálják ki, a Dunától nyugatra meg a Telenoréi. Ez viszont azzal jár együtt, hogy nem tudják összefogni a B20-at a másik B3-as (B1-es, B7-es) celláival, csak a sajátokkal műkszik a CA.
-
4Grider
félisten
válasz
juliabrilke #82997 üzenetére
Egy ilyen routeren nem kell állítani a CA-t, magától tudja.
-
4Grider
félisten
válasz
Gubu0101 #82890 üzenetére
Ha kifizeted a telefon hátralévő részleteit, attól még kaptál rá anno pluszban készülékkedvezményt (a listaárból). Erre hivatkozva köti össze a Telenor a határozott idejű előfizetői szerződéssel a készüléket.
Azaz ha a hűségszerződés alatt függetleníteni akarsz, akkor fel kell mondjad a szerződést, így kötbért és a készülékkedvezményt kell fizetned a hátralévő részletek mellett. -
4Grider
félisten
válasz
Diák66 #82811 üzenetére
Vajon miért nem látom ezeket a cellmapper térképen?
Már látom: Mert okosan a B3,B20 címkék mögé kerültek... -
4Grider
félisten
válasz
Viktor0610 #82784 üzenetére
Ahhoz el kellene kezdeni a 700 MHz-es 5G frekvenciát használni. Egyelőre nyoma sincs ennél a szolgáltatónál. Ja meg elvitt ebből 5 MHz-et a Telenor, ha jól sejtem, elég nehezen fog 10 MHz-nyi 800 MHz-es 4G-t ezzel tehermentesíteni. Szóval közelebb kellene vinni oda egy bázisállomást a normális nethez...
-
4Grider
félisten
válasz
szabonagyur #82781 üzenetére
Szemmel láthatóan messze lakik egy nagy hatótávolságú cellától, amin még rajta kívül elég sokan vannak (a nagy távolság miatt). Szerinted mit tud a szolgáltató ezzel kezdeni? Néhány 10 millióért telepít hozzá közelebb egy bázisállomást?
-
4Grider
félisten
válasz
jbnd-007 #82765 üzenetére
Ha volt nálatok fejlesztés, akkor igen nagy valószínűséggel B3-nak kellett lennie. Azt pedig külön szokták pakolni a közös bázistól (mostanában jellemzően családi ház tetejére). És ott logikus az áramszünet miatti leállás (igaz, utána magához is kellene térnie 10 percen belül).
-
4Grider
félisten
válasz
Zoolee19 #82752 üzenetére
FB-on megkeresed a kedvező üzleti flotta tagot. Felveszed velük a kapcsolatot. 5000 Ft + ÁFA náluk a Telenor korlátlan mobilnet (bruttó 5250 Ft). Kérsz tőlük egy belépési nyilatkozatot. Elmész vele egy Telenor személyes ügyfélszolgálatra és előfizetsz. Egy hátrányát ismerem: 1 év hűség van rá. Cserébe itthon többnyire mindenütt használható. 18 GB körüli (inkább kicsit több) EU roaming is benne van.
-
4Grider
félisten
Nem kap dedikált hálózatot, mert nincs ilyen lehetőség 4G hálózaton.
A mi ügyviteli rendszerünk is rdp-n érhető el, és van olyan telephelyünk, ahol a Telenor mobilnet a fő net, az összes ott dolgozó azon keresztül éri el. Fejenként kb. 0.5 Mbps kell az rdp problémamentes használatához.
Nincs egyébként otthon vezetékes netetek? Miért van szükség mobilnetre? -
4Grider
félisten
válasz
Gubu0101 #82743 üzenetére
Nekem az a tapasztalatom, hogy jellemzően nem maga a mobilnet szokott megrokkanni, hanem az az eszköz, amivel a LAN/WLAN-t megoldod. Ezért nálunk olyan telephelyen, ahol a mobilnet a fő net (és az adsl a backup megoldás), a 4G routert híd módban üzemeltetem, és mögé van kötve egy olyan router, ami ki tudja szolgálni azt a 30-40 eszközt, ami mögé van kötve madzagon, vagy rá jelentkezik egy-több ap-n keresztül.
Természetesen van olyan telephelyünk van, ahol csak túlterhelt B20 van, ott muszáj volt optikai bérelt vonalat építtetni néhány millióért, mert a kiszolgálására nem lett volna ez alkalmas.
A Telenor 4G országos átlagban kb. 40-50/5-10 Mbps-ot tud, a 150 Mbps-hoz közeli érték kevés helyen érhető el vele stabilan (jellemzően ott, ahol használják a 2600 MHz-et is). Sajnos ahol csak B20 (a Telekommal megosztott 800 MHz-es) hálózat van, ott mindenképp alternatívát kell keresni (ha van). -
4Grider
félisten
válasz
szaboi6512 #82734 üzenetére
Nem szűnt meg. Részlet az aktuális (szeptember 14-étől élő) ÁSZF-ből:
Az Adatmegosztó SIM (továbbiakban: Adatmegosztó) kizárólag aktív állapotú (azaz nem korlátozott, felfüggesztett vagy szünetelő) Smarttarifa Extra 5, Smarttarifa Extra 6, Start és All-In (Telenor), Telenor MyTariff, Telenor Blue, Hipernet Active, Hipernet Medium, Hipernet Heavy, Hipernet Pro, valamint Hipernet Home és My Hipernet Home tarifacsomagokra kötött előfizetői szerződéshez (továbbiakban: Törzskártya) vehető igénybe. -
4Grider
félisten
válasz
DrojDtroll #82724 üzenetére
Milyen tarifacsomagokhoz választhatod?
Telenor Blue S, M, L, XXLTelenor MyTariff XS, S, M, L, XXLStart és All-In tarifák
Smarttarifa Extra 5, 6, tarifák
Hipernet Active/Medium/Heavy/Pro, Hipernet Home S/M/L és My Hipernet Home S/M/L/XXL tarifákhoz
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Változatos hardverbokréta
- BestBuy topik
- DOOM - The Dark Ages
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Yettel topik
- Korábbi vezetője szerint 40 milliárd dollár kell az Intel versenyképességéhez
- E-roller topik
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest