- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Djuree
félisten
aug-ban tervez valaki külföldi túrát?
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
-
ALI_G
veterán
-
stifi
senior tag
mindegyik ilyen, nem 2 autóból hanem 10000 auótóból álló mintát kell venni alapul, és máris nagyon hasonló százalékok fognak kijönni..
egyébként nekem pont a kényelemmel van bajom, ebből a szempontból jobban szeretem a japán felfogást, nekem a francia túl puha, nincs oldaltartása a foteleknek amiben ülök, de lenyomtam a múltkor 14 órát gond nélkül kevés megállással...
elektromos apróság nálam is van, 1-2 kiégett izzó, visszajelző lámpa, de ez szerintem a korából adódik, a családban a japán autók is csinálják ilyen idősen..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
lujo10
aktív tag
Hát nem tudom, nekem nincsenek vele kapcsolatban ilyen tapasztalataim. Most egy Fusion 1,6-os TDCi van a család szolgálatába állítva, előtte egy ugyanilyen, csak 1,4-es TDCi volt, soha semmi gond nem volt-van velük. Mondjuk az 1,4-es hangolása személy szerint nekem jobban bejött, de hát kinek a papné, kinek a pap Ezen felül tartalékként, ha mindkettőnknek kell autó van egy Samara is, tulajdonképpen ez a legjobb, megbízható, olcsó hozzá minden és szinte bárhol elmegy.
Bakker, de hát ez egy mocis topik lenne
[ Szerkesztve ]
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
tutis
őstag
Ismeretségi körben nem tudok olyan fordot mondani ami nem romlott már el nem szokványos hibákból. Munkatársam fordja random leáll, másiknak a hengerfejbe víz folyt be, és még sorolhatnám. Ami meglepő hogy én pl a Fiatra is azt mondom hogy nem jó autó, de amióta párom céges autójába beletettünk 100ezer km-t cirka 1-1,5 év alatt nulla hibával, azt mondom nem is olyan rossz..Bár én a német autók híve vagyok..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
stifi
senior tag
más kérdés:
kéne nekem az utasülésre egy kisebb táska az apró szarjaimnak ami nem fér a zsebeimbe. nagy lakáskulcs, tárcsafékzár, pénztárca, telefon.. hogy ne kelljen megtömni a kabátomat ha nem megyek messzire.ötlet? most kappa táskákat nézek, talán egy combtáskát fel lehet applikálni hátra, de vannak rendes utasülés táskák is.. használ valaki ilyet? más márkában létezik ilyen?
ennél nagyobb nem kell, de mondjuk lehetne gyorskioldós vagy fogantyús a cipeléshez, de eddig ez áll a legközelebb az elképzelésemhez..[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Djuree
félisten
én használok, mondjuk én olyat vettem amihez lehet csatlakoztatni később oldaltáskát is. ebay-ről rendeltem, de beszoptam, mert vámmal meg áfával annyira jött ki mintha itthon vettem volna azt a nagyon drágát, nem jut eszembe a márkája (asszem bagster). amúgy nagyon jó, bővíthető mindkét oldalirányban, elég sok cucc belefér. meg jól is néz ki, ez szempont volt nálam
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
stifi
senior tag
a desgint én sem utasítom el, de nekem nem kell se bővíthetőség se méret, max 10L bőségesen elég.. a zsebeimet akarom kiüríteni, mert most úgy néz ki hogy bármit pluszba el akarok vinni akkor tele vagyok, még egy telefon vagy távirányító, kulcs már nem fér el nálam...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
#25954560
törölt tag
-
stifi
senior tag
srácok, megint elkanyarodtok a kérdéstől
nekem kell egy kis tail táska, mert eldöntöttem hogy abba akarok pakolni. persze elfér a zsebemben a sok szar, de nem szeretem például a tárcsazárat belerakni, mert jobb szeretem ha a kabát nem dudorodik meg nyom 3 oldalról. elfér persze, de nem ott akarom tárolni ennyiarról ne mis beszélve hogy ma elhoztam a karasnából egy kappa katalógust, hely hiányában a gatyámba raktam a hátamhoz. mire megérkeztem lecsúszott a combom alá, nagyon hülyén néztem ki vele ez például nem fért volna el csak félbehajtva a kabátomban, de egy kistáskában simán. ezért is kéne
szerk: amúgy nálam így néz ki: jobb zseb: kulcs + pager
bal zseb: tárcsazár
belső zseb: iratok (ezt általában otthonhagyom amúgy véletlen, mert mindig a másik kabátomban hagyom)
mellső zseb: telefon / mp3a cél az lenne hogy nálam csak telefon + mp3 legyen, mert így lenne 100%-os a komfortérzetem, ráadásul a bőrcuccomon egy kurva zseb nincsen
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
doc
nagyúr
dehogy kanyarodtunk
tarcsazarat ne rakj magadra, egy esetleges esesnel meg akkor jarsz jol, ha csak porra tori a bordaidat...
mondom, az en velemenyem a halo + barmilyen kisebb taska kombinacio. a halo elfer az ules alatt, igy barmilyen taskat (pl pici hatizsak) hasznalhatsz, amilyen tetszik -
lujo10
aktív tag
válasz #25954560 #9266 üzenetére
Ez az úszógatya nem is hülyeség, szerintem én is rendszeresíteni fogom
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
Ramius
őstag
Amiket a webshopokban lehet látni motoremelőket 10-12k környékén, azok mennyire jók? Nem túl gagyi?
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
yodamastah
őstag
Hat en rendesen kikeszultem kecson a melegbe. JO otlet volt relative koran menni mert legalab az elejen nem volt olyan meleg. De ugy 2-tol mar folyamatosan kerulgetett a hoguta.
Egesz jot motoroztunk, de mehetett volna jobban is. AZ elso 3-4 etapban ra kellett jojjek sok volt az 1 ev kihagyas, kovalyogtam osszevissza. Valamint ezek a lassu szukulo, szinte 360fokos kanyarok nagyon szokatlanok. (erre szamitottam persze) . Amikor mar ereztem hogy lenduletesebben megy felraktam transzpondert par etapra es 43 vege volt a legjobb. Igaz egesz nap 3. fokozatban motoroztam, mert 2be nem tetszettek a gazreakciok ennel a temponal.
Jo kis palya ez a kecsoring, foleg az aszfalt jol tapad. De ki kell parszor menni hogy normalisan menjen az biztos.
[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #9272 üzenetére
remélem ha nem is ilyen spéci pályanapon, de valamikor fog még menni a társaság, hogy én is csatlakozhassak!
1x voltam már, nekem tetszik a pálya, ahogy kakucs is, de szívesen kipróbálnék már valami nagyobb pályát is nagyobb és gyorsabb ívekkel.. a döntögetés már egész jól megy (úgy értem szórakoztat, nekem kezdésnek ennyi elég), igaz a térdem nem akaródzik leérni, de szerintem ez csak idő meg lazaság kérdése, a motort már nem lehet lejjebb dönteni!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
válasz yodamastah #9272 üzenetére
életemben nem mentem le meg jöttem fel ilyen lassan az m5-ön
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz yodamastah #9275 üzenetére
végülis kibírtuk
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Archer
őstag
Szelephézag állításnál le kell engedni az olajat meg a hűtőfolyadékot is (magyarul kötelező csere azoknál is)?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
runner 125
nagyúr
Odani, Goldwing Trike.
Honda fanoknak biztos hüle kérdés, de ez gyári?
Vagy, van egy cég aki x millióért roki verziót varázsol belőle?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Archer
őstag
válasz NINJA_V #9278 üzenetére
Ez biztos? Nem típus függő? Csak azért mert mostanában akarok majd olajat cserélni a szelephézag meg még úgy 1500km meg amúgy sem akarom, hogy a méregdrága olajukat öntsék bele amikor van nekem itthon olajam.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
KubanitoS
veterán
válasz runner 125 #9279 üzenetére
Volt szerencsém egyszer beszélni egy ilyen motor tulajdonosával. Tőle tudtam meg, hogy Ausztriában van egy cég, ami vállalja az átalakítást.
Nagyjából 12 millió forintba fájt az egész, de gondolom ebben benne volt a motor alapára is, szóval saccra olyan 3-4 milló lehet az átalakítás és lehet a tulaj plusz egymillióért rakott bele egy-két extrát is.
Egyébként nem tudom mi a jó ezekben a gépekben. Ez se nem motor, se nem autó. Nem hinném, hogy egy ilyenben is meglenne az a szabadságérzet, amelyet egy motor nyújthat...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
yodamastah
őstag
Ha ugy erzed magabiztosan motorozol akkor szerintem nyugodtan kimehetsz a hungaroringre. Egyszeruen csak a kezdo csoportba menj, es szep lassan probalgasd hogy mennek a nagyobtempoju kanyarok. Ha tura gumival mesz arra figyelg hogy 6-7 kor utan tul lehe melegiteni. De ha sport gumid van amit a gyarto mar palyara is ajanl, akkor vegig lehet toplni az etapokat.
Hungaroring annyira nem eszeveszett gyors palya. 2 gyorsabb kanyar van ami 170 es 150km/h korul van, de ez mar nagyon jo koridonel. Amugy a tobbi kanyar relative lassu.
Ezen felul szeles a palya, ha valamit elrontasz boven van hely korrigalni.
En pl 1 honap motorozas utan mentem ki a hungaroringre, es elotte semmilyen palyan nem voltam. Mindezt egy tura gumis 600as fazerrel. Es nem is volt semmi gond.
[ Szerkesztve ]
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #9287 üzenetére
"Ezen felul szeles a palya, ha valamit elrontasz boven van hely korrigalni."
Azért ebben a hitben ne indulj fel a pályára, ha elkezdesz nem utcatempóban motorozni, elég gyorsan történik minden a pályán, nagyon nincs idő a tétlenségre, gondolkodásra..Elég csak elnézni egy féktávot, máris kész a baj....
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
Nem azt kell nézni ki mennyit ment hol, mindenki maga érzi mennyire tudja kezelni a motort..
Ha még nem megy kakucson a kiülés és a döntögetés, addig a hungaroring csak kidobott pénz, olcsóbban is lehet motorozni..Sajnos olyan árak vannak ami mellett nem lehet csak úgy szórakozásból, túrázgatásra használni a ringet, ha kimész akár egy kezdő csoportba is, én előtte ajánlom hogy legalább a kiülés menjen a kis pályán. Az a baj hogy sokan azt hiszik hogyha nem megy a motordöntögetés akkor még ki lehet menni ringre és lehet gyorsan motorozni.. lehet is, de előbb utóbb a kavicságy lesz a vége, sajnos a motor gyors tempóban máshogy viselkedik mint lassú tempónál.. Sok ember láttam már a kavicságyban landolni mert azt hitte hringen csak húzni kell a gázt, de ott azért jól kell tudni kanyarogni is ha nagy a tempó. persze van kint a ringen full kezdő csoport is, ezeknek megmutatják az ideális íveket és hasonlók, de a drága árak mellett én csak annak ajánlom aki megteheti. Abból a pénzből több nap Kakucs kijön, ott meg lehet tanulni jól kiülni meg döntögetni, elkezdeni az ideális íveket keresni meg fékezgetni, aztán ha ez megvan akkor hringen lehet ugyanezt gyorsabb körülmények között gyakorolni..youtube-os csatornámban van pár videó, nézegesd meg, én is kezdő vagyok, de nem full kezdőként merészkedtem ki ringre..
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
yodamastah
őstag
A palya szelesseget a kakucsringhez es a kecsoringhez kepest ertettem. Persze a tempo is mas, de azert az atlag utcai motoros ami tempot megy elsore hringen, ott lesz hely meg a palyan beluli is korrigalni. Meg ugye sok bukoter ugyebar aszfaltozott, ahova ki tudsz gurulni ha nagyon elrontottal valamit. Ovatosan kell probalgatni a tempot es nem lesz gond.
[ Szerkesztve ]
-
lujo10
aktív tag
Hát nem és ha hozzá számoljuk a mocival kapcsolatos költségeket, akkor szerintem marha drága mulatság, mondjuk lehet, hogy csak a bérszinvonal van nálunk a béka segge alatt
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
shiNIN
tag
Teresának gond van a kuplungjával, úgyhogy Alvaro ezen a héten Cilivel járt munkába. Ma van az utolsó nap. Sikerült egyedül leértetnie valamit Cilin.
Holnap úgyis megyünk szerelőhöz, a letört lábtartó egyértelmű, esésnél ez megvan, de a balesetem után kicserélt kipufogó szépségének már megint annyi.
Úgy terveztem, hogy nem esünk vele többet.
De legalább más baja nem lett.Pedig nekem is meg kell egyszer keresnem azt a pontot, amikor leér rajta valami, nem? S mi a franc lehetett az, hogy kisodródott miatta? Túl dinamikusan döntötte át a körforgóban? Persze ezt tőle kéne megkérdezni.
A kipufogó marad, majd ha garázsban lesz a kicsike és odakerül a prioritásban, kap új kipufogót és új tankot is. Nem a szépsége a lényeg, de azért az se lenne rossz, ha nem lenne agyonkarc. -
Integra
titán
speed triple r - nyamm
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
alvaro
senior tag
Aha, ezt tőlem kell megkérdezni.
Jó kis nagy ívű körforgó, én meg könnyed hangulatban, szép reggel, nudli forgalom, lelkesen átcsaptam a másik oldalára, hogy olyan szépen menjek ki belőle, ahogy Teresával szoktam, amikor reggel jó kedvem van...Szerintem fölakadt valami alkatrészen, ami nem hajlik, és kiemelhette a kereket, Gondolom, ez lehetett, mert az úton (visszamentem megnézni) nem volt az ég világon semmi. Alacsonyabb, na. Vagy valami ilyesmi.
Remek nadrágféken álltunk meg, a vas szikrázott az úton, a fenekem meg átmelegedett... ki is kopott a nadrágom, meg a kabátom könyökén is keletkezett egy szakadás. A nadrágért legalább egyáltalán nem kár, azt igazán ideje volt már cserélni e nélkül is. A kabát egyelőre megkacsaszalagozom, asszem...
A kipuff karcaira meg kéne valami védőréteg, hogy ne rozsdásodjon, ahogy az előző elkezdte - tudtok valami jófélét ajánlani?
-
lujo10
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Windows 11
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen széket vegyek?
- Durva lett a Lian Li motorizált asztala
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest