- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Magisk
- Instagram közösségi fényképezés
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Kuo: Az iPhone 18 Pro állítható blendét kap
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #6701 üzenetére
És ne ojró és ne dollár. Ja.
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #6703 üzenetére
Túléli még akár az EU-t is? Most aztán sokat mondtál
-
Varoz
addikt
Nekem akkor érné meg, ha adnának motort is meg mindent arra az időre.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
.mf
veterán
Néztem már múltkor, azt sajnálom csak, hogy motort nem adnak hozzá -- akkor már inkább a Safety.
Más: aki ma nem volt motorozni, az nem tudom, mire vár még. Csak egy vékony aláöltöző (nyári hosszú-ujjú futó-aláöltöző) és póló volt a bőrkabátom alatt, mégis melegem volt, még akkor is, amikor 22h után hazaértem.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
boogie84
veterán
Ma egyik haverommal mentem fel pestre felnit vett az autójára. Gondoltam kva jó udő van,. felmegyek vele motorral. Mekkora szerencsém volt h nem mentem. Hazafelé 1 perc alatt olyan kiba nagy eső volt h mosolyogtam magamon, húdejóhogynemmotorraljöttem.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Varoz
addikt
-
-
boogie84
veterán
Annyi időm nem lett volna h megálljak a leállósávban vészhelyzetre hivatkozva, hogy felvegyem az esőkabim, amint nem nagyon szoktam magammal vinni, mert épphogy nem fér e az ülés alá.
És különben is monszun volt, nem eső!
(#6711) doc: Akkor te most motoron is autózol? Autóban vajon milyen lehet motorozni?
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
.mf
veterán
válasz Integra #6708 üzenetére
Lehet motorral is dolgozni járni, én avval szoktam
Valamint lehet munka után is motorozni, én ma is hazaértem este 21:x-kor, de még motorozhatnékom volt, így mentem még egy fél órátHolnap, holnapután vki Euring, Kecsóring?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
stifi
senior tag
én ma motoroztam, voltam gyertyacserén meg vezláncfeszítő cserén, és amíg csinálták a motorom elvittem egy 2011-es CBR600FA-t próbakörre, 1 órára kaptam meg, 171 km volt benne, 220-szal adtam le.. még bejáratós volt, lámpánál éreztem is furcsa szagokat..
a motorról: az új 600F egy jó motor, de soha nem kéne. szépen néz ki messziről, ha felülsz baromi kényelmes, a fék nagyon harap, 100 felett sem tép le a menetszél, szépen lehet döntögetni.. DE az egész motor olyan steril.. semmi hangja nincs pedig Akrapovic volt rajta, a műszerfal olvashatatlan, a kormány túl hornetes, az egész motor elvész a lábad között.. hiányzik belőle a pezsgés, amikor visszaültem a sajátomra (600F 2003), hálát mondtam magamnak milyen jó motort vettem, pedig semmivel sem jobb mint az új, csak van benne élet, és nemcsak messziről néz ki jól, hanem a nyeregben is jól érzem magam
az új 600F egy lélektelen gép, nagyon profi munka, de valahogy a 2000 körüli motorok sokkal stílusosabbak, sokkal könnyebben beléjük lehet szeretni, az új meg csak teszi a dolgát, mint egy szolga..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
doc
nagyúr
válasz boogie84 #6712 üzenetére
probald ki hogy leszeded a kerekeket az egyik oldalon az autorol hogy meglegyen a feeling
.mf
en kimondottan utalok ejjel vezetni (autot es motort is), nem kis reszben azert, mert a kornyekunkon (bakony) rengeteg erdei allat rohangal az utakon, a multkor is hiaba fekeztem, belecsusztam a pont elem ugro vadmalacok koze. ozek szinte minden este ugralnak at az auto elott, nem ritka hogy hatalmas vaddisznok alldogalnak az utpadkan. nem szivesen kapnek el egyet sem motorral (de meg autoval sem) -
shiNIN
tag
Mázlista, én csak vaddisznónyomokat láttam a hóban télen, magát az állatot nem Életemben egyszer láttam egy kocát malacokkal, remélem, ez nem marad így. Most már a Bakonyban lakom, egy vadaspark mellett... Fácán van dögivel, de a vaddisznót jobban kedvelem
Sötétben én sem szeretek menni (gyönge a lámpa, nem látom a tájat, miegymás), az esővel nincs bajom. A felhőszakadás és a jégeső a legszórakoztatóbb (főleg az utóbbi ujjatlan kesztyűben, tavaly Ausztriából vissza volt benne részem), a szupercella viharos erejű széllel, ami a kamionok alá dobja az embert, az nem. A szelet eleve nem szeretem motorozás közben, de kezdem megszokni itt a Móri-árok mellett... Sajnálom, hogy nincs még szélerőművem. Majd egyszer.
-
shiNIN
tag
Vettünk nekem is Magyarország térképet, kellhet idén. Egész jól benne vannak az utak, sok földút is, de azért vannak melléfogások. Valamiért a legszarabb földutat, amin valaha jártam (ami csak kicsit jobb a legrosszabb aszfaltútnál, amit láttam), minden térkép tök normális útnak jelzi. A mély homok csak egy a sok közül, amiért nem kedvelem.
Bezzeg a Fenyőfő-Bakonyszűcs vagy a Zámoly-Pátka földút teljességgel hiányzik róla, pedig azokkal nincs baj. -
.mf
veterán
Alapból én se szeretek este / éjjel vezetni, de egyrészt annyira mehetnékem volt még, másrészt pedig a város környékén maradtam, erre ritkábbak a négylábú állatok (helyette vannak négykerekű állatok).
Nem csak este jönnek amúgy. A Mátrában volt már, hogy kora délután is feltűnt az út melletti bozótban egy őzike, egy ideig farkasszemet néztünk, kezemmel a féken, de jedi-trükkel meggyőztem, hogy nem akarsz kijönni elém, úgyhogy csak nagy bociszemeivel nézett, ahogy elmentem.
Shinin: csak addig aranyos, amíg ki nem rohan eléd, ő szétloccsan, a motorod és te is jó esetben csak csúnyán összetörtök. Motoron menve inkább nem szeretnék találkozni velük.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
Hja, én is fél 10-re értem haza és teljesen vállalható idő volt az említett öltözetben. Most viszont nem volt melege a kezemnek. Felül nem fáztam (volt rajtam egy vékony pulóver, de a kezem...)
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #6722 üzenetére
Megértem
Mindazonáltal érdekelne, mi a különbség a kettő között, amitől az egyikben "van élet", a másik meg "lélektelen"
-
boogie84
veterán
Ma jön valaki Kiskunlacházára? Honda találkozó lesz. Nem motorral ugyan, de megyek.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #6722 üzenetére
akkor átment amit írtam, pont ilyen az új 600F
a különbség a kettő között alvaro olyan, hogy felülsz az egyikre, elmész A-ból B-be és mosolyogva szállsz le, a másik meg elvisz a célodhoz, és ennyi.
szerintem ezt nem lehet lekottázni, és egyénenként változó az érzés, mivel ízlés kérdése.Integra -> vannak ilyen motorok, de szerintem kicsit régebbről sokkal több ilyet lehet találni. de lehet csak az emlékeik szépülnek meg idővel, és később a mostaniak is ugyanolyan érdekesek lesznek "öregen"...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
hcstuning
tag
Hali!
Kabátot szeretnék venni a közeljövőben. Egyelőre a szűkös keretek miatt egy cordura dzsekire gondoltam, amit majd bővítek egy bőrszerkóval is.
20 k-ért van egyáltalán különbség a termékek között, vagy hasonló a minőség? Esetleg használtan lehetne túrni jobb kabátot...
üdv
-=Joey=-
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #6728 üzenetére
nem sok motort próbáltam még, de azért azt ne mondd hogy motor és motor között nincs különbség.. megőrülnék egy csopperen, mert nem az én világom, azzal döntögethetnék bármit nem okozna örömet.. biztos szórakoztatna, de nem hosszútávon.
hozzáteszem, ez most igaz, később lehet tetszeni fog, ezért nem írtam azt hogy a motor szar, csak azt hogy _nekem_ nem jön át belőle semmi, és ezért _nekem_ nem kéne..amúgy igazad van, mert kb az összes újságíró ezt írta róla. próbáltad már?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #6732 üzenetére
akkor a lényeg más megközelítésből: semmi köze a két motornak egymáshoz.
mert: az új 600F egy felöltöztetett Hornet annak minden tulajdonságával, a régi 600F meg évekig szupersport motor volt, és csak azért lett belőle túra/csaj/kezdőmotor, mert kijött a még szupersportabb RR.
tehát: az új 600F azért készült kényelmes, túrás hornetes motornak, mert előtte "véletlen" csináltak egy kényelmes sportmotort, ami jól sikerült, és ezt a receptet akarták feléleszteni.
van 2 kereke, gurul, lehet vele csapatni, krúzolni, kényelmes, nem csúnya és még sorolhatnám. viszont az ízlésemnek nem felel meg sajnos.mondhatnám úgy is, hogy olyan mint egy kasszasiker film hatodik része. sokszor erőltetett, mégis hozza a papírformát és a nézőket. ez ugrik be az új F-ről
így már van értelme a mondandómnak?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
a pc40-ből nem lehet a régi 600f4 mintájára motort csinálni, mert olyan a vázgeometria és az üléshelyzet, hogy a laikusok átugorják a kormányt azonnal. ez van.
ettől még a 600f igencsak jó és semmiben sem marad el a régi f4-től, ebben biztos vagyok. sőt, sokkal inkább több és jobb annál. (kipuffot leszámítva, mert az khm..). vezettem kipróbáltam, fasza gép. csak ajánlani tudom. szerintem a többi csak belemagyarázás, meg önigazolás, hogy miért nem kell a mostani 600f. igazából ez csak pénz kérdés, semmi más....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz Integra #6736 üzenetére
hát ha szerinted az csak önigazolás, hogy a sajátom jobban tetszik, ez is egy vélemény..
azzal kezdtem a mondandómat hogy _nekem_ nem kéne. lehet az indok nem érthető meg szájalásnak tűnik, nem tudok sajnos kézzel foghatóbbat mondani. mondhatnám azt is hogy az új 600F egy szar, akkor lenne szerintem önigazolás meg felesleges a mondandóm, de nem ezt mondtam, csak egy szubjektív véleményt.
ha ingyen hozzámvágnák, persze hogy elvinném.. és el is adnám azzal a lendülettel, de ha céges motornak kapnám meg és kötelező jelleggel kéne járni vele, persze hogy nem fakadnék sírva, hajtanám és szeretném!egy új FireBladet vagy Daytona 675R-t bármikor elfogadnék, és tisztában vagyok vele hogy klasszisokkal jobb motorok mint az enyém, tehát nem vagyok teljesen szemellenzős és elfogult, azt hiszem... (és van még pár gép a sorban)
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
.mf
veterán
Voltam kanyarogni pár órát a Budai hegyekben, össze-vissza, Budakeszi útról elkerültem Perbálra, Dorogba, Tatabányára, stb, ~200km, evvel átfordult a 44000 km is és idénre átléptem az 1000 km-t.
Rohadt tanulságos volt, ismét bizonyossá vált előttem, hogy mennyire nem tudok motorozni. Márnemistudomhol, Tokodról mentem Tatabánya felé, gugli szerint Bajna és Héreg között pl., belefutottam szerpentinekbe, ahol valamikor esett az eső (nyomokban, árnyékban és völgyekben nedves út), és az út minősége is hagyott kívánnivalókat maga után: foltozás, nem-foltozott kátyúk, hupák. Alig mertem 40-50-nel menni, olyan szögletesen vettem a kanyarokat, hogy szinte már szégyelltem magam.
Asszem első kinti fizumból mégiscsak veszek valami dobálós sm kisgépet, felcsövezem, s irány valami parkoló gyakorolni a döntést.Sz: ja és végre a nem-városi közlekedéssel a fogyasztás is visszaállt normálisra: a mai kiruccanásra 5.1-es átlag jött ki.
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
stifi
senior tag
na igen, az nem árt ha az ember tudja hol a helye, a sok baleset általában attól van, hogy nem tudja... én voltam egy tréningen nem rég, és sok hiányosságomra rámutattak, 1 délután alatt pedig a gumit teljes szélességében megtanultam használni, ami magamhoz képest nagyon nagy előrelépés, mert egyszerűen nem tudtam megfejteni mit csinálok rosszul.. szerintem májusban is elmegyek ugyanerre a tréningre, esetleg érdekel valakit?
Tesztmotor tréning, május 4 a következő. van benne kis vezetéstechnika, meg kakucsring. beszéltem a szervezővel, azt mondta ha én is megyek és viszek embert, akkor 15k helyett 12k lesz nekünk a tréning. ne számítsatok honda vezetéstechnikára, ez inkább elméleti, szemléletbeli okítás és gyakorlat, tapasztalatcsere ahol megmondják mi az amit tutira nem csinálsz jól, és hogyan kéne, de nem bólyák között kell egész nap figurákat gyakorolni.. szóval aki jönne, regeljen be a fenti linken, és küldje el nekem priviben a nevet, amire kérhetem a 12K-s árat! a jegy tartalmazza az egész délutános pályabérletet és legalább 2-3 trénert, akiktől bármit lehet kérdezni a motorozással kapcsolatban, a pálya mellett pedig van bólyás rész a lassú gyakorlatokhoz!
én szerintem egész nap pályázni fogok, ott folytatom a tanulást.. jön valaki?
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
Hát igen, a tél alatt én is berozsdásodtam. Mondjuk ha óvatos vagy nem baj, tegnap este tök sötétben egy S kanyarban én is faszán megcsúsztam, mert ki volt szóródva a murva...(ezt még odafele a világosban láttam). Amúgy teljesen gáz az útminőség mindenhol. M0-ról is lejöttem tegnap Diósdnál, mert olyan hullámos volt, hogy telehánytam volna a sisakom, ha még 5 percig megyek rajta
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
Egy ring más tészta, normális aszfalt, belátod a kanyart, s előtted nagyon váratlan nem szokott történni; a gumijaim szélig le vannak pályázva. Viszont közutaktól néha fosok. Bármikor jöhet egy méretes kátyú. Távolról nem látom, hogy milyen a kanyar hajlata. Nem lehet belátni a kanyarba, hogy mi van az úton. Néhány paraszt autós a seggedben nyomul, nem hagy követési távolságot. Stb.
Tesztmotor tréning: nem tudom, hogy akkor még itthon leszek-e, vagy már pont elutazok. S hiába olcsó, végig attól rettegnék, hogy eldobom a vasat. Ugyan történt már meg egy párszor, de akkor sem esik jól. Nekem valami olyasmi kéne, hogy adnak egy felcsövezett motort, és egy üres pályát, ahol kényemre-kedvemre gyakorolhatok, el is ejthetem. Nekem még tréner se kell, mert tudom, hogy mit kéne még gyakorolnom.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
stifi
senior tag
a honda képzés ilyen, nem saját és csövezett motorjaik vannak, és van olyan is amit koppig le lehet dönteni, de nem borul fel..
csak hát ugye az a képzés 40-60k, és ők nagyon arra mennek rá hogy gyakorlatokat végeztessenek veled amíg nem megy 1-1 mozdulat, vagy meg nem csinálsz valamit tökéletesen.. nekem egy kicsit túl szigorú, de hát japán liszensz, ez is egy szemlélet. vannak még a rendőrmotoros oktatók, ők is egy bizonyos szemléletet erőltetnek, valahogy az összesből érdemes tanulni valamitNincs időm kedvesnek lenni!
-
hcstuning
tag
Én egy hónapja voltam kb., 30-ért volt akkor a kétnapos első szint. (10k-s kedvezménnyel).
Nekem például nagyon jó volt, hogy be kellett gyakorolni a mozdulatokat. Igaz még nem motorozom aktívan, de remélem az ott tanultak fognak berögzülni, s arra fogok építkezni.
-=Joey=-
-
.mf
veterán
Már kétszer voltam náluk, tudom, hogy náluk van
S ahogy Inti is írta, kétnaposra fizettem 35k-t, s tavaly a tavaszi egynapos 15k volt, tehát nem 40-60. A többi, amit írsz, az sem igaz. Szűk, de tempós szlalom gázzal-hátsó fékkel, eltolt szlalom fékkel, kanyar és nyolcas be- ill. kidőlve, vékony pallón lassan, valamint létrán át, ezek nem 1-1 mozdulatos dolgok, s a legtöbb más helyen is ugyanezek az alapelemek.Inti: tudom, hogy jó motor, csakhát nem akarom eldobni, ezért félteném rendesen dönteni Felcsövezni gány lenne, felgombázni pedig nem lehet jól (ahol a bölcsővázhoz a blokk fel van fogatva, ott van a víztartály; ahol még a vázon van elérhető felfogatási pont, ott csak kis csavarhelyek vannak; és alul a generátordekli is túlságosan kilóg).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest