Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #15951 üzenetére
Nem akarok 3m-et venni, csak azt tudtam eddig mint minőségit, de ha tudsz mondani Avery árakat vagy elérhetőséget hol is tudnék venni akkor veszek azt, nekem mindegy milyen márka, lényegében olcsón akarok jót venni
Amúgy azt se tudom mennyi anyagot kellene vennem, szerinted bénázásokkal együtt hány méter x hány méter kellene egy komplett pályaidomra?http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Tomate #15954 üzenetére
Hát azért a fényezéstől nem biztos hogy olcsóbb, a színen múlik minden milyet akarsz fújni, jelen pillanatban mivel az alapozó munkát így is úgy is meg kell csinálnom, a fényezés olcsóbbnak tűnik mert ott már csak a színt kellene megvenni, az meg kb 15ezer ft lenne pluszba, de ha a fólia is kijön 20 alatti árból akkor a fóliát választom..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Tomate
veterán
Mondjuk én a fényezést fényezővel kalkuláltam. Én is le szeretném fújatni a tankomat ezzel a sárgával, de fényezővel. Aki minimum elkér 15e-t úgy, hogy a festék még volt 3e és az alapozást én csinálom majd itthon.
Mondjuk pályaidomot nem biztos, hogy annyira agyon kell glancolni. Jó körülmények között otthon is meg lehet azt fújni szépen. -
tutis
őstag
válasz Tomate #15956 üzenetére
jaja, nem flancolok, én fogom fújni ha festeni kell, lényegében magam megoldok mindent, nem adok én pénzt másnak erre.. Eddig volt hogy airbrush-os fújta, de olyan gány munkát adott ki legutóbb hogy nem is viszem hozzá többet, holott ingyen lefújná, mivel megállapodtunk hogy újrafújja az idomokat.. De inkább megtanulom én hogy kell csinálni, mivel úgyis lesz még fényezve eleget az az idom, fogok én még hemperegni
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Tomate
veterán
Nem tudom mennyire vagy járatos a fényezésben de a lényeg, hogy pormentes helyen csináld, melegben, sokszor kis rétegben (mert ha egyszer megfolyik utána sz*pás) és ne sajnáld az előkészítő munkát. (polír papír, szórórgitt, alapozó) Ha gyárilag kevert színt veszel valami normálisabb minőséget, ne köpködje a szórófej a festéket. Ha kevertetsz az mindig jó minőségű lesz. Lehet, hogy tudod ezeket de ezek alap dolgok. Azért mondom mert én az összes szop* faktort végigjártam szinte ebben a műfajban és nem kellemes.
[ Szerkesztve ]
-
-
Tomate
veterán
válasz Djuree #15962 üzenetére
Ezek kisebb dolgok voltak amiket fényeztem, amivel nem feltétlenül kell fényezőhöz rohangálni. (mint pl a hátsó sárvédő) Ezeket a dolgokat amiket írok sok év alatt tapasztaltam meg és a szívások is szép sorban jöttek elő mindig. Szeretem ha a munkám olyan amilyen és utána szívesen nézek rá és nem az jut az eszembe, hogy baszki de kár, hogy ott az a megfolyás. Így legalább már ha kezembe veszek egy flakon festéket nem az az első kérdésem, hogy ezzel mit csináljak? Kisebb dolgokat szépen le tudok fényezni itthon is, és sokkal költséghatékonyabb. (ha lenne kompresszorom, kamrám, pisztolyom) szó nélkül megcsinálnám a tankot is én magam, de azért az egy nagyobb feladat. Azt csinálja meg a profi fényező annak szépnek kell lennie. Ha mindig elrohantam, volna fényezőhöz, kevesebb pénzem maradt volna és most nem lenne a birtokomban az a kis tudás ami most van. Voltam amúgy annó fényezőnél, Simson tankot vittem. Azt mondta 15e és én viszem a festéket. Akkor mondtam, hogy meg tudom csinálni én is
-
tutis
őstag
válasz Tomate #15961 üzenetére
Jaja, utána kérdezősködtem meg olvastam mit hogyan kell, elkezdtem csiszolni is már az idomot, de még az elején vagyok nagyon, de mivel itt a tél lesz időm csiszolgatni
A fújást apósnál oldom meg, neki van fasza pisztolya, már fújtunk vele gsr gyári farokidomot, szuper minőséggel...De már előre látom hogy nem egy leányálom ez a fényező szakma, van szopás vele elég..Tényleg az előkészület az egyik legfontosabb, ha nincs lecsiszolva rendesen utána nem lesz jó a végeredmény, szerencsére nekem lényegében mindegy milyen lesz a végeredmény, mert pályaidomról van szó. Igaz számít nekem is hogy szép legyen, ha már 1x rajta ülök mutasson is valahogy..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Xero
nagyúr
Egy kis tanács kellene. Illetve tanácstalan vagyok.
Szóval van nekem egy motoros pályafutásom, ami 99%-ban ilyen-olyan zárt pályán született.
Viszont tavasztól közúton is akarok szarvat húzgálni, ráaádsul végre saját motortét, ennek megfelelően jogosítvány is lesz hozzá végre.
Eddig ezek voltak alattam sorrendben:
-Babetta
-Pannonia
-Suzuki GSF 400
-Suzuki GSX-R 600
-Suzuki GSX-R 1000Elsőre egy GSX-R 600-as vagy CBR600F ugrott be mint lehetőség, de aztán racionalizáltam tovább. Utcára és újrakezdésnek (4 éve nem ültem motoron fél óránál tovább) mindenképpen valamivel kezelhetőbb, kevésbé sérülékeny kezesebb gép kellene. Az is szempont volt, hogy normál használat mellett is kicsit közelebb legyek a kormányhoz, mivel egy síbalesetből kifolyólag a bal kezemet nem tudom teljesen kinyújtani (van egy jó 15 fok deficit).
Tehát tegnap a töprengés során eljutottam oda, hogy négy henger naked (ha borítom akkor ne repkedjen a műanyag) és klasszikus forma kell. Ebből pedig a következett a Honda CB400 SF Vtec II-III és Revo. A gond csupán annyi, hogy ezek Japán belpiacosak tudtommal, így elég nehéz jó állapotút vadászni itthon vagy belátható távolságra. Szóval bevillant mint alternatíva a 2006 előtti Honda CB600F Hornet is. Itt a gondom az, hogy nyilván testesebb gép és közel kétszer annyi paci húzza. Pályára nem nagyon akarom úgysem vinni, arra hozzáférek egy 1000-es gixxerhez, az utcán pedig nem tudom, hogy mennyi gondom lenne vele. Ami mellette szól, az a nagyobb választék.Szóval most itt tartok a gondolkodásban, és hátha kicsit jó útra tudtok terelni.
[ Szerkesztve ]
-
alvaro
senior tag
Szerintem semmi különös. Célravezetőbb lehet olyan motort választani, ami elterjedtebb errefele, a Hornet meg nem annyira ritka, mint a belpiacos dolgok. Mondom én, a 4 évig gyártott BMW-vel (A blokkja viszont örök, majd' 20 éve gyártják ráncfelvarrásokkal, csak mindig máshol )
Mondjuk a többi említett 600-as se feltétlenül kuriózum, csak a 400SF belpiacos. Pedig olyan kawaii
Nem baj, most már van kisköbcentis sor4-em játszani a télre, csak azt a Toyota csinálta[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
Sztem: a pacik száma mindegy. Ültél már litergixeren is, nem? Tudtad kezelni azt is, nem? Nahátakkor.
Belpiacost itthon ne. Végeredményben többet fogsz rálocsolni (alkatrészek), még akkor is, ha valami csoda folytán egy jó állapotút találnál, bár ez inkább csak a mesében létezik, az ide hajóúton már jó eséllyel kikezdte a rozsda, itthon pedig a drága alkatrészek helyett gányoltak rá valamit, ha elromlott.
Ha gond a gép testessége, akkor mondjuk egy ER6 (vagy ER5)? Esetleg egy V2-es gép, mondjuk SV?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Xero
nagyúr
Azt hiszem meg vagyok győzve a Hornetről. Én is azon merengtem, hogy csillió darab van belőle Európában, így egyszerűbb a dolgom minden szempontból.
A kezeléstől pusztán azért félek, mert a pálya és a közút azért nagy kettő az én világképemben.
V2 valamiért pedig nem szimpatikus. Az én fülem már ráállt a sor4-re.
(#15969) ALI_G: A világon semmi, csak úgy rémlik, hogy utána jöttek a "hegyes orrúak". Az pedig simán csak nem tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
2006-os hornet: [link], ez után 2007-ben jött ki egy új design-nal, ami már nekem se jön be.
Csak ajánlani tudom utcára, minden napos használatra. Nagyon agilis, bár a köves útról nem kell vele lemenni Azért én jártam vele Romániában pár helyen, túléltem
Jártam vele párszor mátrában, csomaggal, utassal. Voltam vele párszor kecsóringen gyakorolni és a végén már volt akinek én adtam a körtJa, és pont eladó
-
Xero
nagyúr
-
vlevi
nagyúr
Szó volt itt korábban a 100 lovas korlátról.
A fagyi visszanyal, mondhatnánk, mert nemhogy arról van szó, a bevezetésén gondolkodnak, hanem épphogy a franciák is el akarják törölni. -
Integra
titán
válasz yodamastah #15978 üzenetére
igen, csodálkozom is, hogy persu hagyta szó nélkül...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
ha nyomtatható fóliára lenne szükséged, akkor itt egy árlista. az MPI 1005 nek 4 530 a nm ára, persze erre még rámegy a nyomtatás stb.
ha plotterel vágod, vagy meg se vágod, csak becsomagolod vele a motort akkor az avery 900 as a jó választás.
árlista
4 295/nm azért barátibb a 3m nél ha bay ha nem
és a legjobb, van belőle metál szín is.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
[link] Csak az oldalkocsis resz miatt Egy ilyennel tuti falnak mennek az elso kanyarban
-
ujskodas
tag
válasz yodamastah #15983 üzenetére
Szerintem az egész video nagyon jó.
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
tutis
őstag
-
KoVee84
senior tag
válasz yodamastah #15983 üzenetére
Ez de szar...
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #15983 üzenetére
Az se normális aki utasnak száll be Meg az az R1 is hogy néz má ki gumi?!
Ez a moto journal vicces szokott lenni, de kár hogy nem angolul beszélnek[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
Ti is így szálltok fel a motorra? [link]
-
Daywalker
addikt
Hát rohadtul ideje lenne már egy normális pályának idehaza. Esetleg motogp-re vagy superbike-ra is alkalmassá tehetnék, ha már a Balatonring nem jött össze. Illetve jó árakkal simán konkurálhatna a mogyoródi kommunista porfészekkel. Már bocsánat...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Xero
nagyúr
válasz Daywalker #15990 üzenetére
Jó lenne csak:
1. Azért a hossza az igencsak szűkös. Ha már pénzt raknak bele, akkor legyen kellően hosszú, hogy hozhassanak rá versenyeket.
2. Mire ez elkészül már nem is fogok itt élni.
3. Ez a sok VIP meg mit tudom én mi kiemelése kissé zavaró számomra.
4. Ha az első pont teljesülne, megnéznék egy F1-et a Red Bull és a Toro Rosso szereplésével a Hell Ringen, ahol Bomba-t árulnak.[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
safety hungary hírlevél: 1 napos dirt track tréning 28rugó... ezzzzigen, ez nem volt ennyi régen, én 10rugóért csináltam.. masszív áremelkedés
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
válasz Daywalker #15990 üzenetére
Szerintem rossz helyre építik.
A szlovákok a szlovákia ringre járnak, esetleg hungaroring, a magyarok a szlovákia ringre, hungaroringre, a dunántúl pancsira jár, meg az osztrákok is. Miskolcra csak a közeliek járhatnak, mondjuk Debrecennel bezárólag, de ukrán motoros társulatokról még nem hallottam, talán Románia? Ott se hiszem, hogy a hegyekes vidéken sokan pályamotoroznának, inkább cross.
Balatonring felejtős, meg amúgy sincs itt akkora piac. Egyáltalán melyik pálya rentábilis? Kakucsringről úgy tudom, hogy nem. Szlovákiaringre biztos sokan járnak, mert olcsó. Ettől még nem biztos, hogy pluszosak is, de mivel még újak, ezzel nem is lenne baj. Hungaroringen is sírtak, hogy épp, hogy megéri üzemeltetni (tipikus szoci park lehet, mert nyilván lehetne jobban is üzemeltetni csak egy normális menedzsment kellene). A többi épp hogy létezik szerintem. Kecsóring hétvégén tele van, hétköznap üres.Motoros pályát tényleg lett volna értelme építeni, ha ide tudják hozni a motogp-t, superbike-ot.
-
.mf
veterán
válasz Integra #15997 üzenetére
Annyi is volt? Én úgy emlékszem, hogy mióta elindult, ugyanúgy 25k volt, mint a fedettpályás egynapos, csak az OBB tavaszi akcióban volt 10k-val kevesebb ez is, 15k. Idén tavasszal elmentem volna az akciós dirt trackre, de vagy nem volt nekem jó időpontban vagy hely nem volt, vagy addigra (márc.) már nem is volt dirt csak fedettpályás, már nem emlékszem.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Eleglide C1 - a középérték
- Mobil flották
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Gyúrósok ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- Fotók, videók mobillal
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- További aktív témák...