Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz V.Stryker #145678 üzenetére

    A vallasoshoz kozelito resze a dolognak az, hogy te egy feltevest tenykent kozoltel, plusz ha a kuplung csuszik, az adalekolasban lehet kulonbseg, amit a jaso szabvanynak kell leirnia, nem az api-nak. Emelle, ha a kuplungod csuszik egy olajtol, az nem azt jelenti, hogy az az olaj szar. Ha meg lett volna nezve a lamella vastagsag, es tipusa, tobbet tudnank, le tudtuk volna szukiteni csak olaj problemara. Lehet, hogy a kuplungnak valoban semmi baja, nem utangyartott lamella volt benne, es az olaj adalekolasaval volt baj, de attol meg lehet egy olaj jo, mert ez csak 1 tulajdonsaga a sok kozul, amit teljesitenie kell. Es ha az osszes motor kuplungja csuszna csak a mannoltol, az hamar kiderulne.

    En tennek mannolt a loti-futi motoromba, de oda inkabb regi, masik motorbol leengedett alig hasznalt ~500km es olajat rakok, mert az meg a mannolnal is olcsobb. autoban hasznaltam mannolt (semmi bajom nem volt vele), de ez az info irrelevans motorkerekpar szempontjabol. Ezen kivul a 300v nek nagyonjo energiaital illata van, a 7100 nak pedig kézápoló. Imadom a szagat. Reszemrol a markabuzulas innentol le van tudva. :D

    A benzinkutnal kisse mas a helyzet. A szep motoromba 100 ast tankolok az adalekolasa miatt, ami leoldja a szivoszelepekrol az olajkokszot. Ez lathato kulonbseg, mivel tobbszor szedtem szet a motort, es lattam a kulonbseget a ket fajta tuzeloanyag kozott, de amugy ha 95 osrol van szo, nekem teljesen mindegy.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák