- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- btz: Internet fejlesztés országosan!
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Újabb részleteket kaptunk a Terminator: Survivors című játékról
gp A játékot egyedül, vagy társakkal együtt is játszhatjuk majd elsőként PC-n, később majd konzolokon.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
A vírushelyzetre fókuszáló kommentek továbbra is törölve lesznek.
Ez nem az a topik, kérlek tartsátok ezt szem előtt!
Köszönöm!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
fattyu
veterán
válasz runner 125 #126048 üzenetére
K7 750
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #126057 üzenetére
meg igen. de ez amugy a másik oldali.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Micsurin
nagyúr
válasz fattyu #126038 üzenetére
lassan kell otthon helyet csinálni akkor. Már reménykedtem, hogy visszamentél a 750-esért, régi és böszme de ettől szépek.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #126057 üzenetére
Jogos, simán benne van a pakliban, h ha akár 1 mm-t is elment, folyton ki fogja túrni a szimeringet.
Ezért is ér 1-et csupán.
fattyu
Na király, grat! K5-höz képest formailag az már nagy ugrás.
Lassan mindenki 2 motorral nyomja. Nincsittvásságkérem!
Off, múltkor a VFR-s cimborámmal beszélgettünk, szóba kerültek a motorjai. Elsőre ő sem tudta összeszámolni, de végül kijött a 11db."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #126067 üzenetére
Kettovel?
A jov heten nezem az 5. et. Marmint egyszerre, nem osszesen. :D
Garazsmester kene lassan.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
fattyu
veterán
válasz runner 125 #126067 üzenetére
Voltmár pár nekem is
szerencsés vagyok. Meg felelőtlen
Micsurin: Hely van két garázs.... nem. az nagyon kotvány állapotban volt. ez a gixer viszont tipitopi lesz.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
nagyúr
válasz bacus #126072 üzenetére
Tegnap csaladi motorvasarlos napot tartottunk, lementunk 2 motorral harman Balassagyarmatra, en vittem ocsemet, fater jott kulon. 110 km utan azert mar örültem, hogy leszallt mogulem az ocsem, nem volt kifejezetten kenyelmes egy 85kg-os utassal a CBF500-on.
Yamaha YZF R 125-ert mentunk, nagyon korrekt elado volt a srac, amit telefonban mondott az eloben is megallta a helyet. Minimalis rakoltenivalo van, igy el is hoztuk.
Idoben jó sok volt, mert oda es vissza is Budapesten keresztül mentünk.
Baromi sok motoros volt az utakon, nem gyoztunk kalimpalni
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #126073 üzenetére
A Keeway 125 után biztos érezhető lépés lesz az r125?
Utashoz felszoktad egyébként tekernia hátsó tagot? Kicsit nagyobb szenvedésnek hat ez az utas ott mint kéne.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagyúr
válasz Micsurin #126074 üzenetére
Kozos motor volt a keeway, kellett ocsemnek egy kulon gép. Igy fatere maradt a tx, ocseme meg lett ez. Mivel csak B125-ot csinalt, sok opcio nem volt. A2-t nem akar, majd csak nagy A-t. Az meg még 2 év. Valamelyest elorelepes a yamaha, annyival erősebb talan, hogy orszaguton is tud vele elozni. A keeway 80-90-et tudta tartani, 100-at sem lehetett igazán kiszenvedni belőle. A yamaha 110-115-ot kinzas nelkul eleri, de 128-ig elment (ora szerint) ocsem alatt, persze ehhez kell turelem.
Nem szoktam feltekerni. Egyszerűen rohadtul zavar, hogy belemkapaszkodik es nyom elore. A tankon nem tud tamaszkodni mert nem éri el, hatul meg nem mer kapaszkodni mert fél hogy leesik. Varosban nagyon fárasztó volt. Orszaguton mar nyom annyit a menetszel, hogy egeszen tűrhető, de hot ziher hogy kulfoldre en igy el nem indulnek
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #126075 üzenetére
R125 mondjuk nem egy erőgép de 100-110 tényleg megvan neki óra szerint, hátszéllel 123 volt a rekord barátomnak. Nem tudom a 15-ös eltér-e jelentősen a régitől nem hiszem.
Hogy, hogy nem éri el? Legjobb lány haverom 162 de eléri a tankot pedig a CB-n érezhetően keskenyebb a tank, pont letud támasztani.(tapasztalat, hogy kisebb anno CBF-en vizsgáztam 4 éve annak a tankját messze kényelmesebb combra fogni is...)
Azt hittem, hogy a beüléssel és hintázással van gondod én azzal szívtam sokat anno a Hyon is és a CB-n is, a sok éves gyári gátlók kegyetlenül felpuhulnak az évek alatt.
Én inkább lerakattam volna vele azt az A2-öt még ha anyagilag rosszabbul is jön ki.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagyúr
válasz Micsurin #126076 üzenetére
Nem a penz volt kifejezetten a problema. Tavaly vegig coptuk mindketten a jogsit, ket kulon hely, en a nagy A-t, o a B125-ot, rohadt lassan ment. Nekem fél ev alatt kerult a kezembe a plasztik kartya. Neki talan par hettel korabban A covid alatt minden rekord lassusaggal zajlott. Most sem jobb a helyzet, jelen pillanatban is szunetel az oktatas. Nincs kedve szenvedni vele.
Ocsem 85kg, 128 volt a vege amit elert vele. A srac akitol vettuk 70kg koruli, allitolag o 139-et ment vele egyszer, mondjuk azt nem mondta hany perc alatt erte el
En 181 vagyok, ocsem 178-9, kvazi egyenesen ulok, szerintem nem is gyári kormany ez a cbf-en, nem eri el a tankot, probaltuk. Ujjheggyel igen, de teli tenyerrel nem.
[ Szerkesztve ]
-
KuZo
tag
Egy kis érdekesség 1994-ből a magyar motoros klubokról.
[kép] Most találtam egy pár régi zenei magazint, az egyikben volt... -
bacus
őstag
válasz tboy93 #126075 üzenetére
"rohadtul zavar, hogy belemkapaszkodik es nyom elore. A tankon nem tud tamaszkodni mert nem éri el, hatul meg nem mer kapaszkodni mert fél hogy leesik."
Én ezért szeretem a hátsó dobozt, mert az az utasnak is biztonság érzetet ad. Én nagy darab vagyok, mögém felül a 85 kg-os fiam, ott nem tud csúszkálni előre, hátra, de még a feleségem se igen. Ennek is van veszélye, pl zalai szakaszon képes elaludni mögöttem, úgy kell szóval tartani.
Igazándiból az utasnak nem is kell kapaszkodnia nagyon, csak a fejét kell tartsa egy egy nagyobb fékezés esetén. Feleségem pl 99%-ban az ölében pihenteti a kezét.Lehet kapni ilyen kapaszkodós övet, amit felveszel a kabátra és az azon lévő fülekbe tud az utas kapaszkodni.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Micsurin
nagyúr
válasz bacus #126081 üzenetére
ad1.: Azért így kanyarodni se életbiztosítás, az utasnak illene éreznie a motort.
ad2.: a V-Strom-on 2x annyi hely van mint a CBF-en.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bacus
őstag
válasz Micsurin #126082 üzenetére
Nem tudom, én nagyon régen voltam utas, de nejem és lányom is így csinálja. Dőlnek a motorral, illetve velem, ha én ellene dőlök, akkor nyilván nem dől a motorral.
Egyébként is az utassal nincs lapra döntögetés, lányom bírná, de nejem fél.
Nem tudom milyen motoron mennyi a hely Nem ismerem a motorok nagy többségét. A stromon is elfértünk a fiammal, most a GS-en is elférünk.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Xero
nagyúr
válasz tboy93 #126073 üzenetére
"Baromi sok motoros volt az utakon, nem gyoztunk kalimpalni "
Na ezert is nyer ertelmet a gyorsvalto. Bekeben huzom neki, rugdosom fel es lehet kalimpalni. +1 street respect.
Egyebkent bazisokan voltak. En csak elgurultam 13-bol Telkibe meg vissza es meg kicsit kacsaztam erre-arra 13-ban, de kb fel percenkent jottek szembe. -
bacus
őstag
A gyors váltó nem erre jó. Az sokkal inkább akkor kell, mikor úgy kell váltanod, hogy nem nyúlhatsz a gázhoz. Ne érts félre, jó a gyorsváltó, nagyon jó, nekem is van.
Az ilyen jönnek szembe és integetsz, közben váltasz, ez megy gyorsváltó nélkül is, kis rutinnal és még csak nem is kell 5000 feletti fordulatszám.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Xero
nagyúr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #126088 üzenetére
Ez igy nem teljesen igaz. a gyorsvalto egesz pontosan arra jo, hogy nyelgazon ne kelljen elcsuknod a fojtoszelepet, amitol osszeomlik a lenduletben levo gazoszlop a szivocsoben, ami a valtas utani gaznyitasnal abban jelentkezik, hogy mire magahoz ter ez a lengorendszer, az ertekes ido, es egy palyan sokat valtasz, ami koridoben erosen jelentkezik. Nem a valtas gyorsasaga az erdekes, hanem maga az, hogy az egyikkel sokkal kisebb ideig lesz gyengebb a motorod, teligazon.
Ebbol lathato, hogy utcara csupan kenyelmi funkcio.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Xero
nagyúr
válasz bacus #126090 üzenetére
Csak felfele valt. Fordulatot meg tapasztalom, de 3000-tol mar korrektul megy. Ott inkabb csak az 1-2-t nem szereti mindig, ami neha okozott meglepetest. Folotte mar vegigrakja szepen.
#126091persuader Kenyelmi, de aldom az eszemet, hogy ezt kertem bele. Elmenyhez is hozzaad nekem eleg erosen. A szivohang is nagyon kemeny ha igy gangolok vegig, pedig felig sem forgatom meg el.
[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #126091 üzenetére
Köszi a pontos magyarázatot! Így biztosan képtelen lettem volna összefoglalni.
A nem teljesen elzárt pillangó szelep mellett is összeomlik ez a gázoszlop? Mert kuplung nélküli váltásnál, ott csak egy kis visszazárás van.Xero: A felfele váltás kényelmes, de a lefelé váltás talán még hasznosabb. Sok motorhoz nem is rendelhető. Persze motorja válogatja, de a csúszó kuplunggal együtt az igazi, így bármikor lehet lefele váltani, akár kanyarban is, anélkül, hogy félni kellene a hátsó kerék megcsúszásától.
A v-strommal többször előfordult, hogy a 3-5 fokban nem elég gázfröccs vagy gyorsabb kuplung kiengedéskor meg megcsúszott a hátsó kerék. Az elsőnél nagyon megijedtem, a többinél már ismert jelenség volt, csak simán tudomásul vettem, hogy hideg van még a vaduláshoz. A v-stromnak nagy motorfékje volt.
Az 1-2 közötti váltást elég ritkán gyorsváltós nálam, ott csak erőszakos kigyorsításkor használom amikor a fordulat 5000 feletti.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Xero
nagyúr
válasz bacus #126093 üzenetére
Valoban fel-le lenne az igazi, de ezzel is boven elleszek.
Lefele valtasoknal elvezem a gazfroccsoket, plusz szerencsere csuszokuplung az van, szoval annyira nem tudom keresztbe csapni a segget. Szegeny ember vizzel foz.
En is el fogom szerintem engedni 5000 alatt az 1-2-t, nem kinzom ha nem muszaj.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #126093 üzenetére
Amint megmozditod a fojtoszelepet WOT-rol, a motor egy kis ideig gyengebb lesz a kovetkezo nyelgazon. Maga a gyujtaselvetel is nagyon sokat rondit a kepen, peldaul a kipufogoban a gaz lehul, amitol azon a homersekleten a hangsebesseg nem az lesz, mint kesobbiekben gyujtassal, a hullamok mas sebesseggel fognak visszaterni, ezert a kipufogo sem mukodik jol. Termeszetesen 4T nel a kipufogo nem annyira szol bele, mint a 2T nel, ahol joval nagyobb hatasa van, de ezek osszeadodnak, illetve ezek koridoben merheto dolgok.
Ennel is jobb a seamless valto, ahol majdnem egy nagysagrenddel rovidebb ideig tortenik a valtas, es nem kell a gyujtast elvenni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #126095 üzenetére
Erről még nem hallottam. Hogyan működik az a seamless váltó? Hogyan oldja meg a váltásnál a terhelés megszakítását?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Mentolka
senior tag
A Versys-en fel-le van gyorsváltó - teljesen rászoktam.
Már írtam, hogy felfelé annál simább a működése, minél nagyobb a fordulat. Lefelé pedig mindig ad egy kis gázfröccsöt, és nagyon simán vált akaár egyesig vissza.
Az utas mindig hálás a gyorsváltó használata miatt - mostanában nem koppan a sisakja az enyémen.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- OLED TV topic
- Raspberry Pi
- Ubuntu Linux
- TCL LCD és LED TV-k
- LEGO klub
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen