- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Mobil flották
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor 90 - modellalkat
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Még több embert rúgott ki a Tesla
it A jelentések szerint újabb dolgozókat küld el a Tesla, ezúttal a szoftvereket és a szolgáltatásokat, mérnöki részlegeket érinti a leépítés.
-
Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
ph De biztosan nem a júniusi Nintendo Direct rendezvényen, hanem valamikor máskor.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bacus
őstag
Szerintem aki kezdő motoros és rögtön A vagy A2 -re megy, annak ez most nehezítés az óraszám növekedés ellenére. Az M3 részen azon a jobbra kanyarodásos részen sokan elhasalnak majd.
Nem lenne ez gond, ha oktatnának is, nem csak ráengednek a pályára aztán gyakorold szarásig.. amit nem tudsz.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Xero
nagyúr
válasz A Zéé #123850 üzenetére
Nekem az M2 ugyan olyannak tunik, abban nem latok valtozast.
Az M3- ban plusz a karika es nagyobbak az ivek, es ahogy irtad nincs 8-as.Nem tudom, hogy ez nehezites-e szerintem az elozo is haszontalan volt es ez is az kb.
Az orak teljesen egyenfuggok voltak eddig is szerintem, volt akinek 1-2 ora eleg lehetett rutinon (haverom is aki 15+ eve crossozik csak elment az oregekhez, hogy jo mutassak meg merre van a palya), mig masok a vegen sem mindig tudtak merre van az arccal elore.
Ugyan ez forgalomra is igaz.Oromteli a torekves, de kicsit verszegenynek erzem meg mindig.
-
bacus
őstag
M2- ben volt a sok irányjelzés, a végén egyszerű megfordulás, majd a lassú menet, most viszont menni kell egy teljes kört. M1 a nyolcas tolás, nem probléma, M4 ugyanaz ahogy nézem, M3-ban elindulás után bal karika, eltolt szlalom a végén egy jobbos karika, majd visszafordulás, eltolt szlalom visszafelé. Szerintem ez lesz a buktatós kör..
Én megkockáztatom, hogy 30% -a kapásból bukná, főleg, ha nem a saját motorjával kellene menni, hanem az ott lévőkkel, még akkor is, ha előtte mehetne mindenki pár próba kört.
Ha bevezetik én megkérem valamelyik ismerős oktatót, hogy kipróbáljam.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Xero
nagyúr
válasz bacus #123853 üzenetére
Tavasszal ha megjon a gep en mindenkeppen elgurulok spuriekhoz ugyis, szoval nekifutok majd sajattal es az egyik hornettel is, lassuk a medvet alapon.
Viszont tok oszinte leszek: A sok indexet kihagyni szerintem butasag volt. Ugy, hogy ultem mar motoron es 17 eve vezetek autot, szokast igenyelt a tudatos index es nezelodes. Szerintem ez igenis jo dolog amit bent kellene tartani.
-
bacus
őstag
Ezt a forgalmi vizsgán amúgy is kérték, no meg utána az életben is kell. Viszont a pályán elég életszerütlen volt. No meg, itt nem jön le, hogy az M2-n kell e irány jelezgetni, mert lehet, hogy maradt minden, hátratekintés, irány jelzés.
Azért az jó irány, ha a frissen vizsgázottak jobban is képzettek, meg ügyesebbek is, de egy alap képzés valami pályán mondjuk az eddigi rutin után többet érne, ahol megtanítják megállni kanyarban, meg pár kanyarodási trükkre, kanyarodási ív a forgalomban, egyáltalán a helyezkedés a sávokban, körforgalomban, ilyenek.
Mert ez a mindig menj ott ahol biztonságos, de lehetőleg maradj a jobb sáv jobb szélén, ez nem normális. Segédmotornál igen, de egy A2-es kategóriánál már biztos nem.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Methionyl
senior tag
Hello
Idén leszeretném rakni a korlátlan A-t, ki is néztem 2 sulit ajánlások alapján. Egyik közel van, másik távolabb de belefér ha tényleg jó. Van valakinek tapasztalata róluk, vagy egyéb ajánlások?
[link] [link]They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
Madwe
nagyúr
-
Methionyl
senior tag
válasz Madwe #123857 üzenetére
Olyasmire gondoltam, hogy valaki rosszat hallott e róluk, türelmetlen az oktató, nagy a sor, tanulómotor állapota nem olyan jó illetve igen, hogy mennyire rugalmasak stb.
They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
Zin
senior tag
Fc moto weboldalrol erdemes rendelni?Garancia hogy mukodik naluk ? Esetleg Magyarorszagi postakoltseg mennyire jon ki par kg csomagnal?
░▒▓█.:Itt a tél! Lassan lehet Core i-zni:.█▓▒░
-
dellfanboy
senior tag
válasz Methionyl #123858 üzenetére
tanulómotor állapota nem olyan jó
ez olyan aranyos sztem orulj ha mukodik, es van alapjarat meg fek.
sztem jogsi szempontjabol azt valaszd ami hozzad kozel van es viszonylag gyorsan tulvagy rajta... ne varj sok extrat. turelmetlen oktato? orulj hogy nem kva anyazik minden masodik mondatban...eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Micsurin
nagyúr
válasz GTVili #123849 üzenetére
Köszi! Még agyalok mert az Alpine t-sps is tetszik. Az talán egy fokkal vastagabb lehet de még mindig hálós lehet jobb választás lenne.
A Zéé nem egy nagy változtatás, M4-ben szerintem eddig is volt kikerülés legalábbis fixen követelt hasonlót anno Ludman. M2 nem látok változtatást, M3-ban 8-as helyett kanyar van ez kb semmi extra, ettől nem fogsz megtanulni motorozni továbbra sem.
Alkalmassági eleve meg csak akkor van emlékeim szerint ha még nincs A1-2 kategóriád nem?
Zin Korrektek szerintem szállítás sem szokott vészes lenni, gari? Ha gáz van postázod, ha jogos volt a gari igény vissza térítik a száll.költséget is legalábbis tavaly nekem a nyári kesztyű felfoszlott varrására visszafizették a szállt mert jogos volt a garanciális igényem.
Arra figyelj, hogy áfa különbözetet meg kell még fizetned az árakon felül ha jól rémlik, mivel túllépi a bolt az éves bevételi határt ami alatt nem kell eu-n belül sem megfizetni az áfa különbözetet.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Methionyl
senior tag
-
canniball
nagyúr
válasz Micsurin #123861 üzenetére
"Alkalmassági eleve meg csak akkor van emlékeim szerint ha még nincs A1-2 kategóriád nem?"
Ha alkalmassági alatt a rutinra gondolsz, akkor a válasz: nem, az a különbözetin is volt, csak ott nem kellett 8-ast tolni. Erre határozottan emlékszem, ti. aznap négyen vizsgáztunk: először ketten mentek forgalmira, mindketten megbuktak, majd egy kiscsaj csinálta kismotorra a rutint, ő is elhasalt, utolsó voltam én, a vizsgabiztos mikor látta hogy a "magyarázós motorellenőrzés" megy mondta hogy akkor tolhatom a 8-ast (amit egyszer sem csináltam mivel nem kell), én meg összeszorult gyomorral közöltem hogy különbözetire jöttem (itt már biztos voltam benne hogy én is a többiek sorsára jutok, nem lesz meg a "szintidő" vagy a kellő sebesség vagy bármi), ok, akkor csináljam a gyakorlatokat; és meglett. Lehet csak mákom az utolsó hellyel mert kellett egy sikeres vizsgázó hogy ne legyen annyira ronda az aznapi statisztika.Amúgy itt még fent vannak a régi követelmények és gyakorlatok (oldal alja) ha össze akarjátok vetni az újakkal.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Micsurin
nagyúr
válasz canniball #123866 üzenetére
Alkalmassági alatt én a 8-asra gondoltam nekünk erre hivatkozott úgy az öreg mint a rutin vizsga alkalmassági része. De lehet rosszul rémlik már lassan 4 éve csak arra emlékszem, hogy nem kellett nyolcast tolnom A1->A2-ön sem.
edit.: nyíl lemaradt, a1 a2 különbözetire gondoltam. A1-en tologattuk azt a lepkefing CG125-öt.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
gergobaby
aktív tag
+1 utolsó infóm nekem is az, hogy csak azonnal korlátlannál kell 8-ast tologatni
Fun fact, pár éve volt egy olyan kezdeményezés, hogy legyen a rutinvizsga része az, hogy el kell dönteni a motort a földre és fel kell állítani a képzőszervek 2/3-ada mondta, hogy jó akkor következő évtől csak autóst oktatunk.. persze így eltörölték ezt az ötletet
-
LógaGéza
addikt
válasz gergobaby #123870 üzenetére
Igen, egyből korlátlannál biztos van 8-as tolás, nekem is kellett idén - erről vizsga előtt értesültem mondjuk, de nem volt nagy probléma. Viszont ha van már bármilyen más Ax kategóriád, akkor nem kellett tolni
Safety-Hungary Alap 1 tréningen tanítanak 4 módszert is motor felállítására, nem hiszem, hogy akkora probléma lenne legalább egyet oktatni is...Megkerestem közben, mi tavaly ezt a papírt kaptuk: [link]
Szvsz kár, hogy kimarad az indexelés, nagyon beleverte az emberbe a dolgot. Viszont az jó, hogy könnyebb megjegyezni a pályákat - az elején volt olyan, hogy nem igazán tudtam merre kell menni
Amit hátránynak látok még, hogy többet ki van használva a pálya szélessége, ergo kevésbé lesz olyan, hogy ketten vannak a pályán, vagyis még többet kell majd várni mire sorra kerül a tanuló gyakorolni."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
gergobaby
aktív tag
válasz LógaGéza #123871 üzenetére
Persze nem is azzal van a gond, csak itt vidéken rengetegen oktatnak úgy, hogy kb. évi 4-5 motoros jut egy-egy kategóriára, aztán nem ilyen lepusztult motorokon oktatnak, hanem azon amit használnak a mindennapokban is, akár túrázni stb. Mert ha csak erre fenntartanál egy motort, amit nem sajnálsz nem érné meg. Sőt, jövőre is hoznak olyan változásokat, hogy igazából az egész sztorinak a rentábilitása kérdőjeles.
-
nagyúr
válasz LógaGéza #123871 üzenetére
"ergo kevésbé lesz olyan, hogy ketten vannak a pályán, vagyis még többet kell majd várni mire sorra kerül a tanuló gyakorolni"
Igen, ezt én is abszolút hátránynak érzem. Nálunk sajnos nem volt ritka, hogy egyszerre 6 motor volt egy rutinpályára. A 1,5 óra alatt alig tudtam valamit motorozni, mert az idő nagy része várakozással telt. Nekem ez nagy hátrány volt, mert még életemben nem ültem motoron amikor korlátlan A-ra mentem. A nagy többség már eleve úgy jött, hogy motorozik 10 éve, csak mostmár lerakná a jogsit is. Nekik mindegy volt. Ha nem tudok gyakorolni kölcsön motorral elzárt területen, szerintem még most se lenne meg a jogsim...
[ Szerkesztve ]
-
gergobaby
aktív tag
válasz Debilon #123874 üzenetére
Semmi. Viszont az agyoncsövezett motor hülyén néz ki utána hétvégén egy 3 napos Adria túrán Na mindegy, ez a legkevesebb... Viszont a másik oldal meg (ha szomorú ha nem, kötelesség levizsgáztatni őket) olyan emberek kapnak A, A2 jogsit, hogy a megfelelő technikával is talán egy YBR 125 felállításáig jutnának erőben
Más: Valaki volt már a Safety Hungary Bevezető képzésen? (NEM alap1)
Barátnőmet kellene megbarátkoztatni a motorozással biztonságos körülmények közt, valami kedvcsináló jelleggel, hogy elhiggye, hogy ő képes megtartani a motort, nem egy atomfizika. Motoros cucc van, utasként motorozott már, valami kisebb krossz motorral is ment már, és nem borult fel... -
Topiccsendőr
addikt
válasz Debilon #123874 üzenetére
Nagyon fugg a motor tipusatol.
Azt nem mondanam, hogy semmi baja, csak nem latod rajta, mi mennyire megy el. A kormany, fek es kuplungkarok, ha gyariban szamoljuk, az sem keves penz.
Termeszetesen a motor megy, miutan felallitod, es oktatasra jo az is.
De ha ennyire kimeletes a tanulas, akkor miert nem a sajat motorjat bukocsovezi be az ember, es azzal tanul? :DNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #123876 üzenetére
engem ezeknél jobban zavar, hogy az elfektetett motorból kifolyik a benzin
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
nagyúr
válasz mokus1 #123880 üzenetére
Ha most elkezdeném sorolni mi volt "szabálytalan" a képzés alatt ... Olyan motoron küldött ki első alkalommal forgalomba, amit lefulladás után nem lehetett újraindítani (önindító szénkefe volt szar). Gondolhatod, persze hogy lefulladtam vele az egyirányú utcában. Közben meg ordít a barom a fülesbe hogy indítsak már. Nyomtam én a gombot, de hát nem történt semmi Kiszállt idegbetegen, megtologatta a motort, aztán beindult valahogy. Amúgy szerettem azt a motort, mert az volt az egyetlen amin volt első és hátsó fék is, a többin általában csak az egyik működött normálisan.
Amúgy érdekes egy forma volt az oktató. Kedvencem talán az volt, amikor forgalmon a kiscsaj előttem átment a piroson, el balra, kis jobbkezes utcát figyelmen kívül hagyta, még egy kövér gázt is húzott. Oktató ordít utána, "Anna bazmeg azonnal álljatok félre". Kiszáll a 160cm magas öreg, odatotyog a halász sapiban + flip-flop papucsban, felnéz a csajra és nekiáll az utca közepén üvölteni: "Az isten bassza meg, Anna te meg akarsz halni? Hát ha jön valaki jobbról és beléd jön leszakad a lábad. Azt akarod TE?!" Nehéz volt fapofával végignézni a szitut. Annyira egyébként nem sikerült megkedvelni, szerintem nem ismerek még egy ilyen rasszista, hímsoviniszta, homofób embert mint ez a faszi.
[ Szerkesztve ]
-
duni84
aktív tag
válasz tboy93 #123882 üzenetére
"Az isten bassza meg, Anna te meg akarsz halni? Hát ha jön valaki jobbról és beléd jön leszakad a lábad. Azt akarod TE?!" ---> ebben viszont pont tök igaza volt. egyik barátom pár éve arra panaszkodott, hogy forgalmi vizsgán meghúzták, mert körforgalomba bement, amikor a bent levő indexelt kifele és tök dühös volt emiatt. kellett neki pár hét motorozás (másodikra meglett a jogsija), hogy rájöjjön az index nem azt jelenti, hogy valaki le is kanyarodik, hanem csak annyit, hogy telefonálás közben az ablaktörlő mellett az index karban is elakadt a delikvens keze. mondjuk ezt az anekdotát ordítás és megalázás nélkül is elő lehet adni
#metszéspontok
-
LógaGéza
addikt
válasz gergobaby #123875 üzenetére
Az Alap 1 is olyanoknak van, akiknek épp megvan a jogsija, vagy sok-sok év után újra ráülnének motorra. Tényleg alap dolgokat is mutatnak, mint pl a hogyan állítsd fel a motort, hogyan szállj le/ülj fel, hogyan rakd le a motort és hogyan indulj el vele emelkedőn/lejtőn, stb. A Bevezető még ennél is alapabb, olyanoknak ajánlják akik még kb csak álltak motor mellett. Ha tényleg amiatt kell, hogy egyáltalán akar-e motorozni, és ne először az unalmas pályákon menjen körbe, akkor csak előnyére fog vállni a dolog.
Valamint az se kis szám, hogy piszkosul segítőkészek, és jó fejek az oktatók, látszik rajtuk, hogy értenek hozzá, és szeretik amit csinálnak.tboy93
Akkor nekem szerencsém volt, mert tök laza volt az oktatóm, tényleg csak akkor szólt ha para van, és azt is normális hangnemben.[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Debilon
addikt
válasz Topiccsendőr #123876 üzenetére
ok, ez tiszta, én sem arra gondolok, hogy elengedik, aztán eldől ahogy sikerül
gondolom ki lehetett volna alakítani olyan felületet ahova le lehet dönteni a motort, egy minimál kis bukókeretet vagy egy fém kézvédőt semeddig sem tartana felszerelni (aztán ha már a család motorjával oktat valaki akkor leszerelni ha nincs rá szükség)szerintem akarat kérdése, és megoldható lenne a dolog, de hát ugye tudjuk mi van
én pl. szívesen mentem volna sajáttal, de akkor még nem volt olyan ami a kategóriának megfelelt volna
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Micsurin
nagyúr
válasz Debilon #123886 üzenetére
Besült blokkos hornet nem lenne jó erre a célra? Lenne kemény 2-300k a sulinak aztán megoldva a dolog az idők végezetéig mivel elrohadni úgysem fog a garázsban....
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Xero
nagyúr
válasz Debilon #123888 üzenetére
Kiindulva abbol mik voltak a spurinal tavaly, nem nagy investment egy tanulos motor. Hahu legaljarol megfelelo ccm-ek, ra egy nagy bumszli bukogomba es keszen is van. Az hogy nincs fek a vaz ugy csavarodik mint boa a preda korul, a valto pedig olyan mint egy coin toss az pont jo is.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
A legnagyobb gond az oktatási sorrenden van.
Elmehetsz vezetési tréningre, érvényes vezetői engedéllyel. Majd kijavítják a rossz berögzött hibákat.
Mi lenne ha az alapot a jogsi előtt megkapná, annyit hogy elegendő legyen egy stabil vizsgához? Aztán jogsi után mehetne az első emelt.
De valószínűleg itt a jogi baromságok nem teszik ezt érdembe lehetővé . -
A Zéé
addikt
- Zoli használd a hátsó féket is!
- Használnám én, de nem fog.
- Akkor taposd erősebben.
- De már lecsúszik a lábam a tartóról, annyira le tudom nyomni a pedált.
- Akkor is nézzen ki úgy, hogy mintha használnád!Még olyan is volt, hogy mentem vezetni, 2-en mentünk volna 125-össel, de nem indult el az egyik. Ment a szaladás haza a saját gépért, aztán akkor abban maradtunk, hogy inkább azzal folytassuk az oktatásom
Just a simple Lineman...
-
nagyúr
válasz A Zéé #123891 üzenetére
Öcsém elment vizsgázni, ketten voltak a vizsgán. Öcsémet megvágták még vizsga előtt, mert kiderült, hogy nincs érvényes biztosítás a motoron. A másik srác elkezdte a vizsgát, majd a felénél kiállították, hogy bukta, mert akkor vette észre a biztos, hogy A2-t vizsgázik, de A volt a vizsgalapjára írva (elírta az oktató ) Kaptak új időpontot kb egy hónappal később.
-
mokus1
addikt
válasz Madwe #123881 üzenetére
Nem, én is akkor tudtam meg amikor gyakoroltunk és jött az ellenőrzés mi meg 5en voltunk. az sok volt Úgyhogy az egyik srácot kivették.
tboy93: Némelyik oktató ezért baromi stresszes, gondolj bele autónál rálép a fékre. Itt meg elbasszák a szeme előtt a hibázó tanulót. Persze, hogy kiakasztják a nagy hibák. Minket is oltogattak, akinek olyan a lelke lehet felveszi, aki nem az meg nem
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz Micsurin #123887 üzenetére
Itt is egy ezeréves, valami 200+-kg-os Honda volt a bemutatómotor, mindenkinek azt kellett felállítania, a 4 módszer közül valamelyikkel. Elvileg még működőképes volt mondjuk, de csak erre tartják már, meg is látszik rajta az idő vasfoga.
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
jacis
nagyúr
Sziasztok, telefonra melyik a legjobb navigációs app motorozáshoz?
Válaszokat előre is köszönöm.iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
Micsurin
nagyúr
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Sorozatok
- Kupon kunyeráló
- Ukrajnai háború
- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
- Milyen egeret válasszak?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen