Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zoli bácsi

    őstag

    válasz Zoli bácsi #89109 üzenetére

    Kicsúsztam a szerkesztésből. Azt akartam még leírni, hogy amikor vettem, két típust nézegettem, az Imperiale volt az egyik, másik a TRK251.
    Indiai teszteket, véleményeket nézegettem, elkezdtem fogyasztási adatokra keresni. Egyértelműen arra számítottam, hogy a kisebb hengerűrtartalmú, vízhűtéses 250-es kevesebbet fogyaszt. De nem! A tulajok legtöbbször kevesebb fogyasztásról számoltak be az Imperiale esetében, bőven 3l alatti adatokat is láttam.
    Igazából az Imperiale esetén a motor nagy része egy őskövület, ez egyértelmű. Viszont egy négyszelepes, két gyertyás hengerfej van rajta, meg ugye befecskendező, és az egész alacsony fordulaton leadott nyomatékra hangolva.
    Szerintem ez a titok nyitja, a fordulat, meg hogy erőlködés nélkül viszi a motor és a pilóta súlyát a nyomaték miatt.
    :U

Új hozzászólás Aktív témák