- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nubia Red Magic 9 Pro - hivatásos mágus
- December 3-án elhagyja Kínát az iQOO 13
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Megszületett a hivatalos Xiaomi HyperOS 2 globális terjesztési ütemterv
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Honda567
junior tag
válasz slesoma #88891 üzenetére
Olyan motort ami nehezen indul én se vennék lutri ki tudja mi baja.
Meg hetekig használni se tudnád szerelönél lenne, alkatrész beszerzés stb..
Nekem van egy 2t Neos-om de nagyon ráz a 12coll kerekével nem való erre a magyar utakra.
Aprilia Scarabeo-t tudom ajánlani nagyon megbizható gép [link] -
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #88900 üzenetére
Én csak abból indulok ki, hogy eltörött vízpumpa miatt elbotorkáltam a szegedi szerelőhöz hússzú hétvége vasárnapján. A kocsit az utcán hagytam, a slusszkulcsot meg bedobtam a kapun. SMS-t már a vonatról írtam neki, mentem haza Budapestre.
Az már csak a slusszpoén volt, hogy a vasútállomás előtti pékségben egy buszsofőr cimborám állt mellé, hogy nem akarja a sort kivárni (melóban), mondja, mit kér, kifizeti... Váltottunk pr szót, kiderült, hogy egy hét múlva jön Pestre. Mivel jösz? Vonattal. Nem akarsz inkább kocsival?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz macilaci78 #88844 üzenetére
Na, megvan a hiba. A subertűn a zéger elkopott és beesett a tű a kehelycsőbe. Amúgy nem sérült semmi más. Hiába, lassan 25 éves.
15 eFt, a javítás mellett benne volt egy aznapi mentés Óbudáról a budafoki szervizbe és ma egy visszahozás a szervizből a Szerémi út elejére a munkahelyemre (még itt vagyok).
Tartalék bukóval, a nyugdíjazott Combi2Duo-val meg hazamegyek.400 Ft-os alkatrész a Dellorto helyettesítő terméke. 17-es alkatrész.
Honda567: egy barátomnak segítettem, amíg elutazott, a kisállatait etettem. Zuglóból Újbudára munkába menet reggel óbudai kitérővel. Szerintem rossz a csaj feng shui-ja, mert egy korábbi ilyen alkalommal a gázbowden-em szakadt el a budai alsó rakparton. Akkor az Erzsébet híd alá támasztottam le a robogót.
Egy kolléga céges kisteherrel segített elhozni, arra járt és szerencsémre korábban autómentőzött.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Honda567
junior tag
válasz macilaci78 #88907 üzenetére
Még az nem nagy hiba, de idegesítő tud lenni minden akkor romlik el nekem is mikor a legjobban kellene.
-
Rivaul
addikt
Én is már dolgozni mentem a Joggal. Megy rendesen és nem fullad le. Kapott új üzemanyagpumpát. Érdekes hogy a szerelés közben a karbi túlfolyó csövét lehajtottam. Eddig a karbi fölé volt tekerve. Elkezdett folyni belőle a benzin. Reggelre ki is ürült, ami a csőben volt a csapig. Anno ezért tekertem fel. Most szétkaptam a karbit, kipucoltam alaposan és kapott egy másik tűszelepet. Azzal is ugyan úgy folyat... Feltekertem megint. Eddig is így volt, ezután is így lesz.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
syler123
veterán
Rendeltem Castrol Power-1 Racing 2T motorolajat, 2 l-t. A problémám az, hogy a gyártási dátum 2018. Szerintetek reklamáljak, vagy ha nincs kibontva nem lesz vele gond? Ezt azért neccesnek találom, pláne, hogy 2 évre vettem az olajat.
-
macilaci78
nagyúr
válasz syler123 #88910 üzenetére
Szerintem sose néztem meg a motorolaj gyártási idejét. Ez egy full szintetikus olaj, én is ezt használom. Nem hiszem, hogy gond lenne vele. Kauffernél vettem múlt héten egy litert.
Bár igazad lehet, 5 év alatt a tárolás körülményei is számíthatnak már: megfagyott-e a télen, mennyit volt a napon nyáron. Nálam teremgarázsban van, onnantól, hogy hazavittem, természetes napfényt nem lát.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Rivaul
addikt
-
syler123
veterán
válasz macilaci78 #88911 üzenetére
Végül jeleztem nekik, és ki fogják cserélni posta fordultával. 5 év az már bontatlanban is réginek számít. (szerintem akkor a tiéd is 2018-as)
Rivaul : csak gyártási év van rajta, lejárati nem, de inkább nem kockáztatok, ha kicserélik.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Tamás9x #88914 üzenetére
Írtam, hogy full szintetikus. Mindenesetre hasznos infó.
syler123: majd rálesek, bár pusztán környezetvédelmi megfontolásból a számlát el sem hoztam az üzletből.
Mindegy, kérésre úgyis köteles számlamásolatot adni.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Tamás9x
őstag
válasz macilaci78 #88915 üzenetére
Igazad van, a további hozzászólásokat nem is olvastam
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Honda567
junior tag
Benzin szűrőt akarok be kötni a benzincsőbe a nyílnak merre kell lenni? Tank vagy a karbi felé?
-
slesoma
csendes tag
Én még csak most kezdem a motorozást 39 évesen,
És meg B125 jogsim sincs az lenne a cél.Gondoltam 50 robogoval kezdeném és ha bejön akkor csinálnám meg a B125 és lehet azzal már el is lennék ...
Én is látom hogy ár érték arányban az 50 nagyon rossz, nem egy lerugott hülyegyerek robogot szeretnék venni, amiből ugy látom sok van.
Már 50 vespán is gondolkodok és árban elmennék 500.000 ig, mert ha váltanék 125 re talán tartja az értekét és jobban eladható, vagy rossz gondolat szerintetek ...
Azt hitem egyszerű lessz veszek valami robogot 300.000 ig és tanulgatok vele, de nem is egyszerű találni valamit ami tetszik és jó. Valamiért a 4t akadt be nálam, de pénteken kipróbálok 2t is, meg megyek megnézni kiprobálni vespát, ott mire kell figyelni ...
Köszönöm
-
slesoma
csendes tag
Kezdhetnék, csak nincs B125 és csak ki akkarom probálni,
mennyire való nekem a motorozás, ezért az 50 kategória, ha bejön akkor lenne 125.Érdekel a motorozás de még nem tudom hogy nekem való, és gondolom hogy robogó még nem motorozás de el kell kezdeni valahol ...
-
macilaci78
nagyúr
válasz slesoma #88922 üzenetére
Váltós, vagy automata a cél? Ha automatán szerzed meg a jogsit, az bekerül, mint korlátozás és nem vezethetsz váltósat.
Ha hagyományos váltós a cél, akkor az automata váltós robogóval lehet, rossz irányba indulsz majd el.Nekem most lett meg a korlátlan A, 40 évesen, amint lehetett, smkp és B jogsival, rutinnal.
Egy korombeli sráccal kezdtem együtt, neki annyi robogós múltja volt, hogy néha külföldi nyaraláskor béreltek robogót és azért akart jogsit, hogy a jövőben valami izmosabbat bérelhessen, mint egy 50-es.
Az első és második rutinórán is elborította a 125-ös, 250-es motort, még a rutinpálya előtti bemelegítéskor a 8-asozások alkalmával.
Nekem is új volt a motorozás, sokszor éreztem is, hogy billen, borul, de el nem fektettem. Sikerült megállnom, letennem a lábam és megtartanom a motort. Biztosra veszem, hogy azon a ponton, amikor eldöntöttem, hogy billen és meg kell tartanom, egy gyakorlott motoros még visszahozta volna egyensúlyba.Nem hiszem, hogy jó stratégia 50-essel kezdeni, ha 125-ös a cél. Ha nem félsz túlzottan a forgalomtól, hogy csak a ruha véd, kasztni nem, hogy nem figyelnek rád oda, hogy egy poros kanyarban segítség nélkül is lehet bajod, akkor hidd el, hogy tetszeni fog.
Ha utcai ruhában motorozol csak egy sisakkal (kabáttal, kesztyűvel), akkor nagyon rapid jószág. Elindulni, megállni, letenni kb az ajtóban, haladni vele a városi forgalomban, egy 125-östől azért az országúti tempó is elvárható, illetbe rendszám lévén autópályára is felmehet és az elővárosi közlekedést is jól bírja, vihetsz utast is.Azért mentem egyből korlátlanra, mert a 125-ös biztosan kevés lesz nekem, az A2, A között pedig árban nincs már akkora különbség, de így legalább nem korlátozom magam arra a 35 kW-ra, ami az A2 korlátja. Tényleg azt a motort tudom hajtani, ami megtetszik, megfelel.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
slesoma
csendes tag
Jó hallani hogy mások meg valósitották az álmukat, milyen motorod lett?
Majd váltos a cél, az állom egy Yamaha XSR125, ha eljutog odáig, de most B jogsival elég lenne egy 50 robogó, hogy belekostoljak és kitudja.
Most még a robogó keresgélés is tetszik rengeteg modell van, de valamiért a Piaggio Fly 2013 utána modell tetszik a legjobban, csak aból alig van, 50 4t, ha valaki tud írjon 😀
Tudom hogy hülyeség a kinézettel foglalkozni, de azért szerintem fontos hogy jó legyen rá vissza nézni. Autóban is egy Bmw 1.8 E46 előte 1.6 E36 van, lehet élni kevés lóerővel, viszont vezetni használni imádom.
-
Gabis
őstag
válasz macilaci78 #88926 üzenetére
Ne aggódj, én is ott vettem, és nekem is pont akkori gyártású.
Úgy látom ez a 40 valami varázs szám... én is most töltöttem, és idén vagy jövő év elején szeretném elkezdeni az A-t. -
Gabis
őstag
válasz Zoli bácsi #88929 üzenetére
Én kifejezett céllal vettem a robeszt, nem volt benne semmi ilyen... aztán magával rántott az élmény. Csak felkaptam a fejem erre a negyvenre
-
macilaci78
nagyúr
A robeszt Apám vette 1999-ben, 16 voltam. 2017 augusztusáig nem ment, csak 4,8k km-t, most 10,8k km van benne, ezt a 6k-t Budapesten tettem bele.
Azért akarok feljebb lépni, mert a munkahelyem 800 méteres környezetéből elköltöztem 9-10 km-re, a logikus útvonal a Hungárián, Rákóczi hídon vezet, ahol 70 km/h a megengedett, ezt meg nem bírja alattam a kávédaráló.Szüleim 250 km-re laknak, gyakorlatilag az M43 végétől még 40 km országút. Feleségem öccse Bécsben lakik. Tök logikus, hogy jó idő esetén autó helyett motorral menjünk látogatóba. Így akkor már olyan gépet nézek, ami elbírja ezt az igénybevételt.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Zoli bácsi
őstag
Elgondolkodtató: [link]
-
FeniX-
senior tag
válasz Zoli bácsi #88932 üzenetére
Szerintem sajnos biciklisként sem sokkal jobb a helyzetem. Magunkra kell venni mindenféle láthatósági cuccot, és mindig kell lámpát kapcsolni.
Az új autókról meg annyit, hogy abban aztán tényleg szinte semmi kapcsolat nincs az út meg a sofőr között. Észrevétlenül gyorsul 80-ra, városon belül és minden külső forrásból jövő zaj, inger el van nyomva, mert a sofőrt olyan körülmények közé kell tenni, mintha otthon ülne egy sörrel a kanapén, kényelemben.
Az új jogsisoknak ritkán vagy egyáltalán nem tanítják, hogy sávváltáskor oldalra kell nézni, vagy ha mégis, a legtöbben hamar leszoknak róla, mert meszes a sok nyak, nem bírnak oldalra nézni.
Reggel szinte kivétel nélkül mindig van egy-két furgonos, vagy nő (!) aki olyan közel rámáll, amikor 50-nél nem megyek gyorsabban, hogy attól tartok, lassan átgázolnak, mintha ott sem lennék.
Megoldás? .. még több traffipax, vagy tényleg jöjjön az önvezető, és vegyük el az emberektől össznépileg ezt a vezetést..
Persze, én is szeretek vezetni. Nem tudom, mi lehetne a jó végkövetkeztetés. -
Honda567
junior tag
Sziasztok
Fekvő mina scarabeohoz rendeltem ezt a [kipufogót ]
és ezt küldte az emag [link] mihez lehet való ez a kipufogó? Írok nekik küldöm vissza nem lehet felrakni a motorra nem passzol. -
KTMHobby3
tag
válasz FeniX- #88933 üzenetére
Én már 54 éve motorozok. Ma is motoroztam. Eddig még nem karamboloztam, pedig szeretek gyorsan menni. Megtanítottak a defenzív vezetésre, ehhez tartom magam. Figyelni kell mindig a másik viselkedésére, így elkerülhető a baj. Ahogy az oktatóm mondta: Egy karambolhoz két hülye kell.
Aki majrés, ne üljön motorra. -
nyogo83
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #88935 üzenetére
Maradjon is igy
Viszont a varosi de foleg a budapesti forgalomban rengeteg olyan szituacio van, amit sehogy nem tudsz kivedeni, akarmennyire defenziven vezetsz. Nem tudod elkerulni peldaul, ha a melletted levo savban a draga sofor egyszer csak gondol egyet es konkretan mintha akadalyt akarna hirtelen kikerulni, ugy rantja at a masik savba az autot, mindenfele index es korbenezes nelkul. Erre nap mint nap latok peldat, probalok is minnel rovidebb idot eltolteni auto mellett, de ez nem megoldas arra, ha eppen rad vagy elotted egy meterrel rantja at az autot.
De volt pelda arra, hogy keresztezodesben a mogottem allo melos auto szimplan mintha leugrott volna a kuplungrol, megugrott es belokott a keresztezodesbe. Nem lett belole se borulas, se baleset, ami csoda.Sajnos az utobbi 1-2 evben en is egyre tobbet azt latom, amit Fenix is ir, iszonyatosan szabadelvuen(aaah, az meg csak 1-2 masodperce valtott pirosra, atferek) illetve az egesz kornyezetet leszaro soforoket latok, akik nagy resze csak azert nem torte meg romma magat, mert a korulotte kozlekedok "megmentettek" ettol.
Ha csak a motoros baleseteket nezem, akkor az utobbi 1-2 honapban tobb olyan van, amit sehogy nem vedesz ki. Piros lampanal allo robogost hatulrol telibe kaptak, mert nem figyelte az autos az allo jarmuveket es a piros lampat sem. Vagy a legutobb a motoros akit a hirtelen atsorolo taxis lokott fel.
-
FeniX-
senior tag
válasz nyogo83 #88936 üzenetére
Nem akarok én sem megnevezni csoportokat, akikre kifejezetten mindig oda kell figyelni a forgalomban, de van egy pár. Mindig gyorsan vezetnek, általában fiatal-középkorú pilótákkal, akik nem különösebben az intelligensebb részét képviselik a sofőrállománynak.
(kifli.hu, foodora, donpepe, bolt taxi) -
macilaci78
nagyúr
Világíthatsz, kinézhetsz bárhogy, ha van egy hülye, aki csak néz, de nem lát. Persze, érdemes a túlélési esélyeidet növelni, de egy bizonyos ponton már nem rajtad áll.
És ilyenkor jön az, hogy motoron nincs körülötted bódé, ami megvéd és csak 2 bankkártyányi felületen érintkezel az anyafölddel.Autósként, motorosként, de gyalogosként figyelem a környezetem, ha irányt váltok, vagy átkelek egy kereszteződésben, a mögöttes forgalmat is ellenőrzöm. Hülyén hangzik, de gyalogosként is. Megadja-e a kanyarodó jármű az elsőbbséget, jön-e egy vadbarom bringás, rolleres, stb. Autósként ha kell, hosszan indexelek, mielőtt behúzom a másik sávba az autót, többször elnézek a B-oszlop mögött is oldalra, sávváltás után is ellenőrzöm a mögöttes forgalmat a tükörben.
Apámnak meghagytam, hogy Budapest nem Békés megye, itt ne kerülgesse a kátyúkat, csatornafedőket, mert bármikor felkenhet egy robogóst, motorost a kocsi oldalára. Bő 40 év tapasztalat 2 és 4 keréken, és bőben millió km, több tucatnyi jármű után ugyan nem szólt vissza, de mikor másodjára vezetett 30-40 km-t a nagy faluban, mondta, hogy volt alapja az intelmennek.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Tamás9x
őstag
Minden nap 20-30km-t letolok a városban, elektromos rolerrel, motorral, vannak necces dolgok, néha, de a gyakorlat az nagyon sokat számít. Simán lehet látni a gesztusokból mi fog történni. Gyakorolni kell.
A futár látja a lehetőséget, és él vele, nekünk is látni kell, hogy milyen helyzetet alakítunk ki.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
macilaci78
nagyúr
válasz Tamás9x #88939 üzenetére
Volt egy mentős szomszédom, azt mondta, nagyon kevés futárral van dolguk a motorbalesetek alkalmával.
Igen, aki napi több tucat címre megy, abban kb rutinná válik a veszélyes helyzetek megúszása és a szabályok áthágasa is.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Rivaul
addikt
válasz Tamás9x #88939 üzenetére
Évi 45 ezret vezetek tíz éve. Ahogy Nyugo is írta. Hiába figyelsz, meg lesz a baj. Lámpánál álltam vagy fél perce. Aztán belém csattantak. A rádiót baxtatta és nem figyelte hogy áll a sor. De volt hogy indexelt és át ment a kanyarodóba, aminek a végén egyszercsak vissza akart jönni és telibe kapott oldalról. Naponta hárítom a hülyéket, de van amikor csak a szerencsén múlik.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Tamás9x
őstag
válasz Rivaul #88941 üzenetére
Persze vannak kirívó esetek, de nekem a
"(kifli.hu, foodora, donpepe, bolt taxi)"keltette fel a figyelmemet és erre reagáltam.
annyit nem vezetek mint te, de nagyon régóta ingázok mindennel, ami épp van, és sokaknál látni hogy világtalan.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
macilaci78
nagyúr
válasz Tamás9x #88942 üzenetére
Ma reggel, Corvin negyed, körút, úton a Petőfi híd felé, éppen pirosat kaptunk, megálltunk. Belső sávban rendőr, leengedett ablak, jól kihallatszó zene. Külsőben állok, 2. vagyok a sorban, a rendőrautó kb a 32-esek tere óta van mellettem, 30-50-es táblák vegyesen, tartjuk a 35-45-öt, nem foglalkozik velem.
Na, állunk a Corvinnál, érkezik egy bringás a bringasávon, megáll. Érkezik a második, lassít, csorog, majd átteker a piroson és már az Üllőitől 1-2 méterre van, mire az a lámpa sárgára vált. A rendőr semmit sem csinál, kivárja a zöldet, indul, megy fel a hídra.
De hogy ezt miért kell és miért így kell?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Gabis
őstag
válasz macilaci78 #88943 üzenetére
Csak hogy egy kultúrált, és nyomdafestéket tűrő megjegyzésem legyen a témához... egyáltalán nem meglepő, és sajnos szomorú... ezeket már teljesen kizárom, pedig nehezen viselem az igazságtalanságot, és a bíráskodás gondolatát is elhessegetem (pedig néha elég nehéz)
-
Zoli bácsi
őstag
válasz macilaci78 #88943 üzenetére
"De hogy ezt miért kell és miért így kell? "
Mert semmi kedve papírokat írogatni. Inkább nem látta. -
nyogo83
Topikgazda
válasz macilaci78 #88943 üzenetére
Tisztelt a kivetelnek, de a tobbsege sz*rik magasbol a forgalomban szabalytalankodokra es heti jopar alkalommal belefutok hasonloba.
Kb 1 honapja a piros lampanal a buszsavban rendortol megkerdeztem, hogy nem gond-e ha ele megyek, mert ahogy latom delegaciot kiser. Nem ertette, mondja semmifele delegacio nincs. Mondom akkor beneztem vagy megvaltozott a KRESZ, elnezest, mert az Oktogontol a buszsavban koveti 3 auto, meg ahogy lattam 1 fel is tartotta, mert az meg elotte ment.
Erre egy "Miert, mit akar mit csinaljak?" kerdessel egy onkentelen rohogest valtott ki belolem ami lattam, hogy nem tetszett neki. Aztan ahogy valtott a lampa, egy "Elnezest ha feltartottam a munkaban" koszonessel otthagytam.
Nem szeretek bunkozni emberekkel, de amikor azt a foku pofatlansagot latod a civilektol, hogy ilyeneket siman megcsinalnak mert tudjak, hogy 90%-ban a rendor le se szarja, akkor nem kell csodalkozni a kozlekedesi moralon. -
Gabis
őstag
válasz Zoli bácsi #88945 üzenetére
Akkor miért választotta ezt a szakmát?
nyogo83: pontosan, szarnak rá... ha valahova kihelyezik őket, elbújva zebrát, gyorshajtást stb. figyelni akkor figyelnek max. a szabálytalankodókra.
[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
válasz macilaci78 #88943 üzenetére
aNa azt speciel én sem tudom, az ilyenekre nagyon durván harapnék, a sárga oké, fél piros oké de teli... 300.000-től adnám a csekket. Akkor tuti megállna a stop tábláért meg 30-at.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
macilaci78
nagyúr
De még annyi se, hogy a szirénát megbúgatta volna egy másopercre...
Pár éve Szegeden, néhány év kihagyás után, voltam lent. Rutinból befordultam jobbra egy széles utcába, ami vagy 8 sarkon keresztül húzódik. Az utolsó tized azonban közben egyirányú lett, forgalommal szemben sikerült behajtanom.
Épp jött szembe egy rendőrautó, felcsapta a villogót, én intettem, hogy igen, rájöttem, közben lassítottam, húzódtam lefelé. A tükörben látom, hogy a rendőrautó komótosan halad tovább, távolodik, a villogó lekapcsolva, indexel, kifordul az utcából. Hm, mentem tovább, a sarok után már szabályosan.
Jogos lett volna a csekk, rendes volt, csak szólt, hogy hülyeséget csináltam. Nem volt balesetveszély, tényleg széles utca, nagyon gyér forgalom és én is komótosan fordultam be.
Ezt hiányolom, hogy már megpöccinteni is derogál a szirénát. Nyilván nem azt várom, hogy szirénázva vágjon be a szabálytalankodó bringás elé és gáncsolja el a gumibottal, aztán jól büntesse meg, de legalább adja jelét, hogy ott van és nem csak mint tereptárgy.Már itt Budapesten mentem oda egy VW Caddy rendőrautóhoz, ketten ültek benne. Kérdezni akartam valamit. Aszondja, ők nem rendőrök. Hm, végignézem az autón: "A kocsit meg tombolán nyertétek?" Ja, nem, csak helyszínelni voltak egy betörésnél.
Előző munkahelyen a rendőrségnek segítettem be, napi rendszerességgel vittek a bütykös taxival országúton is. A rendőr sofőr simán villogott mindenkinek, akinek nem volt felkapcsolva a lámpája, hogy "Világíccsá!"
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs