- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- iPhone topik
- Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
- OneSport OT05 - finomhangolás
- Yettel topik
- Akciófigyelő: Már 70 ezer forint alatt a Xiaomi felmosni is képes porszívója
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Premier előzetesen az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A minap befutottak az első tesztek is, amik szinte csak pozitívakat írnak a DLC-ről.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
suste
veterán
válasz
sityupityu #78908 üzenetére
De még egyszer mondom, hogy a robogó tuning egyáltalán nem magas végsebességről szól csak. Legalább annyi ha nem nagyobb része van benne a dinamikának, amit egy variátor tuningal nem érsz el.
Értem amit írsz
, de nekem az a tapasztalatom, hogy egy normális állapotban lévő, nem tuningolt 50/2T-vel sincsen semmi baj a dinamikával. Simán kilősz a lámpánál, az autósok nagy része elől simán meglépsz, csak aztán hamar utolérnek, és ha nem jön egy piros lámpa, akkor jön a veszélyes kerülgetés, majd a pirosnál megint araszolhatsz előre. Ez senkinek nem jó. A hülyébb (akinek nem inge ne vegye magára) autósok meg jól felkapják ilyenkor a vizet, és még erőszakosabbak lesznek....
.
De ha tudod tartani a GPS szerinti 60-t, vagy 70-es táblánál a 70-et (ez autóknál is óra szerint már inkább 75-80), akkor sokkal kevesebben fognak erölködni a legyűréseddel, főleg hogy az utolérésedhez már jóval túl kell lépjék a megengedett sebességeket.BWS-eden megnézném kiszedve és összerakva meddig esik be a szíj
.
Hogy fizikailag meddig mehetne és meddig megy az nagyon nem ua.
Ha olyan mint a Taurisnál, akkor van még abban is kb +10km/h.Runnner képedre emlékszem, az korrekt volt, de az ugye abban már egy tuning variátor van nem is olcsón....
Ott inkább már az lett volna a gáz, ha nem fut ki teljesen a + pénzért cserébe.Ebben a módosításban pont az a szép, hogy semmi plusz és/vagy drága alkatrész nem kell, semmi máshoz nem kel hozzányúlni sehol (se karburáció, de hajtás), és mégis relatív sokat hoz.