Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • suste

    veterán

    válasz sityupityu #78908 üzenetére

    De még egyszer mondom, hogy a robogó tuning egyáltalán nem magas végsebességről szól csak. Legalább annyi ha nem nagyobb része van benne a dinamikának, amit egy variátor tuningal nem érsz el.

    Értem amit írsz :), de nekem az a tapasztalatom, hogy egy normális állapotban lévő, nem tuningolt 50/2T-vel sincsen semmi baj a dinamikával. Simán kilősz a lámpánál, az autósok nagy része elől simán meglépsz, csak aztán hamar utolérnek, és ha nem jön egy piros lámpa, akkor jön a veszélyes kerülgetés, majd a pirosnál megint araszolhatsz előre. Ez senkinek nem jó. A hülyébb (akinek nem inge ne vegye magára) autósok meg jól felkapják ilyenkor a vizet, és még erőszakosabbak lesznek.... :(.
    De ha tudod tartani a GPS szerinti 60-t, vagy 70-es táblánál a 70-et (ez autóknál is óra szerint már inkább 75-80), akkor sokkal kevesebben fognak erölködni a legyűréseddel, főleg hogy az utolérésedhez már jóval túl kell lépjék a megengedett sebességeket.

    BWS-eden megnézném kiszedve és összerakva meddig esik be a szíj ;).
    Hogy fizikailag meddig mehetne és meddig megy az nagyon nem ua.
    Ha olyan mint a Taurisnál, akkor van még abban is kb +10km/h.

    Runnner képedre emlékszem, az korrekt volt, de az ugye abban már egy tuning variátor van nem is olcsón....
    Ott inkább már az lett volna a gáz, ha nem fut ki teljesen a + pénzért cserébe.

    Ebben a módosításban pont az a szép, hogy semmi plusz és/vagy drága alkatrész nem kell, semmi máshoz nem kel hozzányúlni sehol (se karburáció, de hajtás), és mégis relatív sokat hoz.

Új hozzászólás Aktív témák