Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sityupityu

    Topikgazda

    válasz suste #78896 üzenetére

    "Szóval a 70-es henger egy elég komoly pénzköltésbe visz, ha hosszú távra és eredményességre törekszel."

    Jó jó, én értem amit mondasz. De még egyszer mondom, hogy a robogó tuning egyáltalán nem magas végsebességről szól csak. Legalább annyi ha nem nagyobb része van benne a dinamikának, amit egy variátor tuningal nem érsz el.

    "Másrészt a gyári variátor olyan szinten el van b*szva, hogy teljesen összezárva is beleesik a szíj."

    Ez a dolog általában a gagyi motoroknál illetve a gagyi, utólagosan berakott variátoroknál fordul elő. Élőben még nem is láttam ilyet csak képen, amiket beszereltem eddig ott nem esett be a zárt tárcsák közé a belevaló szíj. Az itthoni bws-t kb 2 hete néztem meg, kb 2-2,5 mm van csak a peremig, ráadásul egy olyan szíjjal amiben benne van pár ezer km.
    Egyébként ez a "nem fut ki a szíj eléggé" dolog ezekre a kisebb robogókba való variátorokra jellemző leginkább. Talán raktam is ide fel képet a 180-as runnerem variátor kopás képéről. Gyakorlatilag teljesen kifut, tovább már nem is tudna menni (belevaló malossi multivar plusz malossi kevlar szíj).

    (#78901) Fehér Farkas A robogó tuning nem feltétlen minden embernél az agyament pénzlocsolásról szól. Ez egy hobbi. Sokan nem kényszerből csinálják ezt (köztük én is), hanem mert örömüket lelik benne. Van itthon nagymotorom, nagyrobogóm is és mégis, ha ma kicsit barátságosabb idő lesz akkor a tuning pöcsköszörűvel fogok menni egy nagyobb kört ma. :)

    --albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

Új hozzászólás Aktív témák