Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Ennek a kályhacsőnek vajon milyen hangja lehet?
-
DigitXT
félisten
Bocs a dupláért, csak találtam egy spéci variót. Nem a szokásos görgős.
A topikban nem tudom, hogy mennyire volt kibeszélve... (Árban általában
sokkal durvább szokott lenni, meglep, hogy ez ilyen Multivar árban van...)Egy T-Max-on közel 3 másodpercet hozott gyorsulásban (9 mp -> 6,3 mp)
a gyárihoz képest, bár a videó elég amatőr volt, szóval meg nem mondom,
hogy normálisan lemérte-e. És egyáltalán állórajtos gyorsulást nézett-e.
De a 400-as Burgin is jelentős előrelépést mutatott egy ilyen J.Costa varió.A T-Max-os videót most hirtelen nem találom, talán a cégnél néztem.
Szerk: meglep, hogy 4Road-ot is lehet találni egész emberi árban.[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
Rájuk fért már egy ráncfelvarrás de szerintem egész pofásak lettek [link]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
runner 125
nagyúr
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #40357 üzenetére
A 400-as Velvet megnézném mit tudna vele.
-
-Mosquito-
őstag
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #40359 üzenetére
Nem gondolom, hogy ezek az adatok a valóságban is megállják a helyüket.
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #40361 üzenetére
pont ezt mondom. hogy amit írnak és táblázatba foglalnak, nem mindig fedik a valóságot.
Olyasmi mint az autóknál a fogyasztás megadása... -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #40359 üzenetére
Akkor ez nagyon béna lehetett, hogy 9-et mért. Megvan a videó.
Itt meg konkrétan nézegeti a J.Costa "hatását", és ott van a 6,2.Tetszene a cucc, de hosszabb távon nem begyere, hogy szétmegy.
(Megeszi a szíjat is pl., mert csak az egyik oldalról adja a hajtást stb.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #40363 üzenetére
Mondjuk ebben az összehasonlító tesztben is "csak" 8.83-at ment* a T-Max.
A 650-es Burgi odavert neki kemény fél másodperccel. Hol vannak a 6-os idők?
*: ettől függetlenül a legjobbnak ezt hozták ki (a négy közül), mert nyilván csak
egy dolog ez a 0-60 (és nem is a legfontosabb!), vannak még más szempontok.AndrewTdi: na igen, le kell mérni, ugyanott, ugyanúgy: akkor egzakt a dolog.
A korábbihoz meg: én SBK-t? Ááá... Nem tudnék hazajönni akkora hanggal.Amúgy mintha azt olvastam volna, hogy a SW400 + J.Costa veri az SW600-at.
Most elő nem túrom, hol, de azon a fórumon Mosquito34 néven is írt vki.
Szerk: na, csak rákerestem. (Nem olvastam végig az egész beszélgetést...)Még korábbihoz! SzlobiG: köszi a linke(ke)t. Nagyon rá voltam állva az ebayes
keresésre, a legtriviálisabbat már be sem írtam a keresőbe... 4800 Ft-ot megér,
ha az utángyártott sapi normálisan zár. (Mondjuk alátétezni ingyen volt, de nem
lett tökéletes: amíg nem tudom átvenni az M-420-ast, addig javítok rajta picit...)[ Szerkesztve ]
-
-
Rotor82
aktív tag
Valaki erre esetleg?
-
DigitXT
félisten
válasz Rotor82 #40366 üzenetére
Vidd el villanyászhoz, vagy szereld ki az IMMO-t, ha az sz*rt be...
Mosquito34: gyorsulásnál az egyik legfontosabb tényező a pilóta.
Gyári adatokkal nehéz értékelni egy gépet: milyen egy "gyári pilóta"?A másik meg, hogy "házilag" mérni is nehéz: ugye összevissza csalnak
az órák, a GPS meg nem igazán alkalmas erre... (Lehet pl, hogy csak a
GPS "hülyesége" miatt gondolom azt, hogy 0-60 (km/h!!!) esetén a Maja
tudná tartani a lépést a Madisonnal, aztán a valóság lehet nagyon más.)Mondjuk azt a GPS mérés is mutatja, hogy 60 fölött, 100-ig már durva a
különbség természetesen a Madison javára: mégiscsak 2x erősebb gép.
Igazából nem csak a mért (átlagolt?) "pillanatnyi" sebességeken jön ki a
dolog, hanem azonos útvonalon a koordináták is mutatják az előnyt...
(Sokkal hamarabb oda tudok érni a következő piros lámpához: muhaha.)[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Grillo #40345 üzenetére
Akku nem tud elvinni dolgokat. Csak a dudat, indexet, feklampat, es oninditot latja el fesszel.
Ami a vilagitast illeti, kulon tekercs taplalja, valtakozo feszt kap. Ha le van kapcsolva a villany, ugyanugy indukal valtakozo aramot a "vilagitotekercs" csak egy baszottnagy ellenallashoz kapcsolod a vilagitas kapcsoloval. Azt meg kene nezni milyen allapotban van. Altalaban a robesz orraban van, feher teglatest, bele vezetek megy. Van meg egy tekercs, ami az akkut taplalja, ezt egyeniranyitjak, illetve szabalyozza a feszt a fesszab. Egy egyszeru testzarlat miatt is mehet a bizti, azaz kabelkorbacs megtores pl,
Ha alloresz szart be, akkor altalaban hatalmas feszingadozas van az akkun, es viszi magaval a cdi dobozban levo diodat is. Ekkor magas fordulaton kimarad a gyujtas. Sztm nalad nem ez van.
De meg kellene merni mindentNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Rotor82
aktív tag
válasz Topiccsendőr #40369 üzenetére
Keresném, de nem találok ilyet sajna...
DigitXT:
Az immo-t csak úgy "simán" ki lehet köttetni és ugyanúgy megy tovább a paripa?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Rotor82 #40370 üzenetére
Nem minden motorban van beszerelve. Nekem a Maján csak ilyen előkészítés
van "lopásgátló" (úgysem lábon viszik) rendszernek, bekötve nincs semmi...
Úgy tudom lényegében ez is csak egy gyújtásmegszakítós cucc, amit ki lehet
kötni, onnantól nélküle indul a gép. De lehet, hogy "picit" bonyolultabb a dolog. -
kcsa
veterán
válasz Rotor82 #40370 üzenetére
Nagyobbacska robogókon (piaggio quasar blokkról tudok nyilatkozni) pl közvetlenül a motorvezérlésben van az immo vezérlés is, tehát ha ilyesmit cserélsz akkor kulcsokat is hozza magával - gyártó által az újak felprogramozhatók, a használtak tudtommal nem. (tévedés jogát fenntartom )
Ennek fényében nem hiszem hogy csak "összekötök két drótot oszt jó lesz" a dolog
szerk.: amúgy ma láttam közelről egy Velvetet. Nem olyan kicsi az mint amilyennek elképzeltem
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Kicseréli a gyújtáselektronikát is, és le van tudva a gond... Amúgy
találtam egy hibakódokra utaló táblázatot, de nem tudom értelmezni.
Amúgy a "piros kulcs" (mesterkulcs) megvan a géphez? Az segíthet.Nem olyan kicsi az mint amilyennek elképzeltem
Nem biza. Hasonló méretű a Majához, csak az üléspozíciója más,
és a csomagtartója jóval kisebb, amúgy nem rossz gép! (Bár sokféle
verzióban gyártották, a 125-ös pl. konkrétan Yamaha blokkos volt.)150est láttam, nagy yamaha felirat a légszűrőházon, szóval ez is yamaha
Akkor jó lenne bele egy ilyen Multivar...[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz Topiccsendőr #40377 üzenetére
Idézném magamat: vidd el villanyászhoz, vagy szereld ki az IMMO-t, ha az sz*rt be...
a hibavillogast sem fejtettuk meg
A linkelt PDF 33. oldala környékén van egy jópofa táblicsku... Tudom, nem ugyanaz a motor típus, de gondolom nem gyártott a Peugeot 800-féle immót a különböző (kasztnis) 50-es gépeibe, tehát esetleg elindulásnak lehet jó. Én nem tudtam értelmezni, de nem is én vagyok a szakember - ezen a területen. (A "H betűk" jelenthetik a villogást. Talán.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Gondolom: azért raktam idézőjelbe, csak a formájára utaltam... Viszont
a "balra döntött T betű" () arra utalhat, hogy onnantól folyamatosan világít:
mondom, a tököm tudja jól értelmezni. Én biztos nem így rajzoltam volna le.
Ennél egy BIOS hibakód fütyülős táblázat is sokkal átláthatóbb, holott ott is
van rövid, meg hosszú sípszó, aztán mégsem rajzolnak baromságokat.[ Szerkesztve ]
-
-
kcsa
veterán
Ti meddig szoktatok robogózni?
Csak hogy értsétek a dilemmám: robogóm eladásra fog kerülni, kolléga le is csapott rá. Van némi mizéria, (elmagyarázni is hosszú ) de lényeg hogy két opcióm van:
- veszek autót és tavasszal eladom (értsd: kidobok egy rakat pénzt átírásra, adott esetben műszakira stb.)
- veszek nagyobb robogót - ahogy eredetileg is terveztem (értsd: ez esetben első brutális hidegig ezzel járhatnék, egy csomó időt megspórolva, de odafagy a v.lagam)Egyszerűen nem tudom mit tegyek, a kettő együtt meg sajna nem megy
-
-
Grillo
senior tag
válasz Topiccsendőr #40368 üzenetére
No, kolléga ma hozott be egy használt fesszabályzót meg egy akksit. Persze a saját akksi garanciája augusztusban lejárt...
Beraktam, meg új 7,5 A-es biztosítékot is (a bent lévőt kilőtte, a helyette berakottat is azonnal a régi fesszabályzóval). A motor indul könnyebben, de önindító meg sem mukkan (azt is megölhette, vagy csak az akksi gyenge?). Indexek kapcsolhatók, de nem villognak (relé meghalt?). Féklámpám nincs, de helyzetjelző van, mivel ez egy izzóban valósul meg (21/5W), így gondolom valami kábelhiba van. A három csatlakozóból a zöld-sárga meg van kicsit törve, gondolom ez lehet a féklámpáé? Féklámpa kapcsoló behalhat ilyenkor? Vagy annak csak mechanikus gondja lehet?
Viszont első lámpám nincs. Semmi. Sem a visszajelző lámpa, sem az új izzó nem világít. Megnézem a fehér dobozt holnap, mit nézzek rajta? Ez az?
Indexrelé merre szokott lenni? Erről van szó? -
Topiccsendőr
addikt
válasz Grillo #40393 üzenetére
link nem jó.
másik dolog, hogy elmondtam miket működtet az akku. namost ezek közül egyik sem működik. eléggé egyértelmű, hogy az akku a szar nem a relé, nem az önindító, nem a féklámpa.
a fehér kis doboz az nem doboz, hanem egy baszottnagy ellenállás úgy 6x1.5x1.5 cm. kb. fehér színe van, és könnyen elporlad.
ha a másik fesszabbal nem vágta le a biztit az jó jel.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Grillo
senior tag
válasz Topiccsendőr #40394 üzenetére
És ha a duda megy?
Ezzel együtt akkor kezdek reggel egy akkucserével. Kolléga Diojából kikapjuk. Vagy másik Sferájából, az úgyis többet rossz, mint jó...[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
válasz Topiccsendőr #40396 üzenetére
Egyébként, ha a gépkönyvben 4 Ah van, és az akku meg 3 Ah, az számít valamit, vagy ekkora különbség nem lényeg (mondjuk 25%)?
-
kcsa
veterán
válasz Grillo #40395 üzenetére
duda elég ostoba eszköz, szerintem nehéz kinyírni
Feszszab meg tönkreteheti akkut. Első körben akkucserével kezdeném, úgy, hogy minden biztosíték kihúzva (önindító, cdi leszámítva ofkoz). Ha indul, feszmérés, ha ez is oké akkor töltés mérés, ha ez is rendben akkor biztosítékok egyesével vissza.
Debug mode
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Grillo #40399 üzenetére
Egyetlen egy lengobizti van. Ha kihuzod se kep se hang, se gyujtas. Hibakereseshez nem javasolt
Plane hogy az akku korbol nem romlik nagyon semmi, mert az akku pufferkent fel tudja venni a nagy feszultsegeket, tehat ez a kor vedve van. A tobbi dologhoz meg kulon tekercsek a tap.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- DuckDuckGo böngésző
- Melyik tápegységet vegyem?
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Call of Duty: Warzone
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs