- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
Topikgazda
Mitôl eshet le melegen nagyon az alapjáratom?(50es morini blokkos Habana)
Városi 8-10kmes táv, mire hazaérek, annyira alacsony az alapjárat, hogy pislog a lámpa is. -
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #32903 üzenetére
(#32905) nyogo83 Pl légszűrő állapota milyen? Karbira is rá kéne nézni, túl tuti nem melegszik még ilyen időbe.
[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
Na beraktam a Malossi Red filtert ,és azt vettem észre 30 km/h-nál nincs ereje a motornak,majd 40km/h -nál megjön az erő.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz SzlobiG #32906 üzenetére
Légszûrô az új, karbit még nem néztem. Igazából amikor vettem, szervízben átnéztek mindent rajta.Lehet hétvégén átnézem rendesen. Úgy tûnik a benzinszint jeladóval se stimmel valami, mert tankolás után nem hajlandó negyedtôl feljebb menni. Amíg nagyon ki nem ürült a tank, nem volt gond vele.
-
Brogyi
senior tag
válasz longwild #32883 üzenetére
Hát én biztos az injektorost választanám, és ha sztenderen áll akkor nyomd le a fenekét, hogy elemelkedjen az eleje, és lassan nagyon pici erővel mozgasd a kormányt a két végállásig. Ha akadozva megy akkor kormánycsapágy ami nem 5-7k. Van aki megrángatja. Mindegy csak jó legyen. A feszültség 14-14,4V között jó. Felette, alatta bukta. Nézz alá. A lusta az alját nem tisztítja meg. Szépen látszik az olaj folyása. Húzd végig az ujjad a féktárcsán. Ha hullámos, vagy válla van akkor kb. 3x annyi km van benne. Ha kicserélték akkor legalább nem kell rá költened. Injektorosnál a kontrollampának ki kell aludnia. Nagyobb fordulatnál néhány kókány verziónál parázslik, kigyullad. Tartsd távol magad tőle, de akkor is jobb az injektoros.
Aztán megírni mit vettél.
Egyre több motorost látok, pedig hideg van még. -
DigitXT
félisten
válasz SzlobiG #32912 üzenetére
Vészesnek nem vészes, de reggel 8 (fok) körül még kellett volna a maszk. Én barom, hogy a napsütés megtévesztett, gondoltam, már laza lesz (sunshine, minden)... Erre alig vártam, hogy megállhassak a pirosnál, úgy fagyasztott a menetszél, ahol tisztán érte a bőröm... Délután azért jobb volt. Meg aztán már felmelegedést ígérnek.
-
akos3
addikt
nah ugy tunik meg epp jokor jottem meg, mert itt zugloban elkezdett esni meg jo h letalartam a mocit.
-
DigitXT
félisten
Leginkább ott, ahol a maszk segítene, hogy ne érje... (Befúj a menetszél
a sisakom alá egy kicsit, szóval hiába a magas nyakú pulcsi, az állkapocs
csontomat bizony éri a hideg. Le is akart fagyni, pedig 8 fok tuti megvolt.)Szerk: nyáron meg melegtől függ. Akkor már értelemszerűen se maszk, se
extra pulcsi: telibe kapja a szél a nyakam, de 20+ fokban nem zavar.
Mi több, 25 fölött hajlamos vagyok egy szál ingben robogni (gerincvédőben).
Szerk: mielőtt valaki belekötne, felsőruházatomra értetve az "egy szál"-t.[ Szerkesztve ]
-
dJ Peer
aktív tag
Nos, berakom ide is. Ha van még valami ötletetek, hogyan dobjam fel a hirdetést, akkor ne tartsátok magatokban.
-
Csöves
senior tag
-
Brogyi
senior tag
-
dJ Peer
aktív tag
válasz Tothgera30 #32925 üzenetére
Ha 125-ös leonardo akkor oké
-
máyköl
veterán
válasz runner 125 #32930 üzenetére
Nem, amúgy én egy dolgot nem értek, hogy az miért egy "teszt", hogy levideózza, hogy megy a haverja egy kört?
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #32930 üzenetére
Lennék petike, ja nem.
Trabantos vidi se semmi.
-
canniball
nagyúr
Hát urak, ezeket a videókat nézve megingott bennem a hit, hogy jó nekünk ez a nagy szólásszabadság...
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
korpicschess
veterán
Sziasztok!
Tököm kivan a szerelőkkel.... Legalább 3 hete ott áll a motor, áttételt cserélnek rajta, oké. Tegnap telefon, hogy mégis mi van, rossz alkatrész jött, rendeltek másikat. Ma hívnak, hogy megvan, próbáljam ki. Jobban megy, alacsonyabb végsebesség.
Én érzem gyalázatnak a valós 70 km/h-t?
Tény, hogy jól megy, meg jól gyorsul, de elindulni szörnyű vele, elér egy fordulatszámot ahol dolgozik a kipufogó és megugrik kb. az egész. Még 2-esben is. Aztán persze pakolhatom fel a sebességeket, mert azt is rögvest kell. Na de, hogy úgy menjen 80-at óra szerint (telefonnal néztem a 70-et), hogy már úgy is szét pörgi magát. Elég vicces.
Kb. azt próbálta nekem megmagyarázni a szerelő, hogy egy 50.000 Ft értékű (Leo Vince V6) kipufogó nem jó semmire, sőt szar, mert csak ezt lehet vele csinálni, hogy ennyivel menjen, különben nem lesz jó.
Most így talán 4-esben feljön a hegyre, ahol eddig 3-masban, de szerintem sebességben ugyanott lehet. Azt sem nagyon akarom elhinni, hogy ha beesik a kritikus fordulat alá, akkor ne tudjon újra gyorsulni, csak 1-et vagy 2-őt visszakapcsolva (most nem volt ilyen gond).Valaki ért ehhez, tud tanácsot adni? Nem tudom, hogy visszacseréltessem-e a régire, vagy maradjon ez. Viszont komolyan, elindulni is például szörnyű vele. Nagyon elkeseredtem.
Köszönöm előre is.
szerk.:
slussz poén, hogy oda vittam, ahonnan vettem, hivatalos Aprilia forgalmazó/szerviz. Kvázi azt mondja, hogy amit eladtak egy szar. Mondta, hogy gyári kipufogóval lehetne alacsonyabb fordulattartományban teljesítmény. Mondom az nem tudom mennyi, erre azt mondja, hogy szerinte drágább az új, mint a motor... Mintha 50k-ért vettük volna....[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
félisten
válasz korpicschess #32939 üzenetére
Mi az... 1 hónap 4 nap és csak remélem, hogy ezen a héten meglesz.
Picit vagyok ideg.Jav: Boldog vagyok és kiugrok a bőrömből![ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz korpicschess #32939 üzenetére
Mivel megváltozott az áttétel így érthető, hogy nem fog végre annyit menni, de cserébe jobban gyorsul. Valamit valamiért. Próbálj ki egy pl 125-ös poweres cross gépet na ott tényleg lehet pakolgatni a sebességeket, de az mellé megy is állat módon.
Hihetetlen ez az idő...egész nap napos idő erre az előbb olyan szinten eláztam mondom elmegyek tankolni meg gurulok egy kicsit, erre szét ázok és most már megint süt a nap.
-
kcsa
veterán
Ne panaszkodjatok, én még csak pénteken viszem. Most hogy itt a jó idő...
Van arról bármi sejtésetek, hogy mi tudja tönkretenni az injektorfejet elektronikusan? Az előző pl. szakadásra ment, ezt még be is nyeltem hogy egy hibás darab. De (bár még nem mértem ki, majd csak délután) úgy néz ki, hogy megint az halt el.
Feszszab? De még egy izzóm se égett ki soha...
-
félisten
Ilyen HSZ-ek után szoktam érezni, hogy be kéne lökni a Dunába mindet. Annyi baj van velük meg a zsé amit elvisznek.
-
korpicschess
veterán
válasz SzlobiG #32941 üzenetére
Ezt én értem... Viszont ennyire szar lenne, hogy 70-et tud egy ilyen motor? Meg a kipufogónak semmi értelme ne lenne és ne lehetne megcsinálni? Mindenhol azt olvasni, hogy 90-100-akat megy. Gondolom óra szerint. Még a régebbi is akasztja a 80-as órát. Itt meg szakadéknak hátszéllel egy ilyen kipufogóval menjek óra szerint 78-at?
Lassan elcserélem májkell Itáldzsetére....
[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
SzlobiG
félisten
válasz korpicschess #32944 üzenetére
50-es Enduro ez, nem? Mert attól csodát ne várj mentem 50-es DT-vel az se tudott többet 80-tól meg eleve nem száguldozásra vannak ezek, nem gyorsasági gépek már nem mintha egy 50-es gyorsaságival lehetne száguldozni. De most vagy elfogadod ezt az áttételt vagy vissza rakatod a gyárit. Önmagába a kipufftól se kell csodát várni ha tennél rá egy nagyobb hengert akkor már jelentősebb lenne a kipuff is mintsem így a gyári hengerrel.
-
korpicschess
veterán
válasz SzlobiG #32945 üzenetére
Az.
Elvileg most van a gyári méret benne. Csak durván keveslem ezt. Városon kívül konkrétan eltaposnak. Békéljek meg ezzel a sebességgel? Még egy robogó is letolja, ha nem is gyorsulásban.Az normális amit 1-esben művel? Amikor elkezd pörögni, akkor olyan hangja van, hogy már-már ilyesztő...
[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
SzlobiG
félisten
válasz korpicschess #32946 üzenetére
Rövid az 1-es el kell váltani. Ha most van a gyári lánckerék akkor így kell jónak lennie meg amúgy is az előzővel meg az volt a baj, hogy nem ment az utolsó sebességbe, nem?
-
DigitXT
félisten
válasz korpicschess #32946 üzenetére
Ha nagyon ki van hegyezve egy fordulatszám-tartományra, akkor talán normális.
Olyan lehet, mint egy kis köbcentis turbódízel (ha össze lehet hasonlítani ilyet):
amíg nincs meg a kellő fordulat a turbónyomáshoz, teljesen halott a motor, majd
hirtelen indul meg... Ott azért van elég komoly elektronika, ami alá dolgozik, így
nem annyira zavaró a jelenség. Nálad meg lehet, hogy túl nyersen jön ki a dolog.Viszont ez van, ha leesett a fordulat, akkor vissza kell pakolni. Ezért sem olyan
nagyon szoktuk ajánlani itt az 50-es motorokat városon kívülre: kevés az erejük.SzlobiG: lehet, hogy azt szerette volna, hogy úgy menjen, mint eddig, csak 6-ban
még gyorsuljon... Na pont ez az, amit áttétel változtatással nem lehet elérni.korpicschess: az 1-es amúgy is "indító fokozat", tehát gyorsan el kell váltanod...
De ha nagyon nem tudsz megbarátkozni vele, akkor inkább alakíttasd vissza.[ Szerkesztve ]
-
korpicschess
veterán
válasz SzlobiG #32947 üzenetére
Na igen, de kb. addig megy normálisan, hogy alig gurul.
Az volt a probléma ja, de még úgyis legalább 10-zel gyorsabban ment.
Most nagyon csúnya hangja van.DigitX:
Igen, azt szerettem volna. A fő problémám az volt, hogyha beesett a fordulat, akkor már nem bírt kigyorsulni, volt, hogy szinte megállt. Most ez megszűnt.
Eddig városban simán 4-esben rohangáltam, max 5-ös. Most meg mehetek 6-osban.Szóval nem lehet mást tenni? A legelején még csak fúvóka mérettel machináltak rajta, amikor megvettük.
Annyira nem tudom, hogy mi legyen.. deja vu-m van:
Robogónál megvettük, nem tudott feljönni a hegyre. Átgörgőzték, jobban gyorsult, kevesebbet ment. Aztán kevesebbet ment és szarabbul ment... Mondjuk elég kuka volt az a robogó, de akkor is.[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
DigitXT
félisten
válasz korpicschess #32949 üzenetére
Eddig városban simán 4-esben rohangáltam, max 5-ös. Most meg mehetek 6
Ezzel tökéletesen leírtad a jelenséget, s hogy miért olyan baromi rövid az 1.
Az ilyen áttétel változtatásnál "összeesnek" a fokozatok. Eddig túl hosszú volt,
most meg túl rövid lett... (Az 1-es kvázi-felesleges lett, végre meg nem megy
többet, mert oda meg kéne egy 7-es.)Szóval nem lehet mást tenni?
Lehet, hogy létezik köztes fogszám, amivel használható az 1 és a 6 is?Szerk a szerkre: robogónál ugyanez. Ha az áttétellel játszanak, attól még nem
lesz erősebb a motor. Az alapvető problémád az 50 ccm-ben keresendő. Válts.[ Szerkesztve ]